Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Серверне обладнання
Server equipment
Server equipment
Очікувана вартість
9 100 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001437-c ● 5d1306edd64d40cb9f95d617039f3219
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
Код ЄДРПОУ: | 21661556 |
Вебсайт: | http://www.ombudsman.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
Контактна особа: |
Лиховий Віталій Миколайович +380442533015 lihovii@ombudsman.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Secretariat of the Ukrainian Parliament Commissioner for human rights |
National ID: | 21661556 |
Contact point: |
Lihovii Vitalii +380442533015 lihovii@ombudsman.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 9 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45500 UAH |
Publication date: | 30 жовтня 2019 19:57 |
Enquiries until: | 20 листопада 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 9 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 45 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Серверне обладнання (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська обл., Київ, Інститутська, 21/8
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Server equipment
CPV: 48820000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник може здійснити попередню оплату на строк до 90 днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 19:54 |
ТД-4882-2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стаття 18 закону України "Про публічні закупівлі" та практика її застосування.
Дата подання: 31 жовтня 2019 17:50
Дата відповіді: 05 листопада 2019 14:44
Шановний замовник,
Просимо вас ознайомитись з "УЗАГАЛЬНЕНОЮ ПРАКТИКОЮ КОЛЕГІЇ АМКУ: ТИПОВІ ПРИЧИНИ ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ" від 21.10.2019.
http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/152517
Просимо особливо звернути увагу на розділ 4 цього документу, оскільки Тендерна Документація даних торгів встановлює такі характеристики предмета закупівлі, яким відпадає продукція лише одного виробника.
Докладне обґрунтування цього висновку буде надано у передбачений Законом термін.
В разі, якщо Замовник не ставить за мету обов’язковий розгляд цього висновку із залученням органу оскарження, пропонуємо виключити з тендерної документації всі вимоги, які не стосуються безпосередньо споживчих характеристик предмету закупівлі, які є важливими саме для завдань замовника.
Користуючись нагодою, ми також хотіли б спитати:
1) чи використовує Замовник системи керування/обчислення реального часу (наприклад, критичні системи підтримки життя або керування космічними пристроями, ядерними реакторами, тощо).
2) Чи використовує Замовник системи обчислень та зберігання, які є несумісними з будь-яким обладнанням, крім обладнання одного виробника.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Дякуємо за посилання на узагальнену практику Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель. Замовник ознайомився з розділом 4 цього документу та повідомляє, що зазначений розділ має три типові причини оскарження тендерної документації, а саме:
1. Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.
2. Зазначення у тендерній документації виразу "або еквівалент" без встановлення критеріїв визначення еквіваленту.
3. Не передбачення у тендерній документації можливості залучення субпідрядників у випадках, передбачених Законом.
Замовником здійснений повторний аналіз тендерної документації та встановлено, що жоден із вищезазначених причин оскарження тендерної документації не може стосуватись тендерної документації на закупівлю серверного обладнання. Тобто твердження, що тендерна документація встановлює такі характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких продукція лише одного виробника відпадає, є таким, яке не відповідає дійсності.
У разі, якщо у запитанні мова йшла про встановлення в тендерній документації технічних вимог до предмету закупівлі, яким відповідає модель серверу лише одного виробника, то повідомляємо наступне. Досвід минулих торгів [ID: UA-2019-08-22-000831-b] підтверджує той факт, що сервери двох світових торгових брендів відповідають технічним вимогам, встановленим Замовником.
Крім того зазначаємо, що право суб’єкта оскарження на подання скарги до органу оскарження встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Тобто кожен суб’єкт оскарження вільний в праві на прийняття відповідного рішення.
Також повідомляємо, що в статті 23 Закону встановлено право фізичної/юридичної особи на звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для надання відповіді на запитання та звернення фізичної/юридичної особи, що не стосуються ні тендерної документації, ні порушень, на думку фізичної/юридичної особи, під час проведення процедури закупівлі.
Дякуємо за посилання на узагальнену практику Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель. Замовник ознайомився з розділом 4 цього документу та повідомляє, що зазначений розділ має три типові причини оскарження тендерної документації, а саме:
1. Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.
2. Зазначення у тендерній документації виразу "або еквівалент" без встановлення критеріїв визначення еквіваленту.
3. Не передбачення у тендерній документації можливості залучення субпідрядників у випадках, передбачених Законом.
Замовником здійснений повторний аналіз тендерної документації та встановлено, що жоден із вищезазначених причин оскарження тендерної документації не може стосуватись тендерної документації на закупівлю серверного обладнання. Тобто твердження, що тендерна документація встановлює такі характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких продукція лише одного виробника відпадає, є таким, яке не відповідає дійсності.
У разі, якщо у запитанні мова йшла про встановлення в тендерній документації технічних вимог до предмету закупівлі, яким відповідає модель серверу лише одного виробника, то повідомляємо наступне. Досвід минулих торгів [ID: UA-2019-08-22-000831-b] підтверджує той факт, що сервери двох світових торгових брендів відповідають технічним вимогам, встановленим Замовником.
Крім того зазначаємо, що право суб’єкта оскарження на подання скарги до органу оскарження встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Тобто кожен суб’єкт оскарження вільний в праві на прийняття відповідного рішення.
Також повідомляємо, що в статті 23 Закону встановлено право фізичної/юридичної особи на звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для надання відповіді на запитання та звернення фізичної/юридичної особи, що не стосуються ні тендерної документації, ні порушень, на думку фізичної/юридичної особи, під час проведення процедури закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 грудня 2019
Найменування: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
Код ЄДРПОУ: | 21661556 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СІТІУС ПРО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
9 079 605,00
UAH з ПДВ
|
8 988 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" |
9 081 000,00
UAH з ПДВ
|
8 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
8 988 600,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:54
|
91133.pdf | укладений |
23 грудня 2019 14:53
|