Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
180 200,00 UAH
UA-2019-10-30-000279-a d5ed23842dd04ff884f15f2282419752
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думка Надія Петрівна

+380322520247 iraparada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 43 Львівської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 23888598
Місцезнаходження: 79020, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Масарика, 9
Контактна особа: Думка Надія Петрівна
+380322520247
iraparada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 13:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 13:20
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:07
Очікувана вартість: 180 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 901,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Персональний комп’ютер вчителя, у складі: Системний блок, Монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережний фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Масарика, 9, м.Львів, Львівська область, 79020, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 комплекти
Ноутбук, у складі: ноутбук , маніпулятор «миша», мережний фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Масарика, 9, м.Львів, Львівська область, 79020, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання компютерів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 13:19
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:16
ТД компютерна техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 30 жовтня 2019 20:18
Дата відповіді: 01 листопада 2019 09:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: П.3.2. Додатку 1 до ТД зазначає – «При передачі товару в присутності замовника постачальник повинен провести його перевірку на відповідність заявленим вимогам, а також монтаж, встановлення підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснюється представником переможця (постачальника) без додаткової оплати (надається гарантійний лист)»
Документація
Дата подання: 30 жовтня 2019 20:21
Дата відповіді: 01 листопада 2019 09:50
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Так , якщо вони є за технічною характеристикою рівні ,або кращі
- учасники зобов'язані вказати конкретну назву торгову марку та модель (Додаток 1 до ТД, «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі у повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі, артикулу, технічних характеристик всіх складових.»)
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:13
Дата відповіді: 01 листопада 2019 09:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Так , якщо вони є за технічною характеристикою рівні ,або кращі
- учасники зобов'язані вказати конкретну назву торгову марку та модель (Додаток 1 до ТД, «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі у повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі, артикулу, технічних характеристик всіх складових.»)
Допускаються будб-які учасники,незалежно від форм оподаткування,які відповідають кваліфікаційним вимогам. Ціни кожного учасника розглядатимуться як остаточні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 179 880,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 180 000,00
UAH з ПДВ
178 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 18:27
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 18:27
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 18:27
Статут Леополіс 19.pdf
07 листопада 2019 18:27
Сертифікат + декларація.pdf
07 листопада 2019 18:27
Протокол право підпису.pdf
07 листопада 2019 18:27
Протокол №3.pdf
07 листопада 2019 18:27
Протокол 2017.pdf
07 листопада 2019 18:27
лист-відгук.pdf
07 листопада 2019 18:27
Лист - згода .pdf
07 листопада 2019 18:27
Договір.pdf
07 листопада 2019 18:27
Довідка сервісний центр.pdf
07 листопада 2019 18:27
Довідка працівники.pdf
07 листопада 2019 18:27
Довідка захист довкілля.pdf
07 листопада 2019 18:27
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 18:27
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 18:27
Витяг 08.08.19.pdf
07 листопада 2019 18:27
Виписка з ЭДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 18:27
Банін Копія вірна.pdf
07 листопада 2019 18:27
Аналогічні договори.pdf
07 листопада 2019 18:27
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 10:35
Гигиена all до 2021.pdf
08 листопада 2019 10:35
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
08 листопада 2019 10:35
Лист згода на обробку даних.pdf
08 листопада 2019 10:35
Договір.pdf
08 листопада 2019 10:35
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
08 листопада 2019 10:35
Сертификаты GTL (1).rar
08 листопада 2019 10:35
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 178 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:01

Документи

12 листопада 2019 14:01
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 14:01
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
18 листопада 2019 13:19
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 10:30
SCAN0048.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до додатку до угоди, які не впливають на предмет та суму договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML