Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, код 39220000-0 за ДК 021:2015 (малярне приладдя)»
Очікувана вартість
81 183,00 UAH
UA-2019-10-29-000094-c 8044fcabfb5a41fc8ec2eee178edcd5e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганевич Світлана Василівна

+380442385317 S.Ganevich@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ганевич Світлана Василівна
+380442385317
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 13:10
Очікувана вартість: 81 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 812,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Детальний опис закупівлі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5775 шт
Малярне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки партії товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 09:18
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:36
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 08:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розгляд пропозиції проводиться відповідно до вимог технічної специфікації оголошення.
Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 73 384,85
UAH з ПДВ
73 384,85
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 77 419,50
UAH з ПДВ
77 419,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:39
щодо уповноваженної особи.pdf
05 листопада 2019 13:39
щодо захисту довкілля.pdf
05 листопада 2019 13:39
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 13:39
Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 13:39
Статут.pdf
05 листопада 2019 13:39
Рішення власника.pdf
05 листопада 2019 13:39
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 13:39
Паспорт насадка валика.pdf
05 листопада 2019 13:39
Зразки.pdf
05 листопада 2019 13:39
Довіреність Бєлан.pdf
05 листопада 2019 13:39
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 13:39
Висновок СЕС валіки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 73 384,85
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:30

Документи

13 листопада 2019 15:30
Протокол №4041 від 13.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
73 384,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 15:30
Протокол №4041 від 13.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
849-НХ-19 від 02.12.19 - ФОП Орлов Ю.І..pdf укладений
03 грудня 2019 16:24