Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 345+420 - км 393+004, км 404+576 - км 455+560, км 458+052 - км 478+511, км 480+579 - км 503+583)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use N-02/ M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka km 345 + 420 - km 393 + 004, km 404 + 576 - km 455 + 560, km 458 + 052 - km 478 + 511, km 480 + 579 - km 503 + 583)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use N-02/ M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka km 345 + 420 - km 393 + 004, km 404 + 576 - km 455 + 560, km 458 + 052 - km 478 + 511, km 480 + 579 - km 503 + 583)
Очікувана вартість
32 462 866,00 UAH
UA-2019-10-28-001440-c ● cb7ba72915794ad0af08a80070a115c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 15:50 |
Очікувана вартість: | 32 462 866,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 162315 UAH |
Publication date: | 28 жовтня 2019 16:18 |
Enquiries until: | 18 листопада 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 листопада 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 32 462 866 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 162 315 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142.3 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 345+420 - км 393+004, км 404+576 - км 455+560, км 458+052 - км 478+511, км 480+579 - км 503+583).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Індекс автомобільних доріг: H-02 — /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use N-02/ M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka km 345 + 420 - km 393 + 004, km 404 + 576 - km 455 + 560, km 458 + 052 - km 478 + 511, km 480 + 579 - km 503 + 583).
Sources of financing purchase: State budget resources
Розгорнути
Згорнути
Sources of financing purchase: State budget resources
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 16:22 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
28 жовтня 2019 16:21 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx | |
28 жовтня 2019 16:20 |
Додаток № 11 Підсумкова відомість ресурсів Н-02.rtf | |
28 жовтня 2019 16:20 |
Додаток № 8 Технічне завдання Н-02.xls | |
28 жовтня 2019 16:19 |
94В-19 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторисна частина
Дата подання: 30 жовтня 2019 16:22
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 15:46
Прохання обяснити яким чином нам порівняти протиожеледні матеріали 12% вмістом солі? Хто виготовляє дану продукцію окрім самих обслуговуючих організацій і хто надасть таку інформацію чи прайс? А також прохання надати приклад оформлення необхідних схем.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з п.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання»:
"При складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) на виконання підрядних робіт поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання приймаються підрядником за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках – обсягів, строків поставки, якості, умов розрахунків тощо) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу поточних цін на ринку матеріалів в регіоні."
Відповідно до п.6.5 СОУ 42.1-37641918-085:2018:
"Вартість дорожньо-будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що виготовляються у власних структурних підрозділах, підсобних господарствах підприємств (стаціонарні АБЗ та ЦБЗ, полігони, піскобази та бази для приготування в’яжучих, чорного щебеню тощо), приймається за ціною, що не повинна перевищувати цін інших виробників на ті самі ресурси, що склалися в регіоні, крім випадків, коли це обґрунтовано особливими вимогами до технічних характеристик та якості матеріальних ресурсів."
Враховуючи вищезазначене, якщо Учасник планує придбати протиожеледні матеріали у сторонніх організацій, для підтвердження вартості матеріалу він повинен виконати порівняння цін (аналіз ринку цін) на підставі прайс-листів, комерційних пропозицій, тощо, з наданням зазначених підтверджуючих документів у разі, якщо Учасник буде визначений Переможцем (згідно п.1.3.1 Розділу ІІІ та Додатку 10 Тендерної документації), для перевірки Замовником розрахунку договірної ціни за результатами аукціону і подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель.
У разі, якщо Учасник планує готувати протиожеледний матеріал на власному підсобному виробництві, для визначення вартості цього матеріалу складається калькуляція виготовлення матеріалу. При цьому аналіз ринку цін необхідно виконати на окремі складові матеріалу (сіль, пісок та/або відсів), з наданням підтверджуючих документів у разі, якщо Учасник буде визначений Переможцем (згідно п.1.3.1 Розділу ІІІ та Додатку 10 Тендерної документації), для перевірки Замовником розрахунку договірної ціни за результатами аукціону і подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель.
Щодо прикладу оформлення необхідних схем повідомляємо, що Тендерною документацією (Додаток № 3) визначено, що мінімальна технологічна потреба в розподілювальній та снігоочисній техніці визначається згідно ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг». Розділом 6 та Додатком П вищезазначеного ПГ.1-218-118:2005 визначені типові схеми обробки протиожеледними матеріалами (ПОМ) та снігоочищення різних категорій доріг.
Враховуючи зазначене, Учасник закупівлі повинен надати технологічні схеми окремо на обробку ділянок доріг протиожеледними матеріалами (ПОМ) та окремо на їх снігоочищення з одночасною обробкою ПОМ, які повинні бути оформлені відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 (розділ 6 та додаток П), при цьому на них необхідно зазначити додаткову інформацію: вид (марку) задіяної техніки, а також місце її базування та місцезнаходження баз ПОМ.
"При складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) на виконання підрядних робіт поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання приймаються підрядником за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках – обсягів, строків поставки, якості, умов розрахунків тощо) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу поточних цін на ринку матеріалів в регіоні."
Відповідно до п.6.5 СОУ 42.1-37641918-085:2018:
"Вартість дорожньо-будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, що виготовляються у власних структурних підрозділах, підсобних господарствах підприємств (стаціонарні АБЗ та ЦБЗ, полігони, піскобази та бази для приготування в’яжучих, чорного щебеню тощо), приймається за ціною, що не повинна перевищувати цін інших виробників на ті самі ресурси, що склалися в регіоні, крім випадків, коли це обґрунтовано особливими вимогами до технічних характеристик та якості матеріальних ресурсів."
Враховуючи вищезазначене, якщо Учасник планує придбати протиожеледні матеріали у сторонніх організацій, для підтвердження вартості матеріалу він повинен виконати порівняння цін (аналіз ринку цін) на підставі прайс-листів, комерційних пропозицій, тощо, з наданням зазначених підтверджуючих документів у разі, якщо Учасник буде визначений Переможцем (згідно п.1.3.1 Розділу ІІІ та Додатку 10 Тендерної документації), для перевірки Замовником розрахунку договірної ціни за результатами аукціону і подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель.
У разі, якщо Учасник планує готувати протиожеледний матеріал на власному підсобному виробництві, для визначення вартості цього матеріалу складається калькуляція виготовлення матеріалу. При цьому аналіз ринку цін необхідно виконати на окремі складові матеріалу (сіль, пісок та/або відсів), з наданням підтверджуючих документів у разі, якщо Учасник буде визначений Переможцем (згідно п.1.3.1 Розділу ІІІ та Додатку 10 Тендерної документації), для перевірки Замовником розрахунку договірної ціни за результатами аукціону і подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель.
Щодо прикладу оформлення необхідних схем повідомляємо, що Тендерною документацією (Додаток № 3) визначено, що мінімальна технологічна потреба в розподілювальній та снігоочисній техніці визначається згідно ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг». Розділом 6 та Додатком П вищезазначеного ПГ.1-218-118:2005 визначені типові схеми обробки протиожеледними матеріалами (ПОМ) та снігоочищення різних категорій доріг.
Враховуючи зазначене, Учасник закупівлі повинен надати технологічні схеми окремо на обробку ділянок доріг протиожеледними матеріалами (ПОМ) та окремо на їх снігоочищення з одночасною обробкою ПОМ, які повинні бути оформлені відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 (розділ 6 та додаток П), при цьому на них необхідно зазначити додаткову інформацію: вид (марку) задіяної техніки, а також місце її базування та місцезнаходження баз ПОМ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-28-001440-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 23 листопада 2019 20:34
Дата подання: 23 листопада 2019 20:34
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 21:55
Рішення від 27.11.2019 №17463+лист Замонвику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 21:54
Запит Скаржнику щодо інформаціїdoc.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 11:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2019 №18472.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 16:35
Рішення від 12.12.2019 №18472.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 21:26
Номер скарги: UA-2019-10-28-001440-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 01 січня 2020 18:40
Дата подання: 01 січня 2020 18:40
Оскарження результатів прекваліфікації
Оскарження рішення Замовника за результатами прекваліфікації щодо допуску до аукціону учасників, пропозиції яких не відповідають кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 січня 2020 21:45
Рішення від 08.01.2020 № 209 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1409.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 14:13
рішення від 23.01.2020 № 1409.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про допуск до електронного аукціону тендерних пропозицій Учасників Приватного підприємства «Татоян» та Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС", у зв’язку з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2020р. № 1409–р/пк-пз та відхилити тендерні пропозиції ПП «Татоян» та ТОВ "ДОРБУД СЕРВІС" згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону як таких, що не відповідають умовам Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2020 15:08
Номер скарги: UA-2019-10-28-001440-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 01 січня 2020 20:40
Дата подання: 01 січня 2020 20:40
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 08.01.2020 № 205.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:44
Номер скарги: UA-2019-10-28-001440-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 31 січня 2020 17:17
Дата подання: 31 січня 2020 17:17
Оскарження рішення замовника щодо допуску учасника до аукціону
Детальна інформація знаходиться в прикріпленому файлі.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2020 18:39
Скарга відкликана скаржником
Причина: Змін потрби
Дата: 11 лютого 2020 15:22
Рішення від 05.02.2020 №2184.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 18:39
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-10-28-001440-c.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 19:29
Рішення від 19.02.2020 №3226.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 15:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 січня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Татоян" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "Татоян" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
24 298 980,00
UAH з ПДВ
|
23 974 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" |
30 515 094,00
UAH з ПДВ
|
24 127 685,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Переможець |
23 974 350,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:23
|
ДУ 13 до Договору 532Н-20 від 13.03.20.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 15:30
|
ДУ № 11 від 19.01.2121 р. до договору від 13.03.2020 р. № 532Н-20.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 14:33
|
ДУ № 10 до договору від 13.03.2020 р. № 532Н-20.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 14:27
|
Договір № 532Н-20 від 13.03.2020р Част ІІ.pdf | укладений |
13 березня 2020 14:26
|
Договір № 532Н-20 від 13.03.2020р Част І.pdf | укладений |
13 березня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 532Н-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 4 794 800,00 грн (чотири мільйони сімсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 799 133,33 грн та викласти п. 3.1. у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 28 769 150,00 грн (двадцять вісім мільйонів сімсот шістдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 4 794 858,33 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 532Н-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 3 973 913,40 грн (три мільйона дев’ятсот сімдесят три тисячі дев’ятсот тринадцять гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ: 662 318,90 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 24 795 236,60 грн (двадцять чотири мільйона сімсот дев’яносто п’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ: 4 132 539,43 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 532Н-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |