Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
281 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000734-b ● 97cbc673352b44f6896a8232c030208a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Романівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143028 |
Місцезнаходження: | 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2 |
Контактна особа: |
Лопоха Надія Янківна +380414621156 vira_viza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 11:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 11:03 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 281 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
річний план закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13000, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область Романівський район смт.Романів вул.Сергія Лялевича 2 каб.427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 10:59 |
Додаток 3.docx | |
30 жовтня 2019 10:59 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
30 жовтня 2019 10:59 |
Додаток 1 проект договору.docx | |
30 жовтня 2019 10:59 |
Довідка.docx | |
30 жовтня 2019 10:59 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 01 листопада 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно примітки Додатка 2 до Тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
Таким чином, всі учасники закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Відповідно до п.1 Розділу V Тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Таким чином, до участі в торгах допускаються всі учасники і платники і не платники ПДВ. Запропонована учасником ціна розглядається як остаточна.
Таким чином, всі учасники закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Відповідно до п.1 Розділу V Тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Таким чином, до участі в торгах допускаються всі учасники і платники і не платники ПДВ. Запропонована учасником ціна розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
280 574,00
UAH з ПДВ
|
272 142,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
276 354,00
UAH з ПДВ
|
276 354,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42986448 |
Переможець |
272 142,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:18
|
видаткова накладна | укладений |
02 січня 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 08:57
|
договір | укладений |
02 грудня 2019 08:56
|