Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
46 900,00 UAH
UA-2019-10-29-002481-b 68a30c9bf5704db8b52ca1d5a60b45aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 13:02
Очікувана вартість: 46 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


необ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:15
тенд докПринтери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:36
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «- Якщо запропонований учасником товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Отже, у даній закупівлі немає необхідності вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, адже будуть перевірятися технічні та якісні характеристики запропонованого товару, які повинні відповідати Додатку 4 до Оголошення.
-Тендерна документація не передбачає жодних дискримінаційних умов, що можуть перешкоджати участі в торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (Ч.5 Розділу І Тендерної документації)
Питання оцінки тендерної пропозиції висвітлено в Розділі V Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 34 020,00
UAH з ПДВ
33 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 36 960,00
UAH з ПДВ
33 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 17:23
Цінова пропозиція2.pdf
13 листопада 2019 09:53
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 09:53
Установчі доки 2019р.pdf
13 листопада 2019 09:53
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2019 09:53
Протокол 2019-2НОВИЙ.pdf
13 листопада 2019 09:53
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 09:53
Лист-згода.pdf
13 листопада 2019 09:53
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
13 листопада 2019 09:53
Довідка Стаття 17.pdf
13 листопада 2019 09:53
Декларация2 ROHs Принтери_БФП.pdf
13 листопада 2019 09:53
RF B2xx declaration.pdf
13 листопада 2019 09:53
Printers_MFP Xerox B205_210_215.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 09:57
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:18
ВВМ UA-2019-10-29-002481-b.pdf
12 листопада 2019 15:18
ВВМ (статут).pdf
12 листопада 2019 15:18
ВВМ (витяг ПДВ ).pdf
12 листопада 2019 15:18
Canon ISO 9001.pdf
12 листопада 2019 15:18
Лист-відгук УКРСПЕЦЕКСПОРТ.pdf
12 листопада 2019 15:18
ВВМ (наказ на директора).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 33 300,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
33 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:00
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 15:51
ЦСЗ-19-95 від 27.11.2019 р. ТОВ Мегапринт Сервіс Комп'ютерне обладнання (Принтер.pdf укладений
27 листопада 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ЦСЗ-19/95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 299,95
UAH (в тому числі ПДВ 5 549,95 UAH)