Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
1 716 374,32 UAH
UA-2019-10-30-000650-b 30f420645c5742958655c3b0b75e2ffe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:55
Очікувана вартість: 1 716 374,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 163,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Поршень суцільнолитий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
124 шт
Болт кріплення юбки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Кільце вставки стопорне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
400 шт
Кільце поршньове ущільнююче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
17 шт
Кришка циліндра в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи 1 714 152,00
UAH
1 714 152,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" 1 716 374,32
UAH
1 716 374,32
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 13:27
Довідка_ ДФС
22 листопада 2019 13:27
Довідка_ МВС
22 листопада 2019 13:27
Довідка_про_корупцію
15 листопада 2019 14:44
Паспорт_виробник_зразок.pdf
15 листопада 2019 14:44
Лист_ПКТБ.pdf
15 листопада 2019 14:44
Креслення.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_Техрегламент.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_захисту_довкілля.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_еквівалент.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_(про_товар).pdf
15 листопада 2019 14:44
Декларація.pdf
15 листопада 2019 14:44
Дані_про_товар.pdf
15 листопада 2019 14:44
Статут_підприємства.pdf
15 листопада 2019 14:44
Рышення__13_12.11.2019_Львів.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_4-ОПП.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка наявності рахунків.pdf
15 листопада 2019 14:44
Відомості_про_учасника.pdf
15 листопада 2019 14:44
Витяг_ПДВ.pdf
15 листопада 2019 14:44
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 14:30
Копія креслення кришки.pdf
15 листопада 2019 14:30
Сертифікат дилера.pdf
15 листопада 2019 14:30
9. Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 14:30
2. Довідка ст. 17.pdf
15 листопада 2019 14:30
4. Довідка про учасника.pdf
15 листопада 2019 14:30
6. Витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 14:30
8. Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2019 14:30
12. Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 14:30
1. Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2019 14:30
13. Техспецифікація.pdf
15 листопада 2019 14:30
14. Декларація.pdf
15 листопада 2019 14:30
5. Довідка про 4-ОПП.pdf
15 листопада 2019 14:30
16. Дані про товар.pdf
15 листопада 2019 14:30
7. Про рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Магістральні системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Переможець 1 714 152,00
UAH
21 листопада 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи
#42281850
1 714 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 08:40
Договір.pdf укладений
06 грудня 2019 08:38
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:17
ДУ 1 (5) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:17
1_ДУ 1.pdf укладений
28 грудня 2019 19:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19648/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 601 960,00
UAH