Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
13 865,82 UAH
UA-2019-10-30-000691-c 40d74a987a4442a0b735922c886948d6
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирик Олена Анатоліївна

380442890035
Kirik_EA@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413735
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська,58
Контактна особа: Кирик Олена Анатоліївна
380442890035,
Kirik_EA@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне. Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
StoraEnso Zoom А4, 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  13 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Kuvert C6 (114x162 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  13 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Buromax (BM.3012-02c) А4, 50 мм, одностор., синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  13 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Buromax (BM.3011-02c) А4, 70 мм, одностор., синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  13 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 жовтня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОМ СІСТЕМ»
#41925714
Переможець 13 865,82
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 12:52

Документи

30 жовтня 2019 12:51
Електронний підпис
30 жовтня 2019 12:51
Рішення 53.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:23
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:22
договір 08-11.pdf укладений
11 листопада 2019 10:14