Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзького водозабору від с. Бендюга Сокальського району Львівської області до м. Червоноград Львівської області” (1 черга)
Очікувана вартість
5 723 443,60 UAH
UA-2019-10-30-000511-c 420cb99857d244ed967a3f41576f7aaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Громова Ельвіра Володимирівна

380322999275 hromova.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38853521
Вебсайт: http://loda.gov.ua/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Винниченка, 6
Контактна особа: Громова Ельвіра Володимирівна
380322999275
hromova.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:53
Очікувана вартість: 5 723 443,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 617,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 роботи слід розуміти обсяг відповідно до Технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзького водозабору від с. Бендюга Сокальського району Львівської області до м. Червоноград Львівської області” (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80084, Україна, Львівська область, с.Бендюга, Сокальський район, вулиця Шахтарська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови КМУ від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Згідно з п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 11:35
Тендерна документація 30.10.docx
30 жовтня 2019 11:35
Додаток 5 Проект договору 30.10.docx
30 жовтня 2019 11:35
Додаток 2 Технічне завдання 30.10.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-000511-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: КП "Червоноградводоканал", Код ЄДРПОУ:00185347
Дата подання: 04 листопада 2019 16:05
Аналогічний договір
На виконання статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі-Закон) вимагаємо надати детальні роз'яснення і внести зміни в тендерну документацію щодо вимоги: "Вартість аналогічного договору має становити не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі."
Ми як потенційний учасник торгів, який має значний досвід роботи з реконструкції інженерних мереж, можемо якісно та у визначений Вами термін виконати роботи за предметом закупівлі. Просимо усунути цю вимогу, адже Ви не обґрунтовано звужуєте коло потенційних учасників.

1. Поясніть яким чином вартість одного аналогічного договору підтверджує спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі?
Визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт є досвід виконання аналогічних робіт, якість виконання аналогічних робіт та гарантійний термін експлуатації відповідно до предмета закупівлі.
2. Якщо потенційний учасник має досвід належного виконання ряду аналогічних договорів з реконструкції водопровідних та каналізаційних мереж значно більших діаметрів, але вартість кожного з договорів становить менше 70% від очікуваної вартості даної закупівлі, то такий суб’єкт господарювання не може взяти участі у закупівлі?
За таких умов взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають можливість надати аналогічний договір, вартість якого становить не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
3. Також звертаємо Вашу увагу на те, що за даним предметом закупівлі втретє оголошено Процедуру закупівлі. У двох попередніх закупівлях (UA-2019-08-15- 001447-b; UA-2019-07-17-001129-a) така вимога була викладена в наступній редакції: "Вартість аналогічного договору має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі." Просимо надати обгрунтовану відповідь з чим пов'язане збільшення вартості аналогічного договору з 50% до 70% від очікуваної вартості закупівлі.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладено- го, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, внести зміни до кваліфікаційного критерію, усунувши вимогу щодо вартості аналогічного договору.

Стосовно аналогічних вимог є практика Антимонопольного Комітету України, згідно якої визнається подібна вимога дискримінаційною та підлягає усуненню.
У разі невиконання Замовником вимоги, будемо змушені звернутися до органів державного контролю у сфері публічних закупівель для проведення моніторингу зазначеної закупівлі у зв'язку із виявленими порушеннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2019 16:22
Доброго дня!
Шановний Учаснику, замовником отримано звернення у межах проведення процедури встановлено кваліфікаційний критерій, який передбачений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Механізм визначення аналогічності Законом не визначений, тому Замовник на свій розсуд може встановлювати за яким методом буде визначати цей критерій. Водночас, предмет закупівлі звучить як: "Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзького водозабору від с. Бендюга Сокальського району Львівської області до м. Червоноград Львівської області” (1 черга) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Вимога замовника звучить так:
3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно із запропонованою формою у таблиці "г". Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: реконструкція. Вартість аналогічного договору має становити не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі.
Замовником чітко визначено, що у складі тендерної пропозиції потенційний учасник має надати аналогічний договір з характером робіт «реконструкція», як і звучить предмет закупівлі. У тому числі вимога про те, що вартість аналогічного договору має становити не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі є цілком обґрунтованою, адже Замовник має фінансування на цей об’єкт, тому йому важливо отримати добросовісного Підрядника, який зможе вчасно виконати всі роботи за договором. У зв’язку з тим, що Замовником було вже двічі оголошено аналогічні процедури закупівлі, які не відбулись з різних на те причин, то вже втрачено доволі великий відрізок часу, який за погодними умовами найбільш придатний для виконання робіт, які передбачені Технічним завданням. До того ж така вимога може вважатись дискримінаційною тільки в тому випадку, коли її зможуть виконати менше 2 потенційних учасників, у всіх інших випадках вищевказане не може вважатись таким, що обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2019-10-30-000511-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Домінант", Код ЄДРПОУ:40442698
Дата подання: 29 листопада 2019 15:53
Вимога про усунення порушень
1. Відповідно до приміток до таблиці «а»: учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм та правил. Учасники можуть включити до таблиці і інші машини, механізми та техніку. Технічним завданням (додаток 2) передбачено перелік робіт, зокрема, укладання трубопроводiв iз полiетиленових труб дiаметром 355 мм з гідравлічним випробуванням (кількість-2602 м). Даний робота складається, зокрема, із процесу зварювання труб в нитку трубопроводу.
В складі пропозиції надана довідка про наявність матеріально-технічної бази № 0711-13 від 07 листопада 2019 року, яка не містить відомості про окремі машини та механізми необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням, зокрема: апарат для стикового зварювання поліетиленових труб необхідного діаметру. Робота такого механізму (обладнання) включена до розрахунків договірної ціни. Проте, переможцем не підтверджено наявності апарата для стикового зварювання поліетиленових труб, яким можна зварювати труби дiаметром 355 мм. для виконання найбільшого обсягу робіт у відповідності до технічного завдання. В довідці містяться відомості про оренду апарата для зварювання пластмасових труб з насосом діаметром труб 250 мм, що не відповідає вимогам технічного завдання. Отже в даній частині, пропозиція ТОВ «Енергоресурс-монтаж» не відповідає умовам Документації. Переможець не взмозі виконати роботи за предметом закупівлі.

2. Відповідно до приміток до таблиці «а»: для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки учасники у складі тендерної пропозиції надають за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, необхідно надати бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. В бухгалтерській довідці про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства, відсутня інформація про автомобіль легковий універсал-В (Україна CHEVROLET/ LACETTI NF353 BC 10-90 BH), який включений в довідку про наявність матеріально-технічної бази» № 0711-13 від 07 листопада 2019 року (складена у відповідності до таблиці «а») і позначений як власний , також відсутня інформація про дриль ударний (Німеччина BOSH/GSB 13 RE) в кількості вказаній в довідці, а саме 3 одиниці (згідно бухгалтерської довідки - 1 одиниця). Оскільки у довідці вказано, що ця техніка є власною, згідно умов документації цю інформацію потрібно підтвердити бухгалтерською довідкою про знаходження основних засобів на балансі підприємства. Однак, учасником порушено цю умову та право власності не підтверджено.

4. На виконання вимоги п.3 Розділу1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергоресурс-монтаж» надана Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору №0711-06 від 07 листопада 2019р. в якій зазначений єдиний договір: «Реконструкція каналізаційних мереж та очисних споруд м.Коломия Івано-Франківської області».
Проте учасник не надав скановану з оригіналу копію аналогічного договору, інформація щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів, а надав скановану з оригіналу копію Контрактної угоди № UIP-KLM-ICB-02W від 23 грудня 2010р. «Реконструкція аварійних трубопроводів, будинкових вводів і запірної арматури» з КП «Коломияводоканал», чим порушив вимоги пп.3.2 п.3 Розділу1 Додатку 1 до тендерної документації.
5. Згідно вимоги пп.3.3 п.3 Розділу1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно на підтвердження інформації щодо поданого договору надати скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю по договору від замовника, що вказані в п.3.1., тобто лист-відгук про співпрацю по договору: «Реконструкція каналізаційних мереж та очисних споруд м.Коломия Івано-Франківської області», який вказаний в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору №0711-06 від 07 листопада 2019р. Проте всупереч вказаній вимозі учасником надано лист-відгук про співпрацю по іншому договору - Контрактна угода № UIP-KLM-ICB-02W від 23 грудня 2010р. «Реконструкція аварійних трубопроводів, будинкових вводів і запірної арматури. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергоресурс-монтаж» лист-відгук не є підтвердженням виконання вимог Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:13
Відповідь на вимогу
1. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник надає довідку від 07 листопада 2019 року з вих. № 0711-13 в якій чітко зазначено, яку кількість техніки буде залучено для виконання робіт, які передбачені додатком № 2 Технічне завдання, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Учасником буде використовуватись й інша техніка, для зварювання поліетиленових труб, що передбачена позиціями: 25, 29, 41. Зважаючи на той факт, що дану функцію може виконувати й інша техніка, що залучена учасником, таке зауваження є неактуальним та таким, що не впливає на результати виконання робіт відповідно до укладеного договору.
2. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання робіт учасники у складі пропозиції подають відповідні відомості у таблиці "а" відповідно до запропонованої форми, що визначена у тендерній документації. Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм та правил. Учасники можуть включити до таблиці і інші машини, механізми та техніку. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки учасники у складі тендерної пропозиції надають за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. Учасником ТзОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" подано всі необхідні документи на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, встановленого замовником. У підсумковій відомості ресурсів, що подана учасником у складі тендерної пропозиції не передбачено необхідності у використанні автомобіля легкового універсал – В (Україна CHEVROLET/LACETTI NF353 ВС 10-90 ВН) та бензоріжчика (бетон, асфальт) (Німеччина WERK/CS500). Тому не зважаючи на те, що у складі пропозиції подано довідку згідно таблиці «а», у якій вказано вищезазначене обладнання, відсутність інформації про автомобіль та бензоріжчик у бухгалтерській довідці не може бути підставою для відхилення. Оскільки проектно-кошторисною документацією не передбачена необхідність у використанні такого обладнання для виконання робіт які передбачені технічним завданням до даної закупівлі. Не включення таких відомостей до бухгалтерської довідки не може бути підставою для відхилення, так як учасник не буде використовувати дані засоби для виконання замовлення згідно договору.
3. Замовник у складі тендерної пропозиції вимагає надати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник на підтвердження вищевказаного надає аналогічний договір UIP-KLM-ICB-02W від 23 грудня 2010 року (в електронній системі під назвою КК договір Коломияводоканал.pdf) та лист-відгук (в електронній системі під назвою відгук Коломияводоканал (СБ).pdf) до нього, який повністю відповідає всім вимогам, які були передбачені у тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000511-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БК Домінант", Код ЄДРПОУ:40442698
Дата подання: 02 грудня 2019 17:33
Скарга на рішення Замовника
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:10
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вирішили припинити оскарження.
Дата: 16 грудня 2019 13:15
Рішення від 04.12.2019 № 17933 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:10
Рішення від 19.12.2019 № 18947.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 20:02

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 17:29
Скарга.PDF
02 грудня 2019 17:30
лист.PDF
16 грудня 2019 11:46
File.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" 5 592 474,00
UAH з ПДВ
5 158 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 5 365 452,00
UAH з ПДВ
5 336 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 5 694 405,38
UAH з ПДВ
5 694 405,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 17:56
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:52
Проект Договору.pdf
14 листопада 2019 17:52
Оренда техніки КК.pdf
14 листопада 2019 17:52
Статут ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Паспорт+код Гурський О.О. ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
ВПВ 17.pdf
14 листопада 2019 17:52
Технічне завдання. ТЧ.pdf
14 листопада 2019 17:52
Документи на директора ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Ліцензія . ТЧ.pdf
14 листопада 2019 17:52
Наявність працівників. КК.pdf
14 листопада 2019 17:52
Цінова пропозиція..pdf
14 листопада 2019 17:52
Довідка про механізми. КК.pdf
14 листопада 2019 17:52
Витяг ПДВ ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Персональні дані. ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Довідка по довкіллю. ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Лист про рекламації. ІД.pdf
14 листопада 2019 17:52
Витяг ельпласт 22.10.19 ІД.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:26
8.Технічна частина.rar
14 листопада 2019 15:26
6.Кваліфікаційні критерії2.pdf
14 листопада 2019 15:26
6.Кваліфікаційні критерії1.pdf
14 листопада 2019 15:26
2.Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 15:26
5.Інші документи.pdf
14 листопада 2019 15:26
4.Проект договору.pdf
14 листопада 2019 15:26
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 09:51
Цінова пропозиція кошторис.rar
25 листопада 2019 09:51
п.8 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:51
п.5 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:51
п.3 ст.17.zip
25 листопада 2019 09:51
п.2 ст.17.zip
22 листопада 2019 16:49
Цінова пропозиція оновлена.pdf
22 листопада 2019 16:44
ч.2 ст.17.pdf
22 листопада 2019 16:44
п.6 ст.17.pdf
14 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:27
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 13:27
Цінова пропозиція кошторис.rar
14 листопада 2019 13:27
ТЧ тз.pdf
14 листопада 2019 13:27
ТЧ ліцензія.pdf
14 листопада 2019 13:27
ТЧ документи на якість.pdf
14 листопада 2019 13:27
ТЧ дозволи оригінали.pdf
14 листопада 2019 13:27
ТЧ гарантійний термін.pdf
14 листопада 2019 13:26
Проект договору.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК штатний розпис.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК факт виконання робіт.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК техпаспорти.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК робітники.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК протоколи охорона праці.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК працівники.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК обладнання.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК договір оренди.PDF
14 листопада 2019 13:26
КК довідка про ОЗ.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК дипломи працівників.pdf
14 листопада 2019 13:26
КК аналог дог.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД фіз особа.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД статут.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД розрахунок ціни.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД реєстр.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД протокол.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД протокол оригінал.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД Протокол НР.7Z
14 листопада 2019 13:26
ІД наказ.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 листопада 2019 13:26
ІД наказ оригінал.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД ліцензія субпідрядника.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД лист згода обробка даних.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД Лист для клієнтів.7z
14 листопада 2019 13:26
ІД згода з іст ум.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД ЄДРПОУ субпідрядника.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД дозвіл субпідрядника.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД Довідка субпідряд.pdf
14 листопада 2019 13:26
ІД Гарантія 15922-19.7z
14 листопада 2019 13:26
ІД відсутність рекламацій.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД витяг ПДВ оригінал.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД Витяг із Статуту.7z
14 листопада 2019 13:25
ІД витяг ЄДР.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД Банківська ліцензія.7z
14 листопада 2019 13:25
ІД банк Конкорд.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД банк Альянс.pdf
14 листопада 2019 13:25
ІД банк Аваль.pdf
14 листопада 2019 13:25
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"

ТОВ "БК Домінант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів"
#23957545
Відхилено 5 158 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:06
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Відхилено 5 336 830,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
Переможець 5 694 405,38
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
5 694 405,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:53
Додаткова угода № 4.pdf укладений
12 травня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 10:24
Додаток до ДУ № 3 Договірна ціна.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 10:02
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 12:54
Додаток 2 до ДУ № 2 Графік.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 12:49
Додаток 1 до ДУ № 2 Договірна ціна 2020.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 12:49
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:29
Додаток до ДУ № 1 Договірна ціна 2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:26
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:23
Договір (1).pdf укладений
21 грудня 2019 12:49
Додаток 1 Договірна ціна.pdf укладений
21 грудня 2019 12:49
Додаток 2 Договірна ціна 2019.pdf укладений
21 грудня 2019 12:49
Додаток 3 Графік.pdf укладений
21 грудня 2019 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у додаток 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення вартості виконання робіт у межах бюджетного фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення Додатку №4 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 030 590,41
UAH (в тому числі ПДВ 671 765,07 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін