Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мийні та чистячі засоби
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000837-a 396c44a50e4e4e70a7978175dddf7816
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:31
Очікувана вартість: 825 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24120 штуки
Мийні та чистячі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:43
ТД миючі засоби 2019 зміни 05.12.19.doc
05 грудня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:43
ТД миючі засоби 2019 зміни 05.12.19.doc
01 листопада 2019 17:02
ТД миючі засоби 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:33
Дата відповіді: 01 листопада 2019 17:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію завантажено. Ознайомтесь будь ласка.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 01 листопада 2019 17:04
Доброго ранку! Підгрузіть документацію
Відповідь: Тендерну документацію завнтажено. Ознайомлюйтесь будь ласка
Миючий засіб для посуду
Дата подання: 04 листопада 2019 11:11
Дата відповіді: 05 листопада 2019 12:32
Доброго дня. Тарою має бути пластикова пляшка з мірним дозатором чи дозволено Дой-пак? Дякуємо
Відповідь: Тарою має бути пластикова пляшка з мірним дозатором
питання по технічним вимогам
Дата подання: 06 листопада 2019 10:47
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:18
Чи вважається Крем мило і гель мило одним продуктом ?
Відповідь: Доброго дня. Крем-мило та гель-мило є різними продуктами та мають різні властивості. Крем-мило на відміну від гель-мила не тільки миє, а й зволожує та живить шкіру.
Питання по продукції
Дата подання: 07 листопада 2019 11:13
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:18
Ч и вважається крем мило і гель мило одним продуктом
Відповідь: Доброго дня. Крем-мило та гель-мило є різними продуктами та мають різні властивості. Крем-мило на відміну від гель-мила не тільки миє, а й зволожує та живить шкіру.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-000837-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Дашевський Максим Володимирович, Код ЄДРПОУ:2684212555
Дата подання: 30 жовтня 2019 21:03
В оголошенні про тендер немає спеціфікації
Прошу надати спеціфікацію товарів на тендер
Скасована
Дата: 02 листопада 2019 12:18
Причина: вимогу задовільнено
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 17:05
Тендерну документацію завнтажено. Ознайомлюйтесь будь ласка
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000837-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 07 листопада 2019 17:36
Вимога
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
В п. 9 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги «Продукція для чищення» код 39830000-9 ДК 021:2015 (мийні та чистячі засоби)» зазначено, що «переможець зобов’язаний до дати укладання Договору надати в Управління освіти Дніпровської районної державної адміністрації м. Києва зразки товару, що планується до поставки (гарантійний лист Учасника)».
Натомість далі визначено, що «до визначення переможця зразки, надані Учасниками будуть відправлені на експертизу для лабораторного дослідження з метою отримання експертного висновку на товар, що є предметом закупівлі».

1. Виходячи з вищезазначених вимог, учасники повинні надати зразки для проведення експертизи до визначення переможця, а потім учасник, який став переможцем, ще раз повинен надати зразки товару.
Проте залишається незрозумілим, чим обґрунтована необхідність повторного надання учасником, який став переможцем, зразків, оскільки зразки, які подавалися до визначення переможця вже мали пройти лабораторне дослідження для отримання експертного висновку на товар.
Вважаємо, що вищезазначені положення Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги «Продукція для чищення» код 39830000-9 ДК 021:2015 (мийні та чистячі засоби)» є нелогічними, дискримінаційними та такими, що протирічать один одному.

2. Загалом оцінка товару замовником чи на його замовлення іншими особами поза процедурами закупівель та межами електронної системи закупівель, суперечить принципам прозорості та відкритості, а також створює можливість суб’єктивного ставлення через відсутність загальнообов’язкової процедури та можливості взаємного контролю учасниками. Зокрема, ніде не визначено і не гарантовано належних умов зберігання, транспортування зразків замовником, вибір замовником компететного та незалежного органу оцінки, а також, яким чином забезпечити рівні права учасників у випадку затримки в проведенні дослідження обраним замовником органом, видачі необґрунтованих результатів. Більше того, не визначено навіть, що всі зразки будуть надсилатись до одного й того ж органу оцінки чи будуть досліджуватись в однакових умовах, за однаковими методиками, тощо.
Крім того, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості включення до тендерної документації вимог надання зразків товару, а лише інформації та документів про товар, натомість прямо вказуючи недопустимість вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Керуючись ч.1 та ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме вилучити всі положення про надання зразків товару учасниками, зокрема, п.9 Додатку 2 тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 17:45
До тендерної документації було внесено відповідні зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000837-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 13 листопада 2019 20:51
Скарга
Скарга Платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2019 20:50
рішення від 18.11.2019 № 16828 +лист Замовника.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 20:50
рішення від 29.11.2019 № 17680.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 01:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації було внесено відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 05 грудня 2019 17:44

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 20:51
Платіжне доручення 4929.pdf
13 листопада 2019 20:51
Скарга 000837-а.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 438 833,40
UAH з ПДВ
438 833,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 550 020,00
UAH з ПДВ
550 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 624 060,00
UAH з ПДВ
624 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 744 045,00
UAH з ПДВ
744 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:47
Відповідність.pdf
12 грудня 2019 15:47
Вимоги.pdf
12 грудня 2019 15:46
Інформація.pdf
12 грудня 2019 14:43
Переклад.pdf
12 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:36
Сертифікати.pdf
12 грудня 2019 13:36
Вимоги.pdf
12 грудня 2019 13:36
Інформація.pdf
12 грудня 2019 13:36
Довідка.pdf
12 грудня 2019 13:36
Довкілля.pdf
12 грудня 2019 13:36
Лист санкції.pdf
12 грудня 2019 13:36
Гар. лист зразки.pdf
12 грудня 2019 13:36
7. Договір підписаний.pdf
12 грудня 2019 13:36
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 13:36
41. копія Статут.pdf
12 грудня 2019 13:36
41. Статут.pdf
12 грудня 2019 13:35
42. Баланс за 2018.pdf
12 грудня 2019 13:35
30. копія Опис 3.pdf
12 грудня 2019 13:35
43. копія Баланс за 2018.pdf
12 грудня 2019 13:35
40. копія Рішення №30-01.pdf
12 грудня 2019 13:35
47. копія Виписка ЄДР.pdf
12 грудня 2019 13:35
46. Виписка ЄДР.pdf
12 грудня 2019 13:35
27. копія Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2019 13:35
26. Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2019 13:35
53. Лист фіз особи.pdf
12 грудня 2019 13:35
55. ст. 17.pdf
12 грудня 2019 13:35
10. Довідка ст.17.pdf
12 грудня 2019 13:35
44. Витяг ЄДР 10.12.2019р.pdf
12 грудня 2019 13:35
48. Лист нерезиденти.pdf
12 грудня 2019 13:35
49. Лист єдиний податок.pdf
12 грудня 2019 13:35
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
12 грудня 2019 13:35
54. лист-гарантія ст.17.pdf
12 грудня 2019 13:35
29. копія Опис 2.pdf
12 грудня 2019 13:35
2. Лист МТБ.pdf
12 грудня 2019 13:35
28. копія Опис 1.pdf
12 грудня 2019 13:35
37. копія Протокол №1-П.pdf
12 грудня 2019 13:35
9. Довідка ліцензія.pdf
12 грудня 2019 13:35
38. копія Протокол №2-П.pdf
12 грудня 2019 13:35
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
12 грудня 2019 13:35
3. Лист працівники.pdf
12 грудня 2019 13:35
4. Лист ан. договір.pdf
12 грудня 2019 13:35
39. копія Протокол №3-П.pdf
12 грудня 2019 13:35
33. копія Наказ № 1-Н.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 16:17
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:18
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 14:27
Сертифікати якості.pdf
11 грудня 2019 14:27
Сертифікат ISO 9001.PDF
11 грудня 2019 14:27
Сертифікат ISO 14024-2002.pdf
11 грудня 2019 14:27
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 14:27
Лист-пояснення.pdf
11 грудня 2019 14:27
Копія Статуту.pdf
11 грудня 2019 14:27
Копії листів.pdf
11 грудня 2019 14:27
Довідки ст 17 ЗУ.pdf
11 грудня 2019 14:26
Відгук Дарниця 2019 р.pdf
11 грудня 2019 14:26
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2019 14:26
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

17 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:02
Статут.PDF
17 листопада 2019 17:02
Додаток4 Проект договору.PDF
17 листопада 2019 17:02
Додаток2 Технічні вимоги.PDF
17 листопада 2019 17:02
Дод1 таб4 інформація ст 17 ЗУ.PDF
17 листопада 2019 17:02
Дод1 Лист про працівників.PDF
17 листопада 2019 17:02
Довідки з банку.PDF
17 листопада 2019 17:02
Довідка захист довкілля.PDF
17 листопада 2019 17:02
Гарантійний лист поставки.PDF
17 листопада 2019 16:28
Договір № 162 (Миючі засоби).pdf
17 листопада 2019 16:28
Лист-Відгук (Миючі засоби).pdf
17 листопада 2019 16:28
якість.PDF
17 листопада 2019 16:28
якість сес паспорт.PDF
17 листопада 2019 16:28
лист щодо використання.PDF

Публічні документи

12 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:15
7 Лист згода.pdf
12 грудня 2019 12:15
4 Проект договору.pdf
12 грудня 2019 12:15
3 Стаття 17.pdf
12 грудня 2019 12:14
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ Гренландія

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Очікує рішення 438 833,40
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:04

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 18:31
Коментар щодо відміни: В зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».