Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Софіївсько-Борщагівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362131 |
Вебсайт: | http://www.sb-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08131, Україна , Київська обл., село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, 5 |
Контактна особа: |
Костенко Вадим Петрович +380459856171 sbrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 60 104 317,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300521.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | місцевий бюджет | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 08:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 19:56 |
ТД реконструкція з прибудовою СБ СР.pdf | |
29 жовтня 2019 19:56 |
Додаток 3.pdf | |
29 жовтня 2019 19:56 |
Додаток 2.pdf | |
29 жовтня 2019 19:56 |
Додаток 1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-24-000029 ● 33cbe6d80d994747ba9cf7c019db691d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2019 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2019 № 229
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 23.12.2019 № 229
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-29-003051-b 29.10.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Софіївсько-Борщагівської сільської ради 29.10.2019 року було оголошено закупівлю робіт: «Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту». На засіданні тендерного комітету від 25.10.2019 року було затверджено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами проведеного моніторингу було встановлено, що згідно з п.1 Розділу IV ТД Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, проте хочемо зазначити, що нами було допущено механічну помилку безпосередньо в тендерній документації, оскільки в оголошенні про проведення відкритих торгів в графі кінцевий строк подання пропозицій зазначений чіткий строк: 14 листопада 20 год 00 хв, вказаний факт підтверджується також оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-10-29-003051-b, що розміщене у системі Прозорро. Через електронну систему закупівель 15.11.2019 року відбувся аукціон по відкритим торгам на закупівлю робіт: «Реконструкція з прибудовою приміщень Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області по пров. Шкільному, 1-в, в с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської обл. ІІ черга. Коригування кошторисної частини проекту» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-29-003051-b). Після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій, тендерним комітетом були переглянуті пакети документів учасників. Під час початкового вивчення документів, нами було звернено увагу на відсутність котків у довідці про наявність обладнання, яка є частиною тендерної пропозиції, яку надав учасник, а саме ПрАТ «Агробудмеханізація». В свої тендерній документації, ми зазначали що дана довідка відображає спроможність або неспроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати основні машини, механізми, обладнання передбачені кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю матеріально-технічних ресурсів без вартісних показників. Проте з інших документів розрахунку цінових пропозицій, які надали ПрАТ «Агробудмеханізація», вбачалось, що вони їх застосовують у роботі та прораховують при виконанні робіт, наприклад в одному з документів ними було зазначено «ущільнення ґрунту самохідними вібраційними котками», чим підтверджувалась спроможність у виконанні замовлених робіт. Нами було прийнято рішення у відповідності до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» про направлення листа для уточнення достовірної інформації. В свою чергу ПрАТ «Агробудмеханізація» надали лист пояснення вих. 568 від 19.11.2019 року, щодо допущення працівником технічної помилки при формуванні пакету документів. Вказаним листом було надано весь необхідний пакет документів серед яких були копія свідоцтва про реєстрацію будівельної машини (котка) та копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини. Обговоривши детально на засіданні тендерного комітету, що відбулось 19.11.2019 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація», тендерним комітетом було прийнято рішення про визначення переможцем вказану організацію. На даний час ПрАТ «Агробудмеханізація» в другій черзі виконала роботи на суму 16 599 977 грн 96 коп, зупинення робіт та розірвання договору з вказаним Учасником може призвести до значної затримки будівництва. Проблема зі школою є однією з першочергових, яка потребує швидкого та якісного вирішення, оскільки населення Софіївської Борщагівки зростає кожного дня. Вказана школа є єдиною державною школою, що знаходиться на території Софіївсько-Борщагівської сільської ради. На даний час діти в ній навчаються в дві зміни, проте є значна кількість дітей, в тому числі і діти початкових класів, які вимушені їздити в інші населенні пункти, оскільки в діючій школі не вистачає місць. Рекострукцію Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської Районної Державної адміністрації Київської області планується завершити до нового навчального року, а саме до 01.09.2020 року, всі жителі, в тому числі і тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сільської ради, бажають якісного та у найкоротший термін завершення вказаної реконструкції, оскільки навчання та благополуччя майбутнього покоління, залежить в першу чергу від того, як ми зможемо забезпечити та покращати життя наших дітей. Тендерний комітет взяв до уваги Ваш висновок, зауваження та в подальшому обіцяє якісно виконувати свої обов’язки. Водночас тендерний комітет Софіївсько-Борщагівської сілської ради, в межах передбачених законодавством України, готовий всіляко сприяти виконанню завдань покладених на Державну аудиторську службу України.
2020-01-24 15:40:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Агробудмеханізація #13708491 |
Переможець |
58 194 039,28
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 21:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2020 16:56
|
20200814171808.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 18:00
|
ДУ5.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 23:18
|
ДУ 4 | зміни до договору |
02 червня 2020 23:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 18:03
|
ДУ 3 | зміни до договору |
13 квітня 2020 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 18:18
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 18:28
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 23:48
|
договір | укладений |
03 грудня 2019 21:18
|
договір | укладений |
03 грудня 2019 21:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Графік фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення додаткового фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 293 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до графіку виконання робіт та графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення графіку фінансування та календарного |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |