Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Абсорбент вуглекислого газу для анестезії AMSORB® PLUS Carbon dioxide absorbent for anaesthesia, код ДК021-2015 24210000-9
НК 024:2019 - 36051 Абсорбент діоксиду вуглецю
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001417-b ● 6b6db1e04bb046e094f518bfdd856903
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Юрій Пророчук +380617698131 zokltend1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 14:25 |
Очікувана вартість: | 114 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24210000-9: Оксиди, пероксиди та гідроксиди
джерело фінансування - медична субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 одиниця
Абсорбент вуглекислого газу для анестезії AMSORB® PLUS Carbon dioxide absorbent for anaesthesia, код ДК021-2015 24210000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м. Запорізька, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 14:07 |
forma_propozitsiyi.doc |
30 жовтня 2019 14:07 |
ІНФОРМАЦІЯ АБСОРБЕНТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001417-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 01 листопада 2019 12:16
Вимога про усунення порушень
Шановний замовнику!
Детально вивчивши розміщену вами Інформацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – Інформація) та додаток до неї (закупівля UA-2019-10-30-001417-b), нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно оприлюднених документів, предметом закупівлі є «Абсорбент вуглекислого газу для анестезії AMSORB® PLUS Carbon dioxide absorbent for anaesthesia, код ДК021-2015 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди, Код НК 024:2019 – 36051». Тобто Замовником визначена конкретна марка та вид товару, з посиланням на зареєстрований товарний знак. Відповідно до п. 6 Інформації, Замовник не розглядає аналоги визначеного товару. Однак, така вимога є дискримінаційною та порушує норми законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних підстав.
Порядок проведення допорогових закупівель регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель в разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», що затверджений Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019.
Разом з тим, частиною 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Принципами здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону, є:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Небажання Замовника розглядати еквіваленти (аналоги) товару є дискримінаційною умовою, обмеженням конкуренції та порушенням принципів максимальної економії та ефективністі, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Товар, який має намір запропонувати наше підприємство, за всіма технічними характеристиками відповідає товару, який прописаний Замовником, відмова Замовника не розглядати еквіваленти залишається не тільки незаконною, а й жодним чином не вмотивованою.
Для приведення документів закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, просимо додати до Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вираз «Всі посилання на торговельну марку, товарний знак, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати з виразом «або еквівалент», а також видалити дискримінаційну вимогу п. 6 «Аналоги не розглядаються».
Повідомляємо, що у разі відмови вимушені будемо залучити громадські об’єднання для звернення до Державної Аудиторської служби України із повідомленням про виявлене порушення, а також розмістити інформацію на порталі https://dozorro.org, що вплине на дані автоматичних індикаторів ризиків за даною закупівлею, що у свою чергу є підставою для початку моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю.
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши розміщену вами Інформацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі – Інформація) та додаток до неї (закупівля UA-2019-10-30-001417-b), нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно оприлюднених документів, предметом закупівлі є «Абсорбент вуглекислого газу для анестезії AMSORB® PLUS Carbon dioxide absorbent for anaesthesia, код ДК021-2015 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди, Код НК 024:2019 – 36051». Тобто Замовником визначена конкретна марка та вид товару, з посиланням на зареєстрований товарний знак. Відповідно до п. 6 Інформації, Замовник не розглядає аналоги визначеного товару. Однак, така вимога є дискримінаційною та порушує норми законодавства у сфері публічних закупівель, з наступних підстав.
Порядок проведення допорогових закупівель регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель в разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», що затверджений Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019.
Разом з тим, частиною 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Принципами здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону, є:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Небажання Замовника розглядати еквіваленти (аналоги) товару є дискримінаційною умовою, обмеженням конкуренції та порушенням принципів максимальної економії та ефективністі, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Товар, який має намір запропонувати наше підприємство, за всіма технічними характеристиками відповідає товару, який прописаний Замовником, відмова Замовника не розглядати еквіваленти залишається не тільки незаконною, а й жодним чином не вмотивованою.
Для приведення документів закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, просимо додати до Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вираз «Всі посилання на торговельну марку, товарний знак, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати з виразом «або еквівалент», а також видалити дискримінаційну вимогу п. 6 «Аналоги не розглядаються».
Повідомляємо, що у разі відмови вимушені будемо залучити громадські об’єднання для звернення до Державної Аудиторської служби України із повідомленням про виявлене порушення, а також розмістити інформацію на порталі https://dozorro.org, що вплине на дані автоматичних індикаторів ризиків за даною закупівлею, що у свою чергу є підставою для початку моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 14:38
Ретельно розглянувши вашу вимогу повідомляємо про те, що «допорогові закупівлі» регламентуються Наказом № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тому вимоги, які вказані в інформації про закупівлю залишаються незмінними, а саме: «еквіваленти не розглядаються»
Тому вимоги, які вказані в інформації про закупівлю залишаються незмінними, а саме: «еквіваленти не розглядаються»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій