Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та конверти немарковані
Очікувана вартість
304 272,00 UAH
UA-2019-10-30-000820-a ● 900cb9ccaac34018bc11de743f8c8c69
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13322403 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Козак Богдан Степанович +380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 18:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 18:12 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 304 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 521,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір та конверти немарковані
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 шт
Папір та конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 18:08 |
ТД папір коверти ГУ ПФУ Оновлене.docx | |
30 жовтня 2019 18:08 |
Оголошення папір.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 31 жовтня 2019 09:03
Дата відповіді: 04 листопада 2019 17:55
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Усі характеристики, вказані у Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відображають обов’язкові вимоги Замовника до предмету закупівлі. Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Крім того, тендерна документація не має містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Вимоги до товару, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації, у тому числі на відповідність технічним характеристикам. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Усі характеристики, вказані у Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відображають обов’язкові вимоги Замовника до предмету закупівлі. Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Крім того, тендерна документація не має містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Вимоги до товару, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації, у тому числі на відповідність технічним характеристикам. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:34
Дата відповіді: 04 листопада 2019 17:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до товару, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації ( у т.ч. інформацію про торгову марку, тип/модель товару). Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична особа-підприємець, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до товару, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації ( у т.ч. інформацію про торгову марку, тип/модель товару). Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична особа-підприємець, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000820-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 листопада 2019 11:32
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-30-000820-a (Папір та конверти немарковані), який проходив 18.11.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Браво-Пап" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Браво-Пап" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Браво-Пап" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Браво-Пап" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. розділу III Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000820-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 25 листопада 2019 10:31
Не відповідність умов тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації ,а саме Додаток 1 Замовник зазначає що,-. Пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель товару), виробника та країну походження товару, запропонованого Учасником.
Участник ТОВ "Український папір" у своїй пропозиції не вказав країну виробника паперу, а лише назву бренду. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Український папір" як таку що не відповідає умовам тендерної документації (на пiдставi п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону)
Розгорнути
Згорнути
Участник ТОВ "Український папір" у своїй пропозиції не вказав країну виробника паперу, а лише назву бренду. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Український папір" як таку що не відповідає умовам тендерної документації (на пiдставi п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000820-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 27 листопада 2019 16:48
Дискримінаційний підхід при виборі переможця.
Шановний Замовник. Просимо Вас дотримуватись умов тендерної документації та оцінювати усіх участників згідно Закону України. Станом на 27.11.2019 Ви прикріпили протокол переможця
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000820-a.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 27 листопада 2019 17:12
Дискримінація участника.
Повторно просимо Вас звернути увагу на не відповідність пропозиції ТОВ Український папір умовам документації. Пропозиція повинна містити інформацію про торгову марку (тип/модель товару), виробника та країну походження товару, запропонованого Учасником. Участник ТОВ "Український папір" у своїй пропозиції не вказав країну виробника паперу, а лише назву бренду.Також хочемо зазначити що ТОВ Український папір додав до своєї пропозиції документ Multicopy Цей документ не є сертифікатом якості а носить інформаційний характер т.к відсутні будь які печатки імпортера, або сертифікаційного органу України встановленого зразку. Більш того на ньому зазначені показники щільності від 75гр/м2 і до.160м2 ,і не зрозуміло до якої продукціїї ці характеристики відносяться.Зразок від імпортера прикріпляємо. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Український папір" як таку що не відповідає умовам тендерної документації (на пiдставi п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону), не входити у зговір з Участником, та працювати згідно умов документації, принципів не дискриминації участників та Законів України.
При цьому нас дискваліфікували за тіж порушення що має ТОВ Українский папір. Як можливо визнати переможцем участника у якого є порушення умов тендерної документації ? У разі порушення Закону ми будемо оскаржувати цю Закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
При цьому нас дискваліфікували за тіж порушення що має ТОВ Українский папір. Як можливо визнати переможцем участника у якого є порушення умов тендерної документації ? У разі порушення Закону ми будемо оскаржувати цю Закупівлю.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
241 878,64
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:55
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
243 270,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 19:02
|
Звіт | укладений |
20 грудня 2019 18:59
|
Звіт | укладений |
20 грудня 2019 18:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 16:30
|
Договір | укладений |
12 грудня 2019 16:21
|