Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Римські штори з портьєрами у комплекті з карнізом
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-10-28-002191-b 1f81bf54863c4563b83284c3cf253432
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 17:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 17:21
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


7 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Римські штори з портьєрами у комплекті з карнізом (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39515100-6 — Штори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо роз"яснення
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:54
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:29
Доброго дня, у звязку з недостатньою кількістю інформації у технічних характеристиках по даному предмету закупівлі, у звязку з чим неможливо зробити повний розрахунок прошу: 1. Надати кількість вікон з точними розмірами на римські механізми. 2. Чи потрібні штори (якщо потрібні, вказати висоту виробу та необхідний метраж тканини) на карниз зазначений у тех характеристиках на Карниз TOP-LINE (або аналог) довжиною 3,65 м. також прошу уточнинити чи є даний карниз цільним виробом довжиною 3,56 м або це складова довжина на декількі вікон (якщо так, прошу вказати розміри вікон). 3. Стельовий карниз 10м.- мається на увазі цільним нерозривним метражем в комплекті зі шторами на 1 вікно? прошу вказати кількість вікон. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації вказані всі технічні характеристики та вимоги до предмета закупівлі з дотриманням вимог частини 3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". В розділі розміри Додатку 1 "Технічних вимог", вказана висота та ширина виробів, а також їх кількість. Всі розміри надані для готових виробів. Карниз довжиною 3,65 м. є цільним виробом. Стельовий карниз 10 м. складається з трьох карнізів та з'єднувачів. Загальна кількість вікон - 12.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-28-002191-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 07 листопада 2019 13:02
КОРРУПЦІЯ
Пані Замовнику!! Майте совість!! Ваш протокол не відповідає дійсності. А саме:
всі гарантійні, листи, згоди -Є У ПРОПОЗИЦІІ ФОП КУТЕНКОВА ОО!!!
А ДЕЯКІ НАВІТЬ У ВАС У ТД НЕ ВКАЗАНІ!!
МИ ЗВЕРТАЄМОСЬ ДО ОРГАНІВ
ЧЕКАЙТЕ. НЕ ДО АМКУ, А ДО ОРГАНІВ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 16:28
Шановний Учасник!
На Вашу вимогу від 07.11.19 «Щодо оскарження визначення переможця» повідомляємо.
Відповідно до пункту 3 статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Крім, того, цінова пропозиція та технічні, якісні характеристики до товару не відповідають умовам тендерної документації, а саме не містять інформації щодо карнизів, які мають бути у комплекті до римських штор з портьєрами.
Номер вимоги: UA-2019-10-28-002191-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 07 листопада 2019 19:10
зАМОВНИК НЕ КОМПЕТЕНТЕН
Додаток 7
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК

1. Копія статуту або іншого установчого документу (за наявності). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
3. Копія паспорту.
4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності).
5. Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності).
6. Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами Договору .
7. Довідка/інформація у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
8. Довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
9. Довідка/інформація у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
10.Окремо учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України
11. Довідка/інформація у довільній формі про те, що продукція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно додатку № 1 (технічна специфікація) до документації.
12. Довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник має матеріально – технічну базу на своєму балансі для швидкого усунення недоліків (з переліком обладнання).
13. Цінова пропозиція за формою, вказаною у Додатку 2.
Примітки:
а) вся інформація та документи, повинні бути на фірмовому бланку та засвідчені підписом керівника та печаткою підприємства (за наявності використання), от скановані в форматі pdf.
ДЕ НАПИСАНО, ЩО ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ДОДАНІ ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ?
АДЖЕ ЦЕ-ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ, І, ЯКЩО зАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ ТЕРМІНУ ПОДАЧІ, ТО УЧАСНИК МАЄ 1 ДОБУ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ ДОКУМЕНТІВ.
ОЗНАЙОМТЕСЬ З ІНСТРУКЦІЄЮ ПОДАННЯ ДОПОРОГОВИХ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 09:58
Шановний Учасник!
На Вашу вимогу від 07.11.19 «Щодо оскарження визначення переможця» повідомляємо.
При прийнятті рішень тендерний комітет Інспекції з питань контролю за паркуванням керується Законом України №922 «Про публічні закупівлі».
Розглянувши документи Учасника, виявлено невідповідність тендерній документації, а саме:
1. Умовами тендерної документації передбачено закупівлю римських штор з портьєрами у комплекті з карнизом та остаточна цінова пропозиція також повинна відповідати умовам тендерної документації. Але, Ваша тендерна пропозиція взагалі не містить інформації щодо карнизів, які мають бути у комплекті до римських штор з портьєрами та її ціна включає тільки римські штори та портьєри, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Також, умовами тендерної документації передбачено надання довідки/інформації у довільній формі про те, що учасник має матеріально – технічну базу на своєму балансі для швидкого усунення недоліків з переліком обладнання. Ваша довідка містить інформацію щодо пошивочного цеху, цеху зберігання товару, салону-магазину та власного автотранспорту, яка не має ніякого відношення до переліку обладнання.
3. Відповідно до ст.15 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 7 Оголошення про проведення закупівлі – «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що подаються Учасниками, у складі своєї пропозиції торгів складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою відповідною перекладацькою організацією». Сертифікати надані Вами в тендерній пропозиції не відповідають умовам ТД.

Крім того, повідомляємо, що переможцем були надані всі документи, що вимагалися тендерною документацією. Вами не було наведено жодних підстав щодо оскарження рішення про визначення переможця, а отже підстав для скасування рішення про визначення переможця немає.

Номер вимоги: UA-2019-10-28-002191-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 07 листопада 2019 19:14
ЛІКБЕЗ
ОЗНАЙОМТЕСЬ ТА ВІДМІНІТЬ РІШЕННЯ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 09:58
Шановний Учасник!
На Вашу вимогу від 07.11.19 «Щодо оскарження визначення переможця» повідомляємо.
При прийнятті рішень тендерний комітет Інспекції з питань контролю за паркуванням керується Законом України №922 «Про публічні закупівлі».
Розглянувши документи Учасника, виявлено невідповідність тендерній документації, а саме:
1. Умовами тендерної документації передбачено закупівлю римських штор з портьєрами у комплекті з карнизом та остаточна цінова пропозиція також повинна відповідати умовам тендерної документації. Але, Ваша тендерна пропозиція взагалі не містить інформації щодо карнизів, які мають бути у комплекті до римських штор з портьєрами та її ціна включає тільки римські штори та портьєри, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Також, умовами тендерної документації передбачено надання довідки/інформації у довільній формі про те, що учасник має матеріально – технічну базу на своєму балансі для швидкого усунення недоліків з переліком обладнання. Ваша довідка містить інформацію щодо пошивочного цеху, цеху зберігання товару, салону-магазину та власного автотранспорту, яка не має ніякого відношення до переліку обладнання.
3. Відповідно до ст.15 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 7 Оголошення про проведення закупівлі – «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що подаються Учасниками, у складі своєї пропозиції торгів складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою відповідною перекладацькою організацією». Сертифікати надані Вами в тендерній пропозиції не відповідають умовам ТД.

Крім того, повідомляємо, що переможцем були надані всі документи, що вимагалися тендерною документацією. Вами не було наведено жодних підстав щодо оскарження рішення про визначення переможця, а отже підстав для скасування рішення про визначення переможця немає.

Номер вимоги: UA-2019-10-28-002191-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 07 листопада 2019 15:21
КОРРУПЦІЯ Пані Замовнику!! Майте совість!! Ваш протокол не відповідає дійсності. А саме: всі гарантійні, листи, згоди -Є У ПРОПОЗИЦІІ ФОП КУТЕНКОВА ОО!!! А ДЕЯКІ НАВІТЬ У ВАС У ТД НЕ ВКАЗАНІ!! МИ ЗВЕРТАЄМОСЬ ДО ОРГАНІВ ЧЕКАЙТЕ. НЕ ДО АМКУ, А ДО ОРГАНІВ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
КОРРУПЦИЯ
Пані Замовнику!! Майте совість!! Ваш протокол не відповідає дійсності. А саме:

всі гарантійні, листи, згоди -Є У ПРОПОЗИЦІІ ФОП КУТЕНКОВА ОО!!!

А ДЕЯКІ НАВІТЬ У ВАС У ТД НЕ ВКАЗАНІ!!

МИ ЗВЕРТАЄМОСЬ ДО ОРГАНІВ

ЧЕКАЙТЕ. НЕ ДО АМКУ, А ДО ОРГАНІВ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
Ваше рішення суперечить чинному законодавству. Тому питання піднімається до правозахисних органів, оскільки ми побачили відкриту коррупцію. За це треба відповідати згідно законодавства
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 листопада 2019 09:25
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 16:33
Шановний Учасник! На Вашу вимогу від 07.11.19 «Щодо оскарження визначення переможця» повідомляємо. Відповідно до пункту 3 статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Крім, того, цінова пропозиція та технічні, якісні характеристики до товару не відповідають умовам тендерної документації, а саме не містять інформації щодо карнизів, які мають бути у комплекті до римських штор з портьєрами.

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 19:14
НАКАЗ
07 листопада 2019 19:14
ДОПОРОГ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 27 000,00
UAH з ПДВ
25 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗВОЛІНСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА " 36 960,00
UAH з ПДВ
25 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ" 29 995,00
UAH з ПДВ
26 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 19:26
Електронний підпис
06 листопада 2019 19:22
сертиф рим
06 листопада 2019 19:22
сертиф
06 листопада 2019 19:21
санвисн карнизи
06 листопада 2019 19:07
сертиф карнизи і римські
06 листопада 2019 19:07
сертиф
06 листопада 2019 18:46
санвисн
06 листопада 2019 18:34
санвисн
06 листопада 2019 18:28
санвисн порт
06 листопада 2019 18:01
сертиф
06 листопада 2019 16:40
дов дилера
06 листопада 2019 16:34
дов мат-тех бази
06 листопада 2019 16:29
ТУ з карнизами
06 листопада 2019 16:25
проект договору
06 листопада 2019 16:22
ТУ
06 листопада 2019 16:18
гарант лист
06 листопада 2019 16:06
згода з договором
06 листопада 2019 15:51
дод5
06 листопада 2019 15:49
цп оновл
06 листопада 2019 15:46
цп
06 листопада 2019 15:19
гарант1
06 листопада 2019 15:15
гарант лист
06 листопада 2019 15:15
лист-згода даних
06 листопада 2019 14:38
захист довк
06 листопада 2019 14:38
САНКЦІІ
06 листопада 2019 14:38
оброб даних
05 листопада 2019 17:17
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:17
згода днепр.pdf
05 листопада 2019 17:17
ст 16_ 17 Кутенкова ОО.pdf
05 листопада 2019 17:17
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
05 листопада 2019 17:17
Контакт ФОП Кутенкова О.pdf
05 листопада 2019 17:17
ИНН Кутенкова ОО.jpg
05 листопада 2019 17:17
Витяг платника.jpg

Публічні документи

08 листопада 2019 09:29
Цінова пропозиція нова2.pdf
08 листопада 2019 09:29
Довідка про Статут.pdf
04 листопада 2019 15:19
Реквізити.pdf
04 листопада 2019 15:19
Порівняльна таблиця.pdf
04 листопада 2019 15:19
Лист виробника.pdf
04 листопада 2019 15:19
Договір та додаток1.pdf
04 листопада 2019 15:19
Довідка про Статут.pdf
04 листопада 2019 15:19
Довідка про ліцензії.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 10:35
19.jpg
05 листопада 2019 10:35
18.jpg
05 листопада 2019 10:35
17.jpg
05 листопада 2019 10:35
16.jpg
05 листопада 2019 10:35
15.jpg
05 листопада 2019 10:35
14.jpg
05 листопада 2019 10:35
13.jpg
05 листопада 2019 10:35
12.jpg
05 листопада 2019 10:35
11.jpg
05 листопада 2019 10:35
10.jpg
05 листопада 2019 10:35
9.jpg
05 листопада 2019 10:35
8.jpg
05 листопада 2019 10:35
7.jpg
05 листопада 2019 10:35
6.jpg
05 листопада 2019 10:35
5.jpg
05 листопада 2019 10:35
4.jpg
05 листопада 2019 10:35
3.jpg
05 листопада 2019 10:35
2.jpg
05 листопада 2019 10:35
1.jpg
05 листопада 2019 10:24
договыр проект.docx
05 листопада 2019 10:24
трудовой договор ст 2.jpg
05 листопада 2019 10:24
трудовой договор ст 1.jpg
05 листопада 2019 10:24
св платника податку.jpg
05 листопада 2019 10:24
св ЄДРПОУ.jpg
05 листопада 2019 10:24
картка обліку.jpg
05 листопада 2019 10:24
довіідка персонал.jpg
05 листопада 2019 10:24
IMG_8562.jpg
05 листопада 2019 10:24
прописка та ІНН.jpg
05 листопада 2019 10:24
паспорт 6-7.jpg
05 листопада 2019 10:24
паспорт 4-5.jpg
05 листопада 2019 10:24
паспорт 2-3.jpg
05 листопада 2019 10:24
паспорт 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ФОП "ЗВОЛІНСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА "

ФОП "ЦИБУЛІН ТАРАС ПРОКОПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 25 480,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 09:34
ФОП "ЗВОЛІНСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА "
#2356310946
Рішення скасоване 25 490,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 09:25
ФОП "ЗВОЛІНСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА "
#2356310946
Переможець 25 490,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:18

Документи

07 листопада 2019 09:34
Електронний підпис
07 листопада 2019 09:33
Протокол відхилення.pdf

Документи

07 листопада 2019 09:36
Електронний підпис
07 листопада 2019 09:36
Протокол переможця.pdf

Документи

11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
11 листопада 2019 11:17
Протокол переможця 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗВОЛІНСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА "
#2356310946
25 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
11 листопада 2019 11:17
Протокол переможця 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:36
Договір.pdf укладений
19 листопада 2019 15:32