Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 56 за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 31
Очікувана вартість
1 737 488,40 UAH
UA-2019-10-29-002620-b 86b6111a315e4d8dad4e933e9d045139
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 16:29
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:29
Очікувана вартість: 1 737 488,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 56 за адресою: м. Житомир, вул. Гагаріна, 31(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Гагаріна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 12:10
ПЕРЕЛІК змін.docx
31 жовтня 2019 12:10
ТД.docx
29 жовтня 2019 16:38
Додаток_1.docx
29 жовтня 2019 16:38
Додаток_7.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_3.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_4.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_2.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_6.docx
29 жовтня 2019 16:37
ТД.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_5.docx
31 жовтня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 12:10
ПЕРЕЛІК змін.docx
31 жовтня 2019 12:10
ТД.docx
29 жовтня 2019 16:38
Додаток_1.docx
29 жовтня 2019 16:38
Додаток_7.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_3.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_4.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_2.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_6.docx
29 жовтня 2019 16:37
ТД.docx
29 жовтня 2019 16:37
Додаток_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:21
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 12:50
Доброго дня! 1. У пункті 1 розділу IV Тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції до 14.10.2019 р., який вже сплив. 2. У підпункті 2.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що наявність інженерно-технічних працівників додатково підтверджується копіями штатного розпису, наказів про призначення, цивільно-правових договорів та дипломами про освіту тощо. Чи слід розуміти, що можна надати лише один документ для підтвердження, наприклад, штатний розклад? 3. У підпункті 3.3 Додатку 1 ТД вимагається надати оригінал позитивного листа-відгука про виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції. Лист-відгук повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку замовника. Вважаємо, що дана вимога надання листа-відгука саме "не більше 30-ї давнини відносно дати подання тендерної пропозиції" є дискримінаційною та суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Відгук про виконання аналогічного договору надається замовником один раз підряднику після виконання всіх робіт, підписання актів, та розрахунків. Отримання відгуку про виконання договору, який вже давно виконаний, кожного місяця суперечить правилам ділового обороту та здоровому глузду. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити дані дискримінаційні вимоги. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління капітального будівництва надає роз'яснення на Ваше звернення:
1. Замовником внесено зміни.
2. п. 2 пп.2.2. Додатку 1 до Тендерної документації вимагається підтвердження наявності інженерно-технічних працівників додатково копіями штатного розпису, наказів про призначення, цивільно-правових договорів та дипломами про освіту тощо, а не одного документу.
3. Ч. 3 ст. 22 Закону Україи «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, замовник вимагає від учасників надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, в складі тендерної документації (п.п.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації) у зв’язку з тим, що цей документ містить підтвердження виконання умов договору учасником, у т. ч. дотримання ним гарантійних зобов’язань, та на виконання робіт належної якості. Чинним законодавством України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить десять років від дня його введення в експлуатацію. Відповідно підрядник протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за недоліки в роботах та дефекти, що призвели до руйнування, аварії тощо на об’єкті. Враховуючи те, що в ході експлуатації об’єкта (навіть через два роки після його введення в експлуатацію) можуть бути виявлені недоліки (дефекти), допущені учасником (підрядником), і які мають бути усунені учасником (підрядником), надання актуальної інформації є необхідною умовою для об’єктивної оцінки учасників замовником. Згідно з п.1. розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, отримання такої інформації замовником, у якого відсутні договірні відносини з розпорядником запитуваної інформації (на відміну від учасника) може затягнутися у часі, що в свою чергу може поставити під загрозу своєчасний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції учасника. З огляду на зазначене в управлінні капітального будівництва як у замовника відсутні підстави для виключення вимоги щодо надання листа-відгука, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 1 666 244,40
UAH з ПДВ
1 666 244,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:11
44. Довідки.pdf
14 листопада 2019 16:11
43. Guarantee_19-43GR0027.rar
14 листопада 2019 16:10
42. копія ІПН.pdf
14 листопада 2019 16:10
41. Дозвіл _ ліцензія.pdf
14 листопада 2019 16:10
40. Тех.завдання.pdf
14 листопада 2019 16:10
38. Копія рішення власника.pdf
14 листопада 2019 16:10
36. Довідка субпідряд.pdf
14 листопада 2019 16:10
34. Розрахунок в АВК.rar
14 листопада 2019 16:10
33. Кошторисна документація.pdf
14 листопада 2019 16:10
26. Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 16:10
24. Довідка банк.pdf
14 листопада 2019 16:10
23. Копії дозволів.pdf
14 листопада 2019 16:10
22. Копія ліцензії.pdf
14 листопада 2019 16:10
20. Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 16:10
19. Проект договору.pdf
14 листопада 2019 16:10
18. Копія паспорту директора.pdf
14 листопада 2019 16:10
17. Статут.pdf
14 листопада 2019 16:10
11. Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 16:10
10. Довідки ст.17.pdf
14 листопада 2019 16:10
7. Довідка досвід.pdf
14 листопада 2019 16:10
6. Копії наказів.pdf
14 листопада 2019 16:10
5. Копії дипломів.pdf
14 листопада 2019 16:10
4. Копія штатного.pdf
14 листопада 2019 16:10
3. Довідка працівники.pdf
14 листопада 2019 16:10
1. Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 листопада 2019 16:29
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій