Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по заправці картриджів та заміні тонеру для принтерів (D-D2-63020)
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2019-10-30-001447-c b71610eb541747be8ffe473b8b45b59e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Володимир Юрійович

+380577587562 kh@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 41313928
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 1, Палац Праці, 3 під’їзд, 4 поверх
Контактна особа: Пилипчук Володимир Юрійович
+380577587562
kh@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг по заправці картриджів та заміні тонеру для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, вул. Петра Іванова, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Тендерна документація

30 жовтня 2019 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Довгаль Олексій Юрійович
#3085007675
Переможець 500,00
UAH
30 жовтня 2019 22:54

Документи

30 жовтня 2019 22:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:18
D-D2-63020_DS1.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 22:57
Договір укладений
30 жовтня 2019 22:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виробнича необхідність
Номер договору про закупівлю: 1910/63020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML