Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт.
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2019-10-30-001170-c ● 0484753c28c2492ca56098dc9cc7dae8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Музей театрального, музичного та кіномистецтва України |
Код ЄДРПОУ: | 32071418 |
Вебсайт: | http://www.tmf-museum.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 24 |
Контактна особа: |
Дробот Ірина Борисівна 380442545668 tmf-museum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 23 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,64% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Для облаштування кабінетів співробітників необхідне виготовлення офісних меблів різного розміру. Вимоги до учасників: 1. Учасникам необхідно надати скан-копії установчих документів, що підтверджують господарську діяльність, а також комерційну пропозицію (в довільній формі) із зазначенням орієнтовної ціни конкретного найменування товару. 2. Технічна частина повинна обов'язково містити інформацію щодо надання гарантійних зобов'язань 3. Підтверджений позитивний досвід (бажано) виконання аналогічних робіт на подібних об'єктах (музеї, фондосховища) 4. Довідка в довільній формі про наявність виробничих потужностей для виконання аналогічних робіт, кваліфікованих співробітників. 3. Доставка здійснюється за рахунок учасника (входить у вартість товару). Якщо доставка здійснюється кур'єрською службою, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПЕРЕДИТИ ЗАМОВНИКА ЗА ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ ДО ДАТИ ПОСТАВКИ ТА НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ НОМЕРИ ТА ТИП КУЗОВУ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТКИ НА В'ЇЗД АВТОТРАНСПОРТУ НА ТЕРИТОРІЮ ЗАМОВНИКА. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА КРЕСЛЕННЯ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РОЗМІРІВ ДИВИТИСЬ У ДОДАНИХ ФАЙЛАХ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лаврська,9 корпус 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2019
—
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Виготовлення меблів офісних; стіл офісний однотумбовий-1 шт.; шафа для документів -1 шт.; шафа під музейні експонати - 2 шт.; шафа під музейні експонати - 4 шт.;полиця для книг- 3шт.; шафа офісна - 1шт.; шафаофісна -1 шт. | Пiсляоплата | 26 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 15:25 |
ДОГОВІР .doc товари.docx |
30 жовтня 2019 15:24 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ - МУЗЕЙ меблі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 11:39
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ розглядаємо. ціна залишається остаточною, без ПДВ. Модель закупівлі вказана у вимогах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Веремієнко Максим Петрович #3146811473 |
Переможець |
21 780,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
37 2.jpg | укладений |
06 грудня 2019 12:36
|
37 1.jpg | укладений |
06 грудня 2019 12:36
|
37 3.jpg | укладений |
06 грудня 2019 12:36
|
дог№37 IMG_0001.pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:23
|