Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
1 716 374,32 UAH
UA-2019-10-30-000650-b 30f420645c5742958655c3b0b75e2ffe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:55
Очікувана вартість: 1 716 374,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 163,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Поршень суцільнолитий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
124 шт
Болт кріплення юбки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Кільце вставки стопорне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
400 шт
Кільце поршньове ущільнююче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
17 шт
Кришка циліндра в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 10:38
9262615442 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи 1 714 152,00
UAH
1 714 152,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" 1 716 374,32
UAH
1 716 374,32
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 13:27
Довідка_ ДФС
22 листопада 2019 13:27
Довідка_ МВС
22 листопада 2019 13:27
Довідка_про_корупцію
15 листопада 2019 14:44
Паспорт_виробник_зразок.pdf
15 листопада 2019 14:44
Лист_ПКТБ.pdf
15 листопада 2019 14:44
Креслення.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_Техрегламент.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_захисту_довкілля.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_еквівалент.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_(про_товар).pdf
15 листопада 2019 14:44
Декларація.pdf
15 листопада 2019 14:44
Дані_про_товар.pdf
15 листопада 2019 14:44
Статут_підприємства.pdf
15 листопада 2019 14:44
Рышення__13_12.11.2019_Львів.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка_4-ОПП.pdf
15 листопада 2019 14:44
Довідка наявності рахунків.pdf
15 листопада 2019 14:44
Відомості_про_учасника.pdf
15 листопада 2019 14:44
Витяг_ПДВ.pdf
15 листопада 2019 14:44
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 14:30
Копія креслення кришки.pdf
15 листопада 2019 14:30
Сертифікат дилера.pdf
15 листопада 2019 14:30
9. Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 14:30
2. Довідка ст. 17.pdf
15 листопада 2019 14:30
4. Довідка про учасника.pdf
15 листопада 2019 14:30
6. Витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 14:30
8. Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2019 14:30
12. Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 14:30
1. Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2019 14:30
13. Техспецифікація.pdf
15 листопада 2019 14:30
14. Декларація.pdf
15 листопада 2019 14:30
5. Довідка про 4-ОПП.pdf
15 листопада 2019 14:30
16. Дані про товар.pdf
15 листопада 2019 14:30
7. Про рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Магістральні системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Переможець 1 714 152,00
UAH
21 листопада 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Магістральні системи
#42281850
1 714 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:17
ДУ 1 (5) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:17
1_ДУ 1.pdf укладений
28 грудня 2019 19:16
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 08:40
Договір.pdf укладений
06 грудня 2019 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19648/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 601 960,00
UAH