Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлових приміщень для організації Центру надання адміністративних послуг на вул. Грушевського, 55 в смт. Рудно, коригування»; за CPV: [код ДК 021:2015 — 45454000-4 (Реконструкція)]; (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 992 569,00 UAH
UA-2019-10-30-000787-a 54f21b44cded4105a33dd58a8ac996a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремович Ірина Євгенівна

380322958237 zagorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056084
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34
Контактна особа: Яремович Ірина Євгенівна
380322958237
zagorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:19
Очікувана вартість: 1 992 569,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 962,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


UA-P-2019-10-30-006253-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлових приміщень для організації Центру надання адміністративних послуг на вул. Грушевського, 55 в смт. Рудно, коригування»;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично виконані роботи на підставі акту виконаних робіт протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:33
проект_договору_зі_змінами.docx
01 листопада 2019 15:32
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
01 листопада 2019 15:31
протокол_зміни_ЦНАП_Рудно.pdf
01 листопада 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:33
проект_договору_зі_змінами.docx
30 жовтня 2019 17:43
проект_договору.docx
01 листопада 2019 15:32
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
30 жовтня 2019 17:42
Тендерна_документація.docx
01 листопада 2019 15:31
протокол_зміни_ЦНАП_Рудно.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:17
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:38
Доброго дня! Шановний Замовнику, у п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", Ви зазначаєте наступну вимогу: "Замовник також приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасників , до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). Учасник надає у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства". Проте, Указ Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року втратили свою чинність. Як Учасник, на Вашу думку, повинен надавати гарантію на документи, які втратили чинність? Отож, прошу внести відповідні зміни у подану Тендерну документацію та викласти її у відповідності до чинного законодавства України. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію .
Дякуємо за запитання.
Захист комерційної таємниці Учасника
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:22
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:37
У пп. 2.3 п. 2 Додатку 1 Тендерної документації, вами зазначена наступна вимога: "Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з реконструкції приміщень: Копія Звіту 1ДФ за останній звітний період". Просимо замовника забезпечити схоронність комерційної таємниці учасників. а саме: доповнити тендерну документацію інформацією про те, що копія звіту 1-ДФ за останній звітній період подається з заштрихуванням інформації, що становить комерційну таємницю. Адже вказані документи містять конфіденційну інформацію як контрагентів учасника, так і його працівників, а тому не можуть бути оприлюднені в системі Prozorro без їхньої письмової згоди. Крім того оприлюднення деяких даних цих документів ставить під загрозу учасників, адже дозволяє шахраям незаконно використовувати конфіденційні дані. З огляду на вищезазначене, для того, щоб не створювати потенційним Учасникам даної закупівлі дискримінаційних вимог, що порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечити добросовісну конкуренцію, просимо внести зміни щодо відповідності тендерної документації чинному законодавству України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію .
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:31
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:37
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:38
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:36
Добрий день. У Тендерній документації вами подано Проект договору. Проте у даному Проекті договору не зазначений вид договірної ціни, яка є істотною умовою договору, адже таке незазначення на початковому етапі порушує п. 5 п. 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві та ст. 323 Господарського кодексу України. Прошу внести відповідні зміни до Тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:36
До Тендерної документації Ви долучаєте запропонований Вами Проект договору про закупівлю. Проте, при попередньому його перегляді, встановлено, що Вами не долучено плану фінансування робіт. Ви зобов'язані були долучити до Проекту договору проект невід'ємного додатку - план фінансування робіт, узгоджений з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів та підрядником). Відсутність зазначеного документу порушує п.п.п. 17, 83, 85 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві. Прошу внести відповідні зміни у Тендерну документацію і привести її у відповідність до законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 1 955 651,00
UAH з ПДВ
1 955 651,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 1 992 000,00
UAH з ПДВ
1 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 21:12
Кошторис_частина_1.pdf
03 грудня 2019 21:12
Технічне_завдання_1.pdf
03 грудня 2019 21:12
Розрахунки_кошторис.pdf
03 грудня 2019 21:12
Кошторис_частина_1 (1).pdf
03 грудня 2019 21:12
Технічне_завдання.pdf
03 грудня 2019 21:12
Кошторис_част_1.pdf
03 грудня 2019 21:12
ДЦ_Зведений.pdf
03 грудня 2019 21:12
Кошторис_част_2.pdf
03 грудня 2019 15:57
мвс
03 грудня 2019 15:57
довідки МВС,
15 листопада 2019 13:51
дефектний акт3800023508138931740.pdf
15 листопада 2019 13:23
свідоцтво2220118406059098886.pdf
15 листопада 2019 13:23
свідоцтво копія2908570277361958313.pdf
15 листопада 2019 13:23
витяг6748634353148205348.pdf
15 листопада 2019 13:23
Document_USR_1005971045.rtf
15 листопада 2019 13:23
Документ_ЄДР_1005971045.zip
15 листопада 2019 13:23
договори копії6211154404086981595.pdf
15 листопада 2019 13:23
відгук львідах 2019_20191115112120.pdf
15 листопада 2019 13:23
Договори_ЦПХ_оригінали.pdf
15 листопада 2019 13:23
виписка2247390769292642421.pdf
15 листопада 2019 13:23
виписка копія2520225915657053658.pdf
15 листопада 2019 12:18
Трудові договори6650269202220609816.pdf
15 листопада 2019 12:18
Документи_пропозиції.pdf
15 листопада 2019 12:18
Тендерна_пропозиція.pdf
15 листопада 2019 12:18
Рішення_дозві_копія.pdf
15 листопада 2019 12:18
Наказ_Штатний_оригінал.pdf
15 листопада 2019 12:18
Наказ_Штатний_копія.pdf
15 листопада 2019 12:18
Звіт_1_ДФ.pdf
14 листопада 2019 21:11
Паспорт_Ідент_код.pdf
14 листопада 2019 21:11
Виписка_ПДВ_копія.pdf
14 листопада 2019 21:11
Виписка_ПДВ_оригінал.pdf
14 листопада 2019 21:11
Свідоцтво_ПДВ_оригінал.pdf
14 листопада 2019 21:11
ДЦ_Зведений.pdf
14 листопада 2019 21:11
Розрахунки_до_кошторису.pdf
14 листопада 2019 21:11
Кошторис_част_2.pdf
14 листопада 2019 21:11
Кошторис_част_1.pdf
14 листопада 2019 21:11
Лист_ДСНС_оригінал.pdf
14 листопада 2019 21:11
Лист_ДСНС_копія.pdf
14 листопада 2019 21:11
Форма_Тендерна_пропозиція.pdf
14 листопада 2019 21:11
Проект_договору.pdf
14 листопада 2019 21:11
ДЦ_Зведений_розрахунок.pdf
14 листопада 2019 21:11
Технічне_завдання.pdf
14 листопада 2019 21:11
Розрахунки_кошторис.pdf
14 листопада 2019 21:11
Технічне_завдання_1.pdf
14 листопада 2019 21:11
Кошторис_частина_1.pdf
14 листопада 2019 21:11
Кошторис_частина_1.pdf
14 листопада 2019 21:11
Дозвіл_Держпраця_оригінал.pdf
14 листопада 2019 21:11
Дозвіл_Держпраця_копія.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 17:08
Фінзвіт за 3 кв.PDF
14 листопада 2019 17:08
Ф 3 аналогічні договори.PDF
14 листопада 2019 17:08
Ф 2 працівники.PDF
14 листопада 2019 17:08
Ф 1 МТБ.PDF
14 листопада 2019 17:08
Технічне завдання.PDF
14 листопада 2019 17:08
Субпідряд.PDF
14 листопада 2019 17:08
ст. 17.PDF
14 листопада 2019 17:08
Проект договору.PDF
14 листопада 2019 17:08
Персональні дані.PDF
14 листопада 2019 17:08
Кошторисні розрахунки.pdf
14 листопада 2019 17:08
Копія штатного розпису.PDF
14 листопада 2019 17:08
Копія ЦПХ.pdf
14 листопада 2019 17:08
Копія Статуту_ІД.PDF
14 листопада 2019 17:08
Копія наказу на директора.PDF
14 листопада 2019 17:08
Копія ліцензії.pdf
14 листопада 2019 17:08
Звіт 1-ДФ 3кв 2019р.pdf
14 листопада 2019 17:08
Захист довкілля.PDF
14 листопада 2019 17:08
Загальні відомості.PDF
14 листопада 2019 17:08
Довідка про уповноважених.PDF
14 листопада 2019 17:08
Довідка Про санкції.PDF
14 листопада 2019 17:08
Гарантійний лист.PDF
14 листопада 2019 17:08
Гарантійний лист ДЦ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 1 955 651,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
1 955 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:10
зміни_договір_ЦНАП_Рудно_21_12_2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:58
договір_ЦНАП_Рудно_17_12_2019.pdf укладений
17 грудня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін до договору №419, укладеного 31.07.2019 між Залізничною районною адміністрацією та ТзОВ «Економбуд-ЛВ», а саме: Внести зміни до пункту 2.2. Договору . 1. Зменшити ціну робіт за договором на 456574,20 грн. 2. Викласти 2.2 Договору у новій редакції: 2.2. Ціна робіт за договором складає 1499076,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімдесят шість грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ, без урахування витрат на утримання служби Замовника, в т.ч.: Викласти у новій редакції пункти 2.2.1, 2.2.2.: 2.2.1. Збільшити ціну робіт за договором, що підлягає виконанню у 2019 році на 330919,33 грн., що становить 1499076,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімдесят шість грн. 80 коп.) (в т.ч. ПДВ). 2.2.2. Які підлягатимуть виконанню у наступному бюджетному періоді (2020р.) становитиме 00 грн. (нуль грн. 00 коп.). 3. Викласти у новій редакції пункт 13.1 Договору: 13.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2019 але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань за Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Підрядника від виконання гарантійних обов’язків по Договору. 4. Внести зміни до пункту 4.2 Договору, а саме: 4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з календарним планом від 21.12.2019
Номер договору про закупівлю: 763
Договір:
Номер додаткової угоди: 806
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 499 076,80
UAH (в тому числі ПДВ 249 846,13 UAH)