Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001068-c ● 8707519b2b344756b494643165175c00
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 |
Код ЄДРПОУ: | 02125838 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Вітер Ірина Вікторівна +380938772969 kmpnl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 14:18 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання
джерело фінасування - кошти місцевого бюджету м.Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 13:32 |
Додаток 3 зі змінами 07.11.2019.pdf | |
07 листопада 2019 13:31 |
ТД зі змінами від 07.11.2019.pdf | |
07 листопада 2019 13:31 |
Протокол 227 від 07.11.2019.pdf | |
01 листопада 2019 14:40 |
Додаток 3 ( зі змінами).pdf | |
01 листопада 2019 14:40 |
протокол внесення змін ( СКУД).pdf | |
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 4.pdf | |
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 3.pdf | |
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 2.pdf | |
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 1.pdf | |
30 жовтня 2019 14:54 |
Тендерна документація.pdf |
07 листопада 2019 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 листопада 2019 13:32 |
Додаток 3 зі змінами 07.11.2019.pdf
|
||||||
07 листопада 2019 13:31 |
ТД зі змінами від 07.11.2019.pdf
|
||||||
07 листопада 2019 13:31 |
Протокол 227 від 07.11.2019.pdf
|
||||||
01 листопада 2019 14:40 |
Додаток 3 ( зі змінами).pdf
|
||||||
01 листопада 2019 14:40 |
протокол внесення змін ( СКУД).pdf
|
||||||
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 4.pdf
|
||||||
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
30 жовтня 2019 14:54 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
30 жовтня 2019 14:54 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001068-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 02 листопада 2019 22:07
обладнання до спеціфікації
шановний замовнику.
1. згідно статті 22 Закону про закупівлю технічна спеціфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку. спеціфікація повинна містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вимагаемо дописати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ" до кожної строки обладнання в спеціфікації.
2. поясніть будь ласка необхідність резервного живлення не менш 8 год.
3. поясніть будь ласка, нам як Виконавцю, пропонувати вам обладнання згідно Технічного завдання або спеціфікації до нього?
Розгорнути
Згорнути
1. згідно статті 22 Закону про закупівлю технічна спеціфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку. спеціфікація повинна містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вимагаемо дописати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ" до кожної строки обладнання в спеціфікації.
2. поясніть будь ласка необхідність резервного живлення не менш 8 год.
3. поясніть будь ласка, нам як Виконавцю, пропонувати вам обладнання згідно Технічного завдання або спеціфікації до нього?
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2019 16:10
Виконано
Шановний учаснику.
Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" врахована Замовником. Найближчим часом у визначені Законом терміни нами будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" врахована Замовником. Найближчим часом у визначені Законом терміни нами будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001068-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 27 листопада 2019 10:49
скарга
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
ДК 021:2015: 51110000-6
Послуги зі встановлення електричного обладнання
(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Розгорнути
Згорнути
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
ДК 021:2015: 51110000-6
Послуги зі встановлення електричного обладнання
(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:49
виконано
Учасник закупівлі ФОП Базильчук Д.В. при поданні документу за № 2711/19 від 27.11.2019 р. керується в першу чергу абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дана законодавча норма стосується оскарження процедури закупівлі виключно органом оскарження у галузі публічних закупівель Згідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Вищенаведений документ ФОП Базильчук Д.В. подано через функціонал подачі вимоги, а не скарги. Потрібно розуміти різницю між подачею вимоги та скарги адже Скарга у публічних закупівлях – це документ, який подається учасником тендера в Антимонопольний комітет України, а Вимоги розглядає безпосередньо замовник – організатор закупівлі. Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет може розціновати вказаний документ як вимогу відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому надаємо ФОП Базильчук Д.В. додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації:
1.Наданий ФОП Базильчук Д.В. Проект договору про закупівлю містить зміни від початкового проекту, який міститься в ТД (Додаток 2): пункт 10.1 Розділу 10 «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року.» був замінений на «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року.».
Частиною 4 розділу 6 ТД зазначено наступне : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю зазначені в проекті договору про закупівлю, який міститься в Додатку 2 ТД.
Для дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та уникнення непорозумінь, замовником в пункті 2.1 частини 2 розділу 5 ТД було вказано вимоги, про надання додаткової інформації, а саме:
- завізованим (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 2 ТД);
- довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору;
ФОП Базильчук Д.В. надав вказану довідку чим погодився з умовами договору, що вказані в проекті договору замовника. В свою чергу завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю учасник надав з внесенням до нього змін. Тобто два вищезазначені документи, надані учасником, суперечать один одному.
2.Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД: Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі ) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді ФОП Базильчук Д.В. не надана згода на збирання та зберігання даних.
Замовник в тендерній документації, безоплатно оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, зазначає інструкцію з підготовки тендерної пропозиції.
В частині 1 розділу 3 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено: Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
В тендерній документації визначено надання вищевказаної довідки в тому числі на збирання, зберігання і поширення інформації.
Тому наданий учасником лист-згода на обробку персональних даних не мітив всієї інформації, визначеної тендерною документацією для даної довідки.
3. ФОП Базильчук Д.В. в наданій ним тендерній пропозиції вказав неправильну назву предмета закупівлі(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження), що не відповідає пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації
Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» (Додаток 4ТД зі Специфікацією). В наведеній формі міститься таблиця, в якій учасник повинен вказати назву предмету закупівлі згідно тендерної документації. Тендерною документацією чітко визначено назву предмету закупівлі в пункті 4.1 частини 4 розділу 1 тендерної документації, а саме: ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7). Тільки замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто надана учасником тендерна пропозиція містила відомості, які не відповідають вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до додатку 3 ТД (Технічне завдання): учасник повинен включити при монтажі СКУД в палати замки в’язні електромеханічні CISA 1 12011 50, які є в наявності у замовника в кількості 50 шт.
В наданій ФОП Базильчук Д.В. кошторисній документації не зазначено вищевказаних замків.
Технічним завданням чітко визначено монтаж вищенаведених замків тому включення їх до кошторисної документації є обов’язковим.
Тому надаємо ФОП Базильчук Д.В. додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації:
1.Наданий ФОП Базильчук Д.В. Проект договору про закупівлю містить зміни від початкового проекту, який міститься в ТД (Додаток 2): пункт 10.1 Розділу 10 «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року.» був замінений на «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року.».
Частиною 4 розділу 6 ТД зазначено наступне : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю зазначені в проекті договору про закупівлю, який міститься в Додатку 2 ТД.
Для дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та уникнення непорозумінь, замовником в пункті 2.1 частини 2 розділу 5 ТД було вказано вимоги, про надання додаткової інформації, а саме:
- завізованим (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 2 ТД);
- довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору;
ФОП Базильчук Д.В. надав вказану довідку чим погодився з умовами договору, що вказані в проекті договору замовника. В свою чергу завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю учасник надав з внесенням до нього змін. Тобто два вищезазначені документи, надані учасником, суперечать один одному.
2.Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД: Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі ) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді ФОП Базильчук Д.В. не надана згода на збирання та зберігання даних.
Замовник в тендерній документації, безоплатно оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, зазначає інструкцію з підготовки тендерної пропозиції.
В частині 1 розділу 3 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено: Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
В тендерній документації визначено надання вищевказаної довідки в тому числі на збирання, зберігання і поширення інформації.
Тому наданий учасником лист-згода на обробку персональних даних не мітив всієї інформації, визначеної тендерною документацією для даної довідки.
3. ФОП Базильчук Д.В. в наданій ним тендерній пропозиції вказав неправильну назву предмета закупівлі(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження), що не відповідає пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації
Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» (Додаток 4ТД зі Специфікацією). В наведеній формі міститься таблиця, в якій учасник повинен вказати назву предмету закупівлі згідно тендерної документації. Тендерною документацією чітко визначено назву предмету закупівлі в пункті 4.1 частини 4 розділу 1 тендерної документації, а саме: ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7). Тільки замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто надана учасником тендерна пропозиція містила відомості, які не відповідають вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до додатку 3 ТД (Технічне завдання): учасник повинен включити при монтажі СКУД в палати замки в’язні електромеханічні CISA 1 12011 50, які є в наявності у замовника в кількості 50 шт.
В наданій ФОП Базильчук Д.В. кошторисній документації не зазначено вищевказаних замків.
Технічним завданням чітко визначено монтаж вищенаведених замків тому включення їх до кошторисної документації є обов’язковим.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-30-001068-c.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 02 грудня 2019 18:54
Дата подання: 02 грудня 2019 18:54
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівліДК 021:2015: 51110000-6
Послуги зі встановлення електричного обладнання
(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:09
Рішення від 04.12.2019 № 17932 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:09
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.12.2019 № UA-2019-10-30-001068-c.a3.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 00:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2019 № 19104.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 15:44
Рішення від 21.12.2019 № 19104.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 23:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. |
994 645,54
UAH з ПДВ
|
938 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
1 035 364,19
UAH з ПДВ
|
939 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТВОРЧЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТЕТ" |
1 176 000,00
UAH з ПДВ
|
939 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. #3160814252 |
Очікує рішення |
938 999,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. #3160814252 |
Рішення скасоване |
938 999,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Рішення скасоване |
939 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 грудня 2019 11:25 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
30 грудня 2019 11:25
|
Відміна закупівлі.pdf |