Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road Kyiv -Sumy -Yunakivka (Kursk city)( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Очікувана вартість
612 140 000,00 UAH
UA-2019-10-29-000678-c cccf915616884369baed85aa88e81280
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 12:23
Очікувана вартість: 612 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 224 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3060700 UAH
Publication date: 29 жовтня 2019 12:36
Enquiries until: 25 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 612 140 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 224 280 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками)
(45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road Kyiv -Sumy -Yunakivka (Kursk city)( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками)
(45233142-6 — Ремонт доріг)( Джерело фінансування - державний бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: автомобільна дорога загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками) на ділянці км 266+612 – км 296+280, Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road Kyiv -Sumy -Yunakivka (Kursk city)( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( Purchasing financing source - state budget )
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 20:16
Електронний підпис
22 січня 2020 19:24
Електронний підпис
16 січня 2020 16:44
Електронний підпис
09 січня 2020 16:19
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис
27 січня 2020 20:04
+++ +Нова ТД Н-07 км 266 - км 296 27.01 (1).docx
22 січня 2020 17:54
+++ Нова ТД Н-07 км 266 - км 296 22.01 (1).docx
16 січня 2020 14:58
++ Нова ТД Н-07 км 266 - км 296 16.01.docx
09 січня 2020 16:17
+ Нова ТД Н-07 км 266 - км 296 09.01.20.docx
29 жовтня 2019 14:01
ПУБЛ ПСР ТД Н-07 км 266 - км 296 29.10.2019 р..docx
27 січня 2020 20:03
Закреслена ТД Н-07 км 266 - км 296 22.01 (1).docx
22 січня 2020 17:54
Закреслена ТД Н-07 км 266 - км 296 16.01 (1).docx
16 січня 2020 14:57
Закреслена ТД Н-07 км 266 - км 296 09.01.docx
09 січня 2020 16:17
Закреслена ТД Н-07 км 266 - км 296 29.10.docx
27 січня 2020 20:03
Перелік змін ТД по Н-07 27.01.docx
22 січня 2020 17:54
Перелік змін ТД по Н-07 22.01.docx
16 січня 2020 14:56
Перелік змін ТД по Н-07 16.1.docx
09 січня 2020 16:18
Перелік змін ТД по Н-07.docx
22 січня 2020 17:54
Публ Проект Дог КСЮ 22.01.docx
29 жовтня 2019 13:51
ПУБЛ Проект Договору ПСР ТД Н-07 км 266 29.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 23 січня 2020 08:31
Дата відповіді: 25 січня 2020 16:11
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:34
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:43
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 січня 2020 13:40
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:45
Шановний Замовнику, З метою уникнення непорозумінь між Учасниками та Замовником, звертаємося до Вас з проханням визначити конкретні види робіт та їх обсяги, виконання яких необхідно підтвердити для відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». А саме, які види робіт передбачаються позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття» та позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» влаштування тонкошарових покриттів». Вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-29-000678-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 24 листопада 2019 21:23
Скарга на дискримінаційні умови документації
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 21:54
рішення від 27..11.2019 № 17459 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 21:54
рішення від 12.12.2019 №18510 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2020 16:46
Номер скарги: UA-2019-10-29-000678-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 02 березня 2020 23:44
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 21:54
рішення від 05.03.2020 № 4236 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 21:54
Рішення від 23.03.2020 №5503.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 21:24

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 13:21
Аналогічний договір 0108
12 грудня 2019 13:21
Довідка про досвід

Документи подані замовником

04 грудня 2019 17:27
Скан 1531 від 04.12.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 11.06.2018 № 5549.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 27.03.2019 № 3591.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 19.03.2019 № 3103.pdf
04 грудня 2019 17:28
Рішення від 27.03.2019 № 3612.pdf
04 грудня 2019 17:28
рішення від 29.09.2017 № 6834.pdf
12 грудня 2019 10:43
Скан 07-1373 від 12.12.2019 р..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000019 ● 6080fb30227044f788e66ed54de2ec67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 № 190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

34 UA-2019-10-29-000678-c 29.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-29-000678-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація містить посилання на тип та марку (сталь клас А-1, сталь клас А-ІІІ, суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент». Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «сталь клас А-1, сталь клас А-ІІІ, суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку від 25.11.2019 №2036, відповідно до якої ТОВ «ШБУ-77» має власну випробувальну дорожню лабораторію вхідного та операційного контролю. Однак, копії документів, що підтверджують наявність власної лабораторії у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» не надані. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ШБУ-77» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону». Заперечення Відповідно до підпункту 5.1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, «документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт». Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), тощо. Приміткою визначено, що Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), тощо. При цьому Учасник надає копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), або інший документ. Свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію) або інший документ має відповідати виду робіт, пов’язаних з предметом закупівлі. Тобто, ТД передбачено вичерпний перелік документів. ТОВ «ШБУ-77» у складі пропозиції надано Сертифікат від 07.06.19 №ПГ-248/19 з додатками на 7 аркушах, виданий Укрметртестстандарт та Акт за результатами оцінювання від 06.06.19, в яких зазначено, що власником лабораторії є ТОВ «ШБУ-77». Надання ніяких інших документів ТД на підтвердження наявності власної лабораторії не вимагалось. Тому надана пропозиція ТОВ «ШБУ-77» відповідає умовам підпункту 5.1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД та підтверджує відповідну кваліфікаційну вимогу. До речі, лабораторія не є об’єктом, на який видається документ про право власності, а є юридичною особою, або структурним підрозділом у складі юридичної особи. Право на здійснення випробувань з метою сертифікації надається випробувальним лабораторіям, що акредитовані на технічну компетентність та незалежність в Системі (пункт 4.2 ДСТУ 3412-96). 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що учасниками ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» не забезпечено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, що свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасників як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив їх до аукціону». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією зварника та електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77 такими, що не відповідають умовам ТД, відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо), як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 до ТД. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів за період по теперішній час, виконання по яким тривало в 2020 році, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ШБУ-77» як такого, що не відповідаює кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації». Заперечення Слід зазначити, підпунктом 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД визначалося, що «під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником за 2 (два) роки (протягом 2015–2019 років) робіт за договором(-ами) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі)». Тобто, зміст даного пункту свідчить про те, що необхідний обсяг виконуваних робіт має бути наявним за будь-які 2 роки протягом періоду 2015–2019 років. Однак, Північно-Східний офіс Держаудитслужби дійшов до помилкового висновку про те, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка від 31.01.2020 № Т-146 не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД, з тих підстав, що вона містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів, виконання по яким тривало в 2020 році. Натомість, з поданих учасником ТОВ «ШБУ-77» документів (довідка від 31.01.2020 №Т-146, листи-відгуки від 03.02.2020 № 126/08-07, № 127/08-07, № 128/08-07, № 129/08-07) встановлено, що протягом дворічного періоду (з 2018 по 2019 роки, будівельний сезон 2020 року на момент оформлення довідки та видачі відгуків ще не розпочався) ТОВ «ШБУ-77» отримало досвід виконання аналогічного договору в обсягах: - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття – влаштування основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші оброблена цементом 560 386 м2, (при необхідному 316 477 м2); - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» влаштування тонкошарових покриттів – влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші тип ЩМА 353 080 м2, (при необхідному 309 000 м2). За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вищевказаний учасник підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 5. В інформації про результати моніторингу зазначено, що банківська гарантія ТОВ «Автомагістраль-Південь» № 016-001-46612-2019 зі зміною № 1 не відповідає вимогам ТД, у зв’язку тим, що вона містять посилання не на останню редакцію ТД. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію «Автомагістраль-Південь» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. Відповідно до підпункту 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантія» - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. Положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 29.10.2019 № 29.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 22.01.2020 № 22.01 та від 27.01.2020 № 27.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 3 060 700,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 28.11.2019 № 016-001-46612-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містить усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначає безвідкличні та безумовні зобов’язання банка-гаранта сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 3 060 700,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-10-29-000678-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містить посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківської гарантії учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутніми. 6. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації, адже на неї накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.

2020-10-21 16:20:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 28 жовтня 2020

Документи:

28 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2019-10-29-000678-ccccf915616884369baed85aa88e81280
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:42
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:41
Довідка з ДПС_04.02.2020.pdf
03 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:39
5289-48-1 Альтком p7s.7z
28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:36
5289-48 Альтком p7s.rar
28 листопада 2019 18:36
2. Технічна частина.pdf
28 листопада 2019 18:36
1. Кваліфікація_ст.17 та інше.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:19
Відгук САД Одеса 2.pdf
03 лютого 2020 10:14
Тех.завдання 2.PDF
03 лютого 2020 10:14
Тех.завдання 1.PDF
03 лютого 2020 10:14
Скан витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 10:13
РДС_15587-13-2_p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
РДС 15587-13-1 p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
РДС 15587-13 p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
Проект договору.PDF
03 лютого 2020 10:13
Новий статут РДС.pdf
03 лютого 2020 10:13
Договір Лабораторія.pdf
03 лютого 2020 10:12
Довідка про довкілля.PDF
03 лютого 2020 10:12
Довідка за ст.17.PDF
03 лютого 2020 10:12
Гарантійний лист.PDF
03 лютого 2020 10:12
виписка.pdf
03 лютого 2020 10:12
15587-13-3 РДС p7s.7z
03 лютого 2020 10:12
Щодо досвіду работи.PDF
03 лютого 2020 10:12
Відгук CАД Одеса.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Полтава.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Миколаїв.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
03 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
03 лютого 2020 10:59
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
03 лютого 2020 10:59
проект договору.pdf
03 лютого 2020 10:59
ст 17.pdf
03 лютого 2020 10:59
Протокол 9.pdf
03 лютого 2020 10:59
ПДВ зав..pdf
03 лютого 2020 10:59
Паспорт, код.pdf
03 лютого 2020 10:59
Наказ 448.pdf
03 лютого 2020 10:59
Інші довідки.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 5 КТ.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 1КТ 2017.pdf
03 лютого 2020 10:59
СТ 16 (1).pdf
03 лютого 2020 10:59
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 126.PDF
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 18.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 12.pdf
03 лютого 2020 10:59
Довідка АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:50
Транспортна схема.pdf
03 лютого 2020 14:50
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 14:50
Реєстр документів.pdf
03 лютого 2020 14:50
Проект договору Н-07.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка ст. 17.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка МТБ Н-07.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 14:48
16440-1 ШБУ-77 p7s.rar

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 19:44
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:43
Технічне завдання Н-07.pdf
03 лютого 2020 19:43
Проект договору Н-07.pdf
03 лютого 2020 19:42
Підтвердження досвіду.pdf
03 лютого 2020 19:42
Довідки товариства.pdf
03 лютого 2020 19:42
Довідка про МТБ.pdf
03 лютого 2020 19:42
Fwd_ документы банка (1).zip
03 лютого 2020 19:42
Fwd_ (10).zip

Документи

Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 09:53
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:51
Сертифікати.pdf
04 лютого 2020 09:51
Довідка про учасника.PDF
04 лютого 2020 09:51
Підтвердження Шляхбуд.pdf
04 лютого 2020 09:51
Длосвід Планум Н-07 -.pdf
04 лютого 2020 09:51
Довідка про досвід Н-07+.pdf
04 лютого 2020 09:51
ДОГОВІР.pdf
04 лютого 2020 09:51
Зміни до гарантії 2735.pdf
04 лютого 2020 09:51
Гарантія 2735-19.zip
04 лютого 2020 09:51
15. Оренда землі.pdf
04 лютого 2020 09:50
Проект договору.PDF
04 лютого 2020 09:50
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 09:50
Лист-згода на ОПД.PDF
04 лютого 2020 09:49
4. Установчі документи.PDF
04 лютого 2020 09:49
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
04 лютого 2020 09:49
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
04 лютого 2020 09:49
Атестат Лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 580 200 000,00
UAH з ПДВ
567 275 719,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 605 834 958,00
UAH з ПДВ
568 065 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 603 447 600,00
UAH з ПДВ
568 065 719,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 569 290 000,00
UAH з ПДВ
568 065 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 605 840 725,20
UAH з ПДВ
605 840 725,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:50
Транспортна схема.pdf
03 лютого 2020 14:50
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 14:50
Реєстр документів.pdf
03 лютого 2020 14:50
Проект договору Н-07.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 14:50
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка ст. 17.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка МТБ Н-07.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 14:49
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 14:48
16440-1 ШБУ-77 p7s.rar

Публічні документи

03 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
03 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
03 лютого 2020 10:59
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
03 лютого 2020 10:59
проект договору.pdf
03 лютого 2020 10:59
ст 17.pdf
03 лютого 2020 10:59
Протокол 9.pdf
03 лютого 2020 10:59
ПДВ зав..pdf
03 лютого 2020 10:59
Паспорт, код.pdf
03 лютого 2020 10:59
Наказ 448.pdf
03 лютого 2020 10:59
Інші довідки.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 5 КТ.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 1КТ 2017.pdf
03 лютого 2020 10:59
СТ 16 (1).pdf
03 лютого 2020 10:59
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 126.PDF
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 18.pdf
03 лютого 2020 10:59
Лист-відгук 12.pdf
03 лютого 2020 10:59
Довідка АБЗ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:19
Відгук САД Одеса 2.pdf
03 лютого 2020 10:14
Тех.завдання 2.PDF
03 лютого 2020 10:14
Тех.завдання 1.PDF
03 лютого 2020 10:14
Скан витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 10:13
РДС_15587-13-2_p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
РДС 15587-13-1 p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
РДС 15587-13 p7s.7z
03 лютого 2020 10:13
Проект договору.PDF
03 лютого 2020 10:13
Новий статут РДС.pdf
03 лютого 2020 10:13
Договір Лабораторія.pdf
03 лютого 2020 10:12
Довідка про довкілля.PDF
03 лютого 2020 10:12
Довідка за ст.17.PDF
03 лютого 2020 10:12
Гарантійний лист.PDF
03 лютого 2020 10:12
виписка.pdf
03 лютого 2020 10:12
15587-13-3 РДС p7s.7z
03 лютого 2020 10:12
Щодо досвіду работи.PDF
03 лютого 2020 10:12
Відгук CАД Одеса.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Полтава.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Миколаїв.pdf
03 лютого 2020 10:11
Відгук САД Вінниця.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:42
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:41
Довідка з ДПС_04.02.2020.pdf
03 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:39
5289-48-1 Альтком p7s.7z
28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:36
5289-48 Альтком p7s.rar
28 листопада 2019 18:36
2. Технічна частина.pdf
28 листопада 2019 18:36
1. Кваліфікація_ст.17 та інше.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 567 275 719,98
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
567 275 719,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 11:40
Скан Дог 4ПС Автомаг Н-07 22.04.20.pdf укладений
24 квітня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:09
Scan закриття 21.01 4 Пс.PDF укладений
21 січня 2022 13:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:46
Scan ДУ 9 28.12.2021 р..PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:33
Скан ДУ 8 4Пс 28.12.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із проведеним корегуванням проектної документації при зміні технології виконання робіт по заходах з безпеки дорожнього руху, що призвело до зменшення вартості робіт без зміни кількості (обсягу) та якості послуг; відповідно до рішення Технічної ради САД у Сумській області від 24.09.20 №13, відповідно до п.3.2 та п.6.2.10 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Ціна цього Договору становить 567074523,76 гривень (п’ятсот шістдесят сім мільйонів сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять три грн. 76 коп.) з урахуванням ГІДВ, що дорівнює загальній вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 4ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) (окремими ділянками), Сторони дійшли згоди: 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 563 624 081,07 грн. 2. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 563 624 081,07 грн. (пʼятсот шістдесят три мільйони шістсот двадцять чотири тисячі вісімдесят одна грн. 07 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 3. Доповнити п. 3.1 розділу ІІІ Договору підпунктом 3.1-1 наступного змісту: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 563 624 081,07 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 563 415 081,07 грн.; 2021 рік – 209 000,00 грн.».
Номер договору про закупівлю: 4ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 563 624 081,07
UAH (в тому числі ПДВ 93 629 038,79 UAH)