Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39220000-0 "Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування"
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000796-c 888adbf074d547cdb779c1e12d709f60
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 13:32
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 одиниця
39220000-0 "Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 13:38
Оголошення госптовари.doc
30 жовтня 2019 13:28
Цінова пропозиція.doc
30 жовтня 2019 13:28
Проект договору.doc
30 жовтня 2019 13:28
Кваліфікаційні критерії.doc
30 жовтня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 13:38
Оголошення госптовари.doc
30 жовтня 2019 13:28
Оголошення госптовари.doc
30 жовтня 2019 13:28
Цінова пропозиція.doc
30 жовтня 2019 13:28
Проект договору.doc
30 жовтня 2019 13:28
Кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:12
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 12:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Вимоги до товару чітко прописані в оголошені. Аналоги не розглядаємо.2) В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 3)До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 26 789,46
UAH з ПДВ
26 789,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 12:43
9.Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 12:43
8.Проект договору.pdf
04 листопада 2019 12:43
7.Довідка про підприємство.pdf
04 листопада 2019 12:43
6.Повноваження директора.pdf
04 листопада 2019 12:43
5.Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2019 12:43
4.Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 12:43
3.Витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2019 12:43
2.ДЦ_Виписка з ЕДР_16 01 2016.pdf
04 листопада 2019 12:43
1.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 26 789,46
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 11:50

Документи

05 листопада 2019 11:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:50
Протокол 183 від 05 11 2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
26 789,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 11:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:50
Протокол 183 від 05 11 2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 17:02
договір 99-19 26789,46 грн.pdf укладений
08 листопада 2019 16:58