Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (медична субвенція)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-10-29-001579-b 01da0faa5a5b4e3b8a2a16bbe4136933
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Шапран

+380432511183 zvit_vincrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982502
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 92
Контактна особа: Наталія Шапран
+380432511183
zvit_vincrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:38
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
715 упаковка
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товари Аналоги
Дата подання: 29 жовтня 2019 15:28
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 12:42
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Торгові марки або моделі які відрізняються від марки вказаної у тендерній документації можуть розглядатись, лише після отримання запропонованих зразків. Якщо зразки будуть відповідати якісній характеристиці, буде прийматись рішення щодо переможця у тендері.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 72 270,00
UAH з ПДВ
57 640,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 61 308,30
UAH з ПДВ
59 129,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 10:20
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:20
Документи.rar

Публічні документи

06 листопада 2019 08:43
Електронний підпис
06 листопада 2019 08:41
Цінова пропозиція (Дод. 3).pdf
06 листопада 2019 08:41
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
06 листопада 2019 08:41
Тех. характеристика (Дод. 1).pdf
06 листопада 2019 08:41
ПРоект договору (Дод. 4).pdf
06 листопада 2019 08:41
Довідка сертифікати_БРАВО.pdf
06 листопада 2019 08:41
ZOOM_IMAGE_СЕС.pdf
06 листопада 2019 08:41
ZOOM_80.pdf
06 листопада 2019 08:41
ZOOM IMAGE.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 57 640,80
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 13:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

08 листопада 2019 13:34
protokol_pro_peremoj_папір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
57 640,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 13:34
protokol_pro_peremoj_папір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_папір.pdf укладений
18 листопада 2019 09:46