Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use R-02 Kyiv - Ivankiv - Ovruch km 11 + 432 - km 139 + 860)
Очікувана вартість
44 178 573,00 UAH
UA-2019-10-30-000071-c ca0b50c9dcc94350b16dcfc88e77060b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:37
Очікувана вартість: 44 178 573,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220 893,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 220893 UAH
Publication date: 30 жовтня 2019 09:03
Enquiries until: 19 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 44 178 573 UAH including VAT
Minimal lowering step: 220 893 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158.1 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Індекс автомобільних доріг: P-02 — Київ - Іванків - Овруч

50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use R-02 Kyiv - Ivankiv - Ovruch km 11 + 432 - km 139 + 860).
Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000071-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 24 листопада 2019 17:23
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 23:49
Рішення від 27.11.2019 № 17494 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:48
Запит Скаржнику щодо інформаціїdoc.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 12:00
Рішення від 12.12.2019 № 18489.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:04
Номер скарги: UA-2019-10-30-000071-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 20 січня 2020 17:24
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-30-000071-c Службою автомобільних доріг у Київській області (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ"; 2. ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України"; 3. ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ". Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції всіх учасників були допущені до аукціону. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. І. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ цієї документації. Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). У додатку 3 Тендерної документації міститься наступна інформація: Форма 1 Довідка про наявність технічних засобів та обладнання* № з/п Найменування технічних засобів та обладнання (функціональне найменування) Марка технічного засобу та обладнання Кількість Власні**, орендовані чи лізинг або залучається (в т.ч. надаються послуги)***, найменування, реєстраційний номер і дата підтверджуючих документів 1 2 3 4 5 *Учасник надає перелік основних технічних засобів та обладнання, які підтверджують його спроможність виконувати весь комплекс основних послуг, передбачених технічним завданням та діючими нормативними документами, в тому числі з урахуванням зимового утримання (Форма 3 Додатку №3). **Для документального підтвердження наявності у Учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства. *** Для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання, вказані Учасником у Формі 1 Додатку №3 або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі. 1.1) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 47-28/11, в якій зазначено зокрема, інформацію у пункті 11 про власні снігоочисники плужні на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од. Тендерною документацією передбачено, що у разі наявності у учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства. Також, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власної техніки на балансі підприємства від 28.11.2019 року № 55-28/11, в якій вказано перелік техніки, що знаходиться на балансі підприємства ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України", а саме- машини для розподілення протиожеледних матеріалів АЕВІ SCHMIDT на базі автомобіля КрАЗ-65055-05 у кількості 30 од. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка про знаходження на балансі підприємства снігоочисниківа плужних на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од., що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2) За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання. На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано договори оренди, які укладені з ДП "КОДУ": - від 01 липня 2019 року № 09-01/07/19; - від 01 липня 2019 року № 08-01/07/19; - від 01 липня 2019 року № 07-01/07/19; - від 01 жовтня 2019 року № 06/01/10/19; - від 01 липня 2019 року № 05-01/07/19; - від 01 жовтня 2019 року № 03/01/10/19; - від 07 листопада 2019 року № 02/07/11/19; - від 01 липня 2019 року № 01-01/07/19. У розділі 11 зазначених договорів вказано: "Додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною. До цього Договору додаються: Додаток № 1 - розрахунок орендної плати. Додаток № 2 - акт приймання - передачі Майна". Вимога надання копiї договору, передбачає надання всього документу, а не його окремої частини, тобто перелічені у роздiлi 11 договору додатки, якi є невід’ємною частиною договору, повиннi бути наданi разом з договором. Однак, всупереч зазначеному у перелічених договорах відсутня невід’ємна частина договору додаток № 1 (Розрахунок орендної плати), що не відповідає умовам тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 16005-р/пк-пз від 05.11.2019 року, згідно з яким встановлено: "У складі Пропозиції КП "Кремінський Агрошляхбуд" відсутній графік фінансування робіт (послуг) (додаток №3), що є невід'ємною частиною договору від 17.11.2017 № 46, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція КП "Кремінський Агрошляхбуд" не відповідала умовам Документації в цій частині". 1.3) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 47-28/11, в якій зазначено, зокрема, інформацію про техніку в пунктах 10, 17, 25, 26, 29, 31, 32, яка залучається на підставі договору про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладеного з ТОВ "Белогві". За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції відсутній договір про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладений з ТОВ "Белогві" на який міститься посилання у довідці. Однак, у складі тендерної пропозиції міститься договір від 18 листопада 2019 року № 1811/19-К, в якому у пункті 3.1. вказано: "Вартість послуг є договірною та розраховується згідно фактично відпрацьованих машино- годин, що відображається в Акті здачі-прийняття робіт (наданих послуг). Перелік техніки визначено Сторонами в Додатках до договору, які є невід’ємною частиною даного Договору". Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній перелік техніки, який є невід’ємною частиною договору, тому договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації. Умовами тендерної документації було забезпечено можливість надання документу для документального підтвердження залучення техніки та обладнання для надання послуг на вибір, а саме: копії чинних договорів або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі. Також, надано у складі тендерної пропозиції лист- підтвердження від 18 листопада 2019 року № 1811-2019/К про не заперечення використання техніки, який виданий ТОВ "Белогві", однак всупереч вимогам тендерної документації до листа не додано підтверджуючі документи права власності, що не відповідає умовам тендерної документації. Як підсумок, учасник не виконав вимоги Замовника, тому його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. ІІ. У додатку 3 Тендерної документації до форми № 3 міститься примітка: Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником згідно наведених нижче параметрів (Таблиця №1 Додатку №3) та відповідно до ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» з урахуванням об’єму бункера розподільника ПОМ – 6 м3, ширина плуга снігоочисника – 3 м і становить: 1. Комбіновані дорожні машини (КДМ)- 15 одиниць; 2. Навантажувальна техніка- 4 одиниці; 3. Автогрейдери- 2 одиниці; 4. Роторні снігоочищувачі- 1 одиниця. Таким чином, Замовником було встановлено мінімальні вимоги до кількості техніки, тому учасник повинен був забезпечити, саме ту кількість основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки, яка була наведена у Тендерній документації, а не меншу. У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку про наявність основної спеціальної техніки для обробки протиожеледними матеріалами (ПОМ) та снігоочищення, в якій вказано інформацію лише про один автогрейдер, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" не доведено, що один автогрейдер в змозі забезпечити надання послуг у об’ємах, які встановлені у технічному завданні. Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України". Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-02 Київ - Іванків - Овруч км 11+432 - км 139+860). 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2020 19:00
Рішення від 23.01.2020 №1354 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 18:59
Рішення від 07.02.2020 №2378.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 21:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») 20.01.2020р. подало скаргу (№ UA-2019-10-29-001743-c.c2) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) щодо порушення Замовником порядку Процедури закупівлі, а саме допущення до аукціону тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» ). За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 07.02.2020р. № 2360–р/пк-пз). Керуючись абз. 1 п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерну пропозицію Учасника. З огляду на вищевикладене, скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ», у зв’язку з рішенням Колегії від 07.02.2020р. № 2360–р/пк-пз та відхилення тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 13 лютого 2020 11:31

Документи подані скаржником

24 листопада 2019 17:23
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000071-c.doc
24 листопада 2019 17:23
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000071-c.pdf
12 грудня 2019 13:47
Супровідний лист.docx
12 грудня 2019 13:47
Супровідний лист.pdf
12 грудня 2019 13:49
Аналогічні договори.rar

Документи подані замовником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 лютого 2020
UA-2019-10-30-000071-cca0b50c9dcc94350b16dcfc88e77060b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:00
27_Таблиця 1.pdf
28 листопада 2019 16:00
26_Технологічні схеми Р-02.pdf
28 листопада 2019 16:00
24_Технічне завдання.pdf
28 листопада 2019 16:00
23_Проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:00
22_Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 16:00
21_Банківська гарантія Р-02.rar
28 листопада 2019 16:00
20_Довiдка_захист_довкiлля.pdf
28 листопада 2019 16:00
16_Копія ліцензії.pdf
28 листопада 2019 16:00
15_Копiя_сертифiкату_ISO_9001.pdf
28 листопада 2019 16:00
14_Довiдка_про_право_пiдпису.pdf
28 листопада 2019 16:00
13_Довіреності.pdf
28 листопада 2019 16:00
11_Довідка ст.17.pdf
28 листопада 2019 16:00
10_Звіт з праці.pdf
28 листопада 2019 16:00
8_Бухгалтерська довідка.pdf
28 листопада 2019 16:00
6_Лист відгук.pdf

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:10
Договори оренди.rar
28 листопада 2019 16:10
Аналогічний договір.rar
28 листопада 2019 16:10
14-наказ Директор.pdf
28 листопада 2019 16:10
10-Довідка захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 16:10
9-Лист вартість договорів.pdf
28 листопада 2019 16:10
8-Лист санкції.pdf
28 листопада 2019 16:10
7-Довідка ст17.pdf
28 листопада 2019 16:10
5-Довідка субпідрядники.pdf
28 листопада 2019 16:10
4-Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 16:10
3-Довідка наявність МТБ.pdf
28 листопада 2019 16:10
1-ПВ жовтень.pdf
28 листопада 2019 16:10
1-Довідка про Учасника.pdf

Документи

Публічні документи

10 березня 2020 19:13
Електронний підпис
10 березня 2020 11:55
Електронний підпис
06 березня 2020 10:10
Електронний підпис
04 березня 2020 11:17
Електронний підпис
04 березня 2020 11:10
Документи переможця ст. 17
19 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:44
Банківська гарантія.rar
28 листопада 2019 18:25
Установчі документи та ін.rar
28 листопада 2019 18:25
Параметри автодороги.pdf
28 листопада 2019 18:25
Кваліфікаційні критерії.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди техніки 2.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди техніки 1.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди баз.rar
28 листопада 2019 18:25
договір Лабораторія.pdf
28 листопада 2019 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 18:25
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:10
Договори оренди.rar
28 листопада 2019 16:10
Аналогічний договір.rar
28 листопада 2019 16:10
14-наказ Директор.pdf
28 листопада 2019 16:10
10-Довідка захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 16:10
9-Лист вартість договорів.pdf
28 листопада 2019 16:10
8-Лист санкції.pdf
28 листопада 2019 16:10
7-Довідка ст17.pdf
28 листопада 2019 16:10
5-Довідка субпідрядники.pdf
28 листопада 2019 16:10
4-Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 16:10
3-Довідка наявність МТБ.pdf
28 листопада 2019 16:10
1-ПВ жовтень.pdf
28 листопада 2019 16:10
1-Довідка про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 30 041 450,00
UAH з ПДВ
28 714 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 35 300 500,00
UAH з ПДВ
28 715 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 19:13
Електронний підпис
10 березня 2020 11:55
Електронний підпис
06 березня 2020 10:10
Електронний підпис
04 березня 2020 11:17
Електронний підпис
04 березня 2020 11:10
Документи переможця ст. 17
19 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:44
Банківська гарантія.rar
28 листопада 2019 18:25
Установчі документи та ін.rar
28 листопада 2019 18:25
Параметри автодороги.pdf
28 листопада 2019 18:25
Кваліфікаційні критерії.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди техніки 2.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди техніки 1.rar
28 листопада 2019 18:25
Договора оренди баз.rar
28 листопада 2019 18:25
договір Лабораторія.pdf
28 листопада 2019 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 18:25
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:00
27_Таблиця 1.pdf
28 листопада 2019 16:00
26_Технологічні схеми Р-02.pdf
28 листопада 2019 16:00
24_Технічне завдання.pdf
28 листопада 2019 16:00
23_Проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:00
22_Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 16:00
21_Банківська гарантія Р-02.rar
28 листопада 2019 16:00
20_Довiдка_захист_довкiлля.pdf
28 листопада 2019 16:00
16_Копія ліцензії.pdf
28 листопада 2019 16:00
15_Копiя_сертифiкату_ISO_9001.pdf
28 листопада 2019 16:00
14_Довiдка_про_право_пiдпису.pdf
28 листопада 2019 16:00
13_Довіреності.pdf
28 листопада 2019 16:00
11_Довідка ст.17.pdf
28 листопада 2019 16:00
10_Звіт з праці.pdf
28 листопада 2019 16:00
8_Бухгалтерська довідка.pdf
28 листопада 2019 16:00
6_Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 28 714 900,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
28 714 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:38
ДУ 13 до Договору 528Р-20 від 10.03.20.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:35
ДУ № 11 від 19.01.2021 р до договору від 10.03.2020 р. № 528Р-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 14:11
ДУ № 9 до договору від 10.03.2020 р. № 528Р-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 08:34
Договір від 10.03.2020р. № 528Р-20 ч.І.pdf укладений
11 березня 2020 08:33
Договір від 10.03.2020р. № 528Р-20 ч.ІІ.pdf укладений
11 березня 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 528Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 5 742 900,00 грн (п’ять мільйонів сімсот сорок дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 957 150,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 34 457 800,00 грн (тридцять чотири мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 5 742 966,67 грн».
Номер договору про закупівлю: 528Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 1 486 660,50 грн (один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят гривень 50 копійок), в тому числі ПДВ: 247 776,75 грн., та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 32 971 139,50 грн (тридцять два мільйони дев’ятсот сімдесят одна тисяча сто тридцять дев’ять гривень 50 копійок), в тому числі ПДВ: 5 495 189,92 грн».
Номер договору про закупівлю: 528Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 32 971 139,50
UAH (в тому числі ПДВ 5 495 189,92 UAH)