Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Юрія Шумського, 10 (під’їзди 4, 7) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000664-a 0bc42c517c734b9c8cf8184f027944ef
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Діденко Сергій

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Діденко Сергій
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Юрія Шумського, 10 (під’їзди 4, 7) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Юрія Шумського, 10 (під’їзди 4, 7) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 листопада 2019 21:43
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Ваша вимога «Довідка про виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р.» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з виконанням аналогічних договорів у 2019 році та попередніх роках (наприклад 2017 та раніше). Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється аналогічний договір, укладений з фізичними особами або юридичними особами приватної форми власності від договору, укладеного з державним або комунальним підприємством?! Дана вимога не передбачена жодним нормативним документом! Дана вимога є виключно дискримінаційною! Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з державними або комунальними підприємствами, тобто є дискримінацією. Вказана вимоги штучно звужують коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають договорів у 2018 році та договорів з державними або комунальними підприємствами, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Якщо немає вагомих причин на укладення договору з якимось конкретним учасником, просимо внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та викласти в наступній редакції: «Довідка про виконання аналогічного договору протягом 2017-2019 рр. ……». Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд 488 985,49
UAH з ПДВ
488 985,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:55
Шумського 10.rar
06 листопада 2019 14:55
Кваліфікаційні документи 4.rar
06 листопада 2019 14:55
Кваліфікаційні документи 3.rar
06 листопада 2019 14:55
Кваліфікаційні документи 2.rar
06 листопада 2019 14:55
Кваліфікаційні документи 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 488 985,49
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:22

Документи

08 листопада 2019 15:22
Рішення № 441.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
488 985,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 15:22
Рішення № 441.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 ТОВ ОЛЬТА ТРЕЙД ( вул. Ю. ШУМСЬКОГО, 10) СХОДОВІ КЛІТИНИ (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:27
ТОВ ОЛЬТА-ТРЕЙД вул. Ю.Шумського, 10 сходові клітини.pdf укладений
21 листопада 2019 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних обсягів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/Б-ЮШ10-СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 487 828,86
UAH (в тому числі ПДВ 81 304,81 UAH)