Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Street-cleaning and sweeping services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 60 288 729,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 301 443,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 301443.65 UAH |
Publication date: | 29 жовтня 2019 08:51 |
Enquiries until: | 19 листопада 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 60 288 729 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 301 444 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 08:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 08:48 |
ТД прибирання вулиць 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-21-000017 ● 81ecf6edffb449a0b9f8bad7be8dbe01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.07.2020 №49
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.07.2020 №49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-10-29-000227-b від 29.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-29 14:33:02
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць, ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-29-000227-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Згідно додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «довідки в довільній формі про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів в кількості, що здатна забезпечити оброблення не менше 1620 тис. кв. м. шляхів протяжністю не менше 270 км протягом 1 (однієї) години при щільності обробки не менше 15 г/кв.м. для розподілювачів кристалічних реагентів, не менше 20 мл/кв.м. для розподілювачів рідких протиожеледних реагентів і протягом 2 (двох) годин при щільності посипання не менше 200 г/кв.м. для розподілювачів інших технологічних матеріалів, рухаючись зі швидкістю не більше 30 км/год.
Для підтвердження наявності техніки надати копії технічних паспортів та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси».
ФОП Лисенко О.С. у складі пропозиції подано довідку від 14.11.2019 за №227/7, про наявність спеціалізованої техніки, у якій, окрім іншого, вказано про наявність:
- автомобіля марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в кількості 1 шт. Маса солі, що завантажується 8000 кг. Вид реагенту, що передбачається використовувати – сіль технічна зволожена рідким протиожеледним реагентом.;
- автомобіля ЗИЛ 433362 ДНЗ, СА 5013СН, бортовий 1999р, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. для рідкого реагенту, а також відвалом та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт в кількості 1 шт. Вид реагенту, що передбачається використовувати- рідкий протипожежний реагент на основі хлористого натрію.
Однак, згідно скан - копії технічних паспортів, поданих у складі пропозиції ФОП Лисенко О.С., автомобіль:
- марки КАМАЗ модель 5511, тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
- ЗИЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса – 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг.
При цьому відповідно до пункту 33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388 ( у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 №1371 (далі – Порядок №1388) перереєстрація транспортних засобів проводиться, окрім іншого у разі переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Згідно пункту 37 Порядку №1388 державна реєстрація (перереєстрація) переобладнаних транспортних засобів проводиться на підставі документів про відповідність їх вимогам безпеки дорожнього руху та документів, що підтверджують правомірність придбання встановлених кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери (у разі їх заміни).
Також необхідно відмітити, що обладнавши автомобіль ЗИЛ 433362 розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. змінюється повна маса вказаного автомобіля. Так згідно технічного паспорту повна маса автомобіля 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг. Розміщення ємності об’ємом 6 м.куб. суперечить технічному паспорту.
Відповідно до абз. 10 пункту 37 Порядку №1388 переобладнання транспортного засобу, у результаті якого змінюється його повна маса та її розподіл за осями, центр ваги, тип двигуна, його вага і потужність, колісна база чи колісна формула, система гальмового і рульового керування та трансмісії, здійснюється за погодженням з виробниками транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, або з державним підприємством «ДержавтотрансНДІпроект» чи Головним сервісним центром МВС.
Отже, технічні паспорти на автомобілі КАМАЗ модель 5511 та ЗИЛ 433362 не підтверджують, що вказані автомобілі є спеціалізованими, а саме КАМАЗ - переобладнаний солерозкидальною установкою, а ЗИЛ 433362 обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. та відповідно учасником закупівлі ФОП Лисенко О.С. не підтверджено наявність спеціальної техніки відповідно до нормативної потреби.
ТзОВ «Свій лад» подано довідку від 20.11.2019 за №02/20-11, про наявність техніки для надання «Послуг з прибирання та підмітання вулиць» у якій, окрім іншого, вказано що техніка орендують згідно договорів від 01.08.2019 у ТОВ «Сервіс 2011» та від 01.08.2019 у ТОВ «Сантехбудконструкція». Згідно договору оренди від 01.08.2019 за №28 ТзОВ «Свій лад» орендує:
- автомобіль марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою, номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в шириною 3м.
- автомобіль ЗИЛ 433362 ДНЗ СА 5013СН бортовий 1999р, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000 для рідкого реагенту, а також відвалом шириною 3м. та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт.
Окрім цього, ТзОВ «Свій лад» у довідці про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів, що здатна забезпечувати оброблення не менше 1620 тис.кв. метрів за нормативний час, передбачений умовами тендерної документації зазначено про наявність:
- автомобіля марки КАМАЗ обладнаного піско-солерозкидачем МДКЗ -10, номерний знак СА8395 ВС;
- автомобіля ЗИЛ 433362 СА 5013СН, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів (вид протиожеледного реагенту, що застосовується – рідкий реагент на основі хлористого натрію, ємність - 6000 кг.)
Однак, згідно скан - копії технічних паспортів, поданих у складі пропозиції ТзОВ «Свій лад», автомобіль:
- марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
- ЗИЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса – 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг.
При цьому відповідно до пункту 33 Порядку №1388 перереєстрація транспортних засобів проводиться, окрім іншого у разі переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Згідно пункту 37 Порядку №1388 державна реєстрація (перереєстрація) переобладнаних транспортних засобів проводиться на підставі документів про відповідність їх вимогам безпеки дорожнього руху та документів, що підтверджують правомірність придбання встановлених кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери (у разі їх заміни).
Також необхідно відмітити, що обладнавши автомобіль ЗИЛ 433362 розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. змінюється повна маса вказаного автомобіля. Так згідно технічного паспорту повна маса автомобіля 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг. Розміщення ємності об’ємом 6 м.куб. суперечить технічному паспорту.
Отже, технічні паспорти на автомобілі КАМАЗ модель 5511 та ЗИЛ 433362 не підтверджують, що вказані автомобілі є спеціалізованими, а саме КАМАЗ - переобладнаний солерозкидальною установкою, а ЗИЛ 433362 обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. та відповідно учасником закупівлі ТзОВ «Свій лад» не підтверджено наявність спеціальної техніки відповідно до нормативної потреби.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити чому не відхилені пропозиції ТзОВ «Свій лад» та ФОП Лисенко О.М., як такі що не відповідають умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-03 12:32:45
Відповідь на моніторинг
З приводу автомобіля ЗІЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса згідно технічного паспорту – 8000 кг., маса без навантаження згідно технічного паспорту 4750 кг, пояснюємо наступне.
Згідно технічних характеристик заводу-виробника, максимальна вантажопідйомність автомобіля ЗІЛ 433362 складає 6830 кг, тобто перевезення в кузові автомобіля ємності 6 куб.м. і вагою 6 т є цілком допустимим. Крім того, завантаження такої ємності в кузов автомобіля не є його переобладнанням, оскільки розміщення в кузові вантажного автомобіля будь-якого допустимого вантажу не змінює його повну масу та її розподіл за осями, центр ваги, тип двигуна, його вагу і потужність, колісну базу чи колісну формулу, систему гальмового і рульового керування та трансмісії. Розподілення рідких реагентів здійснюється автономно, без відбору потужності з валу двигуна.
Аналогічне пояснення стосується і автомобіля марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
Слід зазначити, що діюче законодавство не передбачає обов’язку посадових осіб органів місцевого самоврядування перевіряти дійсність та правильність оформлення технічних паспортів транспортних засобів.
Крім того, у складі пропозиції обох учасників вказано про наявність, крім 9 автомобілів-розподілювачів кристалічних та рідких протиожеледних реагентів (що є достатнім для обробки 270 км шляхів зі швидкістю не більше 30 км/год), ще чотирьох автомобілів-розподілювачів піщано-соляної суміші (автомобілі ЗІЛ 433362, номерні знаки СА0313ВО, СА0376ВО, СА0379ВО, СА0381ВО), які здатні додатково забезпечити протягом двох годин обробку 246 тис. кв.м. доріг піщано-соляною сумішшю, або за одну годину 720 тис. кВ.м. доріг кристалічною сіллю, що перевищує більш, ніж на 40% мінімальну площу, передбачену тендерною документацією.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-11 19:19:20
з приводу висновку
На ВАш висновок по даній закупівлі пояснюємо наступне:
1. Відповідно до абзацу третього частини третьої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому Ваше твердження не є дійсним.
2. З приводу невідповідності кваліфікаційним критеріям: З приводу автомобіля ЗІЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса згідно технічного паспорту – 8000 кг., маса без навантаження згідно технічного паспорту 4750 кг, пояснюємо наступне.
Згідно технічних характеристик заводу-виробника, максимальна вантажопідйомність автомобіля ЗІЛ 433362 складає 6830 кг, тобто перевезення в кузові автомобіля ємності 6 куб.м. і вагою 6 т є цілком допустимим. Крім того, завантаження такої ємності в кузов автомобіля не є його переобладнанням, оскільки розміщення в кузові вантажного автомобіля будь-якого допустимого вантажу не змінює його повну масу та її розподіл за осями, центр ваги, тип двигуна, його вагу і потужність, колісну базу чи колісну формулу, систему гальмового і рульового керування та трансмісії. Розподілення рідких реагентів здійснюється автономно, без відбору потужності з валу двигуна.
Аналогічне пояснення стосується і автомобіля марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
Слід зазначити, що діюче законодавство не передбачає обов’язку посадових осіб органів місцевого самоврядування перевіряти дійсність та правильність оформлення технічних паспортів транспортних засобів.
Крім того, у складі пропозиції обох учасників вказано про наявність, крім 9 автомобілів-розподілювачів кристалічних та рідких протиожеледних реагентів (що є достатнім для обробки 270 км шляхів зі швидкістю не більше 30 км/год), ще чотирьох автомобілів-розподілювачів піщано-соляної суміші (автомобілі ЗІЛ 433362, номерні знаки СА0313ВО, СА0376ВО, СА0379ВО, СА0381ВО), які здатні додатково забезпечити протягом двох годин обробку 246 тис. кв.м. доріг піщано-соляною сумішшю, або за одну годину 720 тис. кВ.м. доріг кристалічною сіллю, що перевищує більш, ніж на 40% мінімальну площу, передбачену тендерною документацією.
3. КРІМ ТОГО Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними.
Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Окрім того відповідно до частини першої Статті 206.Господарського кодексу Господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Стаття 188. Господарського Кодексу «Порядок зміни та розірвання господарських договорів» містить виключний перелік шляхів розірвання договору, а саме:
1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Зокрема, Ваш припис стосовно усунення виявлених під час проведення моніторингу недоліків у оформленні тендерної документації у запропонований спосіб, тобто шляхом розірвання договору, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи та , в подальшому матиме негативні наслідки для репутації Замовника, тобто є непропорційним у співвідношенні із буцім-то виявленими недоліками.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-21 18:21:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СВІЙ ЛАД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІЙ ЛАД" #37930317 |
Переможець |
57 761 640,10
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:17
|
Додаткова угода № 5 до договору № 78 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2020 14:58
|
Додаткова угода № 4 до договору № 78 (1).pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 14:57
|
Повідомлення про внесення змін до договору 4 (1).doc | зміни до договору |
13 травня 2020 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2020 09:51
|
Додаткова угода № 3 до договору № 78 (1).pdf | зміни до договору |
04 травня 2020 09:51
|
Повідомлення про внесення змін до договору 3 (1).doc | зміни до договору |
04 травня 2020 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2020 12:49
|
Додаткова угода № 2 до договору № 78 (1).pdf | зміни до договору |
24 лютого 2020 12:49
|
Повідомлення про внесення змін до договору 2 (1).doc | зміни до договору |
24 лютого 2020 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 16:55
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc | зміни до договору |
17 січня 2020 16:55
|
Додаткова угода № 1 до договору № 78 (1).pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 16:39
|
Договір № 78.pdf | укладений |
17 січня 2020 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1, а також відповідно до п.5.16, п.6.4.4 договору про закупівлю послуг № 78 від 17.01.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 20 750 863,80 грн. (двадцять мільйонів сімсот п`ятдесят тисяч вісімсот шістдесят три гривні 80 копійок), без. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 20 750 863,80 грн. (двадцять мільйонів сімсот п`ятдесят тисяч вісімсот шістдесят три гривні 80 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Викласти розділ 13 Договору в новій редакції: “13.Додатки до договору. Додаток №1: Обсяги та види робіт. Додаток №2: Інформація про субпідрядників.” 4. Затвердити Додаток №2: Інформація про субпідрядників в редакції, яка додається. 5. Інші пункти Договору залишити без змін. 6. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 7. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 78 від 17.01.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 10 750 863,10 грн. (десять мільйонів сімсот п`ятдесят тисяч вісімсот шістдесят три гривні 10 копійок), без. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 10 750 863,10 грн. (десять мільйонів сімсот п`ятдесят тисяч вісімсот шістдесят три гривні 10 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 78 від 17.01.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 7 524 570,04 грн. (сім мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі пʼятсот сімдесят гривень 04 копійки), без. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 7 524 570,04 грн. (сім мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі пʼятсот сімдесят гривень 04 копійки); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 78 від 17.01.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 7 524 564,30 грн. (сім мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі п’ятсот шістдесят чотири гривні 30 копійок), без. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 7 524 564,30 грн. (сім мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі п’ятсот шістдесят чотири гривні 30 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода, згідно статті 631 Цивільного кодексу України вступає в силу з 04 травня 2020 року і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 78 від 17.01.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 5 524 866,89 грн. (пʼять мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі вісімсот шістдесят шість гривень 89 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 5 524 866,89 грн. (пʼять мільйонів пʼятсот двадцять чотири тисячі вісімсот шістдесят шість гривень 89 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |