Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2019-10-30-001888-b 0c4845cb61fe47a8ae8bca12c240484e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:59
Очікувана вартість: 5 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Детальна інформація у документації закупівель, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 15:28
ОУД.docx
30 жовтня 2019 15:28
Оголошення_системний блок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.5 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.4 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 4 144,00
UAH з ПДВ
4 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 5 900,00
UAH з ПДВ
5 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:44
Цінова пропозиція оновлена.PDF
04 листопада 2019 13:42
Гарантійний лист.PDF
04 листопада 2019 13:41
Витяг з ЄДР_09.09.2019р..PDF
04 листопада 2019 13:41
Досвід виконаних робіт.PDF
04 листопада 2019 13:41
Сертифікати_DC_Link.pdf
04 листопада 2019 13:41
Авторизація_DC_Link_Зуб А.О.pdf
04 листопада 2019 13:41
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 11:32
!Пропозиція - 5900.pdf
01 листопада 2019 11:30
Сервіс_центри.pdf
01 листопада 2019 11:30
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
01 листопада 2019 11:30
!Пропозиція - 5900.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 4 144,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 13:05

Документи

06 листопада 2019 13:05
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:04
ришення25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
4 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 13:05
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:04
ришення25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 12:31
договор119.pdf укладений
11 листопада 2019 12:30