Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій території Долобецького острова у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2019-10-28-001876-c f73491f971dd4ddfb87ddd076b81ef75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігур Леся Олександрівна

380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
380442216071
kyiv.rozvytoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:24
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій території Долобецького острова у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Актів здачі-приймання виконаних робіт Замовником. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 22:39
додаток 4.docx
28 жовтня 2019 22:39
ТД.docx
28 жовтня 2019 22:39
додаток 5.docx
28 жовтня 2019 22:39
додаток 2.docx
28 жовтня 2019 22:39
додаток 3.docx
28 жовтня 2019 22:39
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання робіт
Дата подання: 29 жовтня 2019 13:29
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 22:32
Згідно тендерної документації Додатка 3 Проект договору 5.2.4. Після отримання від Замовника листа-повідомлення про затвердження проектної документації стадії «Проект» Виконавець ініціює та супроводжує проведення державної експертизи проектної документації до отримання позитивного Експертного звіту експертизи проектної документації на стадії «Проект». Строк проходження експертизи один місяць. Договір після проведення аукціону згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з переможцем торгів можна буле укласти лише через 20 днів, одже приблизний час підписання договору 3 грудня 2019 року. Виходячи з вище наведеного на виконання проектних робіт або проходження експертизи часу не залишається, так як строк дії договору до 31.12.2019р. Вимагаємо змінити умови договору зі збільшенням строку дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи регулюється Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (надалі – Порядок). Відповідно до пункту 14 Порядку строк проведення експертизи не повинен перевищувати:
- для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів;
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів;
Вищезазначене свідчить, що 30 календарних днів це максимальний строк для проведення експертизи проекту, тобто можливе проведення експертизи у більш коротші терміни.
Щодо укладення договору з переможцем, то відповідно до відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вищезазначене свідчить, що Замовник має право укласти договір про закупівлю через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
З огляду на вищезазначене, вказаний строк у тендерній документації для виконання робіт є достатнім та обґрунтованим.
Більше того, весь обсяг бюджетного фінансування на дану закупівлю, передбачений для реалізації виключно до кінця 2019 року, що виключає для Замовника можливість продовження строку виконання робіт на 2020 рік, а тому вимоги щодо строку виконання робіт Замовник залишає без змін.
Термін виконання робіт
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:07
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:04
Згідно Додатка 2 тендерної документації Завдання на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій території Долобецького острова у Дніпровському районі» п. 8. Інженерні вишукування - Топогеодезична зйомка ділянки в межах проектування в масштабі 1:500, детальні інженерно-геологічні, інженерно-гідрологічні вишукування виконуються за рахунок Замовника. Матеріали вишукувань на паперовому та електронному носіях (формат *.dwg) в одному примірнику проектувальник має передати Замовнику. Виконання усіх інженерних вишукувань, які вимагаються у завданні займе час не менше 15 днів. Якщо додати час на розробку проекту, проходження еспертизи та час на розробку робочої документації, то жоден учасник не зможе виконати всі ці роботи за один місяць, якщо лише у цього учасника вже є всі виконані роботи та розроблена проектна документація. Вимагаємо змінити умови договору зі збільшенням строку дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, зокрема Додатком 2 Завдання на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій території Долобецького острова у Дніпровському районі» не передбачено проведення інженерних вишукувань, що входять до обсягу робіт та підлягають виконанню Учасником-переможцем.
Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що топогеодезична зйомка ділянки в межах проектування в масштабі 1:500, детальні інженерно-геологічні, інженерно-гідрологічні вишукування виконуються за рахунок Замовника. 03 жовтня 2019 року Замовником було оприлюднено оголошення UA-2019-10-03-001205-c про проведення допорогової закупівлі по предмету код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Роботи з виконання інженерно-геодезичних вишукувань зі складанням топографічних планів в масштабі 1:500 та нанесенням червоних ліній по об’єкту: «Благоустрій Долобецького острову в Дніпровському районі»). Тобто проведення інженерних вишукувань не входить до предмету даної закупівлі, а тому немає необхідності у продовженні строку для виконання робіт.
З огляду на вищезазначене, вказаний строк у тендерній документації для виконання робіт є достатнім та обґрунтованим, а тому вимоги щодо строку виконання робіт Замовник залишає без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000094 ● 3749067a93934860a6d040deaac57a59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
72 UA-2019-10-28-001876-c 28.10.209 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, зазначаємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Пункти 2, 3 частини першої статті 17 Закону стосуються даних, які містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до пункту 14 Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація: 1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення: прізвище, ім’я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення; 2) про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру: найменування; юридична адреса, код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; склад корупційного правопорушення, у зв’язку з вчиненням якого застосовано заходи кримінально-правового характеру; вид застосованих заходів кримінально-правового характеру. Тобто, внесення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також факт притягнення будь-якої фізичної особи до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення є у цілодобовому відкритому доступі за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Вищезазначене свідчить, що оскільки пункти 2, 3 частини першої статті 17 Закону стосуються даних, які містяться у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до яких є вільним, а саме у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, то керуючись частиною 3 статті 17 Закону, Замовником не встановлювалась вимога у тендерній документації щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону. Тому, вважаємо, що вимоги тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій території Долобецького острова у Дніпровському районі») відповідають Закону у повному обсязі, що свідчить про відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель в даній частині. Щодо порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю, а саме укладення договору про закупівлю від 03.12.2019 № 03/12/19 на умовах, які відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця Приватного підприємства «Макропроект», зазначаємо наступне. Під час оприлюднення договору про закупівлю від 03.12.2019 № 03/12/19, Замовником помилково було завантажено Завдання на розробку проектно-кошторисної документації (Додаток № 3) не у відповідності до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця Приватного підприємства «Макропроект», що підтверджується тим, що у пункті 3 завантаженого технічного завдання вказаний зовсім інший Замовник – Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд», підстави для проектування та стадійність. На усунення даного порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 24.12.2019 року було укладено додаткову угоду№ 1 до договору № 03/12/19 про виконання робіт від 03.12.2019 року та опубліковано відповідні зміни до договору на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Вищезазначене свідчить, що Замовником усунуто порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю належним чином, що є підставою для підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, керуючись частиною 9 статті 7-1 Закону.

2019-12-24 09:54:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 900 003,62
UAH з ПДВ
3 900 003,62
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" 4 098 600,00
UAH з ПДВ
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 22:27
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:02
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:00
Установчі.pdf
12 листопада 2019 17:59
Технічне завдвння.pdf
12 листопада 2019 17:59
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:59
Працівники.pdf
12 листопада 2019 17:59
МТБ.pdf
12 листопада 2019 17:59
Ліцензія.zip
12 листопада 2019 17:59
кошторисс.rar
12 листопада 2019 17:59
Довідки.pdf
12 листопада 2019 17:59
Довідка покриття.pdf
12 листопада 2019 17:59
Гарантия 7275.zip
12 листопада 2019 17:59
Аналогічні договори.pdf
12 листопада 2019 17:59
1 Кошторис.pdf
12 листопада 2019 17:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 12:39
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:38
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:38
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:12
Підписаний_Dover_Kovalenko_5669_k_o.pdf
11 листопада 2019 12:12
Підписаний_GarLIST 9024.pdf
11 листопада 2019 12:12
45. Паспорт.pdf
11 листопада 2019 12:12
42-1. Заповнений проект.pdf
11 листопада 2019 12:12
43. Лист-згода про зміну.pdf
11 листопада 2019 12:12
40. Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2019 12:12
48. Лист-підтвердження.pdf
11 листопада 2019 12:12
41. Гарантійний лист договір.pdf
11 листопада 2019 12:12
34. Лист субпідрядні.pdf
11 листопада 2019 12:12
39. Довідка про економічні.pdf
11 листопада 2019 12:12
35. Згода з умовами.pdf
11 листопада 2019 12:12
26. Довідка антиконкурентні.pdf
11 листопада 2019 12:12
30. Лист-гарантія переможець.pdf
11 листопада 2019 12:12
27. Довідка про судимість.pdf
11 листопада 2019 12:12
28. Довідка бенефіціарний.pdf
11 листопада 2019 12:12
31. Довідка про актуальність.pdf
11 листопада 2019 12:12
5. Статут МАКРОПРОЕКТ.pdf
11 листопада 2019 12:12
7. Відомості про учасника.PDF
11 листопада 2019 12:12
6. Довідка обмежувальних.pdf
11 листопада 2019 12:12
8. Довідка зразки.pdf
11 листопада 2019 12:12
1. Повноваження директора.pdf
11 листопада 2019 12:12
9. Лист-згода проект.pdf
11 листопада 2019 12:12
2. Довідка про уповноважену.pdf
11 листопада 2019 12:12
13. Лист пропозиція.pdf
11 листопада 2019 12:12
49. Згода Додаток № 2.pdf
11 листопада 2019 12:12
32-3. Зведений кошторис.pdf
11 листопада 2019 12:12
32-1. Кошторис № 1.pdf
11 листопада 2019 12:12
32-2. Кошторис № 2.pdf
11 листопада 2019 12:12
32. Договірна ціна.pdf
11 листопада 2019 12:12
23. Генплан.pdf
11 листопада 2019 12:12
15. Договір оренди.pdf
11 листопада 2019 12:12
21. Аналогічний договір.pdf
11 листопада 2019 12:12
18-4. ЦПД інженер-кошторисник.pdf
11 листопада 2019 12:12
24. Відгук Романенко Д.С..PDF
11 листопада 2019 12:12
25. Експертний звіт.pdf
11 листопада 2019 12:12
18-1. Накази Барвінко.pdf
11 листопада 2019 12:12
18-2. ЦПД Онищенко.pdf
11 листопада 2019 12:12
20. Довідка про аналогічний.pdf
11 листопада 2019 12:12
18-3. ЦПД Мутилін.pdf
11 листопада 2019 12:12
17. Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2019 12:12
14. Довідка про МТБ.pdf
11 листопада 2019 12:12
3. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 3 900 003,62
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:56
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"
#33693674
Переможець 4 098 600,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ"
#33693674
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:30
ДУ 1 03-12-19.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 23:05
Договір 03-12-19.PDF укладений
03 грудня 2019 23:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки (опечатки)
Номер договору про закупівлю: 03/12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 098 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 683 100,00 UAH)