Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набір цукерок – новорічні подарунки)
Очікувана вартість
2 255 440,00 UAH
UA-2019-10-30-001399-c 9a05491bd3b242eea52813d959ba7273
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олепір Дар’я Андріївна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:46
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 17:46
Початок аукціону: 18 листопада 2019 12:01
Очікувана вартість: 2 255 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 277,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28193 шт
набір цукерок – новорічні подарунки (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Комунальний заклад «Полтавський палац дитячої та юнацької творчості Полтавської міської ради Полтавської області» вул. Пушкіна, 30 Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів № 38 Полтавської міської ради Полтавської області» вул. Пушкіна, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:57
Зміни в ТД нов.подарунки.docx
08 листопада 2019 13:57
ТД новорічні подарунки змінена.docx
04 листопада 2019 15:57
Зміни (7).docx
08 листопада 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:57
Зміни в ТД нов.подарунки.docx
08 листопада 2019 13:57
ТД новорічні подарунки змінена.docx
04 листопада 2019 15:57
ТД новорічні подарунки (3) (1).docx
30 жовтня 2019 17:42
ТД новорічні подарунки (3).docx
04 листопада 2019 15:57
Зміни (7).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корпус цукерок
Дата подання: 31 жовтня 2019 09:43
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:54
Шановний замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме уточнити цукерки з яким корпусом повинні входити до 75 % подарунку. Це уточнення дуже важливо при розрахунку ціни, оскільки ціни на пралінові, вафельні та желейні цукерки, що глазуровані саме шоколадною глазур ю різняться сильно.
Відповідь: Шановний Учасник! Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені У ДОДАТКУ 2 тендерної документації, а саме:
Цукерки повинні відповідати діючим вимогам державних стандартів та нормативів ДСТУ 4135-2014. Льодяникова карамель, льодяникова карамель з начинкою, льодяникова карамель на паличці та вафельна цукерка не допустимі.
Реквізити для гарантії
Дата подання: 02 листопада 2019 12:43
Дата відповіді: 05 листопада 2019 09:53
Шановний замовнику, просимо надати реквізити для правильного оформлення банківської гарантії, а саме номер поточного рахунку, назву та МФО обслуговуючого Вас банку.
Відповідь: МФО 831019
рах.37326001033805 в УДКСУ в Полтавській обл. м. Полтави
Цукерки
Дата подання: 04 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 05 листопада 2019 09:57
Відповідно до тех завдання не менше 7 % зі збивними корпусами, зокрема виготовлені з використанням: -агару чи желатину Чи можуть бути ці цукерки глазуровані? Чи це звичайні неглазуровані?
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію ДОДАТОК 2 були внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-001399-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Солодкий світ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 22 листопада 2019 10:27
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 09:18
Шановний Учасник. Пункт 2 додатку 2 тендерної документації визначає, що Учасник відповідає за достовірність наданої інформації щодо складу та якості набору – новорічні подарунки. Вимоги надати документальне підтвердження щодо якості товару на стадії подання тендерної пропозицій Замовник не вимагав, а поклав відповідальність на Учасника шляхом подання заповненого та підписаного Додатку 2. Також відповідно до п. 7.3.1. Договору якщо поставлений товар не відповідає за якістю стандартам чи умовам Договору, Учасник сплачує до місцевого бюджету штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001399-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Солодкий світ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 22 листопада 2019 11:32
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 09:22
Шановний Учасник. Пункт 1.5 тендерної документації «якість товару повинна відповідати діючим вимогам державних стандартів та нормативам (ДСТУ 4135-2014 і підтверджується декларацією виробника). Відповідно до п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник подає інформацію (згідно додатку 2) та документальним підтвердженням (у разі наявності вимоги щодо документального підтвердження інформації в додатку 2) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також в додатку 5 тендерної документації Замовник не зазначив вимоги до Учасника або Учасника – переможця про надання декларації виробника. Замовник вимагає декларацію відповідності виробника в Учасника під час виконання договору, а саме п. 2.1. Договору визначає, що Учасник повинен передати (поставити) Замовнику документальне підтвердження якості та безпечності товару відповідно ДСТУ 4135:2014 та п.2.2. Договору зобов’язує Учасника разом з накладною надати Замовнику документальне підтвердження якості та безпечності продукції.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001399-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сосновська-Рябуха О.В., Код ЄДРПОУ:2751211247
Дата подання: 22 листопада 2019 17:25
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень.
1. Відповідно до Технічної специфікації ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набір цукерок - новорічні подарунки) (ДОДАТОК 2) до тендерної документації:
«1. Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (застосування заходів із захисту довкілля) до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
2. Учасник відповідає за достовірність наданої інформації щодо складу та якості набору цукерок- новорічні подарунки.
1.3. Склад набору:
не менше ніж 75% від загальної ваги цукерок - глазуровані шоколадною глазур’ю;
не менше ніж 7 % від загальної ваги цукерок зі збивним корпусом, глазуровані шоколадною глазур’ю;
не більш ніж 18% від загальної ваги цукерок - нугаподібні глазуровані шоколадною або кондитерською глазур’ю.
1.4. Льодяникова карамель, льодяникова карамель з начинкою, льодяникова карамель на паличці та вафельна цукерка не допустимі.
1.5. Якість товару повинна відповідати діючим вимогам державнихстандартів та нормативів (ДСТУ 4135-2014 і підтверджуватися декларацією виробника)».
Шоколадна глазур — глазур, до складу якої входить щонайменше 25 % загального сухого залишку какао-продуктів, у тому числі не менше 12 % какао-масла.
Кондитерська глазур — глазур, що складається з цукру, какао-продуктів і жиру — замінника какао-масла лауринового або нелауринового типу. Таким чином шоколадна глазур і кондитерська глазур це різні види глазурі.
У ФОП Аврахова К.Г. вказаний склад цукерок, який не відповідає вимогам замовника в частині цукерок не меншеніж 75% від загальної ваги цукерок- глазуровані шоколадною глазур’ю, а саме, запропоновані у складі новорічного подарунку ФОП Аврахова К.Г. цукерки:
1. Тузя класік, виробник ПП ВТК «ЛУКАС»;
2. Бабусіни байки, виробник ЗАТ «Житомирські ласощі»;
3. Тофік, виробник ЗАТ «Житомирські ласощі»;
4. Мішутка, виробник АТ ВО «КОНТІ»;
які не є цукерками глазурованими шоколадною глазур’ю, оскільки вони є цукерками глазурованими кондитерською глазур’ю, що підтверджується інформацією, яка є у вільному доступі на сайтах виробників ТМ «ЛУКАС», ЗАТ «Житомирські ласощі», АТ ВО «КОНТІ».
Отже, тендерна пропозиція ФОП Аврахова К.Г. не відповідає технічним вимогам замовника викладеним в тендерній документації. Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У зв’язку з цим вимагаємо виправити допущену вами помилку скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Аврахова К.Г. та відхилити тендерну пропозицію ФОП Аврахова К.Г., як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. В іншому випадку ми вимушені будемо звернутися до відповідних контролюючих органів, в тому числі до Антимонопольного Комітету України.

2. Додатково звертаємо увагу замовника на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Аврахова К.Г. міститься відгук без дати та вих.номеру від ФОП Пономаренко В.О. та копія договору №356 від 15.12.2017 укладеного з ФОП Пономаренко В.О., яка також є учасником даної процедури закупівлі. Тендерна пропозиція ФОП Пономаренко В.О. відхилена замовником у зв’язку з відсутністю жодних документів встановлених тендерною документацію (Протокол №883 від 21.11.2019), тоді коли тендерна пропозиція ФОП Аврахової К.Г. визнана переможцем торгів (Протокол №886 від 21.11.2019).
У розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N2210-III (далі-Закон), узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод (договорів) у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (змова на тендері).
Враховуючи вищевикладене, змагальність між ФОП Авраховою К.Г. та ФОП Пономаренко В.О. відсутня, оскільки їх антиконкурентна узгоджена поведінка під час участі у торгах не відповідає самій суті конкурсу. Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» конкуренція – це змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товару на ринку. Закон України «Про захист економічної конкуренції» допускає досягнення переваг за рахунок саме власних досягнень суб’єктів господарювання. У випадку ж, коли учасники торгів домовляються (узгоджують свою поведінку між собою) один з одним щодо умов своїх тендерних пропозицій, то усувається й самостійність в їх поведінці, та, як наслідок, і конкуренція між ними під час проведення процедур закупівель. Якщо ж учасники замінили конкуренцію між собою на координацію, то покупець не отримує той результат, який би він отримав в умовах справжньої конкуренції. За результатами таких торгів перемога одним із учасників отримується не внаслідок конкурентного відбору, наявність чого відповідно до законодавства є обов’язковою умовою при визначенні переможця. Тому такі узгоджені дії учасників торгів (тендерів) спотворюють ці ж самі торги (тендери).
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» будь-яка погоджена поведінка є узгодженими діями. Частиною першою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до усунення конкуренції, є антиконкурентними узгодженими діями. Антиконкурентними узгодженими діями відповідно до пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначаються, зокрема, узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів. Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із цим законом.
Разом з тим, якщо у замовника є обґрунтовані підозри змови, він може звернутись до територіального відділення Антимонопольного комітету в своїй області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 15:50
Шановний учасник, надаємо відповідь по технічній частині вашої вимоги:
Пункт 2 додатку 2 тендерної документації визначає, що Учасник відповідає за достовірність наданої інформації щодо складу та якості набору – новорічні подарунки. Вимоги надати документальне підтвердження щодо якості товару на стадії подання тендерної пропозицій Замовник не вимагав, а поклав відповідальність на Учасника шляхом подання заповненого та підписаного Додатку 2. Також відповідно до п. 7.3.1. Договору якщо поставлений товар не відповідає за якістю стандартам чи умовам Договору, Учасник сплачує до місцевого бюджету штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості.
Пункт 1.5 тендерної документації «якість товару повинна відповідати діючим вимогам державних стандартів та нормативам (ДСТУ 4135-2014 і підтверджується декларацією виробника). Відповідно до п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник подає інформацію (згідно додатку 2) та документальним підтвердженням (у разі наявності вимоги щодо документального підтвердження інформації в додатку 2) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також в додатку 5 тендерної документації Замовник не зазначив вимоги до Учасника або Учасника – переможця про надання декларації виробника. Замовник вимагає декларацію відповідності виробника в Учасника під час виконання договору, а саме п. 2.1. Договору визначає, що Учасник повинен передати (поставити) Замовнику документальне підтвердження якості та безпечності товару відповідно ДСТУ 4135:2014 та п.2.2. Договору зобов’язує Учасника разом з накладною надати Замовнику документальне підтвердження якості та безпечності продукції.
Відповідь по кваліфікаційній частині вимоги:
Щодо вимоги по кваліфікаційній частині: звертаємо увагу учасника на той факт, що у вимогах тендерної документації (додаток 5) не вказано, що лист відгук має бути з датою та вихідним номером. Натомість вказано, що має бути вказаний номер та дата договору, про який йдеться мова у відгуку. А отже в цій частині учасник ФОП Аврахова К.Г відповідає вимогам замовника.
Щодо можливості узгоджених дій між ФОП Аврахова К.Г та ФОП Пономаренко В.О. повідомляємо: вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасниками у вигляді спотворення результатів торгів можливо виявити за допомогою перевірки пропозицій обох учасників. Пропозиція ФОП Пономаренко В.О. відсутня, відтак перевірка пропозицій вказаних учасників на наявність ознак узгоджених дій стає неможливою. До компетенції Замовника не входить виявлення змови.
Також зазначимо, що вищевказані Учасники відсутні у реєстрі Суб'єктів господарювання, які використовували антиконкурентні узгоджені діі з метою спотворення результатів торгів. А отже мають право приймати участь у торгах та бути визнаними переможцями, у разі відповідності вимогам Закону та вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001399-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Солодкий світ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 27 листопада 2019 12:45
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 09:14
Вимога не містить тексту, який би пояснював суть вимоги
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001399-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Солодкий світ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 27 листопада 2019 13:23
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2019 08:50
Шановний учасник. Щодо можливості узгоджених дій між ФОП Аврахова К.Г та ФОП Пономаренко В.О. повідомляємо: вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасниками у вигляді спотворення результатів торгів можливо виявити за допомогою перевірки пропозицій обох учасників. Пропозиція ФОП Пономаренко В.О. відсутня, відтак перевірка пропозицій вказаних учасників на наявність ознак узгоджених дій стає неможливою.
Також зазначимо, що вищевказані учасники відсутні у реєстрі Суб'єктів господарювання, які використовували антиконкурентні узгоджені діі з метою спотворення результатів торгів. А отже мають право приймати участь у торгах та бути визнаними переможцями, у разі відповідності вимогам Закону та вимогам тендерної документації.
Щодо документів, підтверджуючих якість товару:
У додатку 2 (технічна специфікація) п.1.5 Замовник зазначив:
Якість товару повинна відповідати діючим вимогам державних стандартів та нормативів (ДСТУ 4135-2014 і підтверджуватися декларацією виробника).
Але звертаємо увагу учасника на той факт, що зі змісту цього речення не випливає, що вказані документи мають бути подані Учасником. У вимогах тендерної документації (додаток 5) також не вказано, що Учасник має надати документи на підтвердження якості товару у складі тендерної пропозиції.
Водночас у Проєкті договору п.2.1 та п.2.2 вказано:
Учасник повинен передати (поставити) Замовнику документальне підтвердження якості та безпеки товару відповідно ДСТУ 4135:2014 Цукерки. Загальні технічні умови. Пакування та маркування повинно відповідати вимогам вказаного ДСТУ. З повною інформацією для споживача.
Разом із накладною Учасник повинен надати Замовнику документальне підтвердження якості та безпеки продукції.
Отже Замовник вимагає документальне підтвердження якості товару тільки при поставці товару. Таким чином пропозиція будь якого з Учасників закупівлі 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набір цукерок – новорічні подарунки) не може бути відхилення через ненадання декларацій від виробника.

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 10:27
оскарження

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 11:31
оскарження

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 13:22
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-001399-c.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ТД "Солодкий світ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 27 листопада 2019 18:00
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ЗАЯВА ПРО ВІДКЛИКАННЯ СКАРГИ UA-2019-10-30-001399-c.a6 27.11.2019 року приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» звернулось до Антимонопольного комітету зі скаргою UA-2019-10-30-001399-c.a6 на дії Замовника ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради по закупівлі UA-2019-10-30-001399-c, предмет закупівлі15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набір цукерок – новорічні подарунки) Додатково розглянувши викладені у скарзі обгрунтування та відповіді на вимоги, що надходили від ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради через систему закупівель «Prozzoro», приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ», як суб’єкт оскарження, відкликає дану скаргу. Згідно з абзацом третім ч.5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, якщо, зокрема, скаргу відкликано суб’єктом оскарження.
Дата: 01 грудня 2019 18:37
Рішення від 29.11.2019 № 17661 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 14:19
Рішення від 04.12.2019 № 17985.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 02:06

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 17:59
Оплата
27 листопада 2019 17:59
Скарга
27 листопада 2019 17:59
Тендерна документація
27 листопада 2019 17:59
Зміни в Т.Д
27 листопада 2019 17:59
Договір з відгуком
27 листопада 2019 17:59
Зміни 7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» 1 547 795,70
UAH з ПДВ
1 109 394,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 888 931,00
UAH з ПДВ
1 110 804,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР" 1 559 636,76
UAH з ПДВ
1 155 349,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШАМЕНКОВ МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 381 457,00
UAH з ПДВ
1 254 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 1 534 263,06
UAH з ПДВ
1 522 422,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В. 1 622 507,15
UAH з ПДВ
1 532 289,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 2 165 222,40
UAH з ПДВ
1 888 931,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" 2 112 783,42
UAH з ПДВ
1 972 382,88
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 2 171 988,72
UAH з ПДВ
1 982 531,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК" 2 232 885,60
UAH з ПДВ
1 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:20
Фото набору.jpg
13 листопада 2019 17:20
Технічна специфікація.PDF
13 листопада 2019 17:20
Тендерна пропозиція (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Сертифікати Roshen.PDF
13 листопада 2019 17:20
Сертификат качества ЗКФ.pdf
13 листопада 2019 17:20
Сертиф Лукас письмо.pdf
13 листопада 2019 17:20
Сертиф Конфеты ХБФ 4группы.PDF
13 листопада 2019 17:20
Сертиф Лукас 2.PDF
13 листопада 2019 17:20
Сертиф Лукас 1.PDF
13 листопада 2019 17:20
Проект договору (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Підписаний_Лицензия.pdf
13 листопада 2019 17:20
Підписаний_G1119-9169-GL_tender.pdf
13 листопада 2019 17:20
Інформація ст 17.PDF
13 листопада 2019 17:20
Довідка аналог договора (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Дислокація (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Детальний опис.pdf
13 листопада 2019 17:20
Гарантійний_лист (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Відомості про керівника (П).PDF
13 листопада 2019 17:20
Витяг з ЄДР.rtf
13 листопада 2019 17:20
Витяг з ЄДР.PDF
13 листопада 2019 17:20
2 Договір, накладна Оболонь.pdf
13 листопада 2019 17:20
2 Відгук Оболонь.JPG
13 листопада 2019 17:20
1 Статут 1-20.pdf
13 листопада 2019 17:20
1 Паспорт директора.pdf
13 листопада 2019 17:20
1 Витяг платника ПДВ 11.07.19.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:10
копія паспорту й коду (2).jpg
13 листопада 2019 14:10
копія паспорту й коду (1).jpg
13 листопада 2019 14:10
виписка з ЄДР (2).jpg
13 листопада 2019 14:10
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

15 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:10
ГАРАНТІЯ_711.2019-НГЕ_15.11.2019.7z

Публічні документи

17 листопада 2019 17:26
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:23
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:20
Лист відгук 1.jpg
17 листопада 2019 17:20
Упаковка.jpg
17 листопада 2019 17:20
Дислокація.PDF
17 листопада 2019 17:20
Сертифікат FSSC 22000 Житомир.PDF
17 листопада 2019 17:20
Довідки 2.PDF
17 листопада 2019 17:20
Посвідчення про якість ХБФ.PDF
17 листопада 2019 17:20
Підписаний_Лицензия.pdf
17 листопада 2019 17:20
Лист відгук.jpg
17 листопада 2019 17:20
Проект договору.PDF
17 листопада 2019 17:20
Форма цінової пропозиції.PDF
17 листопада 2019 17:20
Підписаний_G1119-9384-GL_tender.pdf
17 листопада 2019 17:20
Листівка.jpg
17 листопада 2019 17:20
Виписка з ЄДР.JPG
17 листопада 2019 17:20
Витяг єдиний податок.JPG
17 листопада 2019 17:20
Право підпису.PDF
17 листопада 2019 17:20
Витяг з ЄДР продовження.JPG
17 листопада 2019 17:20
ХБФ.PDF
17 листопада 2019 17:20
Пояснювальна записка Лукас.PDF
17 листопада 2019 17:20
Склад у відсотках.PDF
17 листопада 2019 17:20
Рошен.PDF
17 листопада 2019 17:20
Листівка 1.jpg
17 листопада 2019 17:20
Декларація виробника ЖЛ.PDF
17 листопада 2019 17:20
Склад подарунку.jpg
17 листопада 2019 17:20
Технічна специфікація.PDF
17 листопада 2019 17:20
Гарантійний лист.PDF
17 листопада 2019 17:20
Довідка.PDF
17 листопада 2019 17:20
Інші документи.PDF

Публічні документи

25 листопада 2019 14:54
подарунки.pdf
15 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:46
завірена копія паспорта.pdf
15 листопада 2019 15:46
договір з відгуком.pdf
15 листопада 2019 15:46
Підписаний_Dovidka (1).pdf
15 листопада 2019 15:46
довідки.pdf
15 листопада 2019 15:46
Підписаний_dovidka_1.pdf
15 листопада 2019 15:46
Підписаний_Лицензия_цвет.pdf
15 листопада 2019 15:46
Підписаний_G1119-9354-GL_tender.pdf
15 листопада 2019 15:46
довідки 2.pdf
15 листопада 2019 15:46
Підписаний_Likvidac (1).pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
17 листопада 2019 15:29
Підписаний_Лицензия.pdf
17 листопада 2019 15:29
lic_zaver.pdf
17 листопада 2019 15:29
Підписаний_G1119-9046-GL_tender.pdf
17 листопада 2019 15:29
Витяг з ЄДРЮОФОПтаГФ.PDF
17 листопада 2019 15:29
Фото цукерок в наборі.jpg
17 листопада 2019 15:29
Фото складу подарунку.jpg
17 листопада 2019 15:29
Відгук.jpg
17 листопада 2019 15:29
Листи_ пояснення.PDF
17 листопада 2019 15:29
Технічна специфікація.PDF
17 листопада 2019 15:29
Технічна специфікац.PDF
17 листопада 2019 15:29
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

14 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:58
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 17:58
паспорт.pdf
14 листопада 2019 17:58
витяг.pdf
14 листопада 2019 17:58
гарантія.rar

Публічні документи

17 листопада 2019 10:44
Електронний підпис
17 листопада 2019 10:42
Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2019 10:42
Уставні документи.rar
17 листопада 2019 10:42
Технічна частина НАССР.rar
17 листопада 2019 10:42
Тех частина 2.rar
17 листопада 2019 10:42
Ст 17 відповідність.pdf
17 листопада 2019 10:42
Ст 16Аналогічні договори.rar
17 листопада 2019 10:42
ст 16 облад_працівники.rar
17 листопада 2019 10:42
Службова особа.rar
17 листопада 2019 10:42
Проект договору погодження.pdf
17 листопада 2019 10:42
Інші документи.rar
17 листопада 2019 10:42
Гарантія.rar

Публічні документи

15 листопада 2019 09:24
Електронний підпис
15 листопада 2019 09:22
цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 09:22
установчі.pdf
15 листопада 2019 09:22
техн.вимоги.pdf
15 листопада 2019 09:22
Статут СС.pdf
15 листопада 2019 09:22
Скоч 20190613 552764.pdf
15 листопада 2019 09:22
свідоцтва про реєстр.Т.З..pdf
15 листопада 2019 09:22
Реєстрація потужностей.pdf
15 листопада 2019 09:22
проект договору.pdf
15 листопада 2019 09:22
Паспорт.pdf
15 листопада 2019 09:22
Паспорт якості коробка.pdf
15 листопада 2019 09:22
Мед книжки склад.pdf
15 листопада 2019 09:22
лицензия.pdf
15 листопада 2019 09:22
Лист-гарантія санкції.pdf
15 листопада 2019 09:22
Лист згода обробка даних.pdf
15 листопада 2019 09:22
Лист- гарантія ст.17.pdf
15 листопада 2019 09:22
лист відгук Департамент.pdf
15 листопада 2019 09:22
лист відгук ВО.pdf
15 листопада 2019 09:22
Кваліф.вимоги.pdf
15 листопада 2019 09:22
інфо довідка про учасника.pdf
15 листопада 2019 09:22
Договір оренди склад_офіс.pdf
15 листопада 2019 09:22
довідка щодо якості товару.pdf
15 листопада 2019 09:22
Довідка щодо права підпису.pdf
15 листопада 2019 09:22
Довідка харчові добавки.pdf
15 листопада 2019 09:22
Довідка товар не в переліку.pdf
15 листопада 2019 09:22
довідка про правопорушення.pdf
15 листопада 2019 09:22
Довідка ПрАТ Харків_янка.PDF
15 листопада 2019 09:22
Довідка не резидент.pdf
15 листопада 2019 09:21
Довідка матер.техн.база.pdf
15 листопада 2019 09:21
Довідка кваліф.працівників.pdf
15 листопада 2019 09:21
Дислокація.pdf
15 листопада 2019 09:21
Витяг СС.pdf
15 листопада 2019 09:21
Висновок сан.експ.коробка.pdf
15 листопада 2019 09:21
Акти обробки авто.pdf
15 листопада 2019 09:21
Акт обробки складу.pdf
15 листопада 2019 09:21
Акт Держпродспоживспілки.pdf
15 листопада 2019 09:21
016-001-43998-2019.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 17:23
тех. специф..pdf
16 листопада 2019 13:16
технічна специфікація2.pdf
15 листопада 2019 17:44
банківська гарантія.rar
15 листопада 2019 17:29
Доверенность Свобода АО 2898.pdf
15 листопада 2019 17:29
щодо підпису.PDF
15 листопада 2019 17:29
цінова пропозиція.PDF
15 листопада 2019 17:29
технічна специфікація.PDF
15 листопада 2019 17:29
згода з договором.PDF
15 листопада 2019 17:29
гарантійні листи.PDF
15 листопада 2019 17:29
відсутність підстав.PDF
15 листопада 2019 17:29
аналог.договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР"

ФОП ШАМЕНКОВ МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП Сосновська-Рябуха О.В.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"

ПП "ТД "Солодкий світ"

ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»
#40876792
Відхилено 1 109 394,55
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 16:55
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 1 110 804,20
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:02
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР"
#30866526
Відхилено 1 155 349,14
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:06
ФОП ШАМЕНКОВ МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#1607218215
Відхилено 1 254 588,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:16
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Переможець 1 522 422,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:47
Протокол відхилення
18 листопада 2019 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:00
Протокол відхилення
21 листопада 2019 16:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:04
Протокол відхилення
21 листопада 2019 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2019 17:16
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:09
Протокол відхилення
21 листопада 2019 17:07
Звіт з ЄДР (припинено)
21 листопада 2019 17:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2019 17:07
Звіт з ЄДР (припинено)
21 листопада 2019 17:07
Звіт з ЄДР (припинено)
21 листопада 2019 17:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
1 522 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 12:05
Договір 149Т укладений
06 грудня 2019 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 522 422,00
UAH (в тому числі ПДВ 253 737,00 UAH)