Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-10-28-001791-b ● 1b63cd408aab479c9b765eaa7659dda9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю" |
Код ЄДРПОУ: | 03341763 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Мечнікова, б.6 |
Контактна особа: |
Єлізар'єв Юрій +380567452677 eyd2911@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 26 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій Canon imageRUNNER 2206IF
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Мечникова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 жовтня 2019
—
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 15:24 |
ОГОЛОШЕННЯ принтер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:37
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Марка та модель вказана в оголошенні до закупівлі.
Пропозиції будуть розглядатися незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ або не є платником ПДВ.
Пропозиції будуть розглядатися незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ або не є платником ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
24 336,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 85.pdf | укладений |
11 листопада 2019 10:17
|