Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
226 034,00 UAH
UA-2019-10-29-000406-b 3589871ff2144962a2e909e628747c8f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковишена Олеся Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Яковишена Олеся Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 09:39
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 09:39
Очікувана вартість: 226 034,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
ноутбуки (джерело фінансування:субвенція державного бюджету, місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23500, Україна, Вінницька область, м.Шаргород, вул.Героїв Майдану,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки(передачі) товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 09:34
Тендерна документація.docx
29 жовтня 2019 09:34
Додаток 5.docx
29 жовтня 2019 09:34
Додаток 4.docx
29 жовтня 2019 09:34
Додаток 3.docx
29 жовтня 2019 09:34
Додаток 2.docx
29 жовтня 2019 09:34
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:35
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 12:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Закону України "Про публічні закупівлі", запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім вимогам та характеристикам зазначених у додатку № 3 до тендерної документації.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно статті 28 Закону України " Про публічні закупівлі" критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов'язаних з виконанням зобов'язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:16
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 08:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Доводимо до Вашого відома, що на захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. В свою чергу надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Окрім того, згідно вимог статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.Наказом Міністерства освіти та науки України від 19 січня 2018 року №58 затверджено Методичні рекомендації щодо використання коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання за напрямами, визначеними розпорядженням КМУ від 18.12.2017 року №929-р.У додатку 3 тендерної документації для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ноутбуків замовник виклав технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі, однією з характеристик є попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian (National Academic License), з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Також згідно додатку 3 до тендерної документації для підтвердження можливості надання програм ліцензування у складі пропозиції учасник повинен надати завірений учасником зроблений скріншот сторінки з сайту Microsoft за посиланням https://www.mepn.com/MEPN /AEPSearch.aspx, де відображено інформація про Учасника.
Оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft безпідставно вимагати додаткові документи немає потреби. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що доповнення тендерної документації додатковим пунктом та встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі та дискримінує учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 09:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 221 221,00
UAH з ПДВ
221 221,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 18:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:29
Статут (ТОВ Поділля Фінанс).pdf
12 листопада 2019 16:29
Сертифікати Acer.pdf
12 листопада 2019 16:29
Новий штатний розпис.pdf
12 листопада 2019 16:29
Наказ (директор).pdf
12 листопада 2019 16:28
Лист-відгук (Тульчин).pdf
12 листопада 2019 16:28
Довідка (поставка товару).pdf
12 листопада 2019 16:28
Гарантійний лист (санкції).pdf
12 листопада 2019 16:28
Гарантійний лист (витрати).pdf
12 листопада 2019 16:28
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
12 листопада 2019 16:28
Авторизація Acer.pdf
12 листопада 2019 16:28
Microsoft Education Partner (Сертифікат).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 листопада 2019 09:39
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій