Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 39150000-8 (Лот 1 – меблі різні (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035); Лот 2 – меблі різні (місце поставки: Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України, вул. Грекова О. генерала, 3, м. Львів, 79007)
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000272-a f17ed3ac72364a28a735f47a35d3b90d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Джерело фінансування закупівлі за Лотом 1 та Лотом 2: кошти Державного бюджету України

Тендерна документація

30 жовтня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – меблі різні (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 305,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 листопада 2019 12:40
Закінчення: 18 листопада 2019 13:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 шт
Меблі різні (місце поставки: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035) (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України)
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Дата доставки: 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 13:08
3. Технічні вимоги.docx
30 жовтня 2019 13:08
Тендерна документація.docx
30 жовтня 2019 13:08
5. Проєкт договору.doc
30 жовтня 2019 13:08
4. Лис-гарантія ст. 17 Закону.doc
30 жовтня 2019 13:08
2. Кваліфікаційні та інші вимоги.doc
30 жовтня 2019 13:08
1. Форма ТП.doc

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:13
Дата відповіді: 01 листопада 2019 12:27
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день.
Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 29 200,00
UAH з ПДВ
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ" 30 495,00
UAH з ПДВ
30 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 08:50
Dovidka_19322323540760605671.pdf.p7s
25 листопада 2019 08:50
Dovidka_19322323540760605671.pdf
25 листопада 2019 08:50
довідка ДПІ.pdf
14 листопада 2019 09:05
Електронний підпис
14 листопада 2019 09:04
технічна.pdf
14 листопада 2019 09:04
Статут.pdf
14 листопада 2019 09:04
пропозиція.pdf
14 листопада 2019 09:04
наказ.pdf
14 листопада 2019 09:04
Лист-згода 2.pdf
14 листопада 2019 09:04
Лист-гарантія.pdf
14 листопада 2019 09:04
Довідка.pdf
14 листопада 2019 09:04
довідка про працівників.pdf
14 листопада 2019 09:04
довідка обладнання.pdf
14 листопада 2019 09:04
дов.ст.17.pdf
14 листопада 2019 09:04
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 09:04
відомості про підприємство.pdf
14 листопада 2019 09:04
витяг з реєстру.pdf
14 листопада 2019 09:04
аналог.догов..pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:40
Що до санкції.pdf
14 листопада 2019 15:40
Що до довкілля.pdf
14 листопада 2019 15:40
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 15:40
Технічні характеристики.pdf
14 листопада 2019 15:40
Проект договору.pdf
14 листопада 2019 15:40
По ст 17.pdf
14 листопада 2019 15:40
Лист відгук.pdf
14 листопада 2019 15:40
Довідка про субпідрядників.pdf
14 листопада 2019 15:40
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 15:40
Видаткова.pdf
14 листопада 2019 15:40
Аналогичний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:48
Договір_453.pdf укладений
04 грудня 2019 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 866,67 UAH)