Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001068-c 8707519b2b344756b494643165175c00
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:18
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


джерело фінасування - кошти місцевого бюджету м.Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:32
Додаток 3 зі змінами 07.11.2019.pdf
07 листопада 2019 13:31
ТД зі змінами від 07.11.2019.pdf
07 листопада 2019 13:31
Протокол 227 від 07.11.2019.pdf
01 листопада 2019 14:40
Додаток 3 ( зі змінами).pdf
01 листопада 2019 14:40
протокол внесення змін ( СКУД).pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 4.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 3.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 2.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 1.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Тендерна документація.pdf
07 листопада 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:32
Додаток 3 зі змінами 07.11.2019.pdf
07 листопада 2019 13:31
ТД зі змінами від 07.11.2019.pdf
07 листопада 2019 13:31
Протокол 227 від 07.11.2019.pdf
01 листопада 2019 14:40
Додаток 3 ( зі змінами).pdf
01 листопада 2019 14:40
протокол внесення змін ( СКУД).pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 4.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 3.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 2.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Додаток 1.pdf
30 жовтня 2019 14:54
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-001068-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 02 листопада 2019 22:07
обладнання до спеціфікації
шановний замовнику.
1. згідно статті 22 Закону про закупівлю технічна спеціфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку. спеціфікація повинна містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Вимагаемо дописати "АБО ЕКВІВАЛЕНТ" до кожної строки обладнання в спеціфікації.
2. поясніть будь ласка необхідність резервного живлення не менш 8 год.
3. поясніть будь ласка, нам як Виконавцю, пропонувати вам обладнання згідно Технічного завдання або спеціфікації до нього?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2019 16:10
Виконано
Шановний учаснику.
Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" врахована Замовником. Найближчим часом у визначені Законом терміни нами будуть внесені та оприлюднені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001068-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 27 листопада 2019 10:49
скарга
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
ДК 021:2015: 51110000-6
Послуги зі встановлення електричного обладнання
(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:49
виконано
Учасник закупівлі ФОП Базильчук Д.В. при поданні документу за № 2711/19 від 27.11.2019 р. керується в першу чергу абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дана законодавча норма стосується оскарження процедури закупівлі виключно органом оскарження у галузі публічних закупівель Згідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Вищенаведений документ ФОП Базильчук Д.В. подано через функціонал подачі вимоги, а не скарги. Потрібно розуміти різницю між подачею вимоги та скарги адже Скарга у публічних закупівлях – це документ, який подається учасником тендера в Антимонопольний комітет України, а Вимоги розглядає безпосередньо замовник – організатор закупівлі. Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет може розціновати вказаний документ як вимогу відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому надаємо ФОП Базильчук Д.В. додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації:

1.Наданий ФОП Базильчук Д.В. Проект договору про закупівлю містить зміни від початкового проекту, який міститься в ТД (Додаток 2): пункт 10.1 Розділу 10 «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року.» був замінений на «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року.».
Частиною 4 розділу 6 ТД зазначено наступне : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю зазначені в проекті договору про закупівлю, який міститься в Додатку 2 ТД.
Для дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та уникнення непорозумінь, замовником в пункті 2.1 частини 2 розділу 5 ТД було вказано вимоги, про надання додаткової інформації, а саме:
- завізованим (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 2 ТД);
- довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проекту договору;
ФОП Базильчук Д.В. надав вказану довідку чим погодився з умовами договору, що вказані в проекті договору замовника. В свою чергу завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю учасник надав з внесенням до нього змін. Тобто два вищезазначені документи, надані учасником, суперечать один одному.

2.Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД: Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі ) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді ФОП Базильчук Д.В. не надана згода на збирання та зберігання даних.
Замовник в тендерній документації, безоплатно оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, зазначає інструкцію з підготовки тендерної пропозиції.
В частині 1 розділу 3 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено: Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
В тендерній документації визначено надання вищевказаної довідки в тому числі на збирання, зберігання і поширення інформації.
Тому наданий учасником лист-згода на обробку персональних даних не мітив всієї інформації, визначеної тендерною документацією для даної довідки.

3. ФОП Базильчук Д.В. в наданій ним тендерній пропозиції вказав неправильну назву предмета закупівлі(Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження), що не відповідає пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації
Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» (Додаток 4ТД зі Специфікацією). В наведеній формі міститься таблиця, в якій учасник повинен вказати назву предмету закупівлі згідно тендерної документації. Тендерною документацією чітко визначено назву предмету закупівлі в пункті 4.1 частини 4 розділу 1 тендерної документації, а саме: ДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7). Тільки замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто надана учасником тендерна пропозиція містила відомості, які не відповідають вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до додатку 3 ТД (Технічне завдання): учасник повинен включити при монтажі СКУД в палати замки в’язні електромеханічні CISA 1 12011 50, які є в наявності у замовника в кількості 50 шт.

В наданій ФОП Базильчук Д.В. кошторисній документації не зазначено вищевказаних замків.
Технічним завданням чітко визначено монтаж вищенаведених замків тому включення їх до кошторисної документації є обов’язковим.

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 10:49
Протокол розгляду 21.11.pdf
27 листопада 2019 10:49
скарга ФОП-Лікарня.pdf
27 листопада 2019 10:49
тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 грудня 2019 15:49
ПРОТОКОЛ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-001068-c.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 02 грудня 2019 18:54
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівліДК 021:2015: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (Послуги з впровадження систем контролю і управління доступом та відеоспостереження в приміщеннях відділень №1,2,3 в Київській міській психоневрологічній лікарні №3 за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул.Павлова,7)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. 994 645,54
UAH з ПДВ
938 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 1 035 364,19
UAH з ПДВ
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТВОРЧЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТЕТ" 1 176 000,00
UAH з ПДВ
939 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 1 139 000,00
UAH з ПДВ
1 139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:25
не внесен до корупції.pdf
15 листопада 2019 14:59
тендерна пропозиція (1).pdf
14 листопада 2019 11:29
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:23
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 11:15
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 11:15
погодження з тех умовами.pdf
14 листопада 2019 11:15
Паспорт Базильчук.pdf
14 листопада 2019 11:14
Ідентифікаційний номер.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 3 кв.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 3 кв квітанція.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 2 кв.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 2 кв квітанція.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 1 кв.pdf
14 листопада 2019 11:14
ЄП 1 кв квітанція.pdf
14 листопада 2019 11:14
Електромонтер Кравченко м.pdf
14 листопада 2019 11:14
Електромонтер Базельчук м.pdf
14 листопада 2019 11:14
Електромонтер Козак м.pdf
14 листопада 2019 11:14
Додаток 3 зі змінами 07.11.2019.pdf
14 листопада 2019 11:14
Додаток 2.pdf
14 листопада 2019 11:14
довідка,в ЄДР.pdf
14 листопада 2019 11:14
Довідка захисту довкілля.pdf
14 листопада 2019 11:14
відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 11:14
виписка з ЕДР.pdf
14 листопада 2019 11:13
БГ008_837ГР.rar

Публічні документи

27 листопада 2019 10:36
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:34
Довідка МВС.pdf
27 листопада 2019 10:34
Довідка ДПС.pdf
14 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:40
сканирование0045.pdf
14 листопада 2019 11:40
БГ008_829.pdf
14 листопада 2019 11:40
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 листопада 2019 11:40
Кошторисна документація.pdf
14 листопада 2019 11:40
Копія статуту.pdf
14 листопада 2019 11:40
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
14 листопада 2019 11:40
Додаток 2 Проект договору.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка субпідрядники.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка ст9.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка ст.50.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка неповязані особи.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка ліцензія.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка захист довкілля.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка заборгованість.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка гарантійний термін.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка відомості ЄДР.pdf
14 листопада 2019 11:40
довідка банкрутство.pdf
14 листопада 2019 11:40
Довідка антикор програма.pdf
14 листопада 2019 11:40
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:14
Електронний підпис
13 листопада 2019 14:13
11 Свідоцтво_ПДВ.pdf
13 листопада 2019 14:13
10 БУДІВЕЛЬНА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
13 листопада 2019 14:13
09 Статут_естет.pdf
13 листопада 2019 14:13
08 Відомості_про_учасника.pdf
13 листопада 2019 14:13
06 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 листопада 2019 14:13
05_4 Наказ_директор.pdf
13 листопада 2019 14:13
05_3 Ріш_директор.pdf
13 листопада 2019 14:13
05_2 Протокол ТЕНДЕР.pdf
13 листопада 2019 14:13
03 Довідка стаття 17.pdf
13 листопада 2019 14:13
02 ДОВІДКА працівники.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 12:23
Електронний підпис
13 листопада 2019 12:20
Licence.zip
13 листопада 2019 12:20
Licence.pdf.(2).P7S
13 листопада 2019 12:20
Licence.pdf.(1).P7S
13 листопада 2019 12:20
Licence.pdf
13 листопада 2019 12:20
Dovirenist_Ryzhiy.zip
13 листопада 2019 12:20
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2).P7S
13 листопада 2019 12:20
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1).P7S
13 листопада 2019 12:20
Dovirenist_Ryzhiy.pdf
13 листопада 2019 12:20
Dov i Lic.pdf
13 листопада 2019 12:20
тендерна пропозиція.PDF
13 листопада 2019 12:20
Свідоцтва ел інструмент.pdf
13 листопада 2019 12:20
розяснення по ліцензії.PDF
13 листопада 2019 12:20
протокол зборів.PDF
13 листопада 2019 12:20
погоджений проект договору.PDF
13 листопада 2019 12:20
погоджене техзавдання.PDF
13 листопада 2019 12:20
МТБ-Скан видаткових.pdf
13 листопада 2019 12:20
лист про неподання довідки.PDF
13 листопада 2019 12:20
кошторисна документація.pdf
13 листопада 2019 12:19
копія Статуту з описом.PDF
13 листопада 2019 12:19
копія ліцензії.pdf
13 листопада 2019 12:19
Копія Витягу з ЄДР.pdf
13 листопада 2019 12:19
згода на обробку ПД.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка ч. 2 ст. 17.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка уповноважена особа.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка статутні обмеження.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка санкції.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка про учасника.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка про код.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка працівники.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка матбаза.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка екологія.PDF
13 листопада 2019 12:19
довідка довкілля.PDF
13 листопада 2019 12:19
гарантійний лист витрати.PDF
13 листопада 2019 12:19
Гарантия_7298.zip
13 листопада 2019 12:19
Гарантия_7298.pdf.(2).P7S
13 листопада 2019 12:19
Гарантия_7298.pdf.(1).P7S
13 листопада 2019 12:19
Гарантия_7298.pdf
13 листопада 2019 12:19
000-ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В.

ПП "РЕЙДЕР"

ТВОРЧЕ ХУДОЖНЬО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТЕТ"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В.
#3160814252
Очікує рішення 938 999,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 10:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В.
#3160814252
Рішення скасоване 938 999,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 10:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Рішення скасоване 939 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 10:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. #3160814252

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. #3160814252

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 листопада 2019 11:32
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:31
Протокол розгляду 21.11.2019.pdf
15 листопада 2019 14:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 грудня 2019 11:25
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
30 грудня 2019 11:25
Відміна закупівлі.pdf