Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (серветка господарча, папір туалетний, губка господарча, пакети для сміття, рукавички побутові )
Очікувана вартість
1 722 467,60 UAH
UA-2019-10-29-003057-b ace972d4bb3f40c98f2f4fc6dd9e00ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 14:47
Очікувана вартість: 1 722 467,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 612,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11944 упаковка
серветка господарча (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
145792 рулон
папір туалетний (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
13200 упаковка
губка господарча (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
11942 упаковка
пакети для сміття (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
17608 пара
рукавички побутові (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 31 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 01 листопада 2019 12:46
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи будете ви розгдати пропозиціі з продукцієї, що дещо відрізняється від вказаних розмірів? Наприклад серветка для прибирання розміром 30*36см або 30*34см, Губки для посуду 95*60*29мм або 95*60*37мм. Дякую
Відповідь: Доброго дня, відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника Учасник має право запропонувати еквівалент, при умові що якісні показники будуть не гірші.Стосовно розмірів, запропонований Учасником товар повинен бути не менше тих розмірів, що зазначив Замовник.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-29-003057-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РіА-Трейд", Код ЄДРПОУ:32818139
Дата подання: 19 листопада 2019 13:02
Необґрунтований вибір переможця
СКАРГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2019-10-29-003057-b на Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (серветка господарча, папір туалетний, губка господарча, пакети для сміття, рукавички побутові ) ДК 021:2015 – 39220000-0
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ООО "СЕРВІС ПРО".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ООО "СЕРВІС ПРО", зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
Зазначимо, що в Вашій тендерній документації
Вами вимагалося:
Обов’язково до виконання учасниками:
документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;
усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 29.10.2019 р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за бажанням);
учасники надають в електронному вигляді скановані копії будь-яких документів.
Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто містити прикріплений кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
ООО "СЕРВІС ПРО" не надав електронний цифровий підпис тому не виконав обов’язкову умову тендерної документації наведену Вами.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
З вищевказаного вимагаємо негайно дискваліфікувати ООО "СЕРВІС ПРО" таку яка не відповідає умовам закупівлі.
Якщо наша скарга не буде Вами усунена ми змушені будемо подати скаргу в Антимонопольний комітет України.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 листопада 2019 13:05
Причина: исправить ошибку
Номер вимоги: UA-2019-10-29-003057-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РіА-Трейд", Код ЄДРПОУ:32818139
Дата подання: 19 листопада 2019 13:06
Необґрунтований вибір переможця
СКАРГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2019-10-29-003057-b на Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (серветка господарча, папір туалетний, губка господарча, пакети для сміття, рукавички побутові ) ДК 021:2015 – 39220000-0
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ООО "СЕРВІС ПРО".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ООО "СЕРВІС ПРО", зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
Зазначимо, що в Вашій тендерній документації
Вами вимагалося:
Обов’язково до виконання учасниками:
документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;
усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 29.10.2019 р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за бажанням);
учасники надають в електронному вигляді скановані копії будь-яких документів.
Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто містити прикріплений кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
ООО "СЕРВІС ПРО" не надав електронний цифровий підпис тому не виконав обов’язкову умову тендерної документації наведену Вами.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
З вищевказаного вимагаємо негайно дискваліфікувати ООО "СЕРВІС ПРО" таку яка не відповідає умовам закупівлі.
Якщо наша скарга не буде Вами виправлена ми змушені будемо подати скаргу в Антимонопольний комітет України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 12:23
У відповідь на вимоги за № UA-2019-10-29-003057-b.b1 та UA-2019-10-29-003057-b.b2 повідомляємо наступне.
Кваліфікований електронний цифровий підпис (КЕП) на документах переможця не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже його невідповідність умовам Документації чи його відсутності не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
На підтвердження вищезазначеного надаємо посилання на рішення АМКУ п. 2.3 від 12.11.2019 № 16460-р/пк-пз.

Номер вимоги: UA-2019-10-29-003057-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:36726115
Дата подання: 25 листопада 2019 10:29
Неправомірне визначення переможця.
Шановний Замовнику!
ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» вважає, що Ви неправомірно визнали переможцем ТОВ «Сервіс Про».
1. В п.3 Додатку 3 до ТД було зазначено наступне: Оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. ТОВ «Сервіс Про» в складі своєї пропозиції надав копію довідки «Аваль_кр.pdf», але довідка не завірена належним чином, як було обумовлено в п.3 Додатку 3,що є порушенням даної вимоги.
2. В Додатку 2 «Специфікація щодо закупівлі», Замовником було чітко зазначено інформацію, яка повинна бути зазначена в даному Додатку, а саме: вказати назву, марку товару, назву та країну походження виробника. ТОВ «Сервіс Про» зазначив лише марку товару та країну виробника, отже вимога Замовника виконана не в повному обсязі.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Сервіс Про», адже їх пропозиція не відповідає вимогам Замовника. Прохаємо скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Сервіс Про».
У разі винесення не позитивного рішення відносно наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Антомонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 17:19
У відповідь на вимогу від 25.11.2019 року за UA-2019-10-29-003057-b.b3 повідомляємо наступне.
Шановний Учаснику, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, про що зазначено Замовником в п. 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тому Замовник не вбачає підстав для відхилення по пункту 1-му вимоги.
По пункту 2-му вимоги зазначаємо, що відповідно до п. 2.1 ч. 2 Рішення № 16599-р/пк-пз від 13.11.2019 Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановила, що відсутність марки чи моделі і т.п. не є підставою для відхилення Учасника.
Також зазначаємо, що Переможцем визначено Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 1 204 390,44
UAH з ПДВ
1 204 390,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 1 348 183,49
UAH з ПДВ
1 348 183,49
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 1 562 451,60
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 1 503 624,00
UAH з ПДВ
1 503 624,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 1 693 100,77
UAH з ПДВ
1 693 100,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:23
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:16
Довідка1.pdf
22 листопада 2019 15:16
Довідка.pdf
22 листопада 2019 15:16
Справка для тендера ДГП ДМР.pdf
19 листопада 2019 13:50
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:25
пропозиція 14.11.19.pdf
19 листопада 2019 11:25
специфікація 141119.pdf
13 листопада 2019 15:52
Уставні документи.zip
13 листопада 2019 15:52
ТОВ СЕРВІС ПРО.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 18:00
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:57
проект договору.PDF
13 листопада 2019 17:57
Статут.PDF
13 листопада 2019 17:57
листи.PDF
13 листопада 2019 17:57
порівняльна таблиця.PDF
13 листопада 2019 17:57
Відомость з ЄДРПОУ.PDF
13 листопада 2019 17:57
Довідки.pdf
13 листопада 2019 17:57
специфікація.PDF
13 листопада 2019 17:57
відомості про учасника.PDF
13 листопада 2019 17:57
Додаткові угоди АВК.PDF
13 листопада 2019 17:57
Аналогічний договір АВК 2016.PDF
13 листопада 2019 17:57
лист-відгук АВК 2017.PDF
13 листопада 2019 17:57
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 листопада 2019 21:36
Електронний підпис
13 листопада 2019 21:35
Дов щодо ст.49 БК.pdf
13 листопада 2019 21:35
Паспорт стр 2.pdf
13 листопада 2019 21:35
Паспорт Белан Р.Б..pdf
13 листопада 2019 21:35
Дов щодо ліцензії.pdf
13 листопада 2019 21:35
Дов щодо оподаткування.pdf
13 листопада 2019 21:35
Статут.pdf
13 листопада 2019 21:35
Договір Метрополітен.pdf
13 листопада 2019 21:35
Лист відгук метро.pdf
13 листопада 2019 21:35
ВН метрополітен.pdf
13 листопада 2019 21:35
Дов про аналог договори.pdf
13 листопада 2019 21:35
Порівняльна таблиця.pdf
13 листопада 2019 16:56
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:54
Техн специфікація.pdf
13 листопада 2019 16:54
Техн вимоги.pdf
13 листопада 2019 16:54
Дислокація.pdf
13 листопада 2019 16:54
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 16:54
лист щодо санкцій.pdf
13 листопада 2019 16:54
Відомості з ЄДРПОУ на 11.11.pdf
13 листопада 2019 16:54
щодо захисту довкілля.pdf
13 листопада 2019 16:54
Лист гаран щодо обладнання.pdf
13 листопада 2019 16:54
Висновок СЕС серветки 2.pdf
13 листопада 2019 16:54
Висновок СЕС перчатки.pdf
13 листопада 2019 16:54
Висновок СЕС губки.pdf
13 листопада 2019 16:54
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2019 16:54
Дов щодо ст17 Закону.pdf
13 листопада 2019 16:54
щодо уповноваженної особи.pdf
13 листопада 2019 16:54
Рішення власника.pdf
13 листопада 2019 16:54
Довіреність Бєлан.pdf
13 листопада 2019 16:54
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:34
СТАТУТ.PDF
08 листопада 2019 11:34
Статистика.PDF
08 листопада 2019 11:34
Свидоцтво.PDF
08 листопада 2019 11:34
Свидоцтво про ПДВ.PDF
08 листопада 2019 11:34
Паспортні данні директора.PDF
08 листопада 2019 11:34
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
08 листопада 2019 11:34
Довідка з банку.pdf
08 листопада 2019 11:34
Витяг з реєстру ПДВ 09.07.2019.PDF
08 листопада 2019 11:34
Виписка з ЄДР.PDF
08 листопада 2019 11:34
Довідка заходи довкілля.PDF
08 листопада 2019 11:34
Довідка з банку про кредити.PDF
08 листопада 2019 11:34
Гарантія поставки.PDF
08 листопада 2019 11:34
Відсутність підстав.PDF
08 листопада 2019 11:34
Відомості про учасника.PDF
08 листопада 2019 11:34
Витяг з ЄДР від 25.10.2019.PDF
08 листопада 2019 11:34
Видаткова накладна.PDF
08 листопада 2019 11:34
Аналогічний договір.PDF
08 листопада 2019 11:34
Довідка ст 17 Закону.PDF
08 листопада 2019 11:34
Документи якості.PDF
08 листопада 2019 11:34
Достовірність інформації.PDF
08 листопада 2019 11:34
Згода з проєктом Договору.PDF
08 листопада 2019 11:34
Лист Ст 17.PDF
08 листопада 2019 11:34
Лист-відгук.PDF
08 листопада 2019 11:34
Лист-гарантія товар новий.PDF
08 листопада 2019 11:34
Ліцензія на провадження.PDF
08 листопада 2019 11:34
Узгоджений проєкт Договору.PDF
08 листопада 2019 11:34
Форма оподаткування.PDF
08 листопада 2019 11:34
Специфікація.PDF
08 листопада 2019 11:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .PDF

Публічні документи

13 листопада 2019 10:08
щодо санкцій.pdf
13 листопада 2019 10:08
Щодо ПДВ.pdf
13 листопада 2019 10:08
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 10:08
Туалетний папір.pdf
13 листопада 2019 10:08
Технічні вимоги до товару.pdf
13 листопада 2019 10:08
ст 17.pdf
13 листопада 2019 10:08
Специфікація.pdf
13 листопада 2019 10:08
Ракавиці.pdf
13 листопада 2019 10:08
Проект Договору.pdf
13 листопада 2019 10:08
Право підпису.pdf
13 листопада 2019 10:08
Порівняльна таблиця.pdf
13 листопада 2019 10:08
Паспорт Инн Завірені Осташ.pdf
13 листопада 2019 10:08
охорона довкілля.pdf
13 листопада 2019 10:08
наказ про призначення.pdf
13 листопада 2019 10:08
Мусорний пакет.pdf
13 листопада 2019 10:08
Медична академія договір.pdf
13 листопада 2019 10:08
Лист-згода з договором.pdf
13 листопада 2019 10:08
Інформаційна довідка.pdf
13 листопада 2019 10:08
Згода дислокація.pdf
13 листопада 2019 10:08
Захист персональних данних.pdf
13 листопада 2019 10:08
Договір Космічне агенство.pdf
13 листопада 2019 10:08
Губка кухонна.pdf
13 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист к.pdf
13 листопада 2019 10:07
Ганчірка.pdf
13 листопада 2019 10:07
Відомості.pdf
13 листопада 2019 10:07
Витяг свіжий.pdf
13 листопада 2019 10:07
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2019 10:07
Виписка.pdf
13 листопада 2019 10:07
Аналог дог Кухонне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ТОВ "РіА-Трейд"

ФОП Осташевський Я.I.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Переможець 1 204 390,44
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
1 204 390,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 18:16
Договір № МК19-68 від 05.12.2019.pdf укладений
05 грудня 2019 18:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 204 390,44
UAH (в тому числі ПДВ 200 731,74 UAH)