«Капітальний ремонт даху громадської будівлі за адресою: м. Винники, вул. Галицька, 12»
Очікувана вартість
2 369 651,60 UAH
UA-2019-10-30-000500-a a0ccb630fd484cb4b716b06f3be1fc00
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 30823414
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька пл, буд. 15
Контактна особа замовника: Осміловський Тарас
380964237925
lkp.arlmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:12
Очікувана вартість: 2 369 651,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 739,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху громадської будівлі за адресою: м. Винники, вул. Галицька, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Галицька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти статутного капіталу підприємства Пiсляоплата 35 Календарні 70
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Аванс 30 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 15:10
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 14:58
Рішення про внесення змін.doc
13 листопада 2019 14:58
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2019 15:53
Додаток 5 Проект договору.docx
30 жовтня 2019 15:52
Технічні вимоги.docx
13 листопада 2019 15:10
Електронний цифровий підпис
31 жовтня 2019 17:14
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 14:58
Рішення про внесення змін.doc
13 листопада 2019 14:58
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2019 16:07
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2019 15:52
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2019 15:53
Додаток 5 Проект договору.docx
30 жовтня 2019 15:52
Технічні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000006 ● 56066c4de35b4559b134ee9c13ed2ad1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 17:37:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-30-000500-a 30.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-12-24 15:20:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради", 30823414, Україна, Львів, Галицька пл, буд. 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт даху громадської будівлі за адресою: м. Винники, вул. Галицька, 12», 2369651.6UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: a0ccb630fd484cb4b716b06f3be1fc00, 2019-10-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір; договір від 12.12.2019 № 03/12. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, повідомлення про намір укласти договір. Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік UA-P-2019-10-30-004952-b опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, Львівським комунальним підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради", передбачено закупівлю «Капітальний ремонт даху громадської будівлі за адресою: м. Винники, вул. Галицька, 12» очікуваною 2 228 841 гривень. Проте, при здійсненні закупівлі «Капітальний ремонт даху громадської будівлі за адресою: м. Винники, вул. Галицька, 12» (ID: UA-2019-10-30-000500-a), в оголошенні та у тендерній документації вказано очікувану вартість в сумі 2 369 651,60 грн, що не відповідає сумі закупівлі в річному плані, чим порушено вищевказану норму Закону. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 не підтвердилась., 18 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 23 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 2 304 805,20
UAH з ПДВ
2 304 805,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боляк Мар'ян Михайлович 2 369 651,00
UAH з ПДВ
2 369 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:24
мвс
29 листопада 2019 12:24
дпі
20 листопада 2019 19:40
цнап рудно договір_20191120193421.pdf
20 листопада 2019 19:40
Довідки_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 19:40
Анал_договір_ЗРА_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 19:40
КК_Фотопідтвердження.pdf
20 листопада 2019 19:40
відгук львідах 2019_20191115112120.pdf
20 листопада 2019 19:40
КК_Відгук_ЗРА_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 19:40
КК_Відгук_ЗРА_про_Львівдах.pdf
20 листопада 2019 19:40
ІД_Паспорт_оригінал.pdf
20 листопада 2019 19:40
ІД_Кошторис.pdf
20 листопада 2019 19:40
Кваліфікаційні_критерії.pdf
20 листопада 2019 19:40
Інші_документи_ІД.pdf
20 листопада 2019 19:40
Цінова_пропозиція.pdf
20 листопада 2019 19:40
Технічна_частина.pdf
20 листопада 2019 19:40
Інші_документи.pdf
20 листопада 2019 19:40
Реєстр_наданих_документів.pdf
20 листопада 2019 19:40
Гарантія 2596-19.zip
20 листопада 2019 19:07
КК_Штатний_розпис.pdf
20 листопада 2019 19:07
КК_Фотопідтвердження.pdf
20 листопада 2019 19:07
Гарантія 2596-19.zip
20 листопада 2019 18:56
КК_Довідки_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Анал_договір_ЗРА_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Лист_ДСНС_оригінал.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Документ_ЄДР_1005971045.zip
20 листопада 2019 18:56
ІД_Витяг.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Фотопідтвердження.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Статистика_1_ПВ_копія.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_звіт_1_ДФ.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Дипломи.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Відгук_Львівдах.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Відгук_ЗРА_ЦНАП.pdf
20 листопада 2019 18:56
КК_Відгук_ЗРА_про_Львівдах.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Статут_копія.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Паспорт_оригінал.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Опис_змін_до_Статуту.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Ліцензія_перелік_копія.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Лист_ДСНС_копія.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Кошторис.pdf
20 листопада 2019 18:56
ІД_Дозвіл_копія.pdf
20 листопада 2019 18:55
ІД_Довідки_банк_оригінал.pdf
20 листопада 2019 18:55
ІД_Довідки_банк_копії.pdf
20 листопада 2019 18:55
ІД_Декларація_копія.pdf
20 листопада 2019 18:55
ІД_Виписка_копія.pdf
20 листопада 2019 18:55
Інші_документи_ІД.pdf
20 листопада 2019 18:55
Технічна_частина.pdf
20 листопада 2019 18:55
Цінова_пропозиція.pdf
20 листопада 2019 18:55
Інші_документи.pdf
20 листопада 2019 18:55
Реєстр_наданих_документів.pdf
20 листопада 2019 18:55
Кваліфікаційні_критерії.pdf
20 листопада 2019 18:55
Гарантія 2596-19.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 12:22
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 12:22
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 12:22
Паспорт Боляк.pdf
13 листопада 2019 12:22
Листи згоди тендер.pdf
13 листопада 2019 12:22
Листи гарантії тендер.pdf
13 листопада 2019 12:22
Кваліфікаційні крит.pdf
13 листопада 2019 12:22
Календарний графік.pdf
13 листопада 2019 12:22
Загальні відомості.pdf
13 листопада 2019 12:22
Довідки тендер.pdf
13 листопада 2019 12:22
Довідка ст17.pdf
13 листопада 2019 12:22
Довідка підряд.pdf
13 листопада 2019 12:22
Довідка ліцензія.pdf
13 листопада 2019 12:22
Довідка довкілля.pdf
13 листопада 2019 12:22
Гарантійна довідка.pdf
13 листопада 2019 12:22
Витяг з реєстру платників.pdf
13 листопада 2019 12:22
Витяг з ЄДР.pdf
13 листопада 2019 12:22
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 2 304 805,20
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
2 304 805,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 17:08
договірна ціна.pdf укладений
13 грудня 2019 16:29
договір.pdf укладений
13 грудня 2019 16:29

Актуальні тендери

До пошуку