Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлових приміщень для організації Центру надання адміністративних послуг на вул. Грушевського, 55 в смт. Рудно, коригування»; за CPV: [код ДК 021:2015 — 45454000-4 (Реконструкція)]; (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 992 569,00 UAH
UA-2019-10-30-000787-a ● 54f21b44cded4105a33dd58a8ac996a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 380322958237 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 992 569,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 962,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
UA-P-2019-10-30-006253-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлових приміщень для організації Центру надання адміністративних послуг на вул. Грушевського, 55 в смт. Рудно, коригування»;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично виконані роботи на підставі акту виконаних робіт протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 15:33 |
проект_договору_зі_змінами.docx | |
01 листопада 2019 15:32 |
Тендерна_документація_зі_змінами.docx | |
01 листопада 2019 15:31 |
протокол_зміни_ЦНАП_Рудно.pdf |
01 листопада 2019 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2019 15:33 |
проект_договору_зі_змінами.docx
|
|||
01 листопада 2019 15:32 |
Тендерна_документація_зі_змінами.docx
|
|||
01 листопада 2019 15:31 |
протокол_зміни_ЦНАП_Рудно.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:17
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:38
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", Ви зазначаєте наступну вимогу: "Замовник також приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасників , до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). Учасник надає у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства".
Проте, Указ Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року втратили свою чинність.
Як Учасник, на Вашу думку, повинен надавати гарантію на документи, які втратили чинність?
Отож, прошу внести відповідні зміни у подану Тендерну документацію та викласти її у відповідності до чинного законодавства України.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію .
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Захист комерційної таємниці Учасника
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:22
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:37
У пп. 2.3 п. 2 Додатку 1 Тендерної документації, вами зазначена наступна вимога: "Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з реконструкції приміщень: Копія Звіту 1ДФ за останній звітний період".
Просимо замовника забезпечити схоронність комерційної таємниці учасників. а саме: доповнити тендерну документацію інформацією про те, що копія звіту 1-ДФ за останній звітній період подається з заштрихуванням інформації, що становить комерційну таємницю. Адже вказані документи містять конфіденційну інформацію як контрагентів учасника, так і його працівників, а тому не можуть бути оприлюднені в системі Prozorro без їхньої письмової згоди. Крім того оприлюднення деяких даних цих документів ставить під загрозу учасників, адже дозволяє шахраям незаконно використовувати конфіденційні дані.
З огляду на вищезазначене, для того, щоб не створювати потенційним Учасникам даної закупівлі дискримінаційних вимог, що порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечити добросовісну конкуренцію, просимо внести зміни щодо відповідності тендерної документації чинному законодавству України!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію .
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:31
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:37
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:38
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:36
Добрий день.
У Тендерній документації вами подано Проект договору.
Проте у даному Проекті договору не зазначений вид договірної ціни, яка є істотною умовою договору, адже таке незазначення на початковому етапі порушує п. 5 п. 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві та ст. 323 Господарського кодексу України.
Прошу внести відповідні зміни до Тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:36
До Тендерної документації Ви долучаєте запропонований Вами Проект договору про закупівлю.
Проте, при попередньому його перегляді, встановлено, що Вами не долучено плану фінансування робіт.
Ви зобов'язані були долучити до Проекту договору проект невід'ємного додатку - план фінансування робіт, узгоджений з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів та підрядником).
Відсутність зазначеного документу порушує п.п.п. 17, 83, 85 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві.
Прошу внести відповідні зміни у Тендерну документацію і привести її у відповідність до законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Внесено відповідні зміни у тендерну документацію та проект договору.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
1 955 651,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:10
|
зміни_договір_ЦНАП_Рудно_21_12_2019.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 15:58
|
договір_ЦНАП_Рудно_17_12_2019.pdf | укладений |
17 грудня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про внесення змін до договору №419, укладеного 31.07.2019 між Залізничною районною адміністрацією та ТзОВ «Економбуд-ЛВ», а саме: Внести зміни до пункту 2.2. Договору . 1. Зменшити ціну робіт за договором на 456574,20 грн. 2. Викласти 2.2 Договору у новій редакції: 2.2. Ціна робіт за договором складає 1499076,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімдесят шість грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ, без урахування витрат на утримання служби Замовника, в т.ч.: Викласти у новій редакції пункти 2.2.1, 2.2.2.: 2.2.1. Збільшити ціну робіт за договором, що підлягає виконанню у 2019 році на 330919,33 грн., що становить 1499076,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімдесят шість грн. 80 коп.) (в т.ч. ПДВ). 2.2.2. Які підлягатимуть виконанню у наступному бюджетному періоді (2020р.) становитиме 00 грн. (нуль грн. 00 коп.). 3. Викласти у новій редакції пункт 13.1 Договору: 13.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2019 але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань за Договором. Закінчення строку дії Договору не звільняє Підрядника від виконання гарантійних обов’язків по Договору. 4. Внести зміни до пункту 4.2 Договору, а саме: 4.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з календарним планом від 21.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 763 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 806 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |