Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001163-b 8eafbd425b8f4999baba5807d2930f00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алпатова

+380433221830 zmpnbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:09
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Сухофрукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Сухофрукти
Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого (обласного) бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В.Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-001163-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Бондарчук Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3060916237
Дата подання: 07 листопада 2019 10:10
Оскарження рішення про визначення переможця
Доброго дня!!!
Відповідно до оголошення № UA-2019-10-30-001163-b від 30.10.2019 року Тендерним комітетом Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернат розпочато торги на закупівлю код ДК 021:2015 код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі. В подальшому 05.11.2019 року за результатами аукціону Вами прийняте рішення про визначення переможця та намір укласти договір із Фізичною особою підприємцем " Савін Сергій Володимирович ", дане рішення я вважаю незаконним так як наданий ним документ, що посвідчує якість предмету закупівлі не відповідає вимогам зазначеним в технічному описі товару, а саме:
У вимогах до кількісних та якісних характеристик товару прописано «…Кожна партія сухофруктів супроводжується документом про якість, в якому вказані всі показники якості і відмітки про контроль вмісту токсичних елементів, мікотоксинів, радіонуклідів і пестицидів. Показники якості: колір, запах, смак, мінеральну домішку, вологість, зольність, болісність, число падіння, радіонукліди, метало магнітну домішку, зараженість і забруднень шкідниками визначають у кожній партії…».
ФОП " Савін Сергій Володимирович " у складі своєї пропозиції надав копію документу, що посвідчує якість продукції (предмету закупівлі), в якому відсутні певні показники (радіонукліди,метало магнітна домішка,забрудненість шкідниками…), що не відповідає встановленим вимогам технічного опису.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП “ Савін Сергій Володимирович” і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Також хочу зазначити, що інший учасник ФОП «Ключникова Любов Михайлівна» допустила схожу помилку: в посвідченні про якість товару, що є предметом закупівлі, наданим виробником відсутні показники органолептики зовнішнього вигляду і консистенції, вміст метало домішок та радіонуклідів.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП “ Савін Сергій Володимирович” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2019 11:48
Доброго дня! При розгляді документів всіх учасників, Замовником була виявлена часткова невідповідність показників якості товару відповідно до Технічних вимог, тому комітетом з допорогових закупівель було прийнято рішення щодо визначення переможцем, Учасника з найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 41 800,00
UAH з ПДВ
38 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключникова Л.М. 44 000,00
UAH з ПДВ
38 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарчук Олександр Володимирович 45 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
01 листопада 2019 00:17
Електронний підпис
01 листопада 2019 00:17
Yur SavinS.pdf
01 листопада 2019 00:17
sertif.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:52
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:32
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 11:24
Електронний підпис
01 листопада 2019 03:14
Тех_завдання.jpg
01 листопада 2019 03:14
Цінова_пропозиція.jpg
01 листопада 2019 03:14
Специф_до_дог.jpg
01 листопада 2019 03:14
Сертифікат2.jpg
01 листопада 2019 03:14
Сертифікат1.jpg
01 листопада 2019 03:14
СвідоцтвоПЄП2.jpg
01 листопада 2019 03:14
СвідоцтвоПЄП1.jpg
01 листопада 2019 03:14
Свідоцтво2.jpg
01 листопада 2019 03:14
Свідоцтво1.jpg
01 листопада 2019 03:14
Проект_дог3.jpg
01 листопада 2019 03:14
Проект_дог2.jpg
01 листопада 2019 03:14
Проект_дог1.jpg
01 листопада 2019 03:14
Пояснювальна_записка.jpg
01 листопада 2019 03:14
Паспорт9.jpg
01 листопада 2019 03:14
Паспорт8.jpg
01 листопада 2019 03:14
Паспорт7.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт6.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт5.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт4.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт3.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт2.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт1.jpg
01 листопада 2019 03:13
Паспорт.jpg
01 листопада 2019 03:13
Накладна_виробника.jpg
01 листопада 2019 03:13
ІПН.jpg
01 листопада 2019 03:13
ДовідкаПП.jpg
01 листопада 2019 03:13
ДовідкаНаПідпис.jpg
01 листопада 2019 03:13
Відомості_про_учасника.jpg
01 листопада 2019 03:13
ВитягРПЄП.jpg
01 листопада 2019 03:13
Виписка_Бондарчук2 001.jpg
01 листопада 2019 03:13
Виписка_Бондандарчук 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Ключникова Л.М.

ФОП Бондарчук Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3184310335
Переможець 38 800,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 10:15

Документи

05 листопада 2019 10:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3184310335
38 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 10:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 08:00
Договір №278 від 07 листопада.pdf укладений
07 листопада 2019 12:30
Додаток №1 до Договору №278.pdf укладений
07 листопада 2019 12:30