Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 48820000-2 «Сервери» (сервери)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-10-29-001275-b 479e0ab07c6c46b9869d3f0ff6030485
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байрак Галина Романівна

+380332773310 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул.Сенаторки Левчанівської, буд 1
Контактна особа: Байрак Галина Романівна
+380332773310
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 12:35
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 12:35
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
сервери (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, адреси місцевих загальних судів, Волинської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару (оплата Товару Замовником здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару. Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до поставленого Товару, засвідченого Актами. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати їх отримання) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 7.docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 6 (Форма 2).docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 5 форма 1.docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 4 (Проект договору).docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 3.docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 2.docx
29 жовтня 2019 12:31
Додаток 1.docx
29 жовтня 2019 12:31
Тендерна документація.docx
29 жовтня 2019 12:31
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:16
Дата відповіді: 01 листопада 2019 10:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.10.2019 о 12:16 год:
1. Згідно з пунктом 3.2.2. Додатку 3 до тендерної документації у разі, якщо умови цього додатку до тендерної документації (далі –Додаток) в обґрунтованих випадках містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму (фірмові найменування, комерційні назви, моделі), патент (патентована назва), конструкцію або тип продукції, джерело походження або виробника, то учасник має право пропонувати на торги (включати до своєї тендерної пропозиції) товар вказаних торгівельних марок / фірм, патентів, конструкцій / типів предмета закупівлі, джерел походження / виробників або їх еквіваленти з урахуванням вимог цього Додатку.
Відповідно до пунктів 3.2.4.-3.2.5. Розділу 3. «Технічна специфікація предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації
- при підготовці тендерної пропозиції замість товарів/продукції відповідних торговельних марок чи фірм, патентів, конструкцій, типів, джерел походження та/або виробників, що зазначені у даному Додатку, учасник може застосовувати їх еквіваленти, якщо це не призведе до зниження якості та інших характеристик товару, що становить предмет закупівлі;
- технічні характеристики, передбачені даним технічним завданням, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості. Учасники пропонують на торги товар, зазначений у підпункті 3.2.1. цього розділу або його еквівалент з урахування вказаних вимог.

2. Пунктом 3.6.1. Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пунктів 3.1 – 3.5. цього Додатку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи (інформацію):
(а) документ за формою № 1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації, у якому учасник у відповідних розділах (полях) зазначає, у тому числі
(а.2) інформацію про відповідність товару необхідним якісним, технічним вимогам, передбаченим пунктами 3.2.1-3.2.6 цього Додатку у вигляді опису технічних і якісних характеристик товару, що пропонується, який повинен містити: детальні технічні специфікації запропонованого обладнання, що відповідають вимогам, зазначеним у тендерній документації. Необхідно зазначити конкретні моделі обладнання, точні технічні характеристики складових запропонованої комплектації, виробника, країну походження обладнання, терміни гарантійного обслуговування товару. Вказані учасниками в описі технічні характеристики товару повинні забезпечувати можливість повної ідентифікації товару та його комплектуючих. У разі відсутності вищезазначеної інформації (недотримання вимог) Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
(b) порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, а саме: технічна назва вузла/підсистеми/блоку (за наявності такої у виробника), перелік наявних характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі. Вказані у таблиці характеристики товару, що пропонується Учасником, повинні відповідати даним, зазначеним в технічній документації від виробника товару та виробників складових товару, а також вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерний комітет вважає, що вищевказані положення тендерної документації у повній мірі відповідають вказаним Вами вимогам. У зв’язку з чим внесення відповідних змін до тендерної документації є недоцільним.

3. Пунктом 1.5.1 Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах (з урахуванням положень чинного законодавства України).
Згідно з пунктами 5.1.1. – 5.1.3. розділу 5. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації
- оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію “ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%).
- найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією буде визначена тендерна пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ).
- оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 2 599 014,00
UAH з ПДВ
2 599 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 18:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 18:18
Інформація щодо статті 17.7z
13 листопада 2019 18:18
Інші документи.7z
13 листопада 2019 18:18
Кваліфікаційні документи.7z
13 листопада 2019 18:18
Повноваження.7z
13 листопада 2019 18:18
Технічний опис.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Інформація про відміну

Дата відміни
14 листопада 2019 12:35
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій