Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів км 0+000 - км 29+300, км 34+890 - км 60+370, км 65+140 - км 66+060, км 68+800 - км 104+450, км 107+150 - км 107+517)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use R-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev km 0+000 - km 29+300, km 34+890 - km 60+370, km 65+140 - km 66+060, km 68+800 - km 104+450, km 107+150 - km 107+517)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use R-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev km 0+000 - km 29+300, km 34+890 - km 60+370, km 65+140 - km 66+060, km 68+800 - km 104+450, km 107+150 - km 107+517)
Очікувана вартість
17 087 120,00 UAH
UA-2019-10-29-001600-c ● bf19c00c8a264760b84abfcd5c206812
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 17 087 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 436,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85436 UAH |
Publication date: | 29 жовтня 2019 16:52 |
Enquiries until: | 19 листопада 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 17 087 120 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 436 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94.1 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів км 0+000 - км 29+300, км 34+890 - км 60+370, км 65+140 - км 66+060, км 68+800 - км 104+450, км 107+150 - км 107+517).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Індекс автомобільних доріг: P-19 — Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use R-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev km 0+000 - km 29+300, km 34+890 - km 60+370, km 65+140 - km 66+060, km 68+800 - km 104+450, km 107+150 - km 107+517).
Sources of financing purchase: State budget resources.
Розгорнути
Згорнути
Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 17:07 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
29 жовтня 2019 17:06 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx | |
29 жовтня 2019 17:05 |
Додаток № 11 Підсумкова відомість ресурсів Р-19.rtf | |
29 жовтня 2019 16:59 |
Додаток № 8 Технічне завдання Р-19.xls | |
29 жовтня 2019 16:59 |
104В-19 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-29-001600-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 24 листопада 2019 17:08
Дата подання: 24 листопада 2019 17:08
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 21:58
Рішення від 27.11.2019 №17466 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 21:58
Запит Скаржнику щодо інформаціїdoc.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 11:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2019 №18475.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 16:34
Рішення від 12.12.2019 №18475.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:17
Номер скарги: UA-2019-10-29-001600-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 21 січня 2020 21:13
Дата подання: 21 січня 2020 21:13
Оскарження рішення Замовника за результатами прекваліфікації
Оскарження рішення Замовника за результатами прекваліфікації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 22:30
рішення від 24.01.2020 № 1470 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2020 № 2472.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 16:00
Рішення від 10.02.2020 № 2472.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:37
Номер скарги: UA-2019-10-29-001600-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 20 січня 2020 17:33
Дата подання: 20 січня 2020 17:33
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-29-001600-c Службою автомобільних доріг у Київській області (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів км 0+000 - км 29+300, км 34+890 - км 60+370, км 65+140 - км 66+060, км 68+800 - км 104+450, км 107+150 - км 107+517). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ "ВЕЛАРМ";
2. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
3. ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України";
4. ТОВ "ДОР ІДЕАЛ БУД".
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції ТОВ "ВЕЛАРМ", Скаржника та ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" були допущені до аукціону; тендерна пропозиція ТОВ "ДОР ІДЕАЛ БУД" була відхилена Замовником. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Згідно з частиною 1 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ цієї документації.
Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 3 до цієї тендерної документації).
У додатку 3 Тендерної документації міститься наступна інформація:
Форма 1
Довідка про наявність технічних засобів та обладнання*
№
з/п Найменування технічних засобів та обладнання (функціональне найменування) Марка технічного засобу та обладнання Кількість Власні**, орендовані чи лізинг або залучається (в т.ч. надаються послуги)***, найменування, реєстраційний номер і дата підтверджуючих документів
1 2 3 4 5
*Учасник надає перелік основних технічних засобів та обладнання, які підтверджують його спроможність виконувати весь комплекс основних послуг, передбачених технічним завданням та діючими нормативними документами, в тому числі з урахуванням зимового утримання (Форма 3 Додатку №3).
**Для документального підтвердження наявності у Учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства.
*** Для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання, вказані Учасником у Формі 1 Додатку №3 або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
1.1) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 80-28/11, в якій зазначено зокрема, інформацію у пункті 11 про власні снігоочисники плужні на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од.
Тендерною документацією передбачено, що у разі наявності у учасника власних технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою Довідку про знаходження всіх зазначених у Формі 1 Додатку №3 технічних засобів та обладнання (основних засобів) на балансі підприємства.
Також, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власної техніки на балансі підприємства від 28.11.2019 року № 89-28/11, в якій вказано перелік техніки, що знаходиться на балансі підприємства ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України", а саме- машини для розподілення протиожеледних матеріалів АЕВІ SCHMIDT на базі автомобіля КрАЗ-65055-05 у кількості 30 од.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка про знаходження на балансі підприємства снігоочисниківа плужних на базі а/м КрАЗ 65055 у кількості 30 од., що не відповідає умовам тендерної документації.
1.2) За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано договори оренди, які укладені з ДП "КОДУ":
- від 01 липня 2019 року № 09-01/07/19;
- від 01 липня 2019 року № 08-01/07/19;
- від 01 липня 2019 року № 07-01/07/19;
- від 01 жовтня 2019 року № 06/01/10/19;
- від 01 липня 2019 року № 05-01/07/19;
- від 01 жовтня 2019 року № 03/01/10/19;
- від 07 листопада 2019 року № 02/07/11/19;
- від 01 липня 2019 року № 01-01/07/19.
У розділі 11 зазначених договорів вказано: "Додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною. До цього Договору додаються:
Додаток № 1 - розрахунок орендної плати.
Додаток № 2 - акт приймання - передачі Майна".
Вимога надання копiї договору, передбачає надання всього документу, а не його окремої частини, тобто перелічені у роздiлi 11 договору додатки, якi є невід’ємною частиною договору, повиннi бути наданi разом з договором.
Однак, всупереч зазначеному у перелічених договорах відсутня невід’ємна частина договору додаток № 1 (Розрахунок орендної плати), що не відповідає умовам тендерної документації.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 16005-р/пк-пз від 05.11.2019 року, згідно з яким встановлено: "У складі Пропозиції КП "Кремінський Агрошляхбуд" відсутній графік фінансування робіт (послуг) (додаток №3), що є невід'ємною частиною договору від 17.11.2017 № 46, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція КП "Кремінський Агрошляхбуд" не відповідала умовам Документації в цій частині".
1.3) У складі тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" надано довідку від 28.11.2019 № 80-28/11, в якій зазначено, зокрема, інформацію про техніку в пунктах 10, 17, 25, 26, 29, 31, 32, яка залучається на підставі договору про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладеного з ТОВ "Белогві".
За умов Тендерної документації, для документального підтвердження орендованих та/або таких, які знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в т.ч. надаються послуги), тощо технічних засобів та обладнання необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: завірені копії чинних договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо на всі технічні засоби та обладнання або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції відсутній договір про надання послуг від 18 листопада 2019 року № 1118/19-К, укладений з ТОВ "Белогві" на який міститься посилання у довідці.
Однак, у складі тендерної пропозиції міститься договір від 18 листопада 2019 року № 1811/19-К, в якому у пункті 3.1. вказано: "Вартість послуг є договірною та розраховується згідно фактично відпрацьованих машино- годин, що відображається в Акті здачі-прийняття робіт (наданих послуг). Перелік техніки визначено Сторонами в Додатках до договору, які є невід’ємною частиною даного Договору".
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній перелік техніки, який є невід’ємною частиною договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації було забезпечено можливість надання документу для документального підтвердження залучення техніки та обладнання для надання послуг на вибір, а саме: копії чинних договорів або гарантійний лист від потенційного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з підтверджуючим документом права власності щодо згоди про надання Учаснику зазначених технічних засобів та/або обладнання для виконання послуг за даним предметом закупівлі.
Також, надано у складі тендерної пропозиції лист- підтвердження від 18 листопада 2019 року № 1811-2019/К про не заперечення використання техніки, який виданий ТОВ "Белогві", однак всупереч вимогам тендерної документації до листа не додано підтверджуючі документи права власності, що не відповідає умовам тендерної документації.
Як підсумок, учасник не виконав вимоги Замовника, тому його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України".
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів км 0+000 - км 29+300, км 34+890 - км 60+370, км 65+140 - км 66+060, км 68+800 - км 104+450, км 107+150 - км 107+517).
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ДП "Київський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2020 20:20
рішення від 23.01.2020 № 1389 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 20:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2020 № 2158.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 15:46
рішення від 04.02.2020 № 2158.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2020 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») 20.01.2020р. подало скаргу (№ UA-2019-10-29-001600-c.c2) (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) щодо порушення Замовником порядку Процедури закупівлі, а саме допущення до аукціону тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» ).
За результатами розгляду Скарги, Колегія прийняла рішення щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 04.02.2020р. № 2158–р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерну пропозицію Учасника.
Скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерної пропозиції Учасника - ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ», у зв’язку з рішенням Колегії від 04.02.2020р. № 2158–р/пк-пз та відхилення тендерної пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2020 15:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 лютого 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ВЕЛАРМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР ІДЕАЛ БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
8 499 990,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 11:58
|
Договір № 527Р-20 від 10.03.2020 ч.ІІ.pdf | укладений |
10 березня 2020 11:57
|
Договір № 527Р-20 від 10.03.2020 ч.І.pdf | укладений |
10 березня 2020 11:57
|