Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт.
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2019-10-30-001170-c 0484753c28c2492ca56098dc9cc7dae8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дробот Ірина Борисівна

380442545668 tmf-museum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей театрального, музичного та кіномистецтва України
Код ЄДРПОУ: 32071418
Вебсайт: http://www.tmf-museum.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 24
Контактна особа: Дробот Ірина Борисівна
380442545668
tmf-museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 23 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Для облаштування кабінетів співробітників необхідне виготовлення офісних меблів різного розміру. Вимоги до учасників: 1. Учасникам необхідно надати скан-копії установчих документів, що підтверджують господарську діяльність, а також комерційну пропозицію (в довільній формі) із зазначенням орієнтовної ціни конкретного найменування товару. 2. Технічна частина повинна обов'язково містити інформацію щодо надання гарантійних зобов'язань 3. Підтверджений позитивний досвід (бажано) виконання аналогічних робіт на подібних об'єктах (музеї, фондосховища) 4. Довідка в довільній формі про наявність виробничих потужностей для виконання аналогічних робіт, кваліфікованих співробітників. 3. Доставка здійснюється за рахунок учасника (входить у вартість товару). Якщо доставка здійснюється кур'єрською службою, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПЕРЕДИТИ ЗАМОВНИКА ЗА ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ ДО ДАТИ ПОСТАВКИ ТА НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ НОМЕРИ ТА ТИП КУЗОВУ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТКИ НА В'ЇЗД АВТОТРАНСПОРТУ НА ТЕРИТОРІЮ ЗАМОВНИКА. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА КРЕСЛЕННЯ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РОЗМІРІВ ДИВИТИСЬ У ДОДАНИХ ФАЙЛАХ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лаврська,9 корпус 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт. Пiсляоплата 26 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 11:39
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ розглядаємо. ціна залишається остаточною, без ПДВ. Модель закупівлі вказана у вимогах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 21 780,00
UAH з ПДВ
21 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 15:56
Паспорт код.pdf
08 листопада 2019 15:56
Лист сертифікації якості.pdf
08 листопада 2019 15:56
Контактні дані учасника.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка щодо упаковки.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка щодо нового товару.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка про уповноваженого.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка про печатку.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка про відповідність.pdf
08 листопада 2019 15:56
Довідка ліцензування.pdf
08 листопада 2019 15:56
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Переможець 21 780,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:34

Документи

11 листопада 2019 15:33
протокол переможця 30.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
21 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2019 15:33
протокол переможця 30.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
37 2.jpg укладений
06 грудня 2019 12:36
37 1.jpg укладений
06 грудня 2019 12:36
37 3.jpg укладений
06 грудня 2019 12:36
дог№37 IMG_0001.pdf укладений
02 грудня 2019 15:23