Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Засоби для миття та чищення»
Очікувана вартість
382 602,60 UAH
UA-2019-10-29-000321-b ● 544475edd21e47bd86f0691d6200deff
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 13:29 |
Очікувана вартість: | 382 602,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Засоби для миття та чищення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 09:16 |
ТД_Засоби_для_чищення_торги 28.10.2019.docx |
14 листопада 2019 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2019 09:16 |
ТД_Засоби_для_чищення_торги 28.10.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 30 жовтня 2019 09:21
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:29
Добрий день.
Чи розглядатимете аналоги?
Відповідь: Добрий день! Учасник має право запропонувати аналог (еквівалент) продукції.
Згідно абз.6 п.3.7 розділу 3 тендерної документації: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Також, примітки у Додатку №10 тендерної документації: "Примітка:* або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції та технічним вимогам або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації)."
Ми, як Замовник будемо дуже раді, якщо аналоги будуть краще ніж наведені товари у таблиці Додатку № 10, по цінах не вище середньоринкових по Україні.
Всі учасники торгів, з будь якою продукцією, повинні дотримуватись вимог тендерної документації.
Згідно абз.6 п.3.7 розділу 3 тендерної документації: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Також, примітки у Додатку №10 тендерної документації: "Примітка:* або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції та технічним вимогам або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації)."
Ми, як Замовник будемо дуже раді, якщо аналоги будуть краще ніж наведені товари у таблиці Додатку № 10, по цінах не вище середньоринкових по Україні.
Всі учасники торгів, з будь якою продукцією, повинні дотримуватись вимог тендерної документації.
Загальне
Дата подання: 01 листопада 2019 15:36
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:50
Добрий день просимо звернути Увагу замовника стосовно вимоги UA-2019-10-29-000321-b.a1 від 31 жовтня 2019 17:22. Важаємо данну вимогу анти конкурентними діями та типовим тролінгом одного з учасників з метою затягнути процедуру закупівлі та змусити замовника прописати додаткові вимоги, та порушити основні принципи Закону України « Про публічні закупівлі» , а саме ст. 3 Принципи здійснення закупівель. чим обмежити кількість учасників, що б мали б змогу прийняти участь у закупівлі.
Не зрозуміло чим керувався потенційний учасник зазначаючи наступні вимоги:
1. Дійсних на дату розкриття пропозицій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі із зазначенням/підтвердженням сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти та наявності антибактеріальної дії;
До чого тут сфера застосування в дитячих закладах освіти, закладах освіти та наявності антибактеріальної дії.
Можливо учасник помилився процедурою або йому не вистачило часу переробити свою стандартну вимогу якою він намагається в декількох процедурах одразу прописати свої привілеї та усунути конкурентів.
Також звертаємо вашу увагу стосовно вимоги про надання дійсних 2.1 Сертифікат на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
2.2. Сертифікат на систему екологічного управління якістю виробника ДСТУ ISO 14001:2015;
2.3. Сертифікат відповідності який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002;
Данні стандарти є добровільними, та не передбачені положеннями чинного законодавства, наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник надав відповідь на вимогу UA-2019-10-29-000321-b.a1.
Також, Замовник попереджує всіх учасників торгів, що в зв"язку з тим, що продукція безпосередньо впливає на здоровья та фізичний стан робітників, продукція поставлена Замовнику буде обовязково проходити вхідний контроль та контроль в лаборатории по якості та кількості.
Також, Замовник попереджує всіх учасників торгів, що в зв"язку з тим, що продукція безпосередньо впливає на здоровья та фізичний стан робітників, продукція поставлена Замовнику буде обовязково проходити вхідний контроль та контроль в лаборатории по якості та кількості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-29-000321-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2637204994
Дата подання: 31 жовтня 2019 17:22
Вимога замовнику
Зважаючи, що Замовник планує використовувати засоби для миття і чищення в закритих не провітрюваних чи мало-провітрюваних приміщеннях (підсобні приміщення, коридори, душові кімнати), а також для прання спецодягу, це обумовлює підвищені загрози для здоров’я працівників (зокрема, алергічні реакції) та вимагає відповідно додаткових гарантій якості і безпечності продукції.
Однак, тендерна документація не міститься необхідних умов, що може допустити поставки менш якісної і безпечної продукції за завищеними цінами, а разі виникнення професійних захворювань чи неефективної дії засобів поставити питання відповідальності не виробників/постачальників продукції, а самого замовника.
Тому, звертаємо увагу на доцільність і практичну необхідність включення до тендерної документації відповідних вимог надання такого документального підтвердження якості, безпечності, ефективності продукції:
1. Дійсних на дату розкриття пропозицій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі із зазначенням/підтвердженням сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти та наявності антибактеріальної дії;
2. Дійсних на дату розкриття пропозицій сертифікатів:
2.1. Сертифікат на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
2.2. Сертифікат на систему екологічного управління якістю виробника ДСТУ ISO 14001:2015;
2.3. Сертифікат відповідності який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002;
3. Сертифікату відповідності на запропоновану продукцію, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Розгорнути
Згорнути
Однак, тендерна документація не міститься необхідних умов, що може допустити поставки менш якісної і безпечної продукції за завищеними цінами, а разі виникнення професійних захворювань чи неефективної дії засобів поставити питання відповідальності не виробників/постачальників продукції, а самого замовника.
Тому, звертаємо увагу на доцільність і практичну необхідність включення до тендерної документації відповідних вимог надання такого документального підтвердження якості, безпечності, ефективності продукції:
1. Дійсних на дату розкриття пропозицій висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі із зазначенням/підтвердженням сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти та наявності антибактеріальної дії;
2. Дійсних на дату розкриття пропозицій сертифікатів:
2.1. Сертифікат на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
2.2. Сертифікат на систему екологічного управління якістю виробника ДСТУ ISO 14001:2015;
2.3. Сертифікат відповідності який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002;
3. Сертифікату відповідності на запропоновану продукцію, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 11:26
Доброго дня! Технічними фахівцями філії ЦРЕКМ (безпосередніми замовниками продукції) було ретельно розглянуто Вашу вимогу та вирішено, що змінювати умови тендерної документації не має потреби.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
330 778,80
UAH з ПДВ
|
320 046,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
350 510,40
UAH з ПДВ
|
320 510,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Крістанол-В" |
364 471,80
UAH з ПДВ
|
325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Очікує рішення |
320 046,42
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 13:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 листопада 2019 16:55 |
Коментар щодо відміни: | відміна згідно абзацу третього ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі |
Документи:
26 листопада 2019 16:55
|
Електронний підпис |
26 листопада 2019 16:54
|
Протокол 703-19-ТК.pdf |