Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Очікувана вартість
80 712 513,92 UAH
UA-2019-10-29-000722-c 2366d365706e4477b8f7a88c5b1209b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження замовника: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа замовника: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 80 712 513,92 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 403 562,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 403 562,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, річка П. Буг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 жовтня 2019 12:54
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2019 12:53
проект договору.doc
29 жовтня 2019 12:53
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-29-000722-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:36995664
Дата подання: 22 листопада 2019 13:16
Неправомірне визнання Переможцем
Шановний Замовнику, 21 листопада 2019 року вами оприлюднено протокол засідання тендерного комітету, яким визнано переможцем процедури закупівлі відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК – Київ» (надалі - Переможець).
Ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «Семар Поділля» (надалі - Учасник) виявив ряд порушень Переможцем умов тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.11.2019 №41, що підписана директором товариства Білоконь Ю.В., зазначено 11-ть видів будівельно техніки, які є в розпорядженні та користуванні ТОВ «ПМК-Київ» та плануються останній використати при виконанні робіт.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка складена інженером-кошторисником Метким В.В. та перевірена директором підприємства Білоконь Ю.В., ТОВ «ПМК-Київ» кошторисну документацію на виконання капітального ремонту по очистці р. Південний Буг сформовано з урахуванням застосування будівельних машин та механізмів, право на використання яких відсутнє у ТОВ «ПМК-Київ», зокрема:
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т – сума в прямих витратах – 605 005,25 грн, 3753,6 - маш.год.;
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – сума в прямих витратах – 180,93 грн, 0,9024 - маш.год.;
- трактори на пневматичному ходу, потужністю 59 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах 51 447,67 грн, 187,512 – маш.год;
- автогідропідіймачі, висота підйому 18 м – сума в прямих витратах – 42 940,59 грн, 130,0363 маш.год.;
- агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А – сума в прямих витратах – 171 411,53 грн, 1248,9 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоходу, місткість ковша 0,25 м.куб. – сума в прямих витратах – 5951,77 грн, 25,398 маш.год.
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоходу, місткість ковша 0,5 м.куб. – сума в прямих витратах – 24,61 грн, 0,07224 маш.год.
- екскаватори – планувальники на пневмоколісному ходу – сума в прямих витратах – 67 006,92 грн, 143,616 маш.год.;
- викорчовувачі-збирачі з трактором потужністю 59кВт (80к.с.) – сума в прямих витратах – 2954,04 грн, 10,1962 маш.год.;
- кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням потужністю 79 кВт (108 к.с.) – сумка в прямих витратах – 3304,27 грн, 7,4185 маш.год.;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т – сума в прямих витратах – 100,95 грн, 0,416 маш.год.;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т – сума в прямих витратах – 853,23 грн, 2,778 маш.год.;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т – сума в прямих витратах – 1 659 826,08 грн, 2804,85 маш.год.;
- крани плавучі несамохідні, вантажопідйомність 5 т- сума в прямих витратах – 13 050 000,0 грн, 14500,0 маш.год.$
- борони корчувальні (без трактора) – 7,918 маш.год.;
- бензопилка – 154,811 маш.год.;
- каток причіпний кільчастий – 1,956 маш.год.;
- котки ручні, 30-40 кг. – 21,268 маш.год.
ТОВ «ПМК-Київ» не надано довідку довільної форми стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, перелік якої визначений підсумковою відомістю ресурсів та заплановано до застосування при виконанні робіт та не надано відповідних правовстановлюючих документів на використання та/або розпорядження зазначеною будівельною технікою та обладнанням, чим порушено вимоги пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2. ТОВ «ПМК-Київ» згідно даних підсумкової відомості ресурсів при виконанні комплексу робіт передбачив використання будівельної техніки та механізмів потужність якої та відповідно кількість машин.год. на обєм робіт відрізняється від будівельної техніки, перелік якої визначено довідкою від 12.11.2019 №41, зокрема, підсумковою відомістю ресурсів передбачено:
- автомобілі самоскиди, вантажопідйомність 7 т – сума в прямих витратах 76 760,11 грн, 204,53 маш.год;
- трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах 417 204,84 грн, 1287,868 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м.куб. – сума в прямих витратах – 952 602,40 грн, 404,16 маш.год.;
- екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,25 м.куб. – сума в прямих витратах – 5951,77 грн, 25,398 маш.год.;
- бульдозери потужністю 59 кВт (80 к.с.) – сума в прямих витратах – 2 461 700,10 грн, 305,23 маш.год.;
- бульдозери потужністю 79 кВт (108 к.с.) – сума в прямих витратах – 2 457 524,27 грн, 6156,5856 маш.год.;
- бульдозери потужністю 96 кВт (130 к.с.) – сума в прямих витратах – 126 693,20 грн, 269,474 маш.год.;
- землесосні плаваючі снаряди дизельні, подача 80 м.куб./год, напір 30 м. – сума в прямих витратах – 9 202 302,30 грн, 11143,5 маш.год.;
- землесосні плаваючі снаряди дизельні, подача 80 м.куб./год, напір 40 м. – сума в прямих витратах – 67706,73 грн, 117,3 маш.год..
Натомість, ТОВ «ПМК-Київ» згідно довідки від 12.11.2019 №41 передбачено будівельна техніка, яка п о потужності та відповідно вартості маш.год. відрізняється від вищевказаної, а саме:
- Плаваючий екскаваторо амфібія BELL Doosan;
- Екскаватор гусеничний Doosan DX 260 LCA – потужністю 143 кВт, обєм ковша – 1,4 м.куб.;
- Екскаватор гусеничний JCB JS220LC– потужністю 128 кВт., обєм ковша – 1.1 м.куб.;
- Екскаватор гусеничний JCB JS210LC– потужністю 128,4 кВт., обєм ковша – 1.1 м.куб.;
- Бульдозер CATERPILLAR D6H – потужністю 108 кВт, 145 к.с.;
- Самоскид загальний TATRA 815.
Вимогами п. 4.3.1 Настанов щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 передбачено, що кошторисна вартість експлуатації будівельних машин та механізмів в прямих витратах визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах. У вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, у тому числі, зазначається заробітна плата робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.
Фактичне використання будівельної техніки, вартість маш.год. якої не передбачено підсумковою відомістю ресурсів призвело до того, що ТОВ «ПМК-Київ» проведено обрахунок вартості будівельних машин та механізмів, а також заробітної плати працівників зайнятих на керуванні будівельних машинах в порушення вимог п. 4.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Згідно вимог п. 4.7 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Враховуючи вищевикладене, учасником закупівлі ТОВ «ПМК-Київ» не виконано вимогу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині не відповідності тендерної пропозиції вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасником ТОВ «ПМК-Київ» надано довідку від 12.11.2019 №20, якою засвідчено розуміння та погодження з тим, що допущення інших помилок (за виключення не суттєвих) призведе до відхилення тендерної пропозиції.
3. Відповідно до вимог п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен чітко зазначити інформацію щодо предмету закупівлі, а також зазначити наявність/відсутність певних складових частин своєї пропозиції.
ТОВ «ПМК-Київ» в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не надано інформацію стосовно не подання у складі тендерної пропозиції будівельної техніки та обладнання застосування якої передбачено учасником згідно підсумкової відомості ресурсів.
З огляду на вищезазначені грубі порушення, які допущені учасником -ТОВ «ПМК-Київ», що безпосередньо впиває та ціну тендерної пропозиції, яка останнім розрахована без дотримання вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не виконання учасником вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відповідно до вимог пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», підлягає відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної
документації.
У зв’язку з вищевикладеним рішення Замовника про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК – Київ» є передчасним, неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовником порушено наступні принципи проведення закупівлі згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому просимо Замовника скасувати рішення від 21.11.2019 року про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК – Київ».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України про публічні закупівлі, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
25 листопада 2019 16:28
Директору ТОВ «СЕМАР
ПОДВЛЛЯ»
Макрецову А. В.

Шановна Андрій Володимирович!
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради опрацьовано Вашу вимогу за №UA-2019-10-29-000722-c.b1 від 22.11.2019 року та повідомляє наступне.
Згідно вимог тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) замовнику Цінову тендерну пропозицію за результатами аукціону згідно додатку 1, в електронному вигляді та скановану друковану копію (електронний файл) запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним:
- «Договірна ціна»;
- Локальні кошториси ф. №4 до «договірної ціни»;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
згідно додатоку 2 та визначені законом документи, що підтверджують відсутність підстав, у визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою зазначеної статті», а зазначені Вами зауваження містяться в завантаженому документі «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» від 13.11.2019 року не приймались до розгляду, як такий що не вимагавсь тендерною документацією до проведення аукціону.
Розрахунки запропонованої вартості виконання робіт, які будуть розглядатись щодо відповідності вимогам тендерної документації, на загальну вартість 60 200 000,00 грн. з ПДВ переможець аукціону ТОВ «ПМК-КИЇВ» зобов’язаний завантажити до 26.11.2019 року включно.

З повагою,
директор департаменту Володимир Ніценко
Розгорнути Згорнути
Директору ТОВ «СЕМАР
ПОДВЛЛЯ»
Макрецову А. В.

Шановна Андрій Володимирович!
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради опрацьовано Вашу вимогу за №UA-2019-10-29-000722-c.b1 від 22.11.2019 року та повідомляє наступне.
Згідно вимог тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) замовнику Цінову тендерну пропозицію за результатами аукціону згідно додатку 1, в електронному вигляді та скановану друковану копію (електронний файл) запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним:
- «Договірна ціна»;
- Локальні кошториси ф. №4 до «договірної ціни»;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
згідно додатоку 2 та визначені законом документи, що підтверджують відсутність підстав, у визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою зазначеної статті», а зазначені Вами зауваження містяться в завантаженому документі «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» від 13.11.2019 року не приймались до розгляду, як такий що не вимагавсь тендерною документацією до проведення аукціону.
Розрахунки запропонованої вартості виконання робіт, які будуть розглядатись щодо відповідності вимогам тендерної документації, на загальну вартість 60 200 000,00 грн. з ПДВ переможець аукціону ТОВ «ПМК-КИЇВ» зобов’язаний завантажити до 26.11.2019 року включно.

З повагою,
директор департаменту Володимир Ніценко

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 13:16
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000043 ● 2c4dbfb5dc994199b145403b04d6fb2d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:39:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
86 UA-2019-10-29-000722-c 29.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів)» від 27.12.2019 року. Причини заперечення міститься у вкладеному нище файлі.

2019-12-28 12:03:38

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради, 34849106, Україна, Вінниця, вулиця Соборна, 59
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт по очистці р. Південний Буг в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код Д-К 021:2015 - 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів), 80712513.92UAH, 45240000-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 2366d365706e4477b8f7a88c5b1209b2, 2019-10-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.10.2019 № 89, протокол засідання тендерного комітету від 21.11.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-КИЇВ» (далі – ТОВ «ПМК-КИЇВ»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.12.2019 № 470. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив, що тендерна пропозиція подається учасником з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Водночас у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПМК-КИЇВ» міститься файл sign.p7s за результатам перевірки якого через Центральний засвідчувальний орган за посиланням http://czo.gov.ua/verify установлено, що даний файл не є ЕЦП чи КЕП уповноваженої особи учасника – директора Білоконя В.Ю., а являється печаткою юридичної особи ТОВ «ПМК-КИЇВ», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно із пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив що враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції», про що учасниками подається у складі тендерної пропозиції відповідний лист. Учасник ТОВ «ПМК-КИЇВ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.11.2019 № 28 про незастосування санкцій відповідно до Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Однак зазначений Указ Президента України втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», у зв’язку з чим учасник ТОВ «ПМК-КИЇВ» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив вимоги пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПМК-КИЇВ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" 69 999 001,92
UAH з ПДВ
60 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" 76 274 280,00
UAH з ПДВ
60 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" 73 411 737,44
UAH з ПДВ
71 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 76 820 535,80
UAH з ПДВ
72 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 10:14
sign.p7s
26 листопада 2019 10:10
sign.p7s
26 листопада 2019 10:10
sign.p7s
26 листопада 2019 10:10
sign.p7s
26 листопада 2019 10:03
Ліцензія ПМК-КИЇВ оригінал.pdf
25 листопада 2019 20:11
sign.p7s
25 листопада 2019 20:11
sign.p7s
25 листопада 2019 20:11
sign.p7s
25 листопада 2019 20:11
sign.p7s
25 листопада 2019 20:11
sign.p7s
25 листопада 2019 20:10
sign.p7s
25 листопада 2019 20:09
sign.p7s
25 листопада 2019 20:09
sign.p7s
25 листопада 2019 20:09
sign.p7s
25 листопада 2019 19:40
123.imd
25 листопада 2019 19:40
16. Договір з додатками.pdf
25 листопада 2019 19:40
11. Локальний кошторис.pdf
25 листопада 2019 19:40
1. Реєстр документів.pdf
25 листопада 2019 19:40
14. Дефектний акт.pdf
13 листопада 2019 20:17
sign.p7s
13 листопада 2019 20:11
7.Витяг ЄДРЮО.pdf
13 листопада 2019 20:11
5.Опис.pdf
13 листопада 2019 20:11
40.4. Дипломи ІТП.rar
13 листопада 2019 20:11
48.Проект договору.pdf
13 листопада 2019 20:11
20.Фінансовий звіт 2018р..pdf
13 листопада 2019 20:11
19.Штатний розпис.pdf
13 листопада 2019 20:11
9.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 20:11
18.Протокол право підпису ТП.pdf
13 листопада 2019 20:11
8.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 листопада 2019 20:11
40.3.Договори ЦПХ.rar
13 листопада 2019 20:11
6.Статут.pdf
13 листопада 2019 20:11
2558-19.zip

Публічні документи

12 листопада 2019 17:16
sign.p7s
12 листопада 2019 17:15
ст. 17.rar
12 листопада 2019 17:15
якість виконаних робіт.pdf
12 листопада 2019 17:15
установчі документи.pdf
12 листопада 2019 17:15
технічні, якісні.pdf
12 листопада 2019 17:15
субпідрядник.pdf
12 листопада 2019 17:15
статут.pdf
12 листопада 2019 17:15
система оподаткування.PDF
12 листопада 2019 17:15
реєстр 1.pdf
12 листопада 2019 17:15
протокол та наказ директор.PDF
12 листопада 2019 17:15
проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:15
наявнысть обладнання.pdf
12 листопада 2019 17:15
наявність працівників.pdf
12 листопада 2019 17:15
ліцензія.PDF
12 листопада 2019 17:15
листи-відгуки.pdf
12 листопада 2019 17:15
кошторис.pdf
12 листопада 2019 17:15
захист персональних даних.PDF
12 листопада 2019 17:15
довідка рахунок.pdf
12 листопада 2019 17:15
довідка право підпису.pdf
12 листопада 2019 17:15
довідка банк.pdf
12 листопада 2019 17:15
відомості про підприємство.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:43
sign.p7s
13 листопада 2019 14:40
Тендерна цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 14:40
Реєстр документів.pdf
13 листопада 2019 14:40
Лист щодо санкцій.pdf
13 листопада 2019 14:40
Лист згода щодо переможця.pdf
13 листопада 2019 14:40
Копія Статуту.pdf
13 листопада 2019 14:40
Копія ліцензії.pdf
13 листопада 2019 14:40
Копія витягу ПДВ.pdf
13 листопада 2019 14:40
Довідка про ДСТУ.pdf
13 листопада 2019 14:40
Довідка про договірну ціну.pdf
13 листопада 2019 14:40
Довідка по ст. 17.pdf
13 листопада 2019 14:40
Гарантия_7051.zip
13 листопада 2019 14:40
Відгуки.pdf
13 листопада 2019 14:40
Licence.zip
13 листопада 2019 14:40
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 23:40
sign.p7s
13 листопада 2019 23:39
Календарний графік.pdf
13 листопада 2019 23:39
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 23:39
Тендерна пропоз.pdf
13 листопада 2019 23:38
Технічне завд.pdf
13 листопада 2019 23:38
Реeстр_документiв.pdf
13 листопада 2019 23:38
Довідки по статті 17 Закону.pdf
13 листопада 2019 23:38
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 23:38
Довідка про право підпису.pdf
13 листопада 2019 23:38
Лист_гарантія_щодо санкції.pdf
13 листопада 2019 23:38
Довідка працівники.pdf
13 листопада 2019 23:38
Довідка довкілля.pdf
13 листопада 2019 23:38
Лист згода з відхиленням.pdf
13 листопада 2019 23:38
Працівники_2.rar
13 листопада 2019 23:38
Інші документи.rar
13 листопада 2019 23:38
Інші документи_2.rar
13 листопада 2019 23:38
працівники.rar
13 листопада 2019 23:38
Техніка,Офіс,Склад.rar
13 листопада 2019 23:38
Доки по охороні праці.zip
13 листопада 2019 23:38
Кошторисник.rar
13 листопада 2019 23:38
Банківська гарантія.rar
13 листопада 2019 23:38
Кошторис.rar
13 листопада 2019 23:38
Техпаспорти.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ"
#40694776
Переможець 60 200 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ"
#40694776
60 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 грудня 2019 10:31
sign.p7s укладений
04 грудня 2019 10:31
договір.PDF укладений
04 грудня 2019 10:30
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2020 15:18
доп. угода (2).PDF зміни до договору
27 лютого 2020 15:16
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 16:51
доп. угода.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №470
Договір:
Номер додаткової угоди: №561
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №470
Договір:
Номер додаткової угоди: №99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку