Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–39160000-1 - Шкільні меблі (Тифлоприлад для інклюзивних та спеціальних класів закладів загальної середньої освіти).
Очікувана вартість
8 300,00 UAH
UA-2019-10-29-002189-b 29c77fb3518644adb77691d53d9b279a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 8 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015–39160000-1 - Шкільні меблі
(Тифлоприлад для інклюзивних та спеціальних класів закладів загальної середньої освіти).

Фінансування: Субвенції з державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєверодонецьк, Вілєсова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів у розмірі 100% , з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:19
ПД Шкільні меблі(Тифлоприлад).doc
30 жовтня 2019 14:19
Перелік змін.PDF
30 жовтня 2019 14:19
Протокол № 426 від 30.10.19р., виправлення помилок.PDF
30 жовтня 2019 14:19
ТД Шкільні меблі(Тифлоприлад).doc
30 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:19
ПД Шкільні меблі(Тифлоприлад).doc
29 жовтня 2019 15:29
ПД Шкільні меблі(Тифлопривод).doc
30 жовтня 2019 14:19
Перелік змін.PDF
30 жовтня 2019 14:19
Протокол № 426 від 30.10.19р., виправлення помилок.PDF
30 жовтня 2019 14:19
ТД Шкільні меблі(Тифлоприлад).doc
29 жовтня 2019 15:29
ТД Шкільні меблі(Тифлоприлад).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, зауваження, пропозиції
Дата подання: 30 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 15:06
1. У назві закупівлі помилково вказано "Тифлопривод" замість "тифлоприлад". 2. Чому відкриті торги і маса вимог по документації всього лише для закупівлі одного конструктора? 3. У зв'язку з нашою неучастю у данніх закупівлях через нелогічні і надмірні вимоги, пропонуємо потенційним постачальникам данний прилад з партнерською ціною. http://www.trosti.com.ua/ua/orientir.html
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Внесені зміни щодо виправлення назви предмету закупівлі. Вимоги до документації на предмет закупівлі "тифлоприлад" обумовлені тим що він придбається для роботи з дітьми з особливими потребами та для підтвердження якості та безпечності товару, а також на підтвердження гарантії якості послуг, надійності, компетентності постачальника.

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій