Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі з тонером, тонери з лазерних принтерів/факсів, тонери для копіювальної техніки
Очікувана вартість
19 650,00 UAH
UA-2019-10-29-000650-c ● 18b05edf066b4ffdbba3b75668ed8343
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" в особі Дунайського інституту Національного університету "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 22515785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Фанагарійська 9 |
Контактна особа: |
Колесниченко Ольга Михайлівна +380487716101 izf@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 12:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 19 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
джерело фінансування-кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Картриджі з тонером, тонери з лазерних принтерів/факсів, тонери для копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Фанагорійська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування-кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 12:25 |
протокол організація.docx | |
29 жовтня 2019 12:25 |
тендерная документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:17
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 13:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивіться розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції п. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
Інформація про відміну
Дата відміни
15 листопада 2019 12:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій