Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
608 000,00 UAH
UA-2019-10-29-003024-b ● 91697723f3c5474d970f1063f3f66c3f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 608 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1146 штука
дезінфекційні засоби (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 10:17 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
30 жовтня 2019 10:17 |
Перелік змін.FR12.docx | |
29 жовтня 2019 19:12 |
Додаток 7 - Дислокація.xlsx | |
29 жовтня 2019 19:12 |
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx | |
29 жовтня 2019 19:12 |
Проект Договору.docx |
30 жовтня 2019 10:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 жовтня 2019 10:17 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
||||
30 жовтня 2019 10:17 |
Перелік змін.FR12.docx
|
||||
29 жовтня 2019 19:12 |
Додаток 7 - Дислокація.xlsx
|
||||
29 жовтня 2019 19:12 |
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx
|
||||
29 жовтня 2019 19:12 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-29-003024-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 листопада 2019 17:00
Вимоги до умов закупівлі
дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 12:31
Шановний Скаржнику! Замовник при складанні документації та проведенні процедури керувався виключно Законом України про публічні Закупівлі, а саме:
При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 пункту 3 Закону України про публічні закупівлі, документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник в документації сформував технічну специфікацію на продукцію (медико-технічні вимоги) з посиланням на торгівельну марку та зазначив вираз «або еквівалент», на підставі реєстру дезінфекційних засобів, якому містяться засоби (більш ніж один), які відповідають значеним в медико-технічних вимогах параметрам, тобто замовником було виконано вимоги Закону. Технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої установи. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі.
Ще раз наголошуємо, що вміст активнодіючих речовин не обмежено конкретними відсотками допускається коливання, згідно медико-технічних вимог до засобів. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого засобу з відповідними АДР та відсотковими співвідношеннями у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
Також нагадуємо скаржнику, що ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не э органом з оцінки якості виробництва дезінфікуючих засобів або органом, який проводить реєстрацію дезінфектантів. Кожен з дезінфікуючих засобів має повний пакет діючих реєстраційних документів, які дозволяють його використання.
При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 пункту 3 Закону України про публічні закупівлі, документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник в документації сформував технічну специфікацію на продукцію (медико-технічні вимоги) з посиланням на торгівельну марку та зазначив вираз «або еквівалент», на підставі реєстру дезінфекційних засобів, якому містяться засоби (більш ніж один), які відповідають значеним в медико-технічних вимогах параметрам, тобто замовником було виконано вимоги Закону. Технічне завдання на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої установи. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі.
Ще раз наголошуємо, що вміст активнодіючих речовин не обмежено конкретними відсотками допускається коливання, згідно медико-технічних вимог до засобів. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого засобу з відповідними АДР та відсотковими співвідношеннями у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
Також нагадуємо скаржнику, що ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не э органом з оцінки якості виробництва дезінфікуючих засобів або органом, який проводить реєстрацію дезінфектантів. Кожен з дезінфікуючих засобів має повний пакет діючих реєстраційних документів, які дозволяють його використання.
Номер вимоги: UA-2019-10-29-003024-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 листопада 2019 13:24
ВИМОГА щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІМЕД»
За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ІМЕД», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ІМЕД» (рішення про відхилення пропозиції учасника № 337 від 14.11.2019 року) по закупівлі UA-2019-10-29-003024-b.
З відхиленням пропозиції ТОВ «ІМЕД» категорично не погоджується виходячи з наступного:
1. У своєму Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 337 від 14.11.2019 року
Замовник зазначає, що причинами відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД» є:
- Учасник не надав порівняльну таблицю із зазначенням інформації про технічні та якісні показники запропонованого товару.
- Учасник не надає гарантійний лист з зазначенням термінів придатності запропонованого товару.
- Учасник не надає документи на підтвердження статусу офіційного представника виробника.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися з: «Інформації у вигляді порівняльної таблиці про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню встановленим в Додатку 4 до тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, назву та країну походження виробника на кожний вид товару з додаванням зображення);».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику лист №05/11-25 від 05/11/2019р. про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) з порівняльною табличкою у відповідності до вищезазначених вимог пункту1 Розділу ІІІ Тендерної документації (файл з назвою «_нформац_я про щодо в_дпов_дност_ запропонованого товару»), тож Замовником упереджено, безпідставно та не об’єктивно було здійснено розгляд пропозиції ТОВ «ІМЕД» в цій частині.
В п.1 Додатку 4 Тендерної документації Замовника встановлено, що «вся запропонована продукція учасника повинна відповідати медико - технічних вимогам, на кожному товарі повинна бути зазначена дата виробництва та дата закінчення встановленого терміну придатності, про що Учасники в тендерній пропозиції надають гарантійний лист, з зазначенням термінів придатності запропонованого товару;».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику гарантійний лист №05/11-10 від 05/11/2019р. щодо терміну придатності товару (файл з назвою «Гарант_йний лист щодо терм_ну придатност_», лист №05/11-7 від 05/11/2019р. Інформаційна довідка щодо строку служби товару та дії споживача по його закінченню, в якому на запропонований засіб гарантійний термін придатності (файл з назвою «_нформац_йна дов_дка щодо строку служби товару») та надано сертифікати якості на засоби від виробника із зазначенням термінів придатності засобів (файл з назвою «Реєстрац_йн_ на товар»), тож Замовником упереджено, безпідставно та не об’єктивно було здійснено розгляд пропозиції ТОВ «ІМЕД» в цій частині.
В Додатку 4 Тендерної документації Замовника встановлено: «Гарантійні
зобов’язання: термін придатності на момент передачі Замовнику товару повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження відповідності Учасники надають в тендерній пропозиції гарантійний лист від виробника або офіційного представника;».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику гарантійний лист №05/11-10 від 05/11/2019р. щодо терміну придатності товару (файл з назвою «Гарант_йний лист щодо терм_ну придатност_», тож зазначення Замовником у рішенні що Учасник не надає документи на підтвердження статусу офіційного представника виробника» є повною нісенітницею, оскільки Замовником вимагалось лише гарантійний лист від офіційного представника, що і надав ТОВ «ІМЕД», а не документи на підтвердження статусу офіційного представника. Крім того, у складі пропозиції наявний гарантійний лист №11-02/04/421 від 01.11.2019 від виробника ТОВ «Бланідас» згідно з яким ТОВ «ІМЕД» має право представляти запропоновані засоби на закупівлі, що проводить Замовник, тож Замовник упереджено, не об’єктивно ,безпідставно та не законно відхилив пропозицію ТОВ «ІМЕД».
ТОВ «ІМЕД» вважає, що таке рішення Замовника є таким, що порушує його права, як учасника процедури закупівлі, є дискримінаційним та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 ст.28 Закону – критеріями оцінки тендерних пропозицій є, зокрема, ціна.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» – є найбільш економічно вигідною і становить 561 372,00 гривень. А тому, переможцем по даній процедурі відкритих торгів Замовник повинен визначити ТОВ «ІМЕД».
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними, які порушують наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ІМЕД», оскільки наша пропозиція цілком відповідає умовам закупівлі, а тому має бути переглянута Замовником.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного та незаконного визначення переможцем ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ ".
Враховуючи вище наведені факти неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», ВИМАГАЄМО:
1) Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможцем №338 від 14 листопада 2019 року щодо визначення Переможця ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ " відмінити (скасувати).
2) Рішення про відхилення пропозиції учасника № 337 від 14.11.2019 року відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушуються принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Тендерній документації вимоги до учасників.
3) Визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем закупівлі, оскільки пропозиція є такою, що відповідає всім вимогам Замовника.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
З відхиленням пропозиції ТОВ «ІМЕД» категорично не погоджується виходячи з наступного:
1. У своєму Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 337 від 14.11.2019 року
Замовник зазначає, що причинами відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД» є:
- Учасник не надав порівняльну таблицю із зазначенням інформації про технічні та якісні показники запропонованого товару.
- Учасник не надає гарантійний лист з зазначенням термінів придатності запропонованого товару.
- Учасник не надає документи на підтвердження статусу офіційного представника виробника.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися з: «Інформації у вигляді порівняльної таблиці про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню встановленим в Додатку 4 до тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, назву та країну походження виробника на кожний вид товару з додаванням зображення);».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику лист №05/11-25 від 05/11/2019р. про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) з порівняльною табличкою у відповідності до вищезазначених вимог пункту1 Розділу ІІІ Тендерної документації (файл з назвою «_нформац_я про щодо в_дпов_дност_ запропонованого товару»), тож Замовником упереджено, безпідставно та не об’єктивно було здійснено розгляд пропозиції ТОВ «ІМЕД» в цій частині.
В п.1 Додатку 4 Тендерної документації Замовника встановлено, що «вся запропонована продукція учасника повинна відповідати медико - технічних вимогам, на кожному товарі повинна бути зазначена дата виробництва та дата закінчення встановленого терміну придатності, про що Учасники в тендерній пропозиції надають гарантійний лист, з зазначенням термінів придатності запропонованого товару;».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику гарантійний лист №05/11-10 від 05/11/2019р. щодо терміну придатності товару (файл з назвою «Гарант_йний лист щодо терм_ну придатност_», лист №05/11-7 від 05/11/2019р. Інформаційна довідка щодо строку служби товару та дії споживача по його закінченню, в якому на запропонований засіб гарантійний термін придатності (файл з назвою «_нформац_йна дов_дка щодо строку служби товару») та надано сертифікати якості на засоби від виробника із зазначенням термінів придатності засобів (файл з назвою «Реєстрац_йн_ на товар»), тож Замовником упереджено, безпідставно та не об’єктивно було здійснено розгляд пропозиції ТОВ «ІМЕД» в цій частині.
В Додатку 4 Тендерної документації Замовника встановлено: «Гарантійні
зобов’язання: термін придатності на момент передачі Замовнику товару повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження відповідності Учасники надають в тендерній пропозиції гарантійний лист від виробника або офіційного представника;».
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІМЕД» надало Замовнику гарантійний лист №05/11-10 від 05/11/2019р. щодо терміну придатності товару (файл з назвою «Гарант_йний лист щодо терм_ну придатност_», тож зазначення Замовником у рішенні що Учасник не надає документи на підтвердження статусу офіційного представника виробника» є повною нісенітницею, оскільки Замовником вимагалось лише гарантійний лист від офіційного представника, що і надав ТОВ «ІМЕД», а не документи на підтвердження статусу офіційного представника. Крім того, у складі пропозиції наявний гарантійний лист №11-02/04/421 від 01.11.2019 від виробника ТОВ «Бланідас» згідно з яким ТОВ «ІМЕД» має право представляти запропоновані засоби на закупівлі, що проводить Замовник, тож Замовник упереджено, не об’єктивно ,безпідставно та не законно відхилив пропозицію ТОВ «ІМЕД».
ТОВ «ІМЕД» вважає, що таке рішення Замовника є таким, що порушує його права, як учасника процедури закупівлі, є дискримінаційним та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 ст.28 Закону – критеріями оцінки тендерних пропозицій є, зокрема, ціна.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» – є найбільш економічно вигідною і становить 561 372,00 гривень. А тому, переможцем по даній процедурі відкритих торгів Замовник повинен визначити ТОВ «ІМЕД».
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними, які порушують наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ІМЕД», оскільки наша пропозиція цілком відповідає умовам закупівлі, а тому має бути переглянута Замовником.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного та незаконного визначення переможцем ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ ".
Враховуючи вище наведені факти неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», ВИМАГАЄМО:
1) Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможцем №338 від 14 листопада 2019 року щодо визначення Переможця ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ " відмінити (скасувати).
2) Рішення про відхилення пропозиції учасника № 337 від 14.11.2019 року відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушуються принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Тендерній документації вимоги до учасників.
3) Визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем закупівлі, оскільки пропозиція є такою, що відповідає всім вимогам Замовника.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 18:04
Шановний учаснику ТОВ «ІМЕД» На Вашу скаргу від 15.11.2019, 13:24. № ID: UA-2019-10-29-003024-b.b2 повідомляємо.
ТОВ «ІМЕД» запропоновано товар, який не відповідає технічним характеристикам :
По позиції 1 – «Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; для проведення генеральних прибирань., Люмакс хлор 1000, або еквівалент» у якості еквівалента дезінфекційний засіб «Госпісепт», який не відповідає технічним характеристикам по пп.1,2,4,8,10,12 і не є «однаковим», тотожним» тобто, еквівалентом до заявленого для закупівлі засобу.
По позиції 2 Засіб для дезінфекції та одночасно миття і чищення різноманітних поверхонь, медичних виробів, посуду, іграшок, предметів догляду та гігієни, дезінфекції білизни, знезараження шкаралупи харчових яєць тощо, Даноксин, або еквівалент, у якості еквівалента дезінфекційний засіб «Бланідас Еко-стерил», який не відповідає технічним характеристикам по пп.1,6,12,13,14 і не є «однаковим», тотожним» тобто, еквівалентом до заявленого для закупівлі засобу.
Відсутня Інформація у вигляді порівняльної таблиці про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню встановленим в Додатку 4 до тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, назву та країну походження виробника на кожний вид товару з додаванням зображення); (П.1. Розділ ІІІ Тендерної документації). ТОВ «ІМЕД» проігнорувало вказану вимогу та надало в складі тендерної пропозиції «лист №05/11-25 від 05/11/2019р. про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)». Вказаний Лист містить Таблицю, в якій відсутнє порівняння із «Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару», викладеними в тому числі в технічному завданні Додатку 4 до тендерної документації. Вважаємо, що Учасник свідомо не надав порівняння в зв’язку з тим, що запропоновані в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» засоби не відповідають заявленим Замовником медико-технічним вимогам в частині технічних та якісних вимог до товару, які у відповідності до принципу відкритості та прозорості проведення закупівель були викладені в Тендерній документації.
Водночас, формування «Технічних, якісних та кількісних вимог до товару» фахівцями ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ були проведені у повній відповідності із принципом максимальної економії та ефективності. При уважному вивченні пропозиції ТОВ «ІМЕД» із проведенням порівняння характеристик запропонованого цим учасником товару із вимогами тендерної документації зроблені висновки, що запропоновані ТОВ «ІМЕД» засоби не відповідають заявленим до закупівлі засобам за вмістом діючих речовин, відсутні важливі для використання в підпорядкованих ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ закладах режими дезінфекції/знезараження, які в т.ч. були заявлені в технічних вимогах, застосування засобів «Госпісепт» та «Бланідас Еко-стерил» є дорожчим в порівнянні із «Люмакс Хлор 1000» та, відповідно, «ДАНОКСИНОМ», зважаючи на те, що дезінфекційні заходи проводяться в практичних умовах не концентратами, а робочими розчинами. Отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» є одночасно такою, що не відповідає умовам тендерної документації та економічно невигідною.
ТОВ «ІМЕД» запропоновано товар, який не відповідає технічним характеристикам :
По позиції 1 – «Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; для проведення генеральних прибирань., Люмакс хлор 1000, або еквівалент» у якості еквівалента дезінфекційний засіб «Госпісепт», який не відповідає технічним характеристикам по пп.1,2,4,8,10,12 і не є «однаковим», тотожним» тобто, еквівалентом до заявленого для закупівлі засобу.
По позиції 2 Засіб для дезінфекції та одночасно миття і чищення різноманітних поверхонь, медичних виробів, посуду, іграшок, предметів догляду та гігієни, дезінфекції білизни, знезараження шкаралупи харчових яєць тощо, Даноксин, або еквівалент, у якості еквівалента дезінфекційний засіб «Бланідас Еко-стерил», який не відповідає технічним характеристикам по пп.1,6,12,13,14 і не є «однаковим», тотожним» тобто, еквівалентом до заявленого для закупівлі засобу.
Відсутня Інформація у вигляді порівняльної таблиці про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню встановленим в Додатку 4 до тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, назву та країну походження виробника на кожний вид товару з додаванням зображення); (П.1. Розділ ІІІ Тендерної документації). ТОВ «ІМЕД» проігнорувало вказану вимогу та надало в складі тендерної пропозиції «лист №05/11-25 від 05/11/2019р. про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)». Вказаний Лист містить Таблицю, в якій відсутнє порівняння із «Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару», викладеними в тому числі в технічному завданні Додатку 4 до тендерної документації. Вважаємо, що Учасник свідомо не надав порівняння в зв’язку з тим, що запропоновані в тендерній пропозиції ТОВ «ІМЕД» засоби не відповідають заявленим Замовником медико-технічним вимогам в частині технічних та якісних вимог до товару, які у відповідності до принципу відкритості та прозорості проведення закупівель були викладені в Тендерній документації.
Водночас, формування «Технічних, якісних та кількісних вимог до товару» фахівцями ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ були проведені у повній відповідності із принципом максимальної економії та ефективності. При уважному вивченні пропозиції ТОВ «ІМЕД» із проведенням порівняння характеристик запропонованого цим учасником товару із вимогами тендерної документації зроблені висновки, що запропоновані ТОВ «ІМЕД» засоби не відповідають заявленим до закупівлі засобам за вмістом діючих речовин, відсутні важливі для використання в підпорядкованих ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ закладах режими дезінфекції/знезараження, які в т.ч. були заявлені в технічних вимогах, застосування засобів «Госпісепт» та «Бланідас Еко-стерил» є дорожчим в порівнянні із «Люмакс Хлор 1000» та, відповідно, «ДАНОКСИНОМ», зважаючи на те, що дезінфекційні заходи проводяться в практичних умовах не концентратами, а робочими розчинами. Отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» є одночасно такою, що не відповідає умовам тендерної документації та економічно невигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
561 372,00
UAH з ПДВ
|
561 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ " |
607 416,00
UAH з ПДВ
|
607 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАХАНОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА |
607 998,00
UAH з ПДВ
|
607 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
561 372,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 17:33
|
ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ
" #3416112436 |
Переможець |
607 416,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 12:03
|
Договір № 81 МК-19 від 03.12.2019.pdf | укладений |
03 грудня 2019 12:02
|