Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Графічні планшети.
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001600-b 8c9cdb1d8d284bcaabeebeb7a33febce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надежда Грицай

+380567221232 buh.vesnjanka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр "Веснянка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13422561
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, буд. 32
Контактна особа: Надежда Грицай
+380567221232
buh.vesnjanka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 08 листопада 2019 12:07
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Графічні планшети.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Графічний планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. .Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:59
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 13:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.
щодо тендерної документації
Дата подання: 31 жовтня 2019 12:39
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 14:31
Доброго дня. Замовником в оголошенні вказані вимоги до документів, які підтверджують технічні вимоги, а саме: "3.1. Для підтвердження відповідності технічних вимог до товару Постачальник при поставці Товару надає копію паспорту виробника, копію сертифікату відповідності на товар". Доводимо до відома, що в комплектацію виробника товару входить наступне: - графічний планшет - перо, яке перезаряджається - mini USB кабель - USB кабель для живлення пера - підставка для пера - 4 змінних наконечника з пристроєм вилучення - диск с драйверами - інструкція - перчатка Cura CR-01 Просимо привести документацію у відповідність або надати відповідь на запитання: Чи не буде слугувати приводом для відхилення надання копії інструкції замість паспорту на товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а Сертифікат, якраз і підтверджує якість продукції. Сертифікація проводиться для впевненості в тому, що продукція, що випускається підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів. У відповідь на Ваше запитання про надання інструкції замість паспорту, хочемо відзначити, що інструкція та паспорт якості (сертифікат) - це різного характеру документи, тому вирішувати Вам при поданні пропозиції, які документи надавати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-001600-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 31 жовтня 2019 13:02
Щодо підтвердження офіційного походження товару
Для запобігання продажу товару, який ввозиться в Україну неофіційно, вимагаємо включення в тендерну документацію вимоги щодо підтвердження офіційного походження товару(авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника або дистриб'ютора товару).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 14:55
Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі наявність технічної документації виробника на комплектуючі графічного планшету та сертифікати відповідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 40 320,00
UAH з ПДВ
38 992,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 49 992,60
UAH з ПДВ
40 303,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 49 518,00
UAH з ПДВ
48 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 50 820,00
UAH з ПДВ
49 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 13:34
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:34
Лист про неліцензування.pdf
07 листопада 2019 13:34
Згода з договором.pdf
07 листопада 2019 13:34
Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 13:34
ЕКО5081_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:21
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:17
Цінова.zip
07 листопада 2019 15:17
Рішення 2.pdf
07 листопада 2019 15:17
Виписка з ЄДР.pdf
07 листопада 2019 15:17
Витяг ЄДР (19.09.19).pdf
07 листопада 2019 15:17
Рішення 2.pdf
07 листопада 2019 15:17
Статут.pdf
07 листопада 2019 15:17
Планшеты HUION 2019.pdf
07 листопада 2019 15:17
Garantiyniy_Talon_HUION.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:14
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
06 листопада 2019 15:14
Сервіс_центри.pdf
06 листопада 2019 15:14
propozitsiya_ 50820.pdf
06 листопада 2019 15:14
Certificate-188114.pdf
06 листопада 2019 15:14
Certificate-187867.pdf
06 листопада 2019 15:14
Certificate-187866.jpg
06 листопада 2019 15:14
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 38 992,80
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
38 992,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
14 1.pdf укладений
20 листопада 2019 13:13