Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
360 451,00 UAH
UA-2019-10-29-002240-b 18b452b2da07468898d60588d76582a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмарін Ігор Олександрович

+380612865028 I_Shmarin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35450335
Місцезнаходження: 69041, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 65-В
Контактна особа: Шмарін Ігор Олександрович
+380612865028
I_Shmarin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:17
Очікувана вартість: 360 451,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 604,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 65-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами належним чином оформленого Акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 15:39
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів (ПК).docx
29 жовтня 2019 15:39
Тендерна документація (ПК).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 29 жовтня 2019 20:28
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 09:19
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Встановлюючи вимоги до предмету закупівлі Замовник прагнув додержуватись прав як потенційних учасників, так і третіх осіб – володільців прав інтелектуальної власності на товар, що може бути запропонований учасниками для використання (у Додатку №6 до тендерної документації передбачено вимогу до операційної системи персональних комп'ютерів, а саме - Ліцензійна операційна система: Найменування - Windows 10. Версія - не нижче 10 Pro 64х.).
Визначені Замовником умови закупівлі не суперечать наведеному у Вашому запитанні і не виключають права Замовника звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції, будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (частина сьома статті 28 Закону).
Крім того, Замовник має право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника і перевірки його на офіційному сайті Майкрософт, незалежно від того, яким чином Учасник надасть програмне ліцензійне забезпечення.
Поряд з цим, інформуємо Вас про те, що вимоги до предмета закупівлі розроблені на підставі та у відповідності до Типових технічних вимог для закупівлі засобів інформатизації (комп’ютерне обладнання та оргтехніка, серверне обладнання, технічний засіб судового процесу, система відеоконференцзв’язку тощо) для місцевих та апеляційних судів, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Національній школи суддів України, Служби судової охорони, Державній судовій адміністрації України та її територіальним управлінням Державної судової адміністрації України, які встановлені Державною судовою адміністрацією України.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваші інтерес та увагу до даної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
1) В тендерній документації немає жодних посилань на торгові марки або моделі. Відтак, учасник може запропонувати товар будь-якої торгової марки, моделі, модифікації, артикулу і т.п., що відповідають Додатку № 6 до тендерної документації. У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Додатком № 3 та Додатком №4 до тендерної документації передбачено зазначення учасником марки, моделі товару, який ним пропонується. Крім того, Таблиця №1 до Додатку №6 до тендерної документації передбачає зазначення учасником виробника, фірми, моделі складової предмета закупівлі.
3) До закупівлі допускаються всі учасники, які подали вказані в тендерній документації документи та відповідають всім зазначеним в ній критеріям, в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ оцінюється як остаточна.
Документація
Дата подання: 30 жовтня 2019 14:55
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 17:06
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваші інтерес та увагу до даної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо таке.
Предметом закупівлі є персональні комп’ютери, за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). У Додатку № 6 до тендерної документації на закупівлю персональних комп’ютерів (далі – Технічні вимоги) визначено вимоги до персональних комп’ютерів, які містять технічні характеристики, яким повинні відповідати запропоновані товари учасників.
Тендерна документація не містить посилання на фірму, виробника, марку, модель і т. ін. тому вести мову про допуск аналогів або еквівалентів безпідставно (недоцільно). Запропонований учасником товар повинен відповідати (тобто бути таким як вимагається або мати кращі характеристики) усім Технічним вимогам одночасно.
Системні блоки на базі процесора AMD будуть розглядатись у разі їх відповідності Технічним вимогам, а також якщо при цьому інші складові предмета закупівлі (монітор, клавіатура, комп’ютерна миша, ліцензійна операційна система) відповідають Технічним вимогам.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 358 332,00
UAH з ПДВ
358 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 11:56
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:55
Финзвит 3 кв 2019.pdf
14 листопада 2019 11:55
водяне досвид.zip
14 листопада 2019 11:55
ид_код кки.pdf
14 листопада 2019 11:55
паспорт кки.pdf
14 листопада 2019 11:55
Відгуки та договори(1).zip
14 листопада 2019 11:53
Авторизаційний лист Roma PC.pdf
14 листопада 2019 11:53
Витяг з ЄДР на 31.10.2019.pdf
14 листопада 2019 11:53
Регістраційні документи.pdf
14 листопада 2019 11:53
ТУ ROMA PC (підписані).pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:48
Справка окружной суд.pdf
28 листопада 2019 15:48
завірена забогованність.pdf
28 листопада 2019 15:25
Dovidka_19332524560950355735 (1).pdf
28 листопада 2019 15:25
Оновлена цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 11:24
21. Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 11:24
додаток 6.pdf
14 листопада 2019 11:24
Сертифікат ЕТЕ ISO 14001.pdf
14 листопада 2019 11:24
Довідка windows 10 pro.pdf
14 листопада 2019 11:24
Авторизаційний лист ETE.pdf
14 листопада 2019 11:24
авторизаційний лист Acer Суд.pdf
14 листопада 2019 11:24
9.Витяг ПДВ копія 08.11.pdf
14 листопада 2019 11:24
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 листопада 2019 11:24
8. Витяг ЄДР 04.11.2019 копія.pdf
14 листопада 2019 11:24
8. Витяг ЄДР 04.11..pdf
14 листопада 2019 11:24
6.4. Договір МОЗ.pdf
14 листопада 2019 11:24
6.3 Договір ЦНАП ПОДІЛ.pdf
14 листопада 2019 11:24
6.2. Договір КМДА.pdf
14 листопада 2019 11:24
6.1. Договір КІНТЕГРО.pdf
14 листопада 2019 11:23
32.Проект договору.pdf
14 листопада 2019 11:23
32.Проект договору ПУСТИЙ.pdf
14 листопада 2019 11:23
22. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
14 листопада 2019 11:23
19.Статистика 08.11..pdf
14 листопада 2019 11:23
18. код.pdf
14 листопада 2019 11:23
17. Опис 2 новий 12.11.2019.pdf
14 листопада 2019 11:23
14.Рішення Єдиного учасника.pdf
14 листопада 2019 11:23
11.Статут АСАП ДЕМО.pdf
14 листопада 2019 11:23
11.Статут 08.11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Рішення скасоване 358 332,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:10
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 358 332,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:14
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:31
Договір про закупівлю укладений
09 грудня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 000,00 UAH)