Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (коригування)
Очікувана вартість
108 740 689,00 UAH
UA-2019-10-28-002502-b 7055b65fee5a4a929e15646b9bd036e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:31
Очікувана вартість: 108 740 689,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 543 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 543700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти субвенції з обласного бюджету, кошти субвенції з державного бюджету, кошти Державного фонду регіонального розвитку, кошти на реалізацію проектів за рахунок грантів міжнародної співпраці (ЄБРР, ЄІБ, USAID тощо), кошти обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, кошти благодійної допомоги (ГО «Фонд розвитку Маріуполя» тощо), кошти інших підприємств та організацій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Більш детально в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
умови розрахунків: 10%
оплата за фактом виконання робіт: 10%
передплата 30%: 0%
30 жовтня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 15:44
Протокол щодо внесення змін.pdf
30 жовтня 2019 15:44
Тендерна документація із змінами.doc
30 жовтня 2019 15:44
Технічне завдання.docx
28 жовтня 2019 17:28
Проект договору підряду СМР.docx
30 жовтня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 15:44
Протокол щодо внесення змін.pdf
30 жовтня 2019 15:44
Тендерна документація із змінами.doc
28 жовтня 2019 17:28
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2019 15:44
Технічне завдання.docx
28 жовтня 2019 17:28
Технічне завдання.docx
28 жовтня 2019 17:28
Проект договору підряду СМР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок розрахунків
Дата подання: 29 жовтня 2019 13:09
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:36
Відповідно до оголошення КП "Міське управління капітального будівництва": "Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (коригування)" на сайті prozorro № UA-2019-10-28-002502-b, а саме, розділу "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" Замовник здійснює розрахунок з підрядником на умовах післяоплати 100%. Проте відповідно до Проекту договору підряду СМР.docx, що завантажений Замовником описані інші умови здіснення розрахунків, а саме розділу IV. Порядок здійснення оплати, Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт. Інші розрахунки на підставі підписаних між Замовником та Підрядником довідок форми КБ-3, актів форми КБ-2в і рахунків, які надаються Підрядником не пізніше 20 числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 5% договірної ціни робіт провадиться Замовником протягом 10 робочих днів від дня підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року. Прошу повідомити актуальний порядок здіснення розрахунків між КП "Міське управління капітального будівництва" та переможцем закупівлі "Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (коригування)" № UA-2019-10-28-002502-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, типовою формою договору передбачений аванс в розмірі 30% від річного обсягу робіт, але в той же час, учасник має право скористатися неціновим критерієм з показником - умови оплати, який передбачає виконання робіт з авнсом або без авансу. У разі, якщо учасником буде застосований критерій виконання робіт без авансу, договір буде укладено з умовою оплати по факту виконаних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "СЕРВІСІНВЕСТБУД" 108 500 000,00
UAH з ПДВ
108 500 000,00
UAH з ПДВ
1 108 500 000 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА" 108 440 150,17
UAH з ПДВ
108 440 150,17
UAH з ПДВ
1 108 440 150.17 Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 08:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 08:17
лист погодження.PDF
13 листопада 2019 08:17
пропозиция.PDF
13 листопада 2019 08:17
св-во регистрации.PDF
13 листопада 2019 08:17
Протокол.PDF
13 листопада 2019 08:17
Опис.PDF
13 листопада 2019 08:17
Лицензия и додаток.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозвил 1649.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозвил 1395.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозввил 0512.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозввил 0511.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозввил 0507.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозввил 0506.PDF
13 листопада 2019 08:17
Дозввил 0505.PDF
13 листопада 2019 08:17
Довідка.PDF
13 листопада 2019 08:17
довидка облста 2.PDF
13 листопада 2019 08:17
довидка обл стат.PDF
13 листопада 2019 08:17
вытяг пдв.PDF
13 листопада 2019 08:17
выписка 2.PDF
13 листопада 2019 08:17
выписка.PDF

Публічні документи

22 листопада 2019 15:20
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:19
Довідка ДПС ТОВ БТК МІРА.pdf
19 листопада 2019 14:58
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:23
Електронний підпис
13 листопада 2019 11:19
Субпідрядники..pdf
13 листопада 2019 11:19
24.imd
13 листопада 2019 11:19
20.Банківська гарантія.zip
13 листопада 2019 11:19
18. Пропозиція.pdf
13 листопада 2019 11:19
16. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІСІНВЕСТБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
Переможець 108 440 150,17
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
108 440 150,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 10:51
Дод уг №14 від 01.07.21 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
05 липня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 09:44
Дод уг №13 від 17.05.21 до дог №209 2019.PDF зміни до договору
19 травня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:00
Дод уг №12 від 30.12.20 до дог №209 2019.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:40
План фінансування до ду №11.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:40
План фінансування до доп уг №11.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:40
Дод уг №11 від 28.12.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 15:52
Дод угода №10 від 27.07.20 до дог №209 2019.PDF зміни до договору
27 липня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 14:24
Дод угода №9 від 28.04.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 13:06
Дод угода №8 від 23.04.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 13:34
Дод угода №7 від 13.04.20 до дог №209 2019.PDF зміни до договору
13 квітня 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 10:37
Дод угода №6 від 19.03.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
19 березня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 14:46
Дод угода №5 від 13.03.20 до дог №209 2019.PDF зміни до договору
13 березня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 09:18
Додаткова угода №4 від 23.01.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
23 січня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 09:33
Додаткова угода №3 від 22.01.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
22 січня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 15:24
Додаткова угода №2 від 02.01.20 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
11 січня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 16:19
Додаткова угода №1 від 09.12.19 до дог №209 2019.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 15:27
Договірна ціна.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 13:01
Договір №209 2019 від 02.12.2019.PDF укладений
02 грудня 2019 12:59
План фінансування.pdf укладений
02 грудня 2019 12:59
Календарний графік.pdf укладений
02 грудня 2019 12:59
Договірна ціна.pdf укладений
02 грудня 2019 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна на роботи, що здійснюються в 2019-2020 роках
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка при складанні календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди з 02.01.2020 призупинити виконання робіт до настання сприятливих погодних умов
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з настанням сприятливих погодних умов, сторони дійшли згоди з 22.01.20 поновити виконання робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 34328023,62 грн
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 61630690,29 грн
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов договору, Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 11.9.10 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 61 630 690,29 грн
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов договору, сторони дійшли згоди, викласти п. 11.9.10 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.9.10 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 61 630 690,29 грн
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2020 році, визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 60 948 151,74 грн
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призупинення виконання робіт з 29.12.2020
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт за договором залишається призупиненим до отримання відкоригованої проектної документації та експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поновлення виконання робіт. Обсяг фінансування.
Номер договору про закупівлю: 209/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML