Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Здолбунівська, 11-Б Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
351 414,66 UAH
UA-2019-10-29-001830-c ● 2daa4e7c565042729f65bf7db2605acd
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 351 414,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 757,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Здолбунівська, 11-Б Дарницького району м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)].
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Здолбунівська, 11-Б Дарницького району м. Києва
(Джерело фінансування: бюджет міста Києва)
(Джерело фінансування: бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, місто Київ, Київ, вул. Здолбунівська, 11-Б Дарницького району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, та згідно Акту відшкодування витрат по експертизі кошторисної частини проектної документації, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 19:02 |
Оголошення вул. Здолбунівська, 11-Б.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-29-001830-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КІНДЕРБУМ", Код ЄДРПОУ:37210662
Вимога про усунення порушень законодавства
Комунальним підприємством "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" оголошено допорогову закупівлю «Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Здолбунівська, 11-Б Дарницького району м. Києва», номер оголошення UA-2019-10-29-001830-c.
Маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, проте, через наявні суттєві порушення діючого законодавства України у сфері будівництва виконання робіт за предметом закупівлі не є можливим з огляду на таке.
В документації Замовника до закупівлі допущено ряд помилок.
По-перше, документацією Замовника вимагається від учасників закупівлі проходження експертизи кошторисної документації, проте, Замовником у відповідності до вимог ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (надалі – Закон) не розроблено проектної документації.
Згідно ст. 31 Закону проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Затвердження проектної документації на будівництво об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.5 ст. 26 Закону проектування та будівництво об’єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
6) реєстрація права власності на об’єкт містобудування.
Крім того, згідно п. 4.8, 4.8.3. НАСТАНОВИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО - ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, - Обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, яка затверджується (схвалюється) на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП) та розроблена для об’єктів, що споруджуються із залученням державних коштів, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва
Таким чином, без наявності проектної документації Учасник не має можливості скласти проектно-кошторисну документацію та здійснити проходження її експертизи.
По-друге, Документація Замовника містить вимоги дискримінаційного характеру.
Так, п. 14 Документації вимагається від Учасників надати у складі пропозиції «Інформаційну довідку, складена за формою, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів) в період з 2016 по 2019 рр*. за бюджетні та/або кошти підприємства на облаштування ігрового комплексу у м. Києві».
Така вимога щодо виконання аналогічних робіт виключно у м. Києві носить дискримінаційний характер та значно звужує коло учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, проте, через наявні суттєві порушення діючого законодавства України у сфері будівництва виконання робіт за предметом закупівлі не є можливим з огляду на таке.
В документації Замовника до закупівлі допущено ряд помилок.
По-перше, документацією Замовника вимагається від учасників закупівлі проходження експертизи кошторисної документації, проте, Замовником у відповідності до вимог ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (надалі – Закон) не розроблено проектної документації.
Згідно ст. 31 Закону проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Затвердження проектної документації на будівництво об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.5 ст. 26 Закону проектування та будівництво об’єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
6) реєстрація права власності на об’єкт містобудування.
Крім того, згідно п. 4.8, 4.8.3. НАСТАНОВИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО - ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, - Обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, яка затверджується (схвалюється) на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП) та розроблена для об’єктів, що споруджуються із залученням державних коштів, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва
Таким чином, без наявності проектної документації Учасник не має можливості скласти проектно-кошторисну документацію та здійснити проходження її експертизи.
По-друге, Документація Замовника містить вимоги дискримінаційного характеру.
Так, п. 14 Документації вимагається від Учасників надати у складі пропозиції «Інформаційну довідку, складена за формою, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів) в період з 2016 по 2019 рр*. за бюджетні та/або кошти підприємства на облаштування ігрового комплексу у м. Києві».
Така вимога щодо виконання аналогічних робіт виключно у м. Києві носить дискримінаційний характер та значно звужує коло учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Скасована
Дата: 01 листопада 2019 15:20
Причина: помилково
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій