Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо (2 лоти)
Fuel (2 lots)
Очікувана вартість
20 624 000,00 UAH
UA-2019-10-28-001674-c 8fb4558b45ab4c6495abbe1aa101fad8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Вебсайт: http://www.mvk.org.ua
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Додаткові контактні особи: Яценко Ольга Олександрівна
+380960688058
yatsenko.o@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Mariupol Industrial management of water and sewage
National ID: 03361508
Contact point: Yatsenko Olga Aleksandrovna
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Additional contacts: Yatsenko Olʹha Oleksandrivna
+380960688058
yatsenko.o@mvk.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:30
Очікувана вартість: 20 624 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 жовтня 2019 17:26
Enquiries until: 18 листопада 2019 17:30
Complaints submission until: до 24 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2019 17:30

Information

Estimated total value: 20 624 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement

Тендерна документація

15 листопада 2019 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 08:10
10630.pdf
15 листопада 2019 08:10
ДОДАТОК 4 Проект договору новая редакція.docx
29 жовтня 2019 16:19
10617.pdf
28 жовтня 2019 17:26
тех.спеціфікація.doc
28 жовтня 2019 17:26
Тендерна документація - паливо.odt
28 жовтня 2019 17:26
Технічне завдання 2020.doc
15 листопада 2019 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 08:10
10630.pdf
15 листопада 2019 08:10
ДОДАТОК 4 Проект договору новая редакція.docx
28 жовтня 2019 17:26
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
29 жовтня 2019 16:19
10617.pdf
28 жовтня 2019 17:26
тех.спеціфікація.doc
28 жовтня 2019 17:26
Тендерна документація - паливо.odt
28 жовтня 2019 17:26
Технічне завдання 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техзавдання
Дата подання: 29 жовтня 2019 08:44
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 19:05
Технічне завдання тендерної документації повністю дублює технічне завдання іншого підприємства (закупівля UA-2019-10-23-001254-b) щодо розташування АЗС не далі 4 км від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18) та не враховує дійсні потреби підприємства та специфіку діяльності.КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" як Замовник, що піклується про ліквідацію аварійних ситуацій в місті Маріуполь, має ділянки у всіх районах міста для ліквідації аварійних ситуацій, та основний транспорт розташовано зовсім за іншими адресами у місті, ніж вказано у Технічному завданні. Вважаємо, що технічне завдання, а отже й умови Тендерної Документації, порушують наступні принципи публічних закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників. Пропонуємо привести у відповідність Технічне завдання з дійсними потребами Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 3 частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Безумовно, для скорочення витрат на логістику та для мінімізації холостого пробігу, розташування АЗС на мінімальної відстані від підприємства має величезне значення. Зважаючи на те, що середня кількість аварійної, спеціалізованої, тракторної та іншої техніки, яка щоденно працює на лінії, перевищує 100 одиниць, економія від мінімізації холостого пробігу є дуже важливим аргументом для цієї вимоги Замовника. Також, ця економія має безпосередній вплив на формування тарифу на централізоване водопосточання для мешканців міста та на недопущення його підвищення. У 2020 році техніка КП "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" наймовірне буде розташована за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18. Відповідно, вимога щодо наявності АЗС на відстані по автомобільним дорогам не більш ніж чотири кілометра від місцезнаходження Замовника є обгрунтованою та не може бути дискримінаційною.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:07
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:39
Шановний Замовнику. Вимогами Додатку 1, пункту.3 передбачене надання аналогічних договорів за період 2015-2018 р. Аналогічні договори мають бути укладені окремо в кожному році, чи в будь-якому році з визначеного періоду?
Відповідь: Будь-якому році з визначеного періоду
Техзавдання 2
Дата подання: 04 листопада 2019 09:00
Дата відповіді: 05 листопада 2019 17:13
Шановний Замовнику! У зв'язку з " наймовірним" розташуванням техніки у 2020 році за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18 з ціллю " наймовірної" економії від мінімізації холостого пробігу та " наймовірного" недопущення підвищення тарифу на централізоване водопосточання для мешканців міста, пропонуємо вимогу у технічному завданні щодо розташування найближчої АЗС викласти у наступній редакції: "... одна з яких по автомобільним дорогам " наймовірно" повинна розташовуватися не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника ("наймовірно" Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18), що " наймовірно" призначена для ліквідації аварійних ситуацій в місті Маріуполь (надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС)... "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога в технічному завданні щодо розташування АЗС цілком обгрунтована та зрозуміла. Дякуємо за Вашу пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 18 листопада 2019 13:32
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» затверджено тендерну документацію та опубліковано закупівлю : код за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Нафта і дистиляти), Дизельне паливо (зимове/літнє) - 500 000 літрів, бензин А-92 – 200 000 літрів, бензин А-95 – 50 000 літрів, яка розміщена за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-28-001674-c
Вважаємо, що умови закупівлі встановлені у Тендерній документації є дискримінаційними та виступають інструментом для обмеження чесної конкуренції для можливості прийняти участь багатьом учасникам ринку у вказаній закупівлі та повинні бути змінені виходячи з наступного.
Відповідно до умов «Технічного завдання», що є додатком № 3 до умов тендерної документації замовник у п. 2.1. вимагає перелік АЗС (своїх та/або) партнерів у м. Маріуполь та у п. 2.2. зазначає, що одна з таких АЗС повинна розташовуватися не далі 4 км. від місцезнаходження замовника за адресою: м. Маріуполь, вул. Набережна, 18 (тобто застосовує так званий критерій віддаленості не більше 4 км).
Данна вимога є дискримінаційною та такою, що складена під конкретного учасника торгів ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ПП «ОККО Контракт», яка вже неодноразово приймали участь у парі по аналогічним вимогам.
З інформації, яка наявна у відкритих джерелах відомо, що ТОВ «Параллель-ЛТД» має поблизу адреси місцезнаходження замовника 6 АЗС, які розташовані за наступними адресами та містять наступні відстані:
1) Флотська 212 – 9,6 км.
2) Макаренка Мазая, 8- 6,6 км.
3) Голубенка 1 – 1,7 км.
4) Олімпійська77а – 6,6 км.
5) Металургів 108 – 4,4 км.
6) Карпова 12 – 9,3 км
Тобто АЗС, яка розташована по вулиці Голубенка на відстані 1,7 км. дає змогу підтвердити свій кваліфікаційний критерій відповідно до технічного завдання.
Найближче за відстанню, проте не відповідаючий вимогам розташований конкурент ПП «ОККО Контракт» має АЗС по наступним адресам:
1) Пр.Єдності,107 – 4,2 км.
2) Карпінського 65 – 7,9 км.
3) Громова, 15 - 9,5 км.
4) Бахчиваджи, 100 – 9,9 км.
5) Ушакова, 12 – 12,6 км.
6) Купріна, 32 – 9,2 км.

Крім того, ми, ТОВ «Надежда Ритейл 2017» також здійснюємо господарську діяльність за адресами з наступними відстанями до АЗС:
1) Купріна,36 - 8,4 км
2) Карпінського, 51 - 6,9 км
3) Тагангрозька, 1185а - 5,6 км
4) Флотская,178 - 9,6 км

Також по м. Маріуполю і інші суб’єкти господарювання маються АЗС, такі як :Glusko: WOG, Sokar, але не на відстані 4 км, а на відстані до 10 км.
Вважаємо, що відстань 4 км від адреси, за якою є місцезнаходження Замовника є дискримінаційною, по відношенню до ТОВ «Надежда Ритейл 2017» та інших суб’єктів господарювання та направленою на те, щоб у процедурі закупівлі мали змогу взяти лише ТОВ «Паралель-М ЛТД» та ПП «ОККО Контракт».

Якщо проаналізувати минулі публічні закупівлі Замовника за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-28-001674-c , то варто зазначити, що вимога про наявність АЗС за 4 км. в березні 2019 року була відсутня, що в свою чергу дало змогу прийняти участь у процедурі закупівлі більшій кількості учасників, що свідчить про те, що вказана вимога є штучною, яка не має під собою логічного пояснення, оскільки направленість діяльності КП «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» не змінилося та вказана вимога має на меті лише обмеження чесної конкуренції.
Ба більше, в минулій аналогічній закупівлі була вимога щодо місце постачання - Наявність заправок по всій Україні, а також райони м. Маріуполя (Центральний р-н, Кальміуський р-н, Приморський р-н, Лівобережний р-н)); смт. Мангуш; смт. Нікольське; смт. Ялта, що дало змогу прийняти у ній аж 4 учасникам.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації, а саме до умов «Технічного завдання», що є додатком № 3 а саме у п. 2.2. виклавши їх у наступній редакції: що одна з таких АЗС повинна розташовуватися не далі 10 км. від місцезнаходження замовника за адресою: м. Маріуполь, вул. Набережна, 18.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 19:28
Шановний потенційний Учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що умова тендерної документації, викладена у п. 2.2. «Технічного завдання», що є додатком № 3 Тендерної документації, щодо необхідності надання Дислокації АЗС із зазначенням їх місцезнаходження за предметом закупівлі, в м. Маріуполь, Донецька обл., перелік яких надає Учасник, одна з яких по автомобільним дорогам повинна розташовуватися не далі 4 км від місцезнаходження Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18), є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною.
Вказана вимога не підлягає задоволенню, з огляду на наступне:
- умова щодо відстані однієї з АЗС Учасника не далі 4 км від місцезнаходження Замовника обґрунтована в першу чергу економічною доцільністю, тобто дана умова встановлена з метою скорочення витрат на логістику та для мінімізації холостого пробігу транспорту підприємства. Збільшення умови розташування АЗС Учасника до 10 км призведе до збільшення витрат на паливо (у зв’язку зі збільшенням холостого пробігу) підприємством, що у свою чергу призведе до збільшення тарифу на надання послуг з водопостачання та водовідведення в місті Маріуполі. Оскільки КП «МВУ ВКГ» є відповідальним підприємством, діє в інтересах громади м. Маріуполь (а необґрунтоване збільшення тарифу суперечить інтересам громади) та робить усе від себе залежне, щоб зменшити витрати на надання вищезазначених послуг, вказана вимога не може бути дискримінаційною та, відповідно, задовільнена. Також, під цю категорію підпадають декілька АЗС, не тільки ПП «ОККО Контракт» та ТОВ «Параллель-ЛТД».
Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 11 грудня 2019 20:14
Щодо дискваліфікації
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Просимо надати відповідь щодо причини невідповідності пропозиції ТОВ МАРГАЗ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:12
Доброго дня! Згідно Вашої вимоги надаємо на розгляд протокол засідання тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 11 грудня 2019 20:14
Щодо дискваліфікації
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Просимо надати відповідь щодо причини невідповідності пропозиції ТОВ МАРГАЗ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:11
Доброго дня! Згідно Вашої вимоги надаємо на розгляд протокол засідання тендерного комітету.

Документи подані скаржником

Документи

13 грудня 2019 13:12
Протокол

Документи

13 грудня 2019 13:11
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-28-001674-c.b5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 16 грудня 2019 17:14
Щодо оскарження результатів прекваліфікації
Скарга щодо оскарження результатів прекваліфікації. 11.12.2019 року Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" (далі - Замовник) дискваліфікував пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» (далі – Суб’єкт оскарження), надавши в електронній системі інформацію щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Аргументація щодо невідповідності пропозиції ТОВ «МАРГАЗ» була відсутня. Ознайомившись з причиною дискваліфікації, 11.12.19р. Суб’єкт оскарження оприлюднив вимогу Замовнику щодо оскарження результатів прекваліфікації, згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Суб’єкт оскарження вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Тип вимоги: Оскарження результатів прекваліфікації Ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b3 13.12.19р. Замовник надав відповідь на вимогу шляхом завантаження до системи Протоколу № 10657 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів в виконанні вимог тендерної документації з закупівлі, за яким члени тендерного комітету вирішили: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАРГАЗ»». Вищевказаний висновок членів тендерного комітету був зроблений з наступним посиланням: 1) частина 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі” — не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 17 цього Закону, а саме: учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). В складі тендерної пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" було надано баланс (звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019p., згідно якого підприємство має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). Згідно частині 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"... ”Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів)”. Згідно частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» установлено наступні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерною документацією Замовника також встановлено вище визначені кваліфікаційні критерії, згідно ст16 Закону. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям на сторінках 3-55, 63-82, 132-137 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. У Тендерній документації Замовника у розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» - вимагалось надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності цим вимогам на сторінках 89-90 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. Крім тог, Суб’єктом оскарження надано Баланс станом на 30.09.2019р. виключно з ціллю підтвердження не перевищення вартості майна, робіт або послуг - 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Що стосується кредиторської заборгованості за ст. 1620 Балансу Суб’єкта оскарження - ця стаття відображає заборгованість підприємства за всіма видами платежів до бюджету, які нараховані у звітному періоді та підлягають сплаті за строком, який настає у наступному звітному періоді, згідно з діючим законодавством. Відображена у ст. 1620 Балансу станом на 30.09.2019р. сума поточної кредиторської заборгованості з нарахованого податку на прибуток, ПДФО, військового збору сплачена у встановлений законодавством термін на не є простроченою. Інформація щодо заборгованості із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів) може бути перевірена у відкритих реєстрах (додається) та підтверджується довідкою про відсутність заборгованості з податків, зборів платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Тобто, Суб’єкт оскарження відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, причини для відхилення за ст.. 17 Закону – відсутні, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2) пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі” - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 2.1. в складі пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" відсутня інформація про походження товару, виробника товару, що не відповідає п. 2.1.3 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документаціі. Додаток 3 до Тендерної документації Замовника не містить жодних вимог щодо форми надання інформації або якоїсь окремої довідки про походження товару, виробника товару. Інформація щодо походження товару, виробника товару міститься на сторінках 86-87 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження (Сертифікати відповідності та паспорти якості), а саме: Походження Товару – Україна Виробник Товару – ПАТ «УКРТАТНАФТА» Отже, Суб’єкт оскарження надав інформацію щодо походження товару, виробника товару, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.2. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару, а саме: Дизельне паливо (зимове/літне), бензин A-92 та бензин A-95 (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 38-0097 від 24 січня 2018p., укладений між ТОВ “ЛІВАЙН ТОРГ” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.10.2 вище вказаного договору...”Даний договір діє до 31 грудня 2018p. У випадку, якщо жодна із сторін письмово, не виявила бажання припинити його дію, даний договір вважасться пролонгованим на наступний рік i на тих же умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір є дійсним, оскільки не має підтвердження іншої сторони щодо договірних відносин. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду; Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінках 63, 76-78 Тендерної пропозиції. У Тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо форми підтвердження наявності АЗС, тому Суб’єктом оскарження у Тендерній пропозиції було надано діючі партнерські договори. Щодо дії Договору № 38-0097 від 24 січня 2018p., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ другої Сторони), що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.3. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання довідки у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18) (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 05/03 від 05.03.2019p., укладений між ТОВ “ПАЛИВНА КОМПАНІЯ “ПІТ-ЛЕЙН” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.9.1 вище вказаного договору...” Цей договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019p., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.” Також згідно п.9.2 вказаного договору... “ У випадку, коли жодна із Сторін не заявила про бажання розірвати цей Договір за 7 днів до закінчення терміну його дії, дія Договору автоматично подовжується на кожен наступний рік на тих самих умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір с дійсним, оскільки не має підтвердження (лист, довідка, тощо (будь-який інший документ другої Сторони, що підтверджує наявніть договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020році. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінці 63 Тендерної пропозиції. Щодо дії Договору № 05/03 від 05.03.2019p.,., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження щодо договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ) за підписом другої Сторони, що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18), як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що дискваліфікація Суб’єкта оскарження порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права Суб’єкта оскарження, оскільки пропозиція Суб’єкта оскарження відповідає вимогам тендерної документації. Проте, тендерні пропозиції інших учасників, пропозиції яких було визнано такими, що відповідають умовам тендерної документації за Протоколом №10656 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів на виконання вимог тендерної документації з закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації. 1. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" (далі – Учасник № 1) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). У складі пропозиції Учасника № 1 надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (№ 1 від 21.11.2019 року), в який міститься інформація щодо наявності трьох АЗС у м.Маріуполь, проте кожна з них, згідно з картографічним підтвердженням (додається), находиться далі 4 км від місцезнаходження стоянки Транспорта Замовника: м. Маріуполь, вул. Карпінського,71 – відстань 6 км м.Маріуполь, вул. Купріна, буд. 60 - відстань 8,5 км м.Маріуполь, вул. Мазая Макара, 45 - відстань 5,4 км Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження наявності АЗС, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації, видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником №1 надано: - Договір поставки товарів № 108 від 27 червня 2019р. з ТОВ ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ ; - Договір оренди об’єкта нерухомості № 001-03/2019/1 від 01 березня 2019 року з ТОВ РОМА ІНВЕСТ (оренда офісу). Вищеперелічені договори жодним чином не підтверджують право власності або оренду діючих виробничих приміщень. Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає умовам тендерної документації. 2. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Параллель-М ЛТД" (далі – Учасник № 2) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо розташування АЗС Учасником №2 – надана(б/н від 13.11.2019), проте будь-яке документальне підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, на яких буде здійснюватися видача товару, відсутнє. Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником № 2 надано: - Договір оренди нежилого приміщення № 5 від 22 січня 2019р. з ФОП Ізмайлов К.В. (оренда офісу) зі строком дії до 06.02.2020 року - Договір суборенди нерухомого майна № 21/03/17 від 21 березня 2017 року з ТОВ ХОРТИЦЯ ПАЛАС (суборенда офісу) зі строком дії до 31.12.2019 року. Вищеперелічені договори ж
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 18:17
Рішення від 19.12.2019 № 18934+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:17
рішення від 09.01.2020 № 379.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:19
Номер скарги: UA-2019-10-28-001674-c.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 16 грудня 2019 17:13
Щодо оскарження результатів прекваліфікації
Скарга щодо оскарження результатів прекваліфікації. 11.12.2019 року Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" (далі - Замовник) дискваліфікував пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» (далі – Суб’єкт оскарження), надавши в електронній системі інформацію про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. При цьому будь-яка аргументація щодо невідповідності пропозиції Суб’єкт оскарження була відсутня. Ознайомившись з причиною дискваліфікації, 11.12.19р. Суб’єкт оскарження оприлюднив вимогу Замовнику щодо оскарження результатів прекваліфікації, згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), оскільки Суб’єкт оскарження вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Тип вимоги: Оскарження результатів прекваліфікації Ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b2 13.12.19р. Замовник надав відповідь на вимогу шляхом завантаження до системи Протоколу № 10656 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів в виконанні вимог тендерної документації з закупівлі, за яким члени тендерного комітету вирішили: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАРГАЗ»». Вищевказаний висновок членів тендерного комітету був зроблений з наступним посиланням: 1) частина 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі” — не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 17 цього Закону, а саме: учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). В складі тендерної пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" було надано баланс (звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019p., згідно якого підприємство має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). Згідно частині 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"... ”Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів)”. Згідно частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» установлено наступні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерною документацією Замовника також встановлено вище визначені кваліфікаційні критерії, згідно ст16 Закону. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям на сторінках 3-55, 63-82, 132-137 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. У Тендерній документації Замовника у розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» - вимагалось надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності цим вимогам на сторінках 89-90 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. Крім тог, Суб’єктом оскарження надано Баланс станом на 30.09.2019р. виключно з ціллю підтвердження не перевищення вартості майна, робіт або послуг - 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Що стосується кредиторської заборгованості за ст. 1620 Балансу Суб’єкта оскарження - ця стаття відображає заборгованість підприємства за всіма видами платежів до бюджету, які нараховані у звітному періоді та підлягають сплаті за строком, який настає у наступному звітному періоді, згідно з діючим законодавством. Відображена у ст. 1620 Балансу станом на 30.09.2019р. сума поточної кредиторської заборгованості з нарахованого податку на прибуток, ПДФО, військового збору сплачена у встановлений законодавством термін на не є простроченою. Інформація щодо заборгованості із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів) може бути перевірена у відкритих реєстрах (додається) та підтверджується довідкою про відсутність заборгованості з податків, зборів платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Тобто, Суб’єкт оскарження відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, причини для відхилення за ст.. 17 Закону – відсутні, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2) пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі” - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 2.1. в складі пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" відсутня інформація про походження товару, виробника товару, що не відповідає п. 2.1.3 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документаціі. Додаток 3 до Тендерної документації Замовника не містить жодних вимог щодо форми надання інформації або якоїсь окремої довідки про походження товару, виробника товару. Інформація щодо походження товару, виробника товару міститься на сторінках 86-87 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження (Сертифікати відповідності та паспорти якості), а саме: Походження Товару – Україна Виробник Товару – ПАТ «УКРТАТНАФТА» Отже, Суб’єкт оскарження надав інформацію щодо походження товару, виробника товару, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.2. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару, а саме: Дизельне паливо (зимове/літне), бензин A-92 та бензин A-95 (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 38-0097 від 24 січня 2018p., укладений між ТОВ “ЛІВАЙН ТОРГ” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.10.2 вище вказаного договору...”Даний договір діє до 31 грудня 2018p. У випадку, якщо жодна із сторін письмово, не виявила бажання припинити його дію, даний договір вважасться пролонгованим на наступний рік i на тих же умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір є дійсним, оскільки не має підтвердження іншої сторони щодо договірних відносин. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду; Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінках 63, 76-78 Тендерної пропозиції. У Тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо форми підтвердження наявності АЗС, тому Суб’єктом оскарження у Тендерній пропозиції було надано діючі партнерські договори. Щодо дії Договору № 38-0097 від 24 січня 2018p., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ другої Сторони), що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.3. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання довідки у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18) (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 05/03 від 05.03.2019p., укладений між ТОВ “ПАЛИВНА КОМПАНІЯ “ПІТ-ЛЕЙН” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.9.1 вище вказаного договору...” Цей договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019p., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.” Також згідно п.9.2 вказаного договору... “ У випадку, коли жодна із Сторін не заявила про бажання розірвати цей Договір за 7 днів до закінчення терміну його дії, дія Договору автоматично подовжується на кожен наступний рік на тих самих умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір с дійсним, оскільки не має підтвердження (лист, довідка, тощо (будь-який інший документ другої Сторони, що підтверджує наявніть договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020році. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінці 63 Тендерної пропозиції. Щодо дії Договору № 05/03 від 05.03.2019p.,., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження щодо договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ) за підписом другої Сторони, що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18), як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що дискваліфікація Суб’єкта оскарження порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права Суб’єкта оскарження, оскільки пропозиція Суб’єкта оскарження відповідає вимогам тендерної документації. Проте, тендерні пропозиції інших учасників, пропозиції яких було визнано такими, що відповідають умовам тендерної документації за Протоколом №10656 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів на виконання вимог тендерної документації з закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації. 1. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" (далі – Учасник № 1) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). У складі пропозиції Учасника № 1 надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (№ 1 від 21.11.2019 року), в який міститься інформація щодо наявності трьох АЗС у м.Маріуполь, проте кожна з них, згідно з картографічним підтвердженням (додається), находиться далі 4 км від місцезнаходження стоянки Транспорта Замовника: м. Маріуполь, вул. Карпінського,71 – відстань 6 км м.Маріуполь, вул. Купріна, буд. 60 - відстань 8,5 км м.Маріуполь, вул. Мазая Макара, 45 - відстань 5,4 км Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження наявності АЗС, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації, видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником №1 надано: - Договір поставки товарів № 108 від 27 червня 2019р. з ТОВ ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ ; - Договір оренди об’єкта нерухомості № 001-03/2019/1 від 01 березня 2019 року з ТОВ РОМА ІНВЕСТ (оренда офісу). Вищеперелічені договори жодним чином не підтверджують право власності або оренду діючих виробничих приміщень. Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає умовам тендерної документації. 2. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Параллель-М ЛТД" (далі – Учасник № 2) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо розташування АЗС Учасником №2 – надана(б/н від 13.11.2019), проте будь-яке документальне підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, на яких буде здійснюватися видача товару, відсутнє. Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником № 2 надано: - Договір оренди нежилого приміщення № 5 від 22 січня 2019р. з ФОП Ізмайлов К.В. (оренда офісу) зі строком дії до 06.02.2020 року - Договір суборенди нерухомого майна № 21/03/17 від 21 березня 2017 року з ТОВ ХОРТИЦЯ ПАЛАС (суборенда офісу) зі строком дії до 31.12.2019 року. Вищеперелічені договори ж
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 18:34
рішення від 19.12.2019 № 18885 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:34
рішення від 09.01.2020 № 378.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:04

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 17:14
Скарга Лот 2.PDF
16 грудня 2019 17:14
ЛОТ 2.PDF

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 17:12
Скарга Лот 1.PDF
16 грудня 2019 17:12
ЛОТ 1 .PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Дизельне паливо (зимове/літнє)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 13 750 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 137 500,00 UAH з ПДВ


Title: DIESEL FUEL (WINTER / SUMMER)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 13 750 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 137 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 13:33
Auction planned date: 13 січня 2020 13:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500000 л
Дизельне паливо (зимове/літнє)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна,7
Дата доставки: 31 грудня 2020

DIESEL FUEL (WINTER / SUMMER)
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дизельне паливо (зимове/літнє) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 11 листопада 2019 16:20
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:39
Згідно п.2.2. проекту Договору - на ЕК та ПТ обліковується кількість нафтопродуктів (в об’ємному вимірі), яку Покупець може отримати на АЗС Постачальника: райони м. Маріуполя (Центральний р-н, Кальміуський р-н, Приморський р-н, Лівобережний р-н)); смт. Мангуш; смт. Нікольське; смт. Ялта ,право власності на нафтопродукти переходить з моменту підписання товарної (видаткової) накладної. При цьому, отриманий обсяг нафтопродуктів знаходиться на безоплатному відповідальному зберіганні на АЗС Постачальника до моменту його фактичної вибірки (заправки) Покупцем. АЗС Постачальника у проекті Договору не відповідають вимогам технічного завдання. Пропонуємо привести у відповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, зміни до тендерної документації внесені.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-10-28-001674-c.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 16 грудня 2019 17:13
Щодо оскарження результатів прекваліфікації
Скарга щодо оскарження результатів прекваліфікації. 11.12.2019 року Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" (далі - Замовник) дискваліфікував пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» (далі – Суб’єкт оскарження), надавши в електронній системі інформацію про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. При цьому будь-яка аргументація щодо невідповідності пропозиції Суб’єкт оскарження була відсутня. Ознайомившись з причиною дискваліфікації, 11.12.19р. Суб’єкт оскарження оприлюднив вимогу Замовнику щодо оскарження результатів прекваліфікації, згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), оскільки Суб’єкт оскарження вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Тип вимоги: Оскарження результатів прекваліфікації Ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-28-001674-c.b2 13.12.19р. Замовник надав відповідь на вимогу шляхом завантаження до системи Протоколу № 10656 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів в виконанні вимог тендерної документації з закупівлі, за яким члени тендерного комітету вирішили: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАРГАЗ»». Вищевказаний висновок членів тендерного комітету був зроблений з наступним посиланням: 1) частина 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі” — не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 17 цього Закону, а саме: учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). В складі тендерної пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" було надано баланс (звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019p., згідно якого підприємство має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів). Згідно частині 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"... ”Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів)”. Згідно частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» установлено наступні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерною документацією Замовника також встановлено вище визначені кваліфікаційні критерії, згідно ст16 Закону. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям на сторінках 3-55, 63-82, 132-137 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. У Тендерній документації Замовника у розділі «Документи для підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» - вимагалось надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. В свою чергу Суб’єкт оскарження надав всі документи на підтвердження відповідності цим вимогам на сторінках 89-90 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження. Крім тог, Суб’єктом оскарження надано Баланс станом на 30.09.2019р. виключно з ціллю підтвердження не перевищення вартості майна, робіт або послуг - 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Що стосується кредиторської заборгованості за ст. 1620 Балансу Суб’єкта оскарження - ця стаття відображає заборгованість підприємства за всіма видами платежів до бюджету, які нараховані у звітному періоді та підлягають сплаті за строком, який настає у наступному звітному періоді, згідно з діючим законодавством. Відображена у ст. 1620 Балансу станом на 30.09.2019р. сума поточної кредиторської заборгованості з нарахованого податку на прибуток, ПДФО, військового збору сплачена у встановлений законодавством термін на не є простроченою. Інформація щодо заборгованості із сплати податків i зборів (обов’язкових платежів) може бути перевірена у відкритих реєстрах (додається) та підтверджується довідкою про відсутність заборгованості з податків, зборів платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Тобто, Суб’єкт оскарження відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, причини для відхилення за ст.. 17 Закону – відсутні, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2) пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі” - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 2.1. в складі пропозиції ТОВ "МАРГАЗ" відсутня інформація про походження товару, виробника товару, що не відповідає п. 2.1.3 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документаціі. Додаток 3 до Тендерної документації Замовника не містить жодних вимог щодо форми надання інформації або якоїсь окремої довідки про походження товару, виробника товару. Інформація щодо походження товару, виробника товару міститься на сторінках 86-87 Тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження (Сертифікати відповідності та паспорти якості), а саме: Походження Товару – Україна Виробник Товару – ПАТ «УКРТАТНАФТА» Отже, Суб’єкт оскарження надав інформацію щодо походження товару, виробника товару, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.2. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару, а саме: Дизельне паливо (зимове/літне), бензин A-92 та бензин A-95 (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 38-0097 від 24 січня 2018p., укладений між ТОВ “ЛІВАЙН ТОРГ” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.10.2 вище вказаного договору...”Даний договір діє до 31 грудня 2018p. У випадку, якщо жодна із сторін письмово, не виявила бажання припинити його дію, даний договір вважасться пролонгованим на наступний рік i на тих же умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір є дійсним, оскільки не має підтвердження іншої сторони щодо договірних відносин. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду; Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінках 63, 76-78 Тендерної пропозиції. У Тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо форми підтвердження наявності АЗС, тому Суб’єктом оскарження у Тендерній пропозиції було надано діючі партнерські договори. Щодо дії Договору № 38-0097 від 24 січня 2018p., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ другої Сторони), що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. 2.3. у складі тендерної документації Замовника вимагалось подання довідки у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18) (п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації). У складі тендерної пропозиціі Учасника надано Договір поставки № 05/03 від 05.03.2019p., укладений між ТОВ “ПАЛИВНА КОМПАНІЯ “ПІТ-ЛЕЙН” та ТОВ “МАРГАЗ”. Згідно п.9.1 вище вказаного договору...” Цей договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019p., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.” Також згідно п.9.2 вказаного договору... “ У випадку, коли жодна із Сторін не заявила про бажання розірвати цей Договір за 7 днів до закінчення терміну його дії, дія Договору автоматично подовжується на кожен наступний рік на тих самих умовах.” Станом на момент проведення процедури закупівлі Замовнику не відомо наскільки цей Договір с дійсним, оскільки не має підтвердження (лист, довідка, тощо (будь-який інший документ другої Сторони, що підтверджує наявніть договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020році. У цьому зв’язку, цей документ не може бути прийнятий до розгляду Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). Довідка щодо підтвердження АЗС надана Суб’єктом оскарження на сторінці 63 Тендерної пропозиції. Щодо дії Договору № 05/03 від 05.03.2019p.,., він автоматично пролонгується на кожен наступний рік. Такий формат взаємовідносин обрано Сторонами та відповідає діючому законодавству. При цьому вимогами Тендерної документації не передбачено надання підтвердження щодо договірних відносин (лист, довідка, будь-який інший документ) за підписом другої Сторони, що підтверджує наявність договірних відносин на момент проведення процедури закупівлі та/або на момент ïx виконання у 2020 році. Отже, Суб’єкт оскарження надав підтвердження адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18), як те вимагалося у Тендерній документації Замовника, а отже підстава для відхилення пропозиції - відсутня. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що дискваліфікація Суб’єкта оскарження порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права Суб’єкта оскарження, оскільки пропозиція Суб’єкта оскарження відповідає вимогам тендерної документації. Проте, тендерні пропозиції інших учасників, пропозиції яких було визнано такими, що відповідають умовам тендерної документації за Протоколом №10656 від 11.12.2019р. засідання тендерного комітету щодо надання учасником документів на виконання вимог тендерної документації з закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації. 1. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" (далі – Учасник № 1) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси A3C, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18). У складі пропозиції Учасника № 1 надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (№ 1 від 21.11.2019 року), в який міститься інформація щодо наявності трьох АЗС у м.Маріуполь, проте кожна з них, згідно з картографічним підтвердженням (додається), находиться далі 4 км від місцезнаходження стоянки Транспорта Замовника: м. Маріуполь, вул. Карпінського,71 – відстань 6 км м.Маріуполь, вул. Купріна, буд. 60 - відстань 8,5 км м.Маріуполь, вул. Мазая Макара, 45 - відстань 5,4 км Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження наявності АЗС, розташованої не далі 4 км від місцезнаходження стоянки транспорту Замовника Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації, видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником №1 надано: - Договір поставки товарів № 108 від 27 червня 2019р. з ТОВ ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ ; - Договір оренди об’єкта нерухомості № 001-03/2019/1 від 01 березня 2019 року з ТОВ РОМА ІНВЕСТ (оренда офісу). Вищеперелічені договори жодним чином не підтверджують право власності або оренду діючих виробничих приміщень. Отже, у Учасника №1 відсутнє підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає умовам тендерної документації. 2. ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Параллель-М ЛТД" (далі – Учасник № 2) Згідно п.2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з підтвердженням адреси АЗС. Довідка щодо розташування АЗС Учасником №2 – надана(б/н від 13.11.2019), проте будь-яке документальне підтвердження наявності розгалуженої мережі заправок, на яких буде здійснюватися видача товару, відсутнє. Згідно Додатку №1 Тендерної документації , у складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків). За ДСТУ Б В.1.1-36:2016, виробниче приміщення - приміщення, де розміщується основне і допоміжне обладнання, задіяне у виробничому процесі. Оскільки згідно п. 2.2.2 Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації видача товару по талонам або по пластиковим карткам має відбуватися на цілодобових автозаправних станціях (АЗС) Учасника та/або його партнерів, специфіка закупівлі визначає саме наявність АЗС, як матеріально-технічну базу, задіяну у виробничому процесі, необхідну для виконання вимог Тендерної документації. На підтвердження права власності або оренди діючих виробничих приміщень (майданчиків) Учасником № 2 надано: - Договір оренди нежилого приміщення № 5 від 22 січня 2019р. з ФОП Ізмайлов К.В. (оренда офісу) зі строком дії до 06.02.2020 року - Договір суборенди нерухомого майна № 21/03/17 від 21 березня 2017 року з ТОВ ХОРТИЦЯ ПАЛАС (суборенда офісу) зі строком дії до 31.12.2019 року. Вищеперелічені договори ж
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 18:34
рішення від 19.12.2019 № 18885 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:34
рішення від 09.01.2020 № 378.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:04

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 17:12
Скарга Лот 1.PDF
16 грудня 2019 17:12
ЛОТ 1 .PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-10-28-001674-c8fb4558b45ab4c6495abbe1aa101fad8
Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна, Донецька область обл., Маріуполь, Соборна, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МАРГАЗ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МОТТО КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 листопада 2019 17:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2019 17:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:00
с.140-146 Проект Договору.PDF
27 листопада 2019 17:00
с.44-53 Аналогічні+видаткова 2.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 152 Про взяття на облік.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 151 Щодо вчасної поставки.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 149 Лист-згода Латиш.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 148 Техспецифікація ДТ.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 147 Специфікація ДТ.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 136-137 Освіта Латиш.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 133 Освіта Фоміченко.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 132 Про працівників.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 129 Баланс.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 128 Не надає рішення.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 127 Не застосовано санкції.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 126 Не є резидентом РФ.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 125 Не здійснює продаж.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 123-124 Протокол.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 113-122 Статут ч. 3.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 105-112 Статут ч.2.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 97-104 Статут ч. 1.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 96 Згода з техвимогами.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 93 Відомості.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 91 Щодо захисту довкілля.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 87 Серт+паспорт Дт зима.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 86 Серт+паспорт Дт літо.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 83-85 Техзавдання спільне.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 76-78 Про партнерські АЗС.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 73-75 Партнерський договір.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 64-72 Договір оренди.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 63 Про обладнання.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 56-62 Витяг.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 54 Лист-відгук.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 35-40 Аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 28-34 Аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 20-27 Аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 12-19 Аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 5-11 Аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
с. 3 Про аналогічні.PDF
27 листопада 2019 17:00
Реєстр.PDF
27 листопада 2019 17:00
Пояснювальна.PDF

Документи

28 листопада 2019 17:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 09:18
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:07
Договор № 2972 18 Б от 11.12.18 001.jpg
28 листопада 2019 09:06
ДТ.Паспорт.pdf
28 листопада 2019 09:06
ДТ.сертификат.pdf
28 листопада 2019 09:06
Шебелинка А-95 до 30.08.20.pdf
28 листопада 2019 09:05
95.pdf
28 листопада 2019 09:05
92.pdf
28 листопада 2019 09:05
Устав.pdf
28 листопада 2019 09:05
Статистика.pdf
28 листопада 2019 09:05
НДС.pdf
28 листопада 2019 09:05
договор+дод параллель Офис .pdf
28 листопада 2019 09:05
антикор программа.pdf
28 листопада 2019 09:05
Витяг листопад.pdf
28 листопада 2019 09:05
протокол о смене директора.pdf
28 листопада 2019 09:05
Опис до витягу.pdf
28 листопада 2019 09:05
Параллель-М ЛТД.pdf
28 листопада 2019 09:05
доп.( 21-03-17) офис.pdf
28 листопада 2019 09:05
Справка Банк листопад.pdf
28 листопада 2019 09:05
Офис аренда дс2.pdf
28 листопада 2019 09:05
Доверенность Зарина новая.pdf
28 листопада 2019 09:05
Довер.Тендеры.Зарина.pdf
28 листопада 2019 09:05
НДС витяг.pdf
28 листопада 2019 09:05
приказ18.1 Антикор.pdf
28 листопада 2019 09:05
выписка Бышова.pdf
28 листопада 2019 09:05
Банкрутство.листопад.pdf
28 листопада 2019 09:05
Витяг з наказу Зарина.jpg
28 листопада 2019 09:05
Довідка.pdf
28 листопада 2019 09:05
Довідка.pdf
28 листопада 2019 09:05
Договор Аренды офис.pdf
28 листопада 2019 09:05
Накладная от 11.12.2018 001.jpg
28 листопада 2019 09:04
3.pdf
28 листопада 2019 09:04
1.pdf
28 листопада 2019 09:04
2.pdf
28 листопада 2019 09:04
4.pdf
28 листопада 2019 09:04
5.pdf
28 листопада 2019 09:04
Договор лот 1.pdf
28 листопада 2019 09:04
тех.завдання.pdf
28 листопада 2019 09:04
Тех.специфікація лот1.pdf

Документи

28 листопада 2019 17:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 12:36
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:35
технічне завд..pdf
28 листопада 2019 12:35
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 12:35
Статутні (оригінали).pdf
28 листопада 2019 12:35
ст. 17 загальна+відокремлені.pdf
28 листопада 2019 12:35
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 12:35
Ліцензія МОТТО КАРД.pdf
28 листопада 2019 12:35
Відомості про підприємство.pdf

Документи

28 листопада 2019 17:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 листопада 2019 15:10
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:09
Якісні документи.pdf
28 листопада 2019 15:09
Технічні документи.pdf
28 листопада 2019 15:09
Кваліфікаційні документи.pdf
28 листопада 2019 15:09
Документи про освіту.pdf
28 листопада 2019 15:09
Договір підписаний.pdf
28 листопада 2019 15:09
Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 15:09
Аваль рах.pdf
28 листопада 2019 15:09
Аваль заб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "МАРГАЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"

ТОВ "МОТТО КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 15:03
Коментар щодо відміни: Рішення АМКУ відмінити процедуру закупівлі
Документи:
16 січня 2020 15:03
Повідомлення про рішення