Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
5 558 309,00 UAH
UA-2019-10-29-000475-a ce0e5f47849e45c0983c8ff44760c36f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грінаковська Юлія Леонідівна

0664397052 tspmd77427@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ДВОРІЧАНСЬКОГО РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 38412685
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт. Дворічна, Харківська обл., Дворічанський р-н, смт.Дворічна, вул.Слобожанська,51
Контактна особа: Грінаковська Юлія Леонідівна
0664397052
tspmd77427@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:49
Очікувана вартість: 5 558 309,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 583,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62702, Україна, Харківська обл., смт. Дворічна, вулиця Слобожанська, будинок 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:41
Перелік змін 01.11.doc
01 листопада 2019 16:41
Тендерна документація 01.11.doc
01 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:41
Перелік змін 01.11.doc
01 листопада 2019 16:41
Тендерна документація 01.11.doc
29 жовтня 2019 14:40
Тендерна документація (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати проект та інші запитуванні дані.
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:03
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:23
Доброго дня! Просимо вас надати проект (в повному обсязі) на Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Вами надано лише Дефектний акт, згідно якого не можливо прорахувати вартість робіт. Так, як проект - це комплект документів зі всією необхідною інформацією для проведення всіх стадій будівельно-монтажних робіт, від загальнобудівельних – до введення в експлуатацію. Відсутнє загальне уявлення про архітектурно-композиційне та планувальне рішення будівлі, яку планується реконстроювати .Не має всієї необхідної інформації для проведення будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт, комплектації об’єкта обладнанням , меблями та аксесуарами. (в тендерній документації вказане обладнання, а в дефектному акті відсутнє, що призводить до введення в оману учасників торгів) Не вказано в тендерній документації які повинні використовуватися матеріали та інше. Ваші дії унемовжливлюють участь усіх зацікавлених осіб, які бажають взяти участь в торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вищезазначеного, Замовником було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі, які викладені у додатку 3 тендерної документації. Зокрема, у додатку 3 зазначені перелік та обсяги робіт. Крім цього, 01.11.2019 року в тендерну документацію було внесено зміни, які доповнюють технічне завдання предмету закупівлі.
Слід зазначити, що оприлюднення проекту на здійснення робіт в електронній системі закупівель Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Вимога
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:39
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:24
керуючись Розділом ІІ Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації В пятому розділі п 5.3.3 ви просите вказати та надати "Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору" , а саме: Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Ми вважаємо , що вимога в частині "із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції" - є дискримінаційною, суперечить законодавству України. Просимо Вас, вищевказану вашу вимогу прибрати, та внести зміни в тендерній документації Чи надати пояснення, чому така вимога виникла.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання вищезазначеного, Замовником було розроблено та оприлюднено вимоги до учасників та оформлення пропозицій.
Згідно з п.5 розділу 3 тендерної документації відповідний досвід роботи підтверджується наступними умовами: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Вищезазначені умови тендерної документації розроблені та затверджені відповідно до рекомендацій в рамках проведення НАДЗВИЧАЙНОЇ КРЕДИТНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ.
Доводи, які приводить Запитувач у своїй вимозі носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Запитувачем не було викладено підстав та обставин, згідно яких в документацію мають бути внесені зміни. У зв'язку з цим, вимога щодо внесення змін в умови тендеру не задоволена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-29-000475-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СКРИПНІКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2817419918
Дата подання: 04 листопада 2019 14:16
Вимога на видалення в тендерній документації дискримінаційних умов
ВИМОГА

29.10.2019 року. Вами об’явлений тендер ID: ce0e5f47849e45c0983c8ff44760c36f, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-29-000475-a, "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)"
(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 – 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") Вивчивши умови проведення тендеру, я дійшов висновку, що ви, на мою думку порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». А саме:
1. . Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), але вами в Додатку 3 Технічне завдання вказано лише кількісні характеристики товарів та робіт, якісних та технічних характеристик не вказано. Також ви не надали технічну специфікацію. Наприклад: в додатку №3 технічне завдання в п 16 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель Вами не вказано які саме повинні встановлюватися вікна. Чи з 3,4,5,6,7, 8 камерних пластикових профілів, які мають різну робочу ширину від 60 мм до 90 мм. Які склопакети повинні стояти у вікнах, якщо їх товщина коливається від 24мм до 48 мм. У пунктах придбання меблів, не вказано, з яких матеріалів повинні бути меблі Тобто, в додатку №3 не має якісних та технічних характеристик майже на всі товари та роботи. Інформація в Додатку №3 неконкретизована. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними умовами тендеру. Копія рішення АМКУ додається.
2. Замовник у III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказує , що в учасника повинен бути Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. По перше, ваша вимого звучить не однозначно, так як ви вказуєте лише 2 договори, а визначати будете досвід роботи за 4 роки. Також, на мою думку, ви ставите малих підприємців , фізичну особу в не рівні, дискримінаційні умови з юридичними особами. За вашими умовами договір повинен бути поданий на суму не менше ніж 1 667 492,7 грн. Одна з умов ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними умовами тендеру.
3. Замовник у III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказує , що учасник повинен надати підтвердження та вимогу - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Тобто не менше 5 558 309 грн. Цим пунктом ви не даєте змоги брати участь малим підприємцям (ФОП) , так як, загальний обіг коштів з ФОП які є платниками єдиного податку, не перевищує 5 000 000 грн. в рік. Виходячи з вищевикладеного ФОП II та III груп оподаткування не мають середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) не менше 100% від суми пропозиції.
ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Закупівлі здійснюються за принципами
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

Стаття 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Виходячи з вищевикладеного вами порушені умови проведення тендеру на стадії проведення. Хочу звернути вашу увагу, що орган оскарження (АМКУ) неодноразово в подібних ситуаціях визнає дискримінаційними цінові обмеження щодо аналогічних договорів та забов’язує замовників вносити зміни до умов тендерної документації, Копія рішення АМКУ додається.
\4. Замовник III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі просить надати локальний кошторис (який має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); Хочу зазначити, що не можливо скласти кошторис з урахуванням технологічного процесу в повному обсязі, без ознайомлення з проектом робіт на "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)"
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, прошу Вас
1. Вказати якісні та технічні характеристики в повному обсязі по "Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою:вул. Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування)"
2. Прибрати дискримінаційні умови в частині «із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.» та вказати суму, щоб ФОП та учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм могли брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. Прибрати дискримінаційні умови в частині вимоги вами, що середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Що не уможливлює участь у процедурах закупівель на рівних умовах ФОП.
4. Надати для ознайомлення робочий проект та проектну кошторисну документацію , щоб мати змогу об’єктивно прорахувати локальний кошторис, який буде складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.


ФОП Скрипніков С. В. ________________________04.11.2019 р.
Також, хочу зазначити, що особисто мені 04.11.2019 р. вами було відмовлено в ознайомлені з проектом на виконання робіт Реконструкція будівлі Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району», за адресою: вул.Слобожанська, буд 51, смт.Дворічна, (коригування) (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) в приміщенні Центру первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району, що є порушенням законодавства України в сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 14:47
Відповідь надана у вкладеному файлі

Документи подані скаржником

04 листопада 2019 14:16
Вимога.pdf
04 листопада 2019 14:16
рішення від 16.09.2019 _ 13019.pdf
04 листопада 2019 14:16
p.pdf

Документи

06 листопада 2019 14:47
Ответ2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-29-000475-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35243565
Дата подання: 25 листопада 2019 16:57
Скарга на дії Замовника Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району» на рішення стосовно учасника ТОВ "Стройсервис-плюс", що були прийняті після розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вважає прийняті рішення тендерного комітету незаконними, а підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» такими, що не відповідають тендерній документації та вимогам діючого законодавства. Члени тендерного комітету у Протоколі №5 встановили начебто 4 підстави, за якими пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації. Щодо неправомірності відхилення переможця ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС»: 1. Відсутній гарантійний лист, що суперечить п.1 розділу 3 тендерної документації. Аукціон завершився 15.11.2019 року. П’ять днів на надання відповідного гарантійного листа в підтвердження можливості виконання зобов'язань, а саме проведення реконструкції зазначеної будівлі за суму запропоновану ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» (4 456 900,00 грн.), ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» мала надати до 23год.59хв. 20.11.2019 року. ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» розуміла та готувала відповідний гарантійний лист, але, о 09год.53хв. на електронному майданчику було оприлюднено Протокол №5, яким нашу пропозицію було відхиллено. Тобто, тендерний комітет, не дочекавшись закінчення п’ятиденного терміну, відхилила пропозицію нашого підприємства. Слід звернути увагу, що тендерний комітет всього на протязі 6 хвилин (з 09год.53хв до 09год.59хв.) винесла три протоколи та визнала суб’єкта, який пропонував найвищу ціну переможцем. З цього приводу ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» готує окрему скаргу, яка буде подана у строки, передбачені законодавством. 2. Відсутній гарантійний лист, що суперечить п.1 розділу 5 тендерної документації. Пунктом 1 розділу 5 Тендерної документації передбачено: «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист». Так само, як і у випадку пункту 1 нашої скарги, ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вважав та вважає, що цей гарантійний лист також був зобов’язаний надати після виграшу у тендері, чим гарантувати виконання зобов'язань за ціною, яка стала переможною, а саме 4 456 900,00 грн. Але, тендерний комітет, у своєму засіданні, який провів фактично на четвертий день після закінчення тендеру, виніс оспорюваний протокол, чим позбавив ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» можливості надати всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією. Представник ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» неодноразово під час телефонних розмов з’ясовував у представників Замовника вичерпний перелік документів, строки їх надання, у тому числі щодо пунктів тендерної документації, які можливо трактувати по різному. Жодних коментарів щодо вищезазначений гарантійних листів не надходили, саме тому, ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» розумів ці пункти Тендерної документації буквально, тобто так, як вони сформовані. Тобто, необхідність їх надання виникало після визначення переможця, що і є логічною, оскільки цими листами мало гарантуватися виконання зобов'язань за тією вартістю, яка стала переможною. 3. Відсутнє підтвердження виконання не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Зазначено, що нами не були надані акти виконаних робіт на необхідну суму. Відповідно до п.п.5.3.2. п.5 розділу 3 Тендерної документації: «5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних ТОЩО)» В словнику української мови (http://sum.in.ua/s/toshho), ТОЩО невідм. Уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Тобто, ми не зобов’язані були надати саме акти, як про те зазначено у протоколі. Нами були надані Договори, сума яких набагато перевищує 30% від суми тендерної пропозиції. Саме це і є підтвердженням виконаних робіт та відповідає загальним вимогам Цивільного кодексу України щодо зобов'язань. 4. Відсутній дозвіл на виконання робіт, наданий уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Згідно пункту 12,13 Розділу №2 Покрівля «Технічного завдання» Додаток 3 до тендерної документації виконується наступні роботи: вогнезахисне обробляння покрівлі. Вищевказана обробка повинна робитися спеціалізованим підприємством з ліцензією Державної служби України з надзвичайних ситуацій та з подальшою видачою сертифікату. Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки нами надана ліцензія субпідрядника ДП «Харківспецналадка» колективного підприємства «Харківспецсервис». Завірена копія ліцензії міститься на аркуші 2 у файлі «Дозволи субпідрядників». Таким чином, дії Тендерного комітету щодо визнання невідповідності пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» є незаконним, та мають бути скасовані.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:42
рішення від 28.11.2019 № 17581 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:42
РІшення від 13.12.2019 № 18568.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 17:09

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 16:57
Дозволи субпідрядиків (1).pdf
25 листопада 2019 16:57
Скарга.pdf
25 листопада 2019 16:57
стройсервис плюс (1).pdf
25 листопада 2019 16:57
Квитанція щодо сплати.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000287 ● bf5bf0817ca64980864da214a0fc901c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.11.2019 № 287
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 28.11.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.11.2019 № 287

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-10-29-000475-a 29.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-02 17:59:58

Відміна рішення

Відповідно до ч. 13 ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Частиною 14 цієї статті передбачено, якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.
На підставі вищезазначеного, просимо зупинити рішення про початок моніторингу, затверджене наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ № 287 від 28.11.2019 року.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-23 17:33:38

Запитання щодо висновку

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) просимо Вас роз'яснити зміст висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 20.12.2019 року та зобов’язання замовника, визначених у цьому висновку.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2019 №787, в якій дані про наявність водіїв відсутні. Крім того встановлено, що вищевказана довідка не містить даних про наявність зварника, маляру, пліткаря, які відповідно до вимог технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) повинні виконувати відповідні роботи. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо пояснити, які саме умови тендерної документації порушив Переможець торгів?
Згідно з п.5 розділу 3 тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надало в складі тендерної пропозиції довідку від 11.11.2019 №787. Ця довідка відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність працівників всіх посад, які передбачені кошторисною документацією. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації.
2. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження), в межах оскарження цієї процедури закупівлі, вже розглядалося вищезазначене питання. У п.2.3 рішення органу оскарження № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 зазначено, що скаржник зазначає про невідповідність у документах Переможця, так у ТОВ "Спецкомплект" є зварювальний апарат, але немає зварювальника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Пунктом 5 розділу ІІІ Документації передбачена довідка за формою додатку 6 Документації, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження наявності в учасника саме зварювальника. Враховуючи вище викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Просимо пояснити, чому позиція Органу оскарження відрізняється від висновків ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ?
3. Відповідно до ч. 13 ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Частиною 14 цієї статті передбачено, якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.
Просимо пояснити, чому ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА не скасувала рішення про початок моніторингу, затверджене наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ № 287 від 28.11.2019 року.
У зв'язку в вищезазначеним, просимо пояснити, які саме порушення виявлені ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ та які саме зобов’язання викладені у висновку, адже, у пропозиції ТОВ "Спецкомплект" не вбачається підстав для відхилення тендерної пропозиції.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 20.12.2019 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2019 №787, в якій дані про наявність водіїв відсутні. Крім того встановлено, що вищевказана довідка не містить даних про наявність зварника, маляру, пліткаря, які відповідно до вимог технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) повинні виконувати відповідні роботи. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.5 розділу 3 тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» надало в складі тендерної пропозиції довідку від 11.11.2019 №787. Ця довідка відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність працівників всіх посад, які передбачені кошторисною документацією. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. У зв'язку з вищезазначеним, дії Комунального некомерційного підприємства Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ», не суперечать законодавству України. Крім вищезазначеного, маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження), в межах оскарження цієї процедури закупівлі, вже розглядалося дане питання. У п.2.3 рішення органу оскарження № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 зазначено, що скаржник зазначає про невідповідність у документах Переможця, так у ТОВ "Спецкомплект" є зварювальний апарат, але немає зварювальника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Пунктом 5 розділу ІІІ Документації передбачена довідка за формою додатку 6 Документації, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження наявності в учасника саме зварювальника. Враховуючи вище викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Комунального некомерційного підприємства Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2019-12-23 17:34:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС" 4 801 857,21
UAH з ПДВ
4 456 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" 5 530 300,00
UAH з ПДВ
4 457 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" 5 507 415,23
UAH з ПДВ
5 507 415,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 15:10
Реєстр документів.pdf
14 листопада 2019 15:10
Фінансова звітність.pdf
14 листопада 2019 15:10
Св-во ПДВ.pdf
14 листопада 2019 15:10
Посвідчення_працівників.pdf
14 листопада 2019 15:10
Дозволи субпідрядиків.pdf
14 листопада 2019 15:10
Договірна ціна.pdf
14 листопада 2019 15:10
Договір 4.pdf
14 листопада 2019 15:10
Договір 3.pdf
14 листопада 2019 15:10
Договір 2.pdf
14 листопада 2019 15:10
Договір 1.pdf
14 листопада 2019 15:10
Довідка зі статистики.pdf
14 листопада 2019 15:10
Відгуки.pdf
14 листопада 2019 15:10
Витяг з реєстру.pdf
14 листопада 2019 15:10
Акти виконаних робіт.pdf
14 листопада 2019 15:10
гарантия.rar

Публічні документи

14 листопада 2019 11:27
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:01
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:58
Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 17:58
статут.pdf
12 листопада 2019 17:58
Стаття 17.pdf
12 листопада 2019 17:58
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:58
паспорт директора.pdf
12 листопада 2019 17:58
пакет про згоду.pdf
12 листопада 2019 17:58
кваліфікаційні дані.pdf
12 листопада 2019 17:58
Довідки.pdf
12 листопада 2019 17:58
Гарнтійні листи.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:50
Док. післе тендера.rar
14 листопада 2019 12:23
Електронний підпис
14 листопада 2019 12:22
Банковская гарантия.zip
14 листопада 2019 12:22
Кваліфікаційні критерії 2.rar
14 листопада 2019 12:22
Тендерна пропозиція.rar
14 листопада 2019 12:22
Кваліфікаційні критерії 1.rar
14 листопада 2019 12:22
Кваліфікаційні критерії.rar
14 листопада 2019 12:22
Ст.17 ЗУп.5.5.rar
14 листопада 2019 12:22
письма.rar
14 листопада 2019 12:22
ДОК .підтв. повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС"

ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"

ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС"
#35243565
Відхилено 4 456 900,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:53
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"
#40122592
Відхилено 4 457 800,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:56
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"
#32760021
Переможець 5 507 415,23
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"
#32760021
5 507 415,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 14:04
Додаткова угода 5 до дог 190 (1).pdf зміни до договору
09 червня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:38
Дод угода4 + календарний план+план фінансування (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:38
протокол тк по дод угоді (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 08:36
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 13:26
Додаткова угода №2 додог.190 (1).pdf зміни до договору
09 червня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 08:38
додаткова угода до дог.190 и протокол ТД (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:39
Договір додатки1_4 пакти.pdf укладений
23 грудня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Дод.№2 "Календарний графік виконання робіт" та Дод.№3 "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Дод.№2 "Календарний графік виконання робіт" та Дод.№3 "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 п.п.4 ст.. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною Статуту, затвердженого до рішенням Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області від 11 лютого 2021 року № 88-VII «Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області», наказів Комунального некомерційного підприємства Центру первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району від 08.01.2019 № 5-к та наказу Комунального некомерційного підприємства Центру первинної медико-санітарної допомоги Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області від 16.02.2021р № 34 «Про зміну власника та перейменування комунального некомерційного підприємства Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району» який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, про наступне: Відповідно до п.5 п.п.3 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони погодили внести зміни: 1. В преамбулі та в тексті Договору №190 від 23.12.2019 про закупівлю робіт (далі – Договір), а також в додатках до нього найменування Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанського району замінити на Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Дворічанської селищної ради Куп’янського району Харківської області (КНП ЦПМСД Дворічанської селищної ради) в усіх відмінках
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 20 серпня 2021
Сума оплати за договором: 5 507 415,23
UAH (в тому числі ПДВ 917 902,54 UAH)