Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту»
Очікувана вартість
60 104 317,40 UAH
UA-2019-10-29-003051-b 9b716a55948d48bc9993b66f3afffb86
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Вадим Петрович

+380459856171 sbrada@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Софіївсько-Борщагівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04362131
Вебсайт: http://www.sb-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5
Контактна особа: Костенко Вадим Петрович
+380459856171
sbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:26
Очікувана вартість: 60 104 317,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 521,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 жовтня 2019 08:45
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2019 19:56
ТД реконструкція з прибудовою СБ СР.pdf
29 жовтня 2019 19:56
Додаток 3.pdf
29 жовтня 2019 19:56
Додаток 2.pdf
29 жовтня 2019 19:56
Додаток 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000029 ● 33cbe6d80d994747ba9cf7c019db691d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-24 15:35:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2019 № 229
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 23.12.2019 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-29-003051-b 29.10.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Софіївсько-Борщагівської сільської ради 29.10.2019 року було оголошено закупівлю робіт: «Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту». На засіданні тендерного комітету від 25.10.2019 року було затверджено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами проведеного моніторингу було встановлено, що згідно з п.1 Розділу IV ТД Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, проте хочемо зазначити, що нами було допущено механічну помилку безпосередньо в тендерній документації, оскільки в оголошенні про проведення відкритих торгів в графі кінцевий строк подання пропозицій зазначений чіткий строк: 14 листопада 20 год 00 хв, вказаний факт підтверджується також оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-10-29-003051-b, що розміщене у системі Прозорро. Через електронну систему закупівель 15.11.2019 року відбувся аукціон по відкритим торгам на закупівлю робіт: «Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-29-003051-b). Після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій, тендерним комітетом були переглянуті пакети документів учасників. Під час початкового вивчення документів, нами було звернено увагу на відсутність котків у довідці про наявність обладнання, яка є частиною тендерної пропозиції, яку надав учасник, а саме ПрАТ «Агробудмеханізація». В свої тендерній документації, ми зазначали що дана довідка відображає спроможність або неспроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати основні машини, механізми, обладнання передбачені кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників. Проте з інших документів розрахунку цінових пропозицій, які надали ПрАТ «Агробудмеханізація», вбачалось, що вони їх застосовують у роботі та прораховують при виконанні робіт, наприклад в одному з документів ними було зазначено «ущільнення ґрунту самохідними вібраційними котками», чим підтверджувалась спроможність у виконанні замовлених робіт. Нами було прийнято рішення у відповідності до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» про направлення листа для уточнення достовірної інформації. В свою чергу ПрАТ «Агробудмеханізація» надали лист пояснення вих. 568 від 19.11.2019 року, щодо допущення працівником технічної помилки при формуванні пакету документів. Вказаним листом було надано весь необхідний пакет документів серед яких були копія свідоцтва про реєстрацію будівельної машини (котка) та копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини. Обговоривши детально на засіданні тендерного комітету, що відбулось 19.11.2019 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація», тендерним комітетом було прийнято рішення про визначення переможцем вказану організацію. На даний час ПрАТ «Агробудмеханізація» в другій черзі виконала роботи на суму 16 599 977 грн 96 коп, зупинення робіт та розірвання договору з вказаним Учасником може призвести до значної затримки будівництва. Проблема зі школою є однією з першочергових, яка потребує швидкого та якісного вирішення, оскільки населення Софіївської Борщагівки зростає кожного дня. Вказана школа є єдиною державною школою, що знаходиться на території Софіївсько-Борщагівської сільської ради. На даний час діти в ній навчаються в дві зміни, проте є значна кількість дітей, в тому числі і діти початкових класів, які вимушені їздити в інші населенні пункти, оскільки в діючій школі не вистачає місць. Рекострукцію Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області планується завершити до нового навчального року, а саме до 01.09.2020 року, всі жителі, в тому числі і тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сільської ради, бажають якісного та у найкоротший термін завершення вказаної реконструкції, оскільки навчання та благополуччя майбутнього покоління, залежить в першу чергу від того, як ми зможемо забезпечити та покращати життя наших дітей. Тендерний комітет взяв до уваги Ваш висновок, зауваження та в подальшому обіцяє якісно виконувати свої обов’язки. Водночас тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сілської ради, в межах передбачених законодавством України, готовий всіляко сприяти виконанню завдань покладених на Державну аудиторську службу України.

2020-01-24 15:40:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Софіївсько-Борщагівська сільська рада, 04362131, Україна, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту», 60104317.4UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 9b716a55948d48bc9993b66f3afffb86, 2019-10-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.01.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2019 № 59, тендерну пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.12.2019 № 293, додаткова угода від 03.12.2019 № 1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з п.1 Розділу IV ТД Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.11.2019 № 543 в якій міститься інформація про коток дорожній п. 16 довідки, який повинен обов’язково бути для підтвердження кваліфікаційних вимог в кількості не менше двох одиниць, однак в підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази ПрАТ «Агробудмеханізація» не надано копію свідоцтва про реєстрацію будівельної машини (котка), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, чим не виконано вимоги п. 5.3 Розділу 5 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Агробудмеханізація» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 13.ч. 2 ст. 22 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Агробудмеханізація 58 254 039,28
UAH з ПДВ
58 194 039,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 60 102 500,00
UAH з ПДВ
60 102 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 10:17
sign.p7s
22 листопада 2019 10:12
Довідка МВС
22 листопада 2019 10:12
Розрахунок ціни ч4
22 листопада 2019 10:12
Розрахунок ціни ч3
22 листопада 2019 10:12
Розрахунок ціни ч2
22 листопада 2019 10:12
Розрахунок ціни ч1
22 листопада 2019 10:12
Цінова пропозиція
22 листопада 2019 09:44
Супроводжувальний лист
14 листопада 2019 17:33
sign.p7s
14 листопада 2019 17:25
sign.p7s
14 листопада 2019 17:23
34_АВК модель.imd
14 листопада 2019 17:23
33_Наказ _152_Стр 744.pdf
14 листопада 2019 17:22
24_Графік робіт_Стр 334.pdf
14 листопада 2019 17:22
17_Ліцензія АГ _595833_Стр 253.pdf
14 листопада 2019 17:22
16_Ліцензія _68-Л_Стр 251-252.pdf
14 листопада 2019 17:22
9_Копія статуту_Стр 188-209.pdf
14 листопада 2019 17:22
8_Сертифікати ISO_Стр 185-187.pdf
14 листопада 2019 17:22
7_Довідка АВК-5_Стр 181-184.pdf
14 листопада 2019 17:22
2_Банківська Гарантія.rar
14 листопада 2019 17:22
1_Цінова пропозиція стр 1-2.pdf
14 листопада 2019 17:22
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 17:28
sign.p7s
14 листопада 2019 17:25
Штатний розпис 2019 р.pdf
14 листопада 2019 17:25
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 17:25
Статут.pdf
14 листопада 2019 17:25
Реєстр документів.pdf
14 листопада 2019 17:25
Протокол установчих зборів.PDF
14 листопада 2019 17:25
Паспорт і код директора.PDF
14 листопада 2019 17:25
Наказ призначення майстра.pdf
14 листопада 2019 17:25
КД (ДЦ, ЗКР, ЗВВ, АДМ, ПВР).pdf
14 листопада 2019 17:25
Календарний графік.pdf
14 листопада 2019 17:25
Документи про освіту.pdf
14 листопада 2019 17:25
Документи з охорони праці.pdf
14 листопада 2019 17:25
Договір застави.pdf
14 листопада 2019 17:25
Договір генпідряду.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка службову особу.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка про субпідрядників.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка не засуджений.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка не банкрут.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка захисту довкілля.pdf
14 листопада 2019 17:25
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 17:25
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 17:25
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 17:25
Відгук від замовника.pdf
14 листопада 2019 17:25
Витяги з трудових.pdf
14 листопада 2019 17:25
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 17:25
Банківська гарантія.zip
14 листопада 2019 17:25
Антикорупційна программа.PDF
14 листопада 2019 17:25
Аналогічний договір.PDF
14 листопада 2019 17:25
АВК Договір, ліцензія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Агробудмеханізація
#13708491
Переможець 58 194 039,28
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 21:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 21:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Агробудмеханізація
#13708491
58 194 039,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 грудня 2019 23:48
договір укладений
03 грудня 2019 21:18
договір укладений
03 грудня 2019 21:18
sign.p7s зміни до договору
23 серпня 2020 16:56
20200814171808.pdf зміни до договору
23 серпня 2020 16:55
sign.p7s зміни до договору
03 серпня 2020 18:00
ДУ5.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 17:55
sign.p7s зміни до договору
02 червня 2020 23:18
ДУ 4 зміни до договору
02 червня 2020 23:11
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2020 18:03
ДУ 3 зміни до договору
13 квітня 2020 18:01
sign.p7s зміни до договору
07 квітня 2020 18:18
ду 2.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 18:15
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 18:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Графік фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділення додаткового фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 293
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до графіку виконання робіт та графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення графіку фінансування та календарного
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку