Підготовчі роботи по об’єкту «Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13»
Очікувана вартість
41 239 490,00 UAH
UA-2019-10-30-000145-a fa48b78157da4d01ba268767dab167a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Контактна особа: Луців Михайло Степанович
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 12:26
Очікувана вартість: 41 239 490,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 412 394,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підготовчі роботи по об’єкту «Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підготовчі роботи по об’єкту «Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пластова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45100000-8 — Підготовка будівельного майданчика

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000081 ● 06f6d8808e3444d6b813575baae437ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-13 19:58:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2019 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2019 № 220

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-30-000145-a 30.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-21 15:46:41

Роз'яснення щодо висновку

Користуючись наданим правом, Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» як Замовник відповідної процедури закупівлі, просить надати роз’яснення зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме, які конкретні дії Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вчинити Замовника для усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» як Замовник відповідної процедури закупівлі, користуючись правом, наданим ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку, а також інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2019-12-26 15:26:18

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто", 13838331, Україна, місто Львів, вулиця Зелена, 153
  2. Інформація про предмет закупівлі: Підготовчі роботи по об’єкту «Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13», 41239490UAH, 45100000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: fa48b78157da4d01ba268767dab167a1, 2019-10-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ "НВП ШЛЯХБУД", протоколи засідання тендерного комітету №59 від 20.11.2019, №60 від 21.11.2019 та №61 від 25.11.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12.12.2019 №12-12/19. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, для підтвердження наявності в Учасника матеріально – технічної бази, вимагалося подання в складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, а також, на підтвердження зазначеної інформації вказаної у довідці, учасник подає у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії документів, які підтверджують право учасника володіти, користуватися та/або розпоряджатися відповідною технікою, обладнанням (договори купівлі-продажу, оренди, лізингу тощо чинні на дату подання тендерної пропозиції, а також технічні паспорти на машини, механізми). ТОВ "НВП ШЛЯХБУД" в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2019 № 14/11-2 та не надав ні у власності, ні в оренді ряд механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни, а саме: автоматичний апарат для зварювання оптичних волокон, агрегати зварювальні пересувні з бензиновим та дизельним двигуном, агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужністю 3,7 кВт, верстати свердлильні, випрямлячі зварювальні однопостові, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град С, електростанції пересувні потужністю 10кВт, заливальник швів на базі автомобіля, комплексна машина для горизонтального проколу грунта на базі автомобіля, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння тиск до 686 кПа(7ат) продуктивність 2,2 м3/хв, лабораторія пересувна вимірювально-настройкова,пенал, машини бурильно-кранові на автомобілі глибина буріння 3,5 м, машини поливально-мийні та інші. При цьому, згідно довідки від 13.11.2019 № 11/11-11 учасника ТОВ "НВП ШЛЯХБУД" для виконання робіт по об’єкту субпідрядні організації залучатися не будуть. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, тендерна пропозиція ТОВ "НВП ШЛЯХБУД" не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим частиною 2 статті 16 Закону та умовам тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищенаведене, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "НВП ШЛЯХБУД", яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а уклав з ним договір про закупівлю від 12.12.2019 №12-12/19 на суму 41 056 220,40 гривень. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13_1, не підтвердилася.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

ЛКП "Зелене місто" як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку в порядку та на умовах, передбачених ч. 10 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-01-03 15:13:50

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО" 36 000 000,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОМБ +" 32 699 079,70
UAH з ПДВ
28 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 37 819 028,95
UAH з ПДВ
28 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 41 056 220,40
UAH з ПДВ
41 056 220,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 17:58
sign.p7s
14 листопада 2019 17:58
Скан ста.pdf
14 листопада 2019 17:58
Скан техніка.pdf
14 листопада 2019 17:49
Персонал 2.pdf
14 листопада 2019 17:49
Скан працівники, досвід.pdf
14 листопада 2019 17:49
Досвід.pdf
14 листопада 2019 17:49
Документи СТА.pdf
14 листопада 2019 17:49
Персонал.pdf
14 листопада 2019 17:49
Кошторис.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 17:45
Технічне завдання Додаток 4.pdf
14 листопада 2019 17:45
Статут.pdf
14 листопада 2019 17:45
Підтвердження техніки 1.pdf
14 листопада 2019 17:45
Наказ директор.pdf
14 листопада 2019 17:45
Лист-погодження з проектом.pdf
14 листопада 2019 17:45
КОШТОРИС.rar
14 листопада 2019 17:45
Копії цив_прав_угоди 2.pdf
14 листопада 2019 17:45
Копії цив_прав_угоди 1.pdf
14 листопада 2019 17:45
Копії трудових.pdf
14 листопада 2019 17:45
договір_оренди_трактор.pdf
14 листопада 2019 17:45
договір_оренди_коток(Обрій).pdf
14 листопада 2019 17:45
Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2019 17:45
Довідка про несубпідряд.pdf
14 листопада 2019 17:45
Довідка обладнання.pdf
14 листопада 2019 17:45
Довідка захист довкілля.pdf
14 листопада 2019 17:45
Довідка досвід.pdf
14 листопада 2019 17:45
Відсутність підстав ст17.pdf
14 листопада 2019 17:45
Відгук.pdf
14 листопада 2019 17:45
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 17:46
sign.p7s
14 листопада 2019 17:45
Довідка субпідрядник.pdf
14 листопада 2019 17:39
sign.p7s
14 листопада 2019 17:38
Лист-згода СБІ.pdf
14 листопада 2019 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 17:38
Кошторис.rar
14 листопада 2019 17:38
Досвід.rar
14 листопада 2019 17:38
Акти КБ-2В КБ-3. 6.rar
14 листопада 2019 17:38
Акти КБ-2В КБ-3. 5.rar
14 листопада 2019 17:38
Акти КБ-2В КБ-3. 4.rar
14 листопада 2019 17:38
Акти КБ-2В КБ-3. 3.rar
14 листопада 2019 17:37
Акти КБ-2В КБ-3. 2.rar
14 листопада 2019 17:37
Акти КБ-2В КБ-3. 1.rar

Публічні документи

02 грудня 2019 11:58
sign.p7s
14 листопада 2019 17:09
sign.p7s
14 листопада 2019 17:04
Документи на працівиків ч 1.pdf
14 листопада 2019 17:04
Оренда техніки ШЕУ.pdf
14 листопада 2019 17:04
Оренда техніки Чаборай О. О..pdf
14 листопада 2019 17:04
пояснення по сумісниках.pdf
14 листопада 2019 17:04
Оренда техніки РАСМ.pdf
14 листопада 2019 17:04
Трудова Таргоній.pdf
14 листопада 2019 17:04
Досвід Смига.pdf
14 листопада 2019 17:04
Договори ЦПХ.pdf
14 листопада 2019 17:04
Догов оренди техніки ТБС.pdf
14 листопада 2019 17:04
досвід мережі.pdf
14 листопада 2019 17:04
Досвід промжитлобуд.pdf
14 листопада 2019 17:04
Договір оренди екскаватор.pdf
14 листопада 2019 17:04
Аналогічний договір Львів.pdf
14 листопада 2019 17:04
довідка працівники.pdf
14 листопада 2019 17:04
Довідка про досвід.pdf
14 листопада 2019 17:04
довідка про обладнання.pdf
14 листопада 2019 17:04
відгук Львівавтодор.PDF
14 листопада 2019 17:04
відгук Промжитлобуд.pdf
14 листопада 2019 17:04
Відгук Смига.pdf
14 листопада 2019 17:04
кошториси ч 4.pdf
14 листопада 2019 17:04
кошториси ч 5.pdf
14 листопада 2019 17:04
Кошторис ч 3.pdf
14 листопада 2019 17:04
Кошториси ч 1.pdf
14 листопада 2019 17:04
кошториси ч 2.pdf
14 листопада 2019 17:04
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 17:04
Технічне завдання.pdf
14 листопада 2019 17:04
Модел_ний_статут.pdf
14 листопада 2019 17:04
паспорт Таргоній С. В..pdf
14 листопада 2019 17:04
довідки про відповідність.pdf
14 листопада 2019 17:04
довідки по ст. 17.pdf
14 листопада 2019 17:04
Положення про директора.pdf
14 листопада 2019 17:04
Ліцензія Шляхбуд.pdf
14 листопада 2019 17:04
витяг ПДВ Шляхбуд оригінал.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
Відхилено 25 000 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 18:16
ПП "РОМБ +"
#40395340
Відхилено 28 299 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
Відхилено 28 300 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Переможець 41 056 220,40
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 12:37

Документи

20 листопада 2019 18:16
sign.p7s
15 листопада 2019 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2019 17:28
sign.p7s
20 листопада 2019 18:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 12:28
sign.p7s
21 листопада 2019 17:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
41 056 220,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 грудня 2019 18:18
Кошториси ІІІ част. укладений
12 грудня 2019 18:16
Кошториси ІІ част. укладений
12 грудня 2019 18:16
Кошториси І част. укладений
12 грудня 2019 18:16
Договір з додатками укладений
12 грудня 2019 18:15
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2020 09:44
Кошторис ч. ІІІ зміни до договору
09 вересня 2020 18:00
Кошторис ч. ІІ зміни до договору
09 вересня 2020 18:00
Кошторис ч. І зміни до договору
09 вересня 2020 18:00
Додатковий договір _2 зміни до договору
09 вересня 2020 18:00
sign.p7s зміни до договору
27 травня 2020 10:04
Додаткова угода _ 1.PDF зміни до договору
26 травня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням на території України карантину та відповідних обмежувальних заходів з метою уникнення поширення коронавірусної хвороби COVID-19 з 12 березня 2020 року згідно Постанови Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211
Номер договору про закупівлю: 12-12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою покращення якості предмету закупівлі, а також зменшення обсягів закупівлі, керуючись п. 3. та п. 1. ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 12-12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку