Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 80 712 513,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 562,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 403562 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 12:53 |
проект договору.doc | |
29 жовтня 2019 12:53 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «Семар Поділля» (надалі - Учасник) виявив ряд порушень Переможцем умов тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.11.2019 №41, що підписана директором товариства Білоконь Ю.В., зазначено 11-ть видів будівельно техніки, які є в розпорядженні та користуванні ТОВ «ПМК-Київ» та плануються останній використати при виконанні робіт.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка складена інженером-кошторисником Метким В.В. та перевірена директором підприємства Білоконь Ю.В., ТОВ «ПМК-Київ» кошторисну документацію на виконання капітального ремонту по очистці р. Південний Буг сформовано з урахуванням застосування будівельних машин та механізмів, право на використання яких відсутнє у ТОВ «ПМК-Київ», зокрема:
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т – сума в прямих витратах – 605 005,25 грн, 3753,6 - маш.год.;
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – сума в прямих витратах – 180,93 грн, 0,9024 - маш.год.;
- трактори на пневматичному ходу, потужністю 59 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах 51 447,67 грн, 187,512 – маш.год;
- автогідропідіймачі, висота підйому 18 м – сума в прямих витратах – 42 940,59 грн, 130,0363 маш.год.;
- агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А – сума в прямих витратах – 171 411,53 грн, 1248,9 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоходу, місткість ковша 0,25 м.куб. – сума в прямих витратах – 5951,77 грн, 25,398 маш.год.
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоходу, місткість ковша 0,5 м.куб. – сума в прямих витратах – 24,61 грн, 0,07224 маш.год.
- екскаватори – планувальники на пневмоколісному ходу – сума в прямих витратах – 67 006,92 грн, 143,616 маш.год.;
- викорчовувачі-збирачі з трактором потужністю 59кВт (80к.с.) – сума в прямих витратах – 2954,04 грн, 10,1962 маш.год.;
- кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням потужністю 79 кВт (108 к.с.) – сумка в прямих витратах – 3304,27 грн, 7,4185 маш.год.;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т – сума в прямих витратах – 100,95 грн, 0,416 маш.год.;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т – сума в прямих витратах – 853,23 грн, 2,778 маш.год.;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т – сума в прямих витратах – 1 659 826,08 грн, 2804,85 маш.год.;
- крани плавучі несамохідні, вантажопідйомність 5 т- сума в прямих витратах – 13 050 000,0 грн, 14500,0 маш.год.$
- борони корчувальні (без трактора) – 7,918 маш.год.;
- бензопилка – 154,811 маш.год.;
- каток причіпний кільчастий – 1,956 маш.год.;
- котки ручні, 30-40 кг. – 21,268 маш.год.
ТОВ «ПМК-Київ» не надано довідку довільної форми стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, перелік якої визначений підсумковою відомістю ресурсів та заплановано до застосування при виконанні робіт та не надано відповідних правовстановлюючих документів на використання та/або розпорядження зазначеною будівельною технікою та обладнанням, чим порушено вимоги пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2. ТОВ «ПМК-Київ» згідно даних підсумкової відомості ресурсів при виконанні комплексу робіт передбачив використання будівельної техніки та механізмів потужність якої та відповідно кількість машин.год. на обєм робіт відрізняється від будівельної техніки, перелік якої визначено довідкою від 12.11.2019 №41, зокрема, підсумковою відомістю ресурсів передбачено:
- автомобілі самоскиди, вантажопідйомність 7 т – сума в прямих витратах 76 760,11 грн, 204,53 маш.год;
- трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах 417 204,84 грн, 1287,868 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м.куб. – сума в прямих витратах – 952 602,40 грн, 404,16 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,25 м.куб. – сума в прямих витратах – 5951,77 грн, 25,398 маш.год.;
- бульдозери потужністю 59 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах – 2 461 700,10 грн, 305,23 маш.год.;
- бульдозери потужністю 79 кВт (108 к.с.) – сума в прямих витратах – 2 457 524,27 грн, 6156,5856 маш.год.;
- бульдозери потужністю 96 кВт (130 к.с.) – сума в прямих витратах – 126 693,20 грн, 269,474 маш.год.;
- землесосні плаваючі снаряди дизельні, подача 80 м.куб./год, напір 30 м. – сума в прямих витратах – 9 202 302,30 грн, 11143,5 маш.год.;
- землесосні плаваючі снаряди дизельні, подача 80 м.куб./год, напір 40 м. – сума в прямих витратах – 67706,73 грн, 117,3 маш.год..
Натомість, ТОВ «ПМК-Київ» згідно довідки від 12.11.2019 №41 передбачено будівельна техніка, яка п о потужності та відповідно вартості маш.год. відрізняється від вищевказаної, а саме:
- Плаваючий екскаваторо амфібія BELL Doosan;
- Екскаватор гусеничний Doosan DX 260 LCA – потужністю 143 кВт, обєм ковша – 1,4 м.куб.;
- Екскаватор гусеничний JCB JS220LC– потужністю 128 кВт., обєм ковша – 1.1 м.куб.;
- Екскаватор гусеничний JCB JS210LC– потужністю 128,4 кВт., обєм ковша – 1.1 м.куб.;
- Бульдозер CATERPILLAR D6H – потужністю 108 кВт, 145 к.с.;
- Самоскид загальний TATRA 815.
Вимогами п. 4.3.1 Настанов щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 передбачено, що кошторисна вартість експлуатації будівельних машин та механізмів в прямих витратах визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах. У вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, у тому числі, зазначається заробітна плата робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.
Фактичне використання будівельної техніки, вартість маш.год. якої не передбачено підсумковою відомістю ресурсів призвело до того, що ТОВ «ПМК-Київ» проведено обрахунок вартості будівельних машин та механізмів, а також заробітної плати працівників зайнятих на керуванні будівельних машинах в порушення вимог п. 4.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Згідно вимог п. 4.7 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Враховуючи вищевикладене, учасником закупівлі ТОВ «ПМК-Київ» не виконано вимогу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині не відповідності тендерної пропозиції вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасником ТОВ «ПМК-Київ» надано довідку від 12.11.2019 №20, якою засвідчено розуміння та погодження з тим, що допущення інших помилок (за виключення не суттєвих) призведе до відхилення тендерної пропозиції.
3. Відповідно до вимог п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен чітко зазначити інформацію щодо предмету закупівлі, а також зазначити наявність/відсутність певних складових частин своєї пропозиції.
ТОВ «ПМК-Київ» в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не надано інформацію стосовно не подання у складі тендерної пропозиції будівельної техніки та обладнання застосування якої передбачено учасником згідно підсумкової відомості ресурсів.
З огляду на вищезазначені грубі порушення, які допущені учасником -ТОВ «ПМК-Київ», що безпосередньо впиває та ціну тендерної пропозиції, яка останнім розрахована без дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не виконання учасником вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відповідно до вимог пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», підлягає відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної
документації.
У зв’язку з вищевикладеним рішення Замовника про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК – Київ» є передчасним, неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовником порушено наступні принципи проведення закупівлі згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому просимо Замовника скасувати рішення від 21.11.2019 року про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК – Київ».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України про публічні закупівлі, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
ПОДВЛЛЯ»
Макрецову А. В.
Шановна Андрій Володимирович!
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради опрацьовано Вашу вимогу за №UA-2019-10-29-000722-c.b1 від 22.11.2019 року та повідомляє наступне.
Згідно вимог тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) замовнику Цінову тендерну пропозицію за результатами аукціону згідно додатку 1, в електронному вигляді та скановану друковану копію (електронний файл) запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним:
- «Договірна ціна»;
- Локальні кошториси ф. №4 до «договірної ціни»;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
згідно додатоку 2 та визначені законом документи, що підтверджують відсутність підстав, у визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою зазначеної статті», а зазначені Вами зауваження містяться в завантаженому документі «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» від 13.11.2019 року не приймались до розгляду, як такий що не вимагавсь тендерною документацією до проведення аукціону.
Розрахунки запропонованої вартості виконання робіт, які будуть розглядатись щодо відповідності вимогам тендерної документації, на загальну вартість 60 200 000,00 грн. з ПДВ переможець аукціону ТОВ «ПМК-КИЇВ» зобов’язаний завантажити до 26.11.2019 року включно.
З повагою,
директор департаменту Володимир Ніценко
ПОДВЛЛЯ»
Макрецову А. В.
Шановна Андрій Володимирович!
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради опрацьовано Вашу вимогу за №UA-2019-10-29-000722-c.b1 від 22.11.2019 року та повідомляє наступне.
Згідно вимог тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) замовнику Цінову тендерну пропозицію за результатами аукціону згідно додатку 1, в електронному вигляді та скановану друковану копію (електронний файл) запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним:
- «Договірна ціна»;
- Локальні кошториси ф. №4 до «договірної ціни»;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
згідно додатоку 2 та визначені законом документи, що підтверджують відсутність підстав, у визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою зазначеної статті», а зазначені Вами зауваження містяться в завантаженому документі «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» від 13.11.2019 року не приймались до розгляду, як такий що не вимагавсь тендерною документацією до проведення аукціону.
Розрахунки запропонованої вартості виконання робіт, які будуть розглядатись щодо відповідності вимогам тендерної документації, на загальну вартість 60 200 000,00 грн. з ПДВ переможець аукціону ТОВ «ПМК-КИЇВ» зобов’язаний завантажити до 26.11.2019 року включно.
З повагою,
директор департаменту Володимир Ніценко
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000043 ● 2c4dbfb5dc994199b145403b04d6fb2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
86 UA-2019-10-29-000722-c 29.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» від 27.12.2019 року. Причини заперечення міститься у вкладеному нище файлі.
2019-12-28 12:03:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" |
69 999 001,92
UAH з ПДВ
|
60 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" |
76 274 280,00
UAH з ПДВ
|
60 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" |
73 411 737,44
UAH з ПДВ
|
71 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
76 820 535,80
UAH з ПДВ
|
72 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" #40694776 |
Переможець |
60 200 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2024 09:39
|
доп. угода №512.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 13:41
|
додаткова угода № 248 від 19.09.2022.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2022 15:40
|
доп. угода № 123 від 25.05.2022.PDF | зміни до договору |
26 травня 2022 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 12:17
|
доп. угода №283 від 01.11.2021.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2021 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 09:57
|
доп. угода №250 выд 07.10.2021.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:22
|
№223 від 10.09.21 Буг.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 12:48
|
доп. угода №22 від 22.02.2021.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:47
|
доп. угода №529 від 24.12.2020.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 14:35
|
доп. угода 2020.PDF | зміни до договору |
07 липня 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2020 15:18
|
доп. угода (2).PDF | зміни до договору |
27 лютого 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:51
|
доп. угода.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:31
|
договір.PDF | укладений |
04 грудня 2019 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №99 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №247 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №529 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №223 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №250 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №282 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №123 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №248 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №470 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №512 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |