Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги,1 в місті Фастові Київської області
Очікувана вартість
19 186 568,84 UAH
UA-2019-10-29-002882-b ● 2025a74c477e47e48d3ce8071e41113b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02221521 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, пл. Перемоги, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Безкровна +380637112293 fastiv_kyltyra@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 17:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:33 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 19 186 568,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 932,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95932.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги,1 в місті Фастові Київської області (кошти обласного та міського бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, м. Фастів, пл. Перемоги,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3, які готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику не пізніше 20 числа поточного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК тощо). Уповноважений представник Замовника (особа, що здійснює технагляд) протягом трьох днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 17:44 |
додаток 7 Технічні завдання.doc | |
29 жовтня 2019 17:44 |
додаток 8 Проект договору.doc | |
29 жовтня 2019 17:44 |
Тендерна документація від 29.11.2019.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-29-002882-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 листопада 2019 14:34
Дата подання: 27 листопада 2019 14:34
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Випадково була оприлюднена скарга замість вимоги, вибачаємось.
Скарга в разі бездіяльності замовника буде опубліковано окремо.
Дата: 27 листопада 2019 14:40
Рішення від 29.11.2019 № 17650 .pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 21:33
Номер скарги: UA-2019-10-29-002882-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 05 грудня 2019 12:59
Дата подання: 05 грудня 2019 12:59
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»
Код ЄДРПОУ 36100693
01042, Україна, вул. Патриса Лумумби, буд.20, оф.41
Інформація про закупівлю: Відкриті торги
№ в ЦБД UA-2019-10-29-002882-b
Замовник: Управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ 02221521
08500, Україна, Київська обл., м. Фастів, пл. Перемоги, 1
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-29-002882-b) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 19 186 568,84 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 14.11.2019 р.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2019 р. переможцем процедури закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» (далі – ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» або Переможець).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (далі – ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» або Скаржник) не погоджується з такими рішеннями Замовника та повідомляє наступне:
Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд»
1. Відповідно до п.3 дод.9 до тендерної документації учасника повинні у складі тендерної пропозиції надати загальні відомості про учасника відповідно до додатку 2.
Де, відповідно до дод.2 потрібно вказати
«…
Форма власності та юридичний статус:________________
…»
ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» надало у складі тендерної пропозиції відомості про учасника, проте в такому документі не зазначило юридичний статус особи, що не відповідає вимогам дод.2 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Переможця, зважаючи на дану помилку, повинна була бути відхиленою Замовником у встановленому законом порядку.
2. Згідно з п.17 дод.9 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії дозвільних документів учасника – ліцензії, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; на роботи з вогнезахисту.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» відсутні дозвільні документи учасника, а саме:
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки,
- дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці,
- дозвіл/ліцензія на роботи з вогнезахисту.
Оскільки, Замовник вимагає надати дозвільні документи саме УЧАСНИКА, то такі документи повинні бути видані на ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд». Відсутність таких документів є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Додатково наголошуємо, що дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці взагалі як документ не числиться серед документів тендерної пропозиції, ні в документах субпідрядників, ні в документах учасника.
3. Відповідно до п.7 дод.5 «ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації учасники повинні надати календарний план виконання робіт з урахуванням обсягів запланованих робіт та трудозатрат на їх виконання із зазначенням виконавця робіт (у тому числі субпідрядних організацій) у відповідності до розрахунку ціни наданої учасником пропозиції конкурсних торгів).
Документ на виконання вимоги п.7 дод.5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній.
Учасником було надано документ на виконання вимоги п.6 дод.9 до тендерної документації та п.6 р.ІІІ тендерної документації, а саме графік виконання робіт, який не є планом виконання робіт. Наголошуємо, що дані документи є різними документами та до них поставлені різні вимоги, а саме у плані виконання робіт повинно бути зазначено виконавця робіт (у тому числі субпідрядні організації) у відповідності до розрахунку ціни наданої учасником пропозиції конкурсних торгів).
ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» не надало документ, в якому буде зазначено субпідрядні організації, що не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозиція такого учасника повинна бути відхилена, згідно чинного законодавства.
4. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації та пп.7.6 п.7 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів.
Зазначаємо, що у відповідності з Правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000 із змінами та доповненнями) до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва включаються встановлені законодавством податки, збори, обов'язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва.
Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з розрахунком податків, зборів, обов'язкових платежів, що не враховані складовими вартості будівництва у складі тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» не надано.
5. Згідно з п.11 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати копії установчих документів (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, паспорта, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку).
У складі тендерної пропозиції Переможця довідка про присвоєння ідентифікаційного коду – відсутня, а паспорт підписанта надано не в повному обсязі, а саме відсутні 12-16 сторінки.
З урахування усього вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» є такою, яка не відповідає вимогам Замовника та повинна була бути відхилена у встановленому законом порядку.
Щодо тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» (далі – ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д»).
1. Згідно з п.6 р.ІІІ тендерної документації та пп.7.6 п.7 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати розрахунок податків, зборів, обов’язкових платежів.
Зазначаємо, що у відповідності з Правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000 із змінами та доповненнями) до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва включаються встановлені законодавством податки, збори, обов'язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва.
Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з розрахунком податків, зборів, обов'язкових платежів, що не враховані складовими вартості будівництва у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» не надано.
2. Відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної документації учасники повинні надати об’єктні кошториси та локальні кошториси.
Об’єктні кошториси у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно з п.11 дод.9 до тендерної документації учасники повинні надати копії установчих документів (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, паспорта, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку).
У складі тендерної пропозиції паспорт підписанта надано не в повному обсязі, а саме відсутні 12-16 сторінки.
4. Згідно з п.17 дод.9 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії дозвільних документів учасника – ліцензії, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; на роботи з вогнезахисту.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д» відсутні дозвільні документи учасника, а саме:
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки,
- дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці,
- дозвіл/ліцензія на роботи з вогнезахисту.
Оскільки, Замовник вимагає надати дозвільні документи саме УЧАСНИКА, то такі документи повинні бути видані на ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7д». Відсутність таких документів є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Додатково наголошуємо, що дозвіл на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці взагалі як документ не числиться серед документів тендерної пропозиції, ні в документах субпідрядників, ні в документах учасника.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), а саме:
- максимальна економія та ефективність,
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
- недискримінація учасників,
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,
керуючись статтею 18 Закону та відповідно до третього абзацу частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Частиною 9 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до статті 30 Закону, керуючись статтею 18 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2019-10-29-002882-b за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області) в частині акцепту тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо акцепту тендерної пропозиції ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» та визнання її такою, яка відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «Білоцерківська будівельна компанія Новобуд» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
5. Зобов’язати Замовника взяти до уваги зауваження щодо тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7» та визнати її такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатки:
- Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-29-002882-b
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 22:35
Рішення від 09.12.2019 № 18164.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2019 № 19079.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 15:52
Рішення від 21.12.2019 № 19079.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 23:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет управління культури. молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради повідомляє, що на засіданні 02.01.2020 року вирішив: 1)Прийняти до виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2019 № 19079-р/пк-пз;
2) Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія НОВОБУД" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-29-002882-b.
Дата виконання рішення замовником: 02 січня 2020 17:06
Номер скарги: UA-2019-10-29-002882-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 грудня 2019 20:03
Дата подання: 05 грудня 2019 20:03
Скарга до Органу оскарження!
ЗУ Про Публічні Закупівлі
ст.18 п.7 абз.2
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 22:31
Рішення від 09.12.2019 № 18165.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:30
запит Скаржнику від 09.12.2019 № 11189.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:32
Інформація про перенесення розгляду скарги № 11934.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 21:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2019 № 19346.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 16:57
Рішення від 26.12.2019 № 19346.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради на засіданні 02 січня 2020 року прийняв наступні рішення:
1) Прийняти до виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.12.2019 № 19346-р/пк-пз;
2) Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія НОВОБУД" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2019-10-29-002882-b.
Дата виконання рішення замовником: 03 січня 2020 08:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
1 827 180,79
UAH з ПДВ
|
1 827 180,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
18 367 239,60
UAH з ПДВ
|
17 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" |
19 180 500,00
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАНТАН 2000" |
18 459 909,45
UAH з ПДВ
|
18 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" |
18 605 421,60
UAH з ПДВ
|
18 165 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" |
19 154 230,69
UAH з ПДВ
|
18 167 000,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
18 512 390,14
UAH з ПДВ
|
18 268 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
1 827 180,79
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 16:49
|
|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" #35144656 |
Відхилено |
17 200 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 17:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" #31174467 |
Відхилено |
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 10:38
|
|
ТОВ "ЛАНТАН 2000" #42230696 |
Відхилено |
18 150 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:37
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" #40986179 |
Переможець |
18 165 900,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 листопада 2019 14:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" #40986179 |
18 165 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 січня 2020 09:37 |
Коментар щодо відміни: | Тендерний комітет управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради 03.01.2020 прийняв рішення визнати торги такими, що не відбулися відповідно до абз.3 ч. 2 ст. 31 Зкону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі |
Документи:
03 січня 2020 09:37
|
Електронний підпис |
03 січня 2020 09:32
|
протокол від 03.01.2020 про торги, що не відбулися.PDF |