Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001394-c 18c76123382842659ed7dd339b85e8b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гришко Олена Петрівна

(044)-289-86-85 hryshko.olena@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Гришко Олена Петрівна
(044)-289-86-85
hryshko.olena@es.dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 15 листопада 2019 12:57
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Серверне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Нововокзальна, 17, М.КИЇВ, м.Київ, 03038, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання товару на підставі рахунку – фактури, видаткової накладної та підписаного сторонами Акту приймання-передачі. Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 17:37
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:36
Проект договору.docx
30 жовтня 2019 17:36
Тендерна документація.docx
30 жовтня 2019 17:36
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:35
Дата відповіді: 05 листопада 2019 12:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у процедурі закупівлі допускаються товари, торгові марки або моделі яких відповідають технічним та якісним вимогам, визначеним у тендерній документації (є аналогічними, еквівалентами).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», до участі у процедурі закупівлі допускаються учасники – фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, та юридичні особи, які подадуть тендерні пропозиції.
Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
До ціни пропозиції не включаються витрати на оплату послуг консультанта за юридичний та інформаційний супровід процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник буде розглядати тендерні пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів, визначених законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛанТек" 1 435 000,00
UAH з ПДВ
1 417 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 1 443 000,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 12:18
Електронний підпис
19 листопада 2019 12:18
Оновлена пропозиція.pdf
13 листопада 2019 18:17
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:17
Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2019 18:17
Кваліфікаційна частина 2.zip
13 листопада 2019 18:17
Кваліфікаційна частина 1.zip
13 листопада 2019 18:17
Технічна частина.7z

Публічні документи

14 листопада 2019 11:31
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:31
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 11:31
Таблиця відповідності.pdf
14 листопада 2019 11:31
Статут.pdf
14 листопада 2019 11:31
Сертифікат STC 2019.pdf
14 листопада 2019 11:31
Проект договору.pdf
14 листопада 2019 11:31
Призначення керівника.pdf
14 листопада 2019 11:31
Лист про сервісні центри.pdf
14 листопада 2019 11:31
Довідка статті 17 закону.pdf
14 листопада 2019 11:31
Довідка про санкції.pdf
14 листопада 2019 11:31
Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2019 11:31
Довідка про ліцензії.pdf
14 листопада 2019 11:31
Аналогічний договір.pdf
14 листопада 2019 11:31
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛанТек"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛанТек"
#30692374
Переможець 1 417 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛанТек"
#30692374
1 417 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:56
Договір.pdf укладений
10 грудня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 417 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 236 333,00 UAH)